close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση
Αντώνιος Δουνδουλάκης
Αντώνιος Δουνδουλάκης,
21/5/2025 - 13:05
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση

Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/5/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στο ασφαλιστικό χώρο, και δει στο χώρο των πωλήσεων, ανέκαθεν η γνώση του προϊόντος, η επικοινωνία και η σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη αποτελούσαν καθοριστικό παράγοντα  επιτυχίας. Ωστόσο, υπάρχει ένας λιγότερο συζητημένος - αλλά εξαιρετικά καθοριστικός - παράγοντας που μπορεί να αποδυναμώσει τη δυναμική της πώλησης: η αγωνία της πώλησης.

Τι είναι η αγωνία της πώλησης;

Πρόκειται για το άγχος ή την πίεση που νιώθει ο ασφαλιστής (ειδικά κατά τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα στο χώρο) να ολοκληρώσει μια πώληση, είτε λόγω στόχων, είτε λόγω έλλειψης εμπιστοσύνης στον εαυτό του ό,τι  δε γνωρίζει κατά απόλυτο  το προϊόν το οποίο προτείνει, είτε ό,τι δεν κατάφερε να «σπάσει τον πάγο» και να έλθει πιο κοντά στον πελάτη ως σύμβουλος και όχι ως πωλητής. Αυτή η αγωνία, ακόμα κι αν δεν εκφράζεται ρητά, μεταφέρεται στον πελάτη μέσα από τη μη λεκτική επικοινωνία: τον τόνο της φωνής, τη στάση του σώματος, τις εκφράσεις του προσώπου, ακόμα και την υπερβολική επιμονή.

Όταν ένας πελάτης αντιλαμβάνεται -συνειδητά ή ασυνείδητα- ότι ο ασφαλιστής «καίγεται» να «πουλήσει», αυτό μοιραία χτίζει ένα  αόρατο τείχος προκαλεί άμυνα. Ο πελάτης ενδόμυχα αρχίζει να αμφισβητεί τις προθέσεις του επαγγελματία, αναρωτιέται αν το προϊόν είναι πραγματικά κατάλληλο για τον ίδιο ή αν του το προτείνουν αποκλειστικά για λόγους κέρδους. Η φυσική αντίδραση είναι η άρνηση, να τραβηχτεί πίσω, να είναι πιο επιφυλακτικός και λιγότερο πρόθυμος να δεσμευτεί για κάτι που δεν είναι σίγουρός ή έχει αμφιβολίες.

Σύμφωνα με τον ψυχολόγο Jack Brehm, όταν ένα άτομο αισθανθεί ότι κάποιος άλλος προσπαθεί να του επιβάλει κάτι -όπως μια απόφαση, μια επιλογή ή ένα προϊόν- τότε υποσυνείδητα ενεργοποιείται μια αντίδραση άμυνας, η οποία έχει στόχο την επαναφορά του ελέγχου και της ατομικής ελευθερίας. Έτσι αν ο ασφαλιστής δεν έχει τα αντανακλαστικά να αντιληφθεί αυτή την άμυνα του πελάτη και συνεχίσει να τον  πιέζει να αποφασίσει, να προχωρήσει, τόσο περισσότερο αυτός νιώθει ότι χάνει την ελευθερία του και τόσο πιο πιθανό είναι να πει “όχι”, ακόμη και αν αντικειμενικά τον συμφέρει και είναι προς όφελος του η κάλυψη της ανάγκης του για ασφάλιση.

Για να αποφύγει ο ασφαλιστής αυτό το σκόπελο θα πρέπει να ανασυνταχθεί  να δώσει χώρο, χρόνο στον πελάτη να σκεφτεί και να αποφασίσει μόνος του.

Παρουσιάζοντας ξανά την πρόταση του σαν επιλογή, όχι σαν "μονόδρομο" ή "ευκαιρία που χάνεται".

Παράλληλά όμως με την  ψυχολογία, πολύ σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η μη λεκτική επικοινωνία με δεδομένο του ότι αυτή αποτελεί έως και το 70% της συνολικής επικοινωνίας. Ο πελάτης «διαβάζει» τον ασφαλιστή συνεχώς: αν δείχνει νευρικός, αν χαμογελάει αυθεντικά, αν η στάση του δείχνει άνεση ή αγωνία.

Ένας ασφαλιστής που νιώθει “πίεση να πουλήσει”, δεν μπορεί να κρύψει αυτή την εσωτερική ένταση. Το σώμα προδίδει αυτό που το στόμα προσπαθεί να κρύψει.

Αν λοιπόν ο ασφαλιστής δεν έχει τα αντανακλαστικά ώστε την ίδια στιγμή να ανατρέψει το χαμένο έδαφος, θα πρέπει να έχει κατά νου ότι ακόμα κι αν ένας πελάτης αρνηθεί να προχωρήσει σε συνεργασία, αυτό δεν σημαίνει αποτυχία. Κάθε ραντεβού αποτελεί ευκαιρία εξάσκησης, παρατήρησης, βελτίωσης. Ένα ραντεβού που δεν πήγε καλά, μπορεί -και πρέπει- να αποτελέσει σημείο αναφοράς για το μέλλον: Τι είπα; Πώς το είπα; Έδειξα πίεση; Άκουσα πραγματικά τον πελάτη ή βιαζόμουν να παρουσιάσω τη λύση; ήταν σωστή η στάση του σώματος μου, κατάφερα να αναδείξω το ρόλο μου ως σύμβουλος ή παρέμεινα στα στεγανά του πωλητή παρασυρόμενος αποκλειστικά σε τεχνικά χαρακτηριστικά του προϊόντος;; Έδωσα χρόνο στο πελάτη;; Το άφησα να μου εξωτερικεύσει τις πραγματικές του αντιρρήσεις;;;;;

Η μη τελεσφόρηση μιας πώλησης  μπορεί να γίνει  μάθημα όταν την εξετάσουμε με ειλικρίνεια και πρόθεση αυτοβελτίωσης.

Ας μην ξεχνάμε ότι στο κλείσιμο της κάθε ημέρας ουσιαστικά χαμένος δεν είναι ο ασφαλιστής. Είναι ο πελάτης που δεν αναγνώρισε την αξία και την ουσία της ασφάλισης, δεν στάθμισε σωστά το λιγότερο κακό από το μεγαλύτερο κακό. Η μη απόφαση είναι απόφαση -και συχνά η πιο επικίνδυνη. Ο ασφαλιστής, λοιπόν, φεύγει με εμπειρία. Ο πελάτης φεύγει με κενό προστασίας.

Πώς να ξεπεραστεί η παγίδα της αγωνίας;

  1. Εστίαση στην εξυπηρέτηση, όχι στην πώληση: Όταν η πρόθεση είναι να βοηθήσεις ειλικρινά τον πελάτη, η ενέργεια αλλάζει. Ο πελάτης το νιώθει.
  2. Καλή προετοιμασία: Όσο πιο καλά γνωρίζει ο ασφαλιστής τα προϊόντα και τις ανάγκες του πελάτη, τόσο λιγότερη ανασφάλεια θα νιώθει.
  3. Αποδοχή του “όχι”: Η άνεση με την απόρριψη αφαιρεί το βάρος της «αναγκαστικής επιτυχίας» και επιτρέπει μια πιο φυσική και γνήσια επικοινωνία.
  4. Εσωτερική δουλειά: Ο ασφαλιστής πρέπει να αναγνωρίσει τις δικές του ανασφάλειες και να δουλέψει με την αυτοπεποίθησή του. Ένας ήρεμος νους εμπνέει εμπιστοσύνη.

Εν κατακλείδι η αγωνία της πώλησης είναι ο «σιωπηλός σαμποτέρ» της αποτελεσματικής επικοινωνίας στον ασφαλιστικό χώρο. Ο πελάτης την αντιλαμβάνεται και υποσυνείδητα κλείνει την πόρτα. Αντίθετα, η ήρεμη αυτοπεποίθηση, η ειλικρινής πρόθεση και η αυθεντική εξυπηρέτηση είναι αυτά που ανοίγουν δρόμους.

Ακόμα και μια αρνητική έκβαση μπορεί να μετατραπεί σε πολύτιμο μάθημα. Και στο τέλος της ημέρας, αυτός που δεν πείστηκε να ασφαλιστεί, δεν απέρριψε τον ασφαλιστή -απέρριψε την ίδια την προστασία του.


Ποιός είναι ο Αντώνιος Δουνδουλάκης

O Δουνδουλάκης Αντώνιος γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης στις 15 Ιανουαρίου του 1977.

Αποφοίτησε από τη Ριζάρειο Εκκλησιαστική Σχολή Αθηνών και σπούδασε Θεολογία στο Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών .

Έγινε δεκτός από το Ινστιτούτο Ανωτέρων Σπουδών στην Ορθόδοξη Θεολογία του Σαμπεζύ και το Ρωμαιοκαθολικό Πανεπιστήμιο του Φριβούργου (Ελβετία), προκειμένου να πραγματοποιήσει Μεταπτυχιακές Σπουδές στη Θεολογία, όμως προσωπικοί και επαγγελματικοί λόγοι δεν συνέργησαν στην πραγματοποίησή τους.

Διετέλεσε υπεύθυνος του Βυζαντινού Μουσείου Ιερών Εικόνων και Κειμηλίων της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κρήτης, στο ναό της Αγίας Αικατερίνης των Σιναϊτών .

Eξελέγη για δυο θητείες Γενικός Γραμματέας του Παγκρητίου Συνδέσμου των Θεολόγων.

Συμμετείχε ενεργά στη Ραδιοφωνική εκπομπή με τίτλο: «Επί τον τύπον» του Ραδιοφωνικού Σταθμού της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κρήτης.

Ο Κος Δουνδουλάκης υπήρξε λημματογράφος της Μεγάλης Ορθόδοξης Χριστιανικής Εγκυκλοπαίδειας (Στρατηγικές εκδόσεις, 2011)

Συγγραφέας του θεολογικού Βιβλίου με τίτλο «ΜΕΛΕΤΗΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΑΣ».

Ασχολείται με τη Βυζαντινή Αγιογραφία από το 1992. Οι φορητές εικόνες και τοιχογραφίες που φιλοτεχνεί, βρίσκονται σε Ιερές Μονές, Ιερούς Ναούς, Παρεκκλήσια και ιδιώτες στην Ελλάδα & το Εξωτερικό (Κωνσταντινούπολη: στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, Ελβετία, Καναδά, κ.ά.).

Η επαγγελματική του σταδιοδρομία ως Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ξεκίνησε το 2003 στην Interamerican, στο Ηράκλειο Κρήτης, έως το Δεκέμβριο του 2010 και από το 2011 έως το Φεβρουάριο του 2014 σε Πρακτορείο Ασφαλειών.

Το Μάρτιο του 2014 μετακόμισε στην Αθήνα όπου συνέχισε την επαγγελματική του σταδιοδρομία σε μεγάλο Πρακτορείο, ως Ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, με κύριο πεδίο εξειδίκευσης και δραστηριοποίησης στον κλάδο ζωής, υγείας, συνταξιοδοτικών και ομαδικών Ασφαλίσεων.

Το Σεπτέμβριο του 2019 λόγω της εμπειρίας και της ενδελεχούς ενασχόλησής του με τον κλάδο των ομαδικών ασφαλίσεων ανέλαβε τη θέση του προϊσταμένου εξυπηρέτησης μεγάλων Πελατών, με παράλληλη δραστηριοποίηση στις πωλήσεις και την ανάπτυξη του Πελατολογίου του Πρακτορείου και στη συνέχεια ανέλαβε τα καθήκοντα του Διευθυντή πωλήσεων.

Είναι αρθρογράφος από το Μάϊο του 2021 (άρθρα κυρίως Ασφαλιστικού αλλά και κοινωνικού περιεχομένου)

Το Σεπτέμβριο του 2021 εξελέγη Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 9ου Δημοτικού Σχολείου Αλίμου.

Τον Ιανουάριο του 2022 ανέλαβε τη θέση του Επιθεωρητή πωλήσεων και Ανάπτυξης δικτύου της BROKERS UNION.

Τον Απρίλιο του 2022 εξελέγη ως μέλος του Δ.Σ της Ένωσης Γονέων του Δήμου Αλίμου

Επίσης τον Απρίλιο του 2022 εξελέγη ως Αναπληρωτής εκπρόσωπος της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Αλίμου.

Ο κ. Δουνδουλάκης είναι έγγαμος και πατέρας τριών παιδιών.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ασφάλεια ζωής: Μια απόφαση αγάπης, μια πράξη ευθύνης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 22/09/2025 - 13:48

    Ασφάλεια ζωής: Μια απόφαση αγάπης, μια πράξη ευθύνης

  • Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 04/09/2025 - 09:24

    Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης

  • Απλές vs Επεμβατικές Εξετάσεις: Όσα Πρέπει να ξέρετε για την Ορθή Χρήση του ασφαλιστηρίου υγείας σας
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 28/08/2025 - 11:09

    Απλές vs Επεμβατικές Εξετάσεις: Όσα Πρέπει να ξέρετε για την Ορθή Χρήση του ασφαλιστηρίου υγείας σας

  • Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/08/2025 - 09:13

    Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"

  • Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

    Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

    Η λέξη «διακοπές» φέρνει χαμόγελο στα χείλη. Είναι μια περίοδος που σταματούμε την καθημερινή μας ρουτίνα και αναζητούμε κάτι διαφορετικό,...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/08/2025 - 09:48
  • Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση

    Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση

    Η ζωή μας είναι γεμάτη απρόβλεπτες στιγμές και προκλήσεις. Κάθε μέρα, παίρνουμε αποφάσεις που επηρεάζουν το μέλλον μας: από τη...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 23/07/2025 - 15:48
  • Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή  της Τεχνητής Νοημοσύνης

    Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

    Ζούμε σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από διαρκή τεχνολογική πρόοδο, ραγδαίες κοινωνικές μεταβολές και μετασχηματισμό των εργασιακών σχέσεων. Η τεχνητή...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 15/07/2025 - 08:58
  • Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»

    Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»

    Στον κόσμο της ασφάλισης, όπου η εμπειρία και η συνέπεια θεωρούνται θεμέλια της επιτυχίας, παραμονεύει ένας ύπουλος και συχνά αόρατος...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 09/07/2025 - 14:08
  • Η πρόκληση των αυξήσεων στα συμβόλαια υγείας ως ευκαιρία για στρατηγική ανάπτυξη του διαμεσολαβητή

    Η πρόκληση των αυξήσεων στα συμβόλαια υγείας ως ευκαιρία για στρατηγική ανάπτυξη του διαμεσολαβητή

    Η ασφαλιστική αγορά βιώνει έντονες αλλαγές με συνεχείς αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας. Το αποτέλεσμα είναι ένα περιβάλλον πίεσης και αβεβαιότητας...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/07/2025 - 15:14
  • Συμβόλαιο vs Πραγματικότητα: Η Εσωτερική Μάχη του Επαγγελματία

    Συμβόλαιο vs Πραγματικότητα: Η Εσωτερική Μάχη του Επαγγελματία

    Υπάρχουν στιγμές που βαραίνουν περισσότερο από άλλες. Στιγμές που η σιωπή έχει ήχο και το συναίσθημα δεν χωράει σε λέξεις. Για...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 27/06/2025 - 10:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Παροχή ευελιξίας από την AEGEAN για όσους έχουν προγραμματίσει να ταξιδέψουν την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2025
15:11 Παροχή ευελιξίας από την AEGEAN για όσους έχουν προγραμματίσει να ταξιδέψουν την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2025
  • 14:43 Παγκόσμιο Βραβείο στην Ελλάδα από τον ΟΗΕ και τον ΠΟΥ για την εξαιρετική επίδοση της χώρας μας στην πρόληψη των χρονίων νοσημάτων και της παιδικής παχυσαρκίας
  • 12:40 HealthWorld 2025: Η Ελλάδα στην Υγειονομική Μετάβαση - Καινοτομία, Συνεργασία και Βιωσιμότητα στο Επίκεντρο
  • 12:06 Εσύ ξέρεις τι είναι Διασταυρούμενη Ευθύνη και πώς μπορεί να σε καλύψει στην ασφάλεια αυτοκινήτου;
  • 11:50 AEGEAN: Ανακοίνωση για περιορισμό της παρεχόμενης χωρητικότητας των αφίξεων από τον Έλεγχο Εναέριας Κυκλοφορίας
  • 11:00 ΥΠΕΘΟ: Καταβλήθηκαν 2,9 εκατ. ευρώ σε 37 υποθέσεις αγωγών αποζημίωσης για τις τραγωδίες σε Μάτι και Μάνδρα
  • 10:55 Πρωτόκολλο συνεργασίας μεταξύ Deloitte Ελλάδος, ACCA και Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Λογιστική και Έλεγχος Επιχειρήσεων και Δημοσίων Οργανισμών» του Πανεπιστημίου Πειραιώς
  • 10:50 Νέοι οργανισμοί λειτουργίας στα νοσοκομεία - Νέα εποχή για το ΕΣΥ
  • 10:29 Η αύξηση της αμοιβής της ιατρικής επίσκεψης από τον ΕΟΠΥΥ, στο επίκεντρο συνάντησης Γεωργιάδη-Πατούλη
  • 10:25 5ο Ημερήσιο Ηπειρωτικό Πανηγύρι στο Πεδίον του Άρεως
  • 10:15 Μήνυμα αλληλεγγύης από τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μέσω της δράσης εθελοντικής αιμοδοσίας
  • 10:05 Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: Στις 29-30 Σεπτεμβρίου το 4ο Ετήσιο Συνέδριο Healthworld
  • 09:47 H CrediaBank παρουσιάζει καταστήματα Νέας Εμπειρίας για πρώτη φορά στην Ελλάδα
  • 09:22 Γεράσιμος Ζαγορίτης στο Europanext: Χωρίς ουσία δεν μπορεί να υπάρξει επιτυχημένη επικοινωνία
  • 09:19 ΟΑΣΕ: 24ωρη Πανελλαδική απεργία την Τετάρτη 1η Οκτωβρίου
  • 09:10 Το φθινόπωρο μπαίνει και επίσημα! Η κάλυψη κινδύνων που σχετίζονται με ακραία φυσικά φαινόμενα είναι απόλυτα επίκαιρη!
  • 09:07 Τ. Σ. Έλιοτ, ο μέγας ποιητής
  • 08:57 Το «ανατολίτικο παζάρι» Τραμπ- Ερντογάν, η Ελλάδα και το Ισραήλ, ενεργειακή «βόμβα» στη βιομηχανία, η «ψήφος» εμπιστοσύνης σε ΓΕΚ και Intralot, τα ιστορικά υψηλά της Άβαξ και οι ισχυρές επιδόσεις του ΟΛΘ
  • 08:52 Γιορτή Ψαριού στο Αιτωλικό
  • 08:49 Έκθεση τεκμηρίων για τον ήρωα της Επανάστασης Γεώργιο Καραϊσκάκη στην Αμφιλοχία
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 22/9 Δημιούργησε 5 επιθεωρήσεις, 33 γραφεία πωλήσεων, 105 ομάδες πωλήσεων - Ο ιδρυτής του πρακτορειακού Agency protect, Παν. Γλεντής!
  2. 22/9 Ασφάλιση ενοικίων, μια ασφάλιση και για τους ιδιοκτήτες και για τους ενοικιαστές!
  3. 23/9 Όμιλος ΑΣΠΙΣ: Οι ασφαλιστές χρωστάνε ακόμα 80 εκ. - Τα ακίνητα εκποιούνται…
  4. 25/9 INTERASCO: Στρατηγικό όραμα, επενδύσεις στην καινοτομία και έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα
  5. 26/9 Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα
  6. 24/9 Χρήστος Μεγάλου (Πειραιώς): Η εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής θα συμπληρώσει το εύρος των προϊόντων μας
  7. 23/9 Στρατηγική συνεργασία για Howden Hellas και ΠΟΞ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube