close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Εσύ ξέρεις ποια είναι η νέα γενιά πελατών και ποιες είναι οι ανάγκες της;
Νικολέτα Μάρκου
Νικολέτα Μάρκου,
12/9/2025 - 09:38
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Εσύ ξέρεις ποια είναι η νέα γενιά πελατών και ποιες είναι οι ανάγκες της;

Νικολέτα Μάρκου, 12/9/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η ασφαλιστική αγορά – και όχι μόνο - βρίσκεται σε μια φάση μετάβασης. Οι πελάτες που σήμερα βρίσκονται περίπου μεταξύ 18 και 30 ετών δεν έχουν την ίδια νοοτροπία με τις προηγούμενες γενιές. Μεγάλωσαν σε έναν κόσμο ταχύτητας, τεχνολογίας και συνεχούς πληροφόρησης. Αυτό σημαίνει ότι βλέπουν την ασφάλιση με άλλα μάτια και, αν θέλουμε να τους κερδίσουμε, πρέπει πρώτα να τους κατανοήσουμε.

Η νέα γενιά είναι εξοικειωμένη με το διαδίκτυο και τη χρήση της τεχνολογίας. Μπορεί να βρει εύκολα πληροφορίες, να συγκρίνει τιμές και να σχηματίσει μια εικόνα για το τι κυκλοφορεί στην αγορά. Έχει συνηθίσει να κάνει την έρευνά της πριν αγοράσει οτιδήποτε, από ένα κινητό τηλέφωνο μέχρι ένα ασφαλιστήριο. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείς να την δελεάσεις εύκολα με ασαφείς όρους ή με υποσχέσεις που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Θέλει καθαρές εξηγήσεις και αντιλαμβάνεται γρήγορα τη διαφορά ανάμεσα στην ειλικρίνεια και στην προσπάθεια “πώλησης με κάθε τρόπο”.

Παράλληλα, αναζητά λύσεις που να ταιριάζουν στον τρόπο ζωής της. Θέλει να εξυπηρετείται γρήγορα και εύκολα, ιδανικά από το κινητό της, χωρίς διαδικασίες που θυμίζουν γραφειοκρατία. Αυτό δεν σημαίνει ότι αδιαφορεί για την ασφάλιση - σημαίνει ότι την θέλει πιο κοντά στη δική της πραγματικότητα.

Για τον επαγγελματία ασφαλιστή, η νέα γενιά είναι και πρόκληση και ευκαιρία συγχρόνως. Απαιτεί ειλικρίνεια, άμεση επικοινωνία και πρακτικά παραδείγματα. Η νέα γενιά εκτιμά τον άνθρωπο που θα της εξηγήσει απλά και καθαρά τι σημαίνει ένα πρόγραμμα και τι καλύπτει, χωρίς περίπλοκους όρους. Οφείλει να εισέλθει στην νοοτροπία της, να την κατανοήσει και να προτείνει λύσεις.

Παράλληλα, επειδή σε αυτήν την ηλικία συνήθως όλοι πιστεύουμε ότι είμαστε άτρωτοι, είναι σημαντικό να αντιληφθεί ο νέος ασφαλισμένος ότι η ασφάλιση δεν είναι υπόθεση του “μελλοντικού εαυτού”, αλλά ένα εργαλείο που μπορεί να τον προστατεύσει από τώρα σε πολλούς τομείς. Όσο νωρίτερα τόσο καλύτερα.

Για να πετύχει αυτό, ο ασφαλιστής χρειάζεται να προσαρμόσει τον τρόπο που επικοινωνεί. Δεν αρκεί να μιλάει για “κινδύνους” ή να προσπαθεί να φοβίσει τον πελάτη. Η νέα γενιά δεν ανταποκρίνεται σε τέτοια επιχειρήματα. Αυτό που εκτιμά είναι η απλότητα, η διαφάνεια και η πρακτικότητα. Ο επαγγελματίας μπορεί να χρησιμοποιήσει απτά παραδείγματα από την καθημερινότητα: πώς μια απλή επίσκεψη στα επείγοντα μπορεί να κοστίσει λιγότερο από μια βραδινή έξοδο, όταν υπάρχει το κατάλληλο πρόγραμμα υγείας ή πώς ένα μικρό ατύχημα που σε κρατάει εκτός δουλειάς για λίγες εβδομάδες μπορεί να καλυφθεί μέσα από ένα πρόγραμμα που στηρίζει το εισόδημα.

Επιπλέον, είναι σημαντικό να τονιστεί το πλεονέκτημα της έγκαιρης έναρξης. Όταν κάποιος ξεκινά νέος, εξασφαλίζει χαμηλότερα ασφάλιστρα και μεγαλύτερη ευελιξία, δημιουργώντας ένα δίχτυ προστασίας που μεγαλώνει μαζί του. Ο ασφαλιστής δεν χρειάζεται να δραματοποιήσει την πραγματικότητα - αρκεί να δείξει με ειλικρίνεια πώς η ασφάλιση μπορεί να λειτουργήσει σαν “σύμμαχος” σε κάθε νέο στάδιο ζωής. Με αυτόν τον τρόπο, ο πελάτης αντιλαμβάνεται την αξία της ασφάλισης όχι ως βάρος, αλλά ως επένδυση στην ανεξαρτησία και την ασφάλειά του.

Η νέα γενιά πελατών δεν είναι αδιάφορη· είναι πιο ενημερωμένη και πιο απαιτητική. Ο ασφαλιστής που θα καταφέρει να προσαρμοστεί στις ανάγκες της και να σταθεί με ειλικρίνεια και διαφάνεια, θα χτίσει σχέσεις που θα αντέξουν στον χρόνο.


Ποιά είναι η Νικολέτα Μάρκου

Η Νικολέτα Μάρκου γεννήθηκε το 1989 στην Αθήνα και μεγάλωσε στη Χαλκίδα, όπου ζει μόνιμα με τον σύζυγο και τα παιδιά της. Το 2011 αποφοίτησε από τη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, από το τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικών - Ψυχολογίας, με ειδίκευση στην Ψυχολογία. Η επαγγελματική της πορεία ξεκίνησε στον τομέα των πωλήσεων, όπου απέκτησε πολύτιμη εμπειρία στην επικοινωνία και την εξυπηρέτηση πελατών.
Παρότι η ιδιωτική ασφάλιση την ενδιέφερε ανέκαθεν, δεν είχε σκεφτεί να ασχοληθεί επαγγελματικά, μέχρι που, με την παρότρυνση του συζύγου της, πήρε την απόφαση να κάνει το μεγάλο βήμα. Έκτοτε, δραστηριοποιείται δυναμικά στον ασφαλιστικό κλάδο, ιδρύοντας το ασφαλιστικό της γραφείο “Asfali-zw” (asfali-zw.gr) στο κέντρο της Χαλκίδας (Αντωνίου 13, Χαλκίδα 34100, τηλ.:6947541938) και βοηθώντας ιδιώτες και επιχειρήσεις να επιλέξουν τις κατάλληλες ασφαλιστικές λύσεις με γνώμονα τις πραγματικές τους ανάγκες.

Για να ενισχύσει αυτόν τον στόχο, δημιούργησε τη στήλη «Εσύ ξέρεις?», μια πρωτοβουλία ενημέρωσης για τα οφέλη της σωστής ιδιωτικής ασφάλισης. Πιστεύει ότι η γνώση είναι η μεγαλύτερη ασπίδα προστασίας και μέσα από την αρθρογραφία της φιλοδοξεί να βοηθήσει το κοινό να κατανοήσει τη σημασία της ασφάλισης, να ξεδιαλύνει μύθους από το παρελθόν και να κάνει έξυπνες, ασφαλείς επιλογές για το μέλλον.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Εσύ ξέρεις ποια είναι η νέα γενιά πελατών και ποιες είναι οι ανάγκες της;
    Νικολέτα Μάρκου, 12/09/2025 - 09:38

    Εσύ ξέρεις ποια είναι η νέα γενιά πελατών και ποιες είναι οι ανάγκες της;

  • Το μηδέν είναι προορισμός - και η δουλειά μας έχει σκοπό
    Νικολέτα Μάρκου, 05/09/2025 - 12:15

    Το μηδέν είναι προορισμός - και η δουλειά μας έχει σκοπό

  • Εσύ ξέρεις τι πουλάει ένας ασφαλιστής; (ΙΙ)
    Νικολέτα Μάρκου, 03/09/2025 - 12:00

    Εσύ ξέρεις τι πουλάει ένας ασφαλιστής; (ΙΙ)

  • Εσύ ξέρεις πόσο σημαντική είναι η ιδιωτική ασφάλιση μετά τις διακοπές;
    Νικολέτα Μάρκου, 26/08/2025 - 12:20

    Εσύ ξέρεις πόσο σημαντική είναι η ιδιωτική ασφάλιση μετά τις διακοπές;

  • Εσύ ξέρεις πώς αποζημιώνονται οι συγγενείς που επέβαιναν στο ίδιο αυτοκίνητο όταν ο σύζυγος -ο οδηγός- ευθύνεται για το τροχαίο;

    Εσύ ξέρεις πώς αποζημιώνονται οι συγγενείς που επέβαιναν στο ίδιο αυτοκίνητο όταν ο σύζυγος -ο οδηγός- ευθύνεται για το τροχαίο;

    Αν συμβεί τροχαίο ατύχημα και ο οδηγός – για παράδειγμα, ο σύζυγος – αποδειχθεί ότι ο ίδιος είχε την ευθύνη,...
    Νικολέτα Μάρκου, 06/08/2025 - 13:20
  • Εσύ ξέρεις τους 6 μύθους για την Ιδιωτική Ασφάλιση?

    Εσύ ξέρεις τους 6 μύθους για την Ιδιωτική Ασφάλιση?

    Μύθος 1: "Δεν μου χρειάζεται. Δεν θα μου συμβεί κάτι." Απάντηση: Η ασφάλιση είναι σαν την ομπρέλα — την αγοράζεις πριν...
    Νικολέτα Μάρκου, 01/08/2025 - 11:32
  • Διακοπές με αυτοκίνητο: Εσύ ξέρεις το λάθος που δεν πρέπει να κάνεις;

    Διακοπές με αυτοκίνητο: Εσύ ξέρεις το λάθος που δεν πρέπει να κάνεις;

    Καθώς ξεκινά η περίοδος των διακοπών και όλο και περισσότεροι ταξιδεύουν με το αυτοκίνητό τους, είτε εντός είτε εκτός Ελλάδας,...
    Νικολέτα Μάρκου, 29/07/2025 - 15:52
  • Ο αθέατος κίνδυνος που απειλεί τις μικρές επιχειρήσεις: Kυβερνοεπιθέσεις και η αξία της πρόληψης

    Ο αθέατος κίνδυνος που απειλεί τις μικρές επιχειρήσεις: Kυβερνοεπιθέσεις και η αξία της πρόληψης

    Δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Είναι η νέα καθημερινότητα. Αν νομίζετε ότι οι επιθέσεις στο διαδίκτυο αφορούν μόνο τις μεγάλες εταιρείες...
    Νικολέτα Μάρκου, 25/07/2025 - 15:00
  • Εσύ ξέρεις πού να ασφαλιστείς;

    Εσύ ξέρεις πού να ασφαλιστείς;

    Η ασφάλιση δεν είναι διαδικασία ρουτίνας, ούτε προϊόν στο ράφι. Είναι εργαλείο προστασίας – και η σωστή επιλογή ασφαλιστικής κάλυψης...
    Νικολέτα Μάρκου, 15/07/2025 - 12:14
  • Εσύ ξέρεις αν το σπίτι σου είναι ασφαλισμένο ή απλά νομίζεις πως είναι;

    Εσύ ξέρεις αν το σπίτι σου είναι ασφαλισμένο ή απλά νομίζεις πως είναι;

    Άλλο ένα καλοκαίρι. Άλλο ένα καλοκαίρι που η φωτιά πρωταγωνιστεί. Σε δάση, σε βουνά, σε χωριά, ακόμα και σε αστικά...
    Νικολέτα Μάρκου, 04/07/2025 - 10:10

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αποχωρεί από την Δύναμις Ασφαλιστική ο Κίμων Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος
16:31 Αποχωρεί από την Δύναμις Ασφαλιστική ο Κίμων Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος
  • 16:19 Η Συρία λαμβάνει αποζημίωση $7,9 εκατ. από παραμετρικό ασφαλιστήριο για ξηρασία
  • 15:53 Φτιάξτε ένα γλυκό κουταλιού σταφύλι αυτό το Σαββατοκύριακο
  • 15:20 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 15 Σεπτεμβρίου έως 19 Σεπτεμβρίου
  • 15:10 Η TechIns καλωσορίζει τον Δρ.Εμμανουήλ Αλεξανδράκη ως Στρατηγικό Σύμβουλο - Καθοριστική η συμβολή του στην ένταξη της εταιρείας στο Elevate Greece
  • 14:02 Μπορώ να δείξω στην Τροχαία το δίπλωμα από το κινητό; - Τι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ
  • 13:53 Aegean: Νέα Corporate Affairs & Communications Director η Μαρίνα Βάλβη
  • 13:25 Που το πάει η Ρωσία; Ερμηνείες και προβλέψεις για την επόμενη μέρα
  • 12:44 Επιτελικές συζητήσεις των Μετόχων της ΑΤΛΑΝΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ για περεταίρω δυναμική ανάπτυξη
  • 12:09 Η ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως εκκινεί τον διάλογο με τα κόμματα της αντιπολίτευσης για το εργασιακό νομοσχέδιο
  • 12:06 ΑΑΔΕ: Καθορισμός των κρατών που έχουν προνομιακό φορολογικό καθεστώς για το 2023
  • 11:17 ERGO Grow Together: Επιβραβεύοντας την Επιτυχία, τη Συναδελφικότητα, την Ανάπτυξη και τη Διαφορετικότητα
  • 10:42 Πλαγίως: Η Ιστορία επαναλαμβάνεται (γιατί η γεωγραφία δεν αλλάζει)
  • 10:22 Μειώνεται ο ρυθμός διείσδυσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων - Ενδιαφέρει και τους ασφαλιστές
  • 09:51 Η Δύναμη Ασφαλιστική αλλάζει σελίδα - Νέο Διοικητικό Συμβούλιο με στρατηγικές κινήσεις ανάπτυξης
  • 09:43 LeadinPharma: Oλοκληρωμένες υπηρεσίες στον φαρμακευτικό κλάδο
  • 09:38 Εσύ ξέρεις ποια είναι η νέα γενιά πελατών και ποιες είναι οι ανάγκες της;
  • 09:30 «Τα πανηγύρια για τα χωριά μας, που δίνουν μάχη με τη χρόνια εγκατάλειψη» - Τι ζητούν οι Οργανώσεις
  • 09:12 Τι καλύπτει ο κλάδος Πιστώσεων και τι ο κλάδος Εγγυήσεων;
  • 09:07 «ΌΡΑΜΑ ΕΛΠΊΔΑΣ» από τους δότες μυελού των οστών στο Φεστιβάλ Βιβλίου
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/9 Αποχωρεί από την Δύναμις Ασφαλιστική ο Κίμων Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος
  2. 12/9 Η Δύναμη Ασφαλιστική αλλάζει σελίδα - Νέο Διοικητικό Συμβούλιο με στρατηγικές κινήσεις ανάπτυξης
  3. 11/9 Συντάξεις Οκτωβρίου 2025: Πότε οι πρώτες πληρωμές - Ημερομηνίες για όλα τα Ταμεία
  4. 8/9 ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ: Ανακοίνωση της Κλινικής για θέμα ασφάλειας ασθενούς
  5. 6/9 Η ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ (LIVE)
  6. 9/9 Παρέμβαση εισαγγελέα για τη λανθασμένη μετάγγιση στην ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ!
  7. 10/9 The SPARK, η μεγάλη πρωτοβουλία των AON, Generali, QBE Ventures για την πρόληψη των ζημιών - Τι αλλάζει στον ασφαλιστικό κλάδο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube