Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 29/6/2020 - 11:38 facebook twitter linkedin Για 5-10 ευρώ παραπάνω προμήθεια κάποιοι ασφαλιστές βάζουν σε ταλαιπωρία τους πελάτες! Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 29/6/2020 facebook twitter linkedin Πολλά και διάφορα τα παραδείγματα δυσαρεστημένων πελατών συμβολαίων οχημάτων, που κατόπιν ενός οδικού ατυχήματος δεν εξυπηρετήθηκαν «γρήγορα και εύκολα», όπως τους είχαν υποσχεθεί κάποιοι ασφαλιστές! Όπως έχουμε ξαναγράψει, οι πελάτες θα πρέπει να έχουν ενημέρωση από τους διαμεσολαβητές για τις παροχές που απορρέουν από το συμβόλαιο του οχήματός τους και ανάλογα να αποφασίζουν τι επιθυμούν. Εάν δεν συμβεί κανένα ατύχημα, ο πελάτης σπάνια θα επικοινωνήσει με την εταιρεία. Εάν όμως συμβεί ένα ατύχημα με υλικές ζημιές ή και σωματικές βλάβες, τότε σίγουρα ο πελάτης θα χρειαστεί να επικοινωνήσει με την εταιρεία και να προβεί σε διαδικασίες αποζημίωσης. Τι γίνεται τότε; Θα εξυπηρετηθεί γρήγορα και εύκολα όπως τάζουν ορισμένοι; Με αφορμή την καθημερινή πραγματικότητα προέκυψε το ερώτημα «Για πιο λόγο ταλαιπωρούνται οι πελάτες συμβολαίων οχημάτων;». Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις ασφαλιστών που πουλάνε συμβόλαια οχημάτων κατά κύριο λόγο με «δέλεαρ» την χαμηλότερη τιμή ασφάλισης. Σε αρκετές τέτοιες περιπτώσεις συμβολαίων συμβαίνει ο διαμεσολαβητής να επιδιώκει μια διπλή ωφέλεια. Και ο πελάτης να αισθανθεί ότι αγόρασε σε «τιμή ευκαιρίας» το «καλό συμβόλαιο» και ο διαμεσολαβητής να πάρει προμήθεια λίγα ευρώ παραπάνω! Όμως για 5-10 ευρώ παραπάνω προμήθεια αξίζει να ταλαιπωρούνται οι πελάτες όταν θα συμβεί ένα οδικό ατύχημα και θα πρέπει να αποζημιωθούν; Σίγουρα η ταλαιπωρία θα αφορά και τον διαμεσολαβητή που πούλησε το συμβόλαιο, εκτός εάν δεν τον βρίσκει ο πελάτης στα τηλέφωνα! Θα πρέπει να σημειωθεί πως αρκετοί διαμεσολαβητές λειτουργούν και εργάζονται αποκλειστικά με γνώμονα την προμήθεια, ακόμα και για 5-10 ευρώ παραπάνω, χωρίς να εξετάζουν καμία άλλη σημαντική παράμετρο που αφορά τους ίδιους ως επαγγελματίες και τους πελάτες ως ασφαλισμένους. Όταν όμως συμβεί το ατύχημα, αποποιούνται την συμμετοχή τους στην εξυπηρέτηση του πελάτη και τον αφήνουν να ταλαιπωρείται και να τρέχει αριστερά και δεξιά, παρακαλώντας να βρει το δίκιο του και να αποζημιωθεί για την ζημιά που υπέστη. Οι διαμεσολαβητές έχουν να αντιμετωπίσουν πολλά και διάφορα θέματα. Όμως ένα από τα σπουδαιότερα θέματα είναι η «εξυπηρέτηση του πελάτη». Γιατί όταν ένας πελάτης είναι ευχαριστημένος, τότε και η παραπάνω προμήθεια θα έρθει και η διατηρησιμότητα του πελατολογίου τους. Τα 5-10 ευρώ επιπλέον προμήθεια από ένα συμβόλαιο οχήματος που επιδιώκει να πάρει ο διαμεσολαβητής παραβλέποντας μια η «απλή ή σύνθετη ταλαιπωρία» του πελάτη, πιθανόν θα μπορούσαν στο πολλαπλάσιο να αντικατασταθούν μέσα από εργασίες άλλων κλάδων και από συστάσεις ονομάτων που θα δοθούν από ευχαριστημένους πελάτες. ©Μέντωρ Διαμεσολαβητής Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 06/06/2025 - 09:36 Πόσο κοστίζει ένα triplex καρδιάς και τι καλύπτει η ιδιωτική ασφάλιση;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 06/06/2025 - 09:18 Ποια είναι η συμβολή της ιδιωτικής ασφάλισης στην κοινωνία και την οικονομία;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 05/06/2025 - 09:25 Ποιες περιπτώσεις ορίζουν ως «νοσηλεία» τα ασφαλιστήρια υγείας και ποιες όχι;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 05/06/2025 - 09:00 Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;
Σε ποιες περιπτώσεις τα ασφαλιστήρια παρέχουν στον οδηγό ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο; Εάν ένας οδηγός στερηθεί το όχημά του από απρόοπτο συμβάν, δημιουργούνται προβλήματα μετακίνησης. Τα ασφαλιστήρια, εκτός των άλλων, προσφέρουν λύση... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 12/05/2025 - 09:28
Πως προσδιορίζεται το ασφάλισμα Μόνιμης Μερικής Ανικανότητας για εργασία από ακρωτηριασμό δακτύλων; Ατύχημα ορίζεται κάθε τυχαίο γεγονός, που οφείλεται σε αιφνίδια και βίαιη εξωτερική αιτία, ανεξάρτητη από τη θέληση του Ασφαλισμένου και... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 25/04/2025 - 09:19
Πως αποζημιώνουν τα ασφαλιστήρια οχημάτων πυρκαγιά συνεπεία βίαιων ταραχών και ενεργειών; Με αφορμή τις πρόσφατες ταραχές στο κέντρο της Αθήνας. Όλα τα ασφαλιστήρια όλων των εταιρειών αποζημιώνουν τις υλικές ζημιές σε... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 14/04/2025 - 12:37
Τι είναι η ασφάλιση ζωής και πόσοι αγοράζουν στην Ελλάδα; Με απλά λόγια «Ασφάλιση Ζωής» είναι η ασφάλιση της ανθρώπινης ζωής. Πρακτικά καλύπτει τον κίνδυνο θανάτου του ασφαλισμένου και αποζημιώνει... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 07/04/2025 - 09:16
Πως μπορεί μια επιχείρηση που είναι κλειστή για επισκευές, να εισπράττει χρήματα από το ασφαλιστήριο; Σύμφωνα με την πρόσφατη επικαιρότητα, ισχυρή κακοκαιρία έπληξε Πάρο, Νάξο, Τήνο, Άνδρο, Μύκονο, Χίο, Σάμο, Ικαρία, Εύβοια, Ανατολική Στερεά, Μεσολόγγι,... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 03/04/2025 - 11:23
Πότε λήγει η κάλυψη Απαλλαγή Πληρωμής Ασφαλίστρων (ΑΠΑ) και γιατί είναι απαραίτητη στα ασφαλιστήρια ζωής; Οι Συμπληρωματικές Καλύψεις «Απαλλαγή Πληρωμής Ασφαλίστρων-ΑΠΑ» και «Απαλλαγή Πληρωμής Ασφαλίστρων Συμβαλλομένου-ΑΠΑΣ» προστίθενται σε ασφαλιστήρια ζωής και υγείας που έχουν Βασική... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 31/03/2025 - 09:09