Nextdeal newsroom, 10/1/2012 - 09:20 facebook twitter linkedin Από πού πάνε στο P-E-S-O-S; Ξεκινήστε σήμερα! Nextdeal newsroom, 10/1/2012 facebook twitter linkedin A COMPLETE TRAINING PROCEDURE-ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Ο διεθνής ασφαλιστικός όρος P-E-S-O-S προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων PREPARE=προετοιμάζω, EXPLAIN=εξηγώ, SHOW=δείχνω, OBSERVE=παρατηρώ SUPERVISE=επιβλέπω. «ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕ» ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΝΑ ΜΑΘΕΙ- Κάντε τον να νιώθει άνετα και προετοιμάστε ένα εποικοδομητικό κλίμα συνεργασίας για την εκπαίδευσή του. Προκαλέστε του το ενδιαφέρον και τονίζοντάς του τα πλεονεκτήματα της εργασίας του ασφαλιστή, δημιουργήστε την επιθυμία για μάθηση. Εξηγήστε γιατί η κατοχή των γνώσεων αυτής της εργασίας θα είναι σημαντική τώρα και για όλη τη διάρκεια της σταδιοδρομίας του. «ΕΞΗΓΗΣΤΕ» ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΣΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ-Εξηγήστε με σαφήνεια και ακρίβεια το είδος της εργασίας που θα μάθει να κάνει. Εξηγήστε κάθε σημαντικό μέρος ή βήμα της εργασίας. Τονίστε τα σημεία «κλειδιά» ή τα πράγματα που πρέπει να γίνουν με συγκεκριμένο τρόπο ώστε να είναι αποδοτική η εργασία. Μην καλύπτετε, κάθε φορά, περισσότερα θέματα απ’ όσα μπορεί να αφομοιώσει ο εκπαιδευόμενος ασφαλιστής. Να είσθε σαφής, περιεκτικός και υπομονετικός. Να ζητάτε από τον ασφαλιστή να επαναλάβει όσα του διδάξατε ώστε να είσθε σε θέση να γνωρίζετε ό,τι έμαθε. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. «ΔΕΙΞΤΕ» ΣΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΠΩΣ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ-Δείξτε του τι πρέπει να κάνει και πώς, κάνοντάς το εσείς ο ίδιος ώστε να απαιτήσει μια πρακτική εξειδίκευση. Χρησιμοποιήστε όλο το υλικό και αναπτύξτε όλες τις ικανότητες και γνώσεις για την εκτέλεση της εργασίας, κατά τον ίδιο τρόπο που θέλετε να την κάνει ο ασφαλιστής. Κάντε υπομονετικά μια προσεκτική και ολοκληρωμένη ανάλυση της όλης εργασίας. Συζητήστε και απαντήστε σε ερωτήσεις. «ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΤΕ» ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ-Ζητήστε από τον ασφαλιστή να σας «πει» και να «δείξει» τι πρέπει να γίνει και «πώς». Κάντε τον να εξηγήσει τα σημεία κλειδιά του τρόπου με τον οποίο πρέπει να εκτελείται η εργασία. Δώστε του συγχαρητήρια για την πρόοδό του, διορθώστε τα λάθη, επιδείξτε ξανά τον τρόπο εκτελέσεως της εργασίας και επανεκπαιδεύστε τον. Συνεχίστε την εκμάθηση και τη συζήτηση μέχρι να βεβαιωθείτε ότι ο ασφαλιστής γνωρίζει «το πώς» και μπορεί να κάνει την εργασία του. «ΕΠΙΒΛΕΨΤΕ» ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΚΑΘΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ-Βοηθήστε τον ασφαλιστή να βασισθεί στις δυνάμεις του. Καθιερώστε και διατηρείστε ένα αρχείο που θα περιέχει στοιχεία για την εκπαίδευση και τις επαγγελματικές του προόδους. Συζητήστε τα προβλήματα και τα αποτελέσματα στο γραφείο και παρατηρείστε, κατά κανόνα σε προγραμματισμένη βάση, τον τρόπο εκτελέσεως της εργασίας στο πεδίο δράσης του ασφαλιστή. Κάντε ανάλυση και διάγνωση των αναγκών για επανεκπαίδευση και κατευθύνετε σε συνεχή βάση την εκπαίδευση πάνω στις ανάγκες του ασφαλιστή, την επιδεξιότητά του και την πρόοδό του μέχρι τώρα. Και ένα ρητό: «ΑΝ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΘΕΙ ΤΟΤΕ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Το αφιερώνω στους επικεφαλής των πωλήσεων στις διάφορες εταιρείες σαν ένα στόχο για εκπαίδευση εκπαιδευτών. Η ασφαλιστική αγορά περιμένει σήμερα από το Γιώργο Μαυρέλη, από τη Σοφία Ρατσιάτου, από τον Μιχάλη Τάτση και την κ. Κοτσιφάκη, από τον Γ. Σωτηράκο και Νίκο Στρατηγάκη, από την κ. Μποτιώτη και τον Παρισάκη, από τον κ. Χατζηστύλη και κ. Σμπιλή, από τον Νίκο Δελένδα, από τον Νίκο Σακελλαρίου από τον Θ. Ζαχαρόπουλο, από τον Γεράσιμο Καρυτινό, από την κ. Σταθούρου, τον κ. Βουγιουκλίδη, την κ. Μπέσσα και λοιπές δυνάμεις των Πωλήσεων να ΞΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΟΥΝ τις πωλήσεις προς τα απλά βασικά προλαβαίνονται ένα ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ τους να ασχολούνται με «προχωρημένα σεμινάρια» σε πωλητές που δεν ξέρουν τα «βασικά». Η κινητικότητα παραμονής στο επάγγελμα λέει πολλά και γι’ αυτό το θέμα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/3/2024 Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν
Δημήτρης Μπάτρης, 11/3/2024 Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση!
Δημήτρης Μπάτρης: Υπάρχει και Λανθασμένη μέθοδος παροχής Συμβουλών στην Πώληση; Ο χώρος των πωλήσεων είναι φυσικό να θέλει να προοδεύει, αποκτώντας αρκετές γνώσεις σχετικά με την Συμπεριφορά και την Λειτουργία... Δημήτρης Μπάτρης, 04/03/2024 - 09:43 4/3/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Πώς παρακινείται ο πελάτης στην πώληση! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι αρχές της παρακίνησης και οι σχέσεις μεταξύ αναγκών και επιθυμιών του υποψηφίου πελατών, είναι στοιχεία κλειδιά... Δημήτρης Μπάτρης, 26/02/2024 - 11:30 26/2/2024