Κώστας Ακριβόπουλος, 13/8/2024 - 10:17 facebook twitter linkedin Βασικά στατιστικά στοιχεία πωλήσεων: Στατιστικά του 2023 για τις τάσεις πωλήσεων του 2024 (της HubSpot) Κώστας Ακριβόπουλος, 13/8/2024 facebook twitter linkedin «Δεν υπάρχει φοβερότερο πράγμα από την άγνοια στην πράξη- ΓΚΑΙΤΕ» Η HubSpot, Inc. είναι Αμερικανική εταιρία προγραμματιστών και έμποροι προϊόντων λογισμικού για εισερχόμενο μάρκετινγκ, ερευνών πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών. Το HubSpot ιδρύθηκε από τους Brian Halligan και Dharmesh Shah το 2006.. Τα στατιστικά πωλήσεων μπορούν να ξεκλειδώσουν τις δυνατότητες ενός πωλητή, όταν αξιοποιηθούν. Η ενημέρωση σχετικά με τα βασικά στατιστικά στοιχεία των πωλήσεων είναι ζωτικής σημασίας για τους πωλητές με κορυφαίες επιδόσεις, για να αναζητήσουν και να αξιοποιήσουν την έρευνα και να βελτιώσουν τις τεχνικές τους και τα ποσοστά επιτυχίας τους. Επειδή η έρευνα πραγματοποιήθηκε στην Αμερική, από τα 94 βασικά στατιστικά στοιχεία πωλήσεων, που ερεύνησε η HubSpot, κρατήσαμε και σας παραθέτουμε τα πιο βασικά 20, τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν από όλους εμάς. Βλέποντας πως σκέφτονται εκεί, παρατηρούμε ότι οι τάσεις αλλάζουν και εδώ: 1. Το 63% των επαγγελματιών πωλήσεων πραγματοποιεί ψυχρή προσέγγιση ( HubSpot ). 2. Το 72% των πωλητών χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για να βρουν νέους πελάτες, με το Facebook (38%), το Instagram (31%) και το YouTube (29%) να είναι τα κανάλια που χρησιμοποιούνται περισσότερο ( HubSpot ). 3. Το 60% των πελατών απορρίπτει μια προσφορά τέσσερις φορές πριν την αγοράσει ( Invesp ). 4. Το 80% των επιτυχημένων πωλήσεων απαιτούν πέντε ή περισσότερες επακόλουθες κλήσεις ( Invesp ). 5. Σχεδόν οι μισοί από τους πωλητές (48%) δεν κάνουν καμία επόμενη προσπάθεια παρακολούθησης ( Invesp ). 6. Το 44% των πωλητών τα παρατάει μετά από μία μόνο προσπάθεια παρακολούθησης ( Invesp ). 7. Το μέσο ποσοστό κλεισίματος πωλήσεων το 2023 ήταν 29% ( HubSpot ). 8. Το μέσο ποσοστό κέρδους πωλήσεων το 2023 ήταν 21% ( HubSpot ). 9. Το 42% των επαγγελματιών πωλήσεων B2B λένε ότι η έρευνα για την εταιρεία ενός υποψήφιου πελάτη και για τον πελάτη, πριν την συνάντηση, για να προσδιοριστούν οι προκλήσεις, οι ανάγκες και οι ευκαιρίες , είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να πραγματοποιήσετε την πώληση ( HubSpot ). 10. Το 45% των πωλητών, προσπαθούν να αυξήσουν τις πωλήσεις προς τον υποψήφιο πελάτη, με την κατανόηση των αναγκών και των στόχων του υποψήφιου πελάτη να είναι η πιο αποτελεσματική στρατηγική κλεισίματος (31%) ( HubSpot ). 11. Το 28% των επαγγελματιών πωλήσεων λέει ότι οι χρονοβόρες κουραστικές διαδικασίες πωλήσεων είναι ο πρωταρχικός λόγος για τους πιθανούς πελάτες να αποχωρήσουν ( HubSpot ). 12. Το 72% των εσόδων της εταιρείας προέρχεται από υπάρχοντες πελάτες, ενώ το 28% προέρχεται από νέους πελάτες ( HubSpot ). NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. 13. Το 70% των πωλητών στέλνει μόνο ένα email σε έναν υποψήφιο πελάτη ( Invesp ). 14. Η Τετάρτη είναι η πιο αποτελεσματική μέρα για την κλήση δυνητικών πελατών ( Callhippo ). 15. Μεταξύ 11:00 π.μ. και 12:00 μ.μ. είναι η δεύτερη καλύτερη ώρα για να καλέσετε υποψήφιους πελάτες ( Callhippo ). 16. Η Δευτέρα και η Παρασκευή τα απογεύματα είναι οι χειρότερες ώρες για να καλέσετε υποψήφιους πελάτες ( Callhippo ). 17. Το 91% των πωλητών εμπλέκεται σε upselling, και το 87% στο cross-selling, το οποίο συμβάλλει κατά μέσο όρο με 21% στα έσοδα της εταιρείας ( HubSpot ). 18. Μόνο το 38% των επαγγελματιών πωλήσεων που χρησιμοποιούν επί του παρόντος ΑΙ (Τεχνική Νοημοσύνη), για ανάλυση συναισθήματος, πιστεύουν ότι είναι αποτελεσματικό για την αναγνώριση του συναισθήματος των αγοραστών ( HubSpot ). 19. Το 81,2% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η έλλειψη ευέλικτων επιλογών πληρωμής εμπόδισε το κλείσιμο των συμφωνιών ( Capchase ). 20. Το 90% των διευθυντών πωλήσεων πιστεύει ότι μια θετική κουλτούρα πωλήσεων είναι σημαντική για την ικανοποίηση από την εργασία ενός αντιπροσώπου πωλήσεων ( HubSpot ). Αφού τα δούμε όλα και τα συγκρίνουμε με τα δικά μας αποτελέσματα, ας μείνουμε στο τελευταίο !!!! «Προσδόκα τα δύσκολα και διαχειρίσου ανάλογα τα εύκολα-Λάο Τσε» Καλή επιτυχία Με εκτίμηση Κ.Ακριβόπουλος Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ) Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01 H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
…και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή; Παρατηρώντας τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),... Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες; Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές... Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες; Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο... Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε; Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της... Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων; Που βαδίζουν σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο; Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ... Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”! Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε... Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04