close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Διαμεσολάβηση

ΔΙΑΜΕΣΟΛAΒΗΣΗ

Για 5-10 ευρώ παραπάνω προμήθεια κάποιοι ασφαλιστές βάζουν σε ταλαιπωρία τους πελάτες!
Μέντωρ Διαμεσολαβητής
Μέντωρ Διαμεσολαβητής,
29/6/2020 - 11:38
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Για 5-10 ευρώ παραπάνω προμήθεια κάποιοι ασφαλιστές βάζουν σε ταλαιπωρία τους πελάτες!

Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 29/6/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πολλά και διάφορα τα παραδείγματα δυσαρεστημένων πελατών συμβολαίων οχημάτων, που κατόπιν ενός οδικού ατυχήματος δεν εξυπηρετήθηκαν «γρήγορα και εύκολα», όπως τους είχαν υποσχεθεί κάποιοι ασφαλιστές!

Όπως έχουμε ξαναγράψει, οι πελάτες θα πρέπει να έχουν ενημέρωση από τους διαμεσολαβητές για τις παροχές που απορρέουν από το συμβόλαιο του οχήματός τους και ανάλογα να αποφασίζουν τι επιθυμούν. Εάν δεν συμβεί κανένα ατύχημα, ο πελάτης σπάνια θα επικοινωνήσει με την εταιρεία. Εάν όμως συμβεί ένα ατύχημα με υλικές ζημιές ή και σωματικές βλάβες, τότε σίγουρα ο πελάτης θα χρειαστεί να επικοινωνήσει με την εταιρεία και να προβεί σε διαδικασίες αποζημίωσης. Τι γίνεται τότε; Θα εξυπηρετηθεί γρήγορα και εύκολα όπως τάζουν ορισμένοι;

Με αφορμή την καθημερινή πραγματικότητα προέκυψε το ερώτημα «Για πιο λόγο ταλαιπωρούνται οι πελάτες συμβολαίων οχημάτων;».

Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις ασφαλιστών που πουλάνε συμβόλαια οχημάτων κατά κύριο λόγο με «δέλεαρ» την χαμηλότερη τιμή ασφάλισης. Σε αρκετές τέτοιες περιπτώσεις συμβολαίων συμβαίνει ο διαμεσολαβητής να επιδιώκει μια διπλή ωφέλεια. Και ο πελάτης να αισθανθεί ότι αγόρασε σε «τιμή ευκαιρίας» το «καλό συμβόλαιο» και ο διαμεσολαβητής να πάρει προμήθεια λίγα ευρώ παραπάνω! Όμως για 5-10 ευρώ παραπάνω προμήθεια αξίζει να ταλαιπωρούνται οι πελάτες όταν θα συμβεί ένα οδικό ατύχημα και θα πρέπει να αποζημιωθούν; Σίγουρα η ταλαιπωρία θα αφορά και τον διαμεσολαβητή που πούλησε το συμβόλαιο, εκτός εάν δεν τον βρίσκει ο πελάτης στα τηλέφωνα!

Θα πρέπει να σημειωθεί πως αρκετοί διαμεσολαβητές λειτουργούν και εργάζονται αποκλειστικά με γνώμονα την προμήθεια, ακόμα και για 5-10 ευρώ παραπάνω, χωρίς να εξετάζουν καμία άλλη σημαντική παράμετρο που αφορά τους ίδιους ως επαγγελματίες και τους πελάτες ως ασφαλισμένους. Όταν όμως συμβεί το ατύχημα, αποποιούνται την συμμετοχή τους στην εξυπηρέτηση του πελάτη και τον αφήνουν να ταλαιπωρείται και να τρέχει αριστερά και δεξιά, παρακαλώντας να βρει το δίκιο του και να αποζημιωθεί για την ζημιά που υπέστη.

Οι διαμεσολαβητές έχουν να αντιμετωπίσουν πολλά και διάφορα θέματα. Όμως ένα από τα σπουδαιότερα θέματα είναι η «εξυπηρέτηση του πελάτη». Γιατί όταν ένας πελάτης είναι ευχαριστημένος, τότε και η παραπάνω προμήθεια θα έρθει και η διατηρησιμότητα του πελατολογίου τους.

Τα 5-10 ευρώ επιπλέον προμήθεια από ένα συμβόλαιο οχήματος που επιδιώκει να πάρει ο διαμεσολαβητής παραβλέποντας μια η «απλή ή σύνθετη ταλαιπωρία» του πελάτη, πιθανόν θα μπορούσαν στο πολλαπλάσιο να αντικατασταθούν μέσα από εργασίες άλλων κλάδων και από συστάσεις ονομάτων που θα δοθούν από ευχαριστημένους πελάτες.

©Μέντωρ Διαμεσολαβητής

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • προμήθειες
  • ασφαλιστές
  • πελάτες
  • συμβόλαια αυτοκινήτου
  • συμβόλαια οχημάτων
  • ασφάλιση αυτοκινήτου
  • ασφάλιση οχημάτων

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Πόσοι από τα 6,5 εκατομμύρια πελατών οχημάτων γνωρίζουν τι θα κάνουν σε περίπτωση ατυχήματος;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 25/6/2020

    Πόσοι από τα 6,5 εκατομμύρια πελατών οχημάτων γνωρίζουν τι θα κάνουν σε περίπτωση ατυχήματος;

  • Γνωρίζετε τι είναι η Ισόβιος Ασφάλιση Ζωής και πότε την προτείνουμε;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 19/6/2020

    Γνωρίζετε τι είναι η Ισόβιος Ασφάλιση Ζωής και πότε την προτείνουμε;

  • Γνωρίζετε τι είναι η Πρόσκαιρη Ασφάλιση Ζωής;

    Γνωρίζετε τι είναι η Πρόσκαιρη Ασφάλιση Ζωής;

    Η Πρόσκαιρη Ασφάλιση Ζωής ή Απλή Ασφάλιση Θανάτου καλύπτει τον κίνδυνο του θανάτου του/ης ασφαλισμένου/ης και αποζημιώνει τους δικαιούχους το...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 18/06/2020 - 09:59 18/6/2020
  • Πόσα πιστοποιητικά χρειάζεται ένας διαμεσολαβητής για να εγγραφεί στο Ειδικό Μητρώο Επιμελητηρίου;

    Πόσα πιστοποιητικά χρειάζεται ένας διαμεσολαβητής για να εγγραφεί στο Ειδικό Μητρώο Επιμελητηρίου;

    Ο νέος Νόμος 4583/2018 σχετικά με την IDD εκτός των άλλων καθορίζει τα πιστοποιητικά και τα έγγραφα που απαιτούνται για...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 23/10/2019 - 13:41 23/10/2019

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Καφές: Γνωρίζοντας καλύτερα την αγαπημένη μας καθημερινή συνήθεια!
10:02 Καφές: Γνωρίζοντας καλύτερα την αγαπημένη μας καθημερινή συνήθεια!
  • 09:00 Γιατί εορτάζεται στις 25 Μαρτίου ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου;
  • 18:12 Ευαγγελισμός της Θεοτόκου!
  • 17:55 “Therapy Express” Εγκαινιάστηκε το Κέντρο Ημέρας Ψυχικής Υγείας στο Νέο Ψυχικό
  • 15:17 Ασφαλιστικές Eταιρείες: Γιατί διαφωνούν με την κατάργηση των προμηθειών στα επενδυτικά προϊόντα!
  • 14:49 Ένας περίπατος πολιτισμού για τους εργαζόμενους του Ομίλου FOURLIS!
  • 14:32 24ωρη απεργία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς την Τρίτη 28/3!
  • 14:03 Το Hyundai N Vision 74 ανακηρύχθηκε «Best Concept Car of the Year»!
  • 13:56 Ασφαλιστικό Ινστιτούτο Κύπρου: Σεμινάριο για την περιβαλλοντική, κοινωνική και εταιρική διακυβέρνηση
  • 13:06 Εμπρησμός σε εστιατόριο στη Νέα Σμύρνη - Μαρτυρίες σοκ από ανθρώπους που κινδύνευσαν να καούν!
  • 12:41 Πέθανε ο Γιώργος Συγγελίδης, ιδρυτής του μεγάλου επιχειρηματικού ομίλου!
  • 12:37 Interamerican: Η ψυχική υγεία και ευεξία των παιδιών στο πλαίσιο της οικογένειας!
  • 12:09 Η «Ώρα της Γης» στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών!
  • 11:36 «Ναι» από τον Μπλίνκεν για τα F-16 στην Τουρκία με τον όρο να μην απειληθεί η Ελλάδα!
  • 11:33 Τέμπη: Εντός της ημέρας το νομοσχέδιο για τη στήριξη συγγενών των θυμάτων!
  • 11:30 «Φωτοβολταϊκά στη Στέγη»: Επιδότηση έως 75% για νοικοκυριά - Από τον Απρίλιο ανοίγουν οι πλατφόρμες
  • 10:51 Πώς να αυξήσετε τις συνταξιοδοτικές αποταμιεύσεις; - Προνοείστε για το μέλλον!
  • 10:38 ΑΔΜΗΕ: Καθημερινές οι προσπάθειες για αποφυγή black out!
  • 10:35 Λαθρεμπόριο καυσίμων: Λουκέτο έως 90 ημέρες στα βενζινάδικα - Πρόστιμα έως 500.000 ευρώ!
  • 10:31 PENCO SA: Νέα στρατηγική συνεργασία για την Ελλάδα με την OneGlobal!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/3 Τα Unit Linked, η SVB, η Credit Suisse και οι υποψήφιοι πελάτες μας!
  2. 20/3 Πού επενδύουν οι ασφαλιστικές εταιρείες;
  3. 22/3 Τα αποταμιευτικά προγράμματα και τα powerbanks
  4. 21/3 Η εποπτεία του ασφαλιστικού κλάδου
  5. 21/3 Εν ολίγοις… και «τρύπιοι» ισολογισμοί!
  6. 24/3 Οι κίνδυνοι των Unit Linked και οι υποχρεώσεις των ασφαλιστικών πρακτόρων για ενημέρωση των πελατών τους!
  7. 22/3 Τι λάθος κάνουν πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές στο πρώτο συμβόλαιο;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube