Nextdeal newsroom, 26/2/2018 - 13:59 facebook twitter linkedin ΕΙΑΣ: Εξειδικευμένο Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στις Σύγχρονες Τεχνικές Συμβουλευτικών Πωλήσεων Υψηλής Απόδοσης Nextdeal newsroom, 26/2/2018 facebook twitter linkedin Εξαιρετικά ενδιαφέρον και πλήρες ωφελειών αναμένεται να είναι το νέο Εξειδικευμένο Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στις Σύγχρονες Τεχνικές Συμβουλευτικών Πωλήσεων Υψηλής Απόδοσης, το οποίο επιμελείται και διοργανώνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), στις εγκαταστάσεις του επί της Λ. Συγγρού 106. Το Πρόγραμμα εμπεριέχει την πλέον σύγχρονη τεχνογνωσία συμβουλευτικών πωλήσεων, απευθύνεται πρωτίστως σε Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, θα έχει την έναρξή του την Τετάρτη, 7 Μαρτίου, 16.00-19.20, και θα πραγματοποιείται κάθε Τετάρτη (πλην της Μ. Τετάρτης), έως την ολοκλήρωση του, στις 18 Απριλίου. Η κύρια θεματολογία του Προγράμματος έχει ως εξής: Α. Τα νέα καταναλωτικά πρότυπα και η ψυχολογία της σύγχρονης αγοραστικής συμπεριφοράς Β. Η δύναμη των συμβουλευτικών πωλήσεων Γ. Τα στάδια και οι αποτελεσματικές τεχνικές συμβουλευτικών πωλήσεων (από την αποτελεσματική αναζήτηση και εξεύρεση δυνητικών πελατών έως και τη συστηματική εξυπηρέτησή τους, ο αειφόρος κύκλος των πωλήσεων) Δ. Εφαρμοσμένες μέθοδοι ανάπτυξης συμβουλευτικών πωλήσεων Ε. Τεχνικές πολλαπλασιασμού των αποτελεσμάτων Cross Selling και Up Selling Στ. Business Plan προσωπικής επιτυχίας Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Λεπτομέρειες και δηλώσεις συμμετοχής οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν στον ιστότοπο του ΕΙΑΣ (www.eias.gr), ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο, ή μπορούν να απευθύνονται στη Γραμματεία του Ινστιτούτου (T:210 9219660 & 210 9219684, Ε-mail: [email protected]) Περισσότερα Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 14/5/2025 Hellenic Financial Planners Association: Ζητά από το ΕΙΑΣ νέο κύκλο σπουδών για τις επόμενες βαθμίδες πιστοποίησης
Λάουρα Σταυρίδου, 14/5/2025 Είναι υποχρεωτική η παροχή Συμβουλής στον δυνητικό πελάτη από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;
Μη Βίαιη Επικοινωνία (Non Violent Communication – NVC) - Ένας ειρηνικός τρόπος να προσεγγίζουμε τις διαφορές μας και να συνδεόμαστε ουσιαστικά Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 213) - Στήλη 'Ψυχολογία' Γράφει η Δρ ψυχολογος-συγγραφέας Σμαρούλα Παντελή Βρισκόμαστε στην εποχή... Σμαρούλα Παντελή, 13/05/2025 - 12:05 13/5/2025
Η διερεύνηση των αναγκών του πελάτη είναι πολύ σοβαρή διαδικασία για να την εμπιστεύεστε σε τυποποιημένα έντυπα! Το Solvency II, η IDD και η GDPR έχουν θέσει πολύ σοβαρές προδιαγραφές στα θέματα της επικοινωνίας του ασφαλιστικού πράκτορα... Κώστας Παπαϊωάννου, 13/05/2025 - 09:23 13/5/2025