Nextdeal newsroom, 9/2/2012 - 11:04 facebook twitter linkedin Management: Επαναπροσδιορίστε τα όρια της αγοράς σας κύριοι Γενικοί Nextdeal newsroom, 9/2/2012 facebook twitter linkedin Οι συνθήκες της αγοράς απαιτούν από τους αρμόδιους Managers να αναζητήσουν τις ευκαιρίες που δημιουργήθηκαν και υπόσχονται πωλήσεις. Δεν είναι εύκολο να «ξεκολλήσουν» όλοι απ’ τα συνηθισμένα. Νοοτροπίες, σχέσεις, καθημερινότητα, πολυετίες συνήθως καθηλώνουν τους ανθρώπους εκεί που είναι. Ο ανταγωνισμός κάνει πολλούς να χάνονται στα λασπωμένα νερά της επανάληψης και των μικρών στόχων. Τώρα που αναποδογύρισαν τα πάντα οι οραματιστές μπορούν να επαναπροσδιορίσουν τους στόχους τους. Κοιτάξτε πού πάνε τα πράγματα σε μάκρος χρόνου. Ετοιμαστείτε να βρεθείτε εκεί πρώτοι Ψάξτε να δείτε πώς και ποιοι είναι οι νέοι υποψήφιοι αγοραστές πελάτες σας. Περιμένετέ τους πριν φθάσουν εκεί άλλοι Ανακαλύψτε-σχεδιάστε νέα προϊόντα κύρια ή συμπληρωματικά. Μεγιστοποιήστε την αξία των υπαρχόντων Αξιοποιήστε σχέσεις και συναισθήματα Συνεργαστείτε ή «κατακτήστε» συγγενείς κλάδους Όλα γίνονται, μην αποκλείετε τίποτα Διαλύστε τα όρια που είχατε βάλει ως τώρα. Απαλλαγείτε από τη συνύπαρξη με ανταγωνιστές σε περιοχές που σας βλάπτει. Ξανοιχθείτε αλλού Μετακινείστε τις έδρες σας σε συμφέρουσες περιοχές, σε καλύτερες τιμές, σε καλύτερες προσβάσεις ακόμα και 100 μέτρα ή 100 χιλιόμετρα μακρύτερα… Οι αγοραστές δείχνουν μόνοι τους πού να πάτε Αλλάξτε όπως συμφέρει λειτουργικές και συναισθηματικές προσεγγίσεις. Οι κλάδοι υπηρεσιών άλλαξαν μόνοι τους αυτές τις καταστάσεις. Χρειάζεται πάντα η φιλική διάθεση ή μήπως η φιλική αποζημίωση; Αλλάξτε ονομασίες. Παίξτε μεταξύ ονείρου και πραγματικότητας, προϊόντος και ονείρου και το ανάποδο Δώστε προϊόντα και για μυαλό και για καρδιά μαζί για να είστε πιο ελκυστικοί Κοιτάξτε το κόστος σέρβις και το κόστος αγοράς Προσθέστε νέες υπηρεσίες πάνω σ’ αυτά που είχατε Εξετάσετε όλη την αλυσίδα πχ ένα φάρμακο πουλιέται μόνο από το γιατρό ή οι ασθενείς έχουν και δική τους άποψη; Οι αγοραστές άλλαξαν αλλάξτε και εσείς προσεγγίσεις… Επαναπροσδιορίστε σήμερα τα πάντα. Δεν ισχύει τίποτα για μόνιμα… Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν Γράφει ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΕΡΤΟΠΟΥΛΟΣ - Ψυχολόγος / MSc αθλητικός ψυχολόγος Μπορεί η εμπειρία να είναι υπερβολικά πολλή; Μερικές φορές φαίνεται πως... Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/03/2024 - 15:59 13/3/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59 11/3/2024