Nextdeal newsroom, 21/12/2011 - 08:45 facebook twitter linkedin Το www.nextdeal.gr κοντά στις Πωλήσεις-Εμπόδια στην Αποτελεσματικότητα της Διαδικασίας Προγραμματισμού Nextdeal newsroom, 21/12/2011 facebook twitter linkedin Η σημαντική λειτουργία του προγραμματισμού ως οδηγού για την επίτευξη προκαθορισμένων στόχων, δεν σημαίνει ότι είναι απαλλαγμένη εμπορίων και δυσκολιών. Ας δούμε, στη συνέχεια, κάποιες δυσχέρειες που συναντά η προσπάθεια του ασφαλιστή να προγραμματίσει φάσεις της εργασίας του. Γραφειοκρατικά Προβλήματα Ένα μερίδιο της βάσης πληροφοριών που χρειάζεται ο παραγωγός ασφαλίσεων προέρχεται από αρμόδια τμήματα της εταιρείας ή, πάλι, από το αρχείο του Υποκαταστήματος όπου ανήκει ο ασφαλιστής. Οι συγκεκριμένοι φορείς εφοδιάζουν τον ενδιαφερόμενο με στατιστικά δεδομένα, στοιχεία αγοράς, πληροφορίες πελατολογίου, κ.ά.Η συνεργασία του ασφαλιστή με τους παραπάνω φορείς πρέπει να είναι τακτική και οι πληροφορίες που ζητούνται να είναι σαφείς και εμπρόθεσμες ώστε να αποφευχθούν καθυστερήσεις και προβλήματα-αίτια και αιτιατά μιας ενδεχόμενης γραφειοκρατίας. Ο Ανθρώπινος Παράγων Είναι κοινός τόπος ότι η ανθρώπινη νοοτροπία συντάσσεται περισσότερο με το παρόν και τις χειροπιαστές καταστάσεις που το ορίζουν, παρά με τις αδιευκρίνιστες συνθήκες του μέλλοντος.Ενδόμυχα, λοιπόν, ο ασφαλιστής μπορεί να αισθανθεί δέος σκεπτόμενος ότι καλείται να προγραμματίσει μεσοπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα σε συνθήκες αβεβαιότητας.Εκεί, όμως, στοχεύει η διαδικασία προγραμματισμού. Στην άμβλυνση της αβεβαιότητας ώστε να διευκολυνθεί και να επιδιωχθεί ασφαλέστερα η πραγματοποίηση των στόχων του ασφαλιστή. Αύριο συνέχεια για τη μεθοδολογία Αποτελεσματικού Προγραμματισμού Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν Γράφει ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΕΡΤΟΠΟΥΛΟΣ - Ψυχολόγος / MSc αθλητικός ψυχολόγος Μπορεί η εμπειρία να είναι υπερβολικά πολλή; Μερικές φορές φαίνεται πως... Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/03/2024 - 15:59 13/3/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59 11/3/2024