close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Εσείς τι κάνετε για τη διατηρησιμότητα των πελατών σας; Να θυμηθούμε μαζί κάποιες στατιστικές;
Κώστας Ακριβόπουλος
Κώστας Ακριβόπουλος,
17/7/2024 - 09:32
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Εσείς τι κάνετε για τη διατηρησιμότητα των πελατών σας; Να θυμηθούμε μαζί κάποιες στατιστικές;

Κώστας Ακριβόπουλος, 17/7/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA,  MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ)


Από στοιχεία Data Driven Performance Digital Mark έχουμε  ότι:

  • Οι περισσότερες επιχειρήσεις, παραδοσιακά, επενδύουν περισσότερα χρήματα στην απόκτηση νέων Πελατών, θεωρώντας πως είναι ένας γρήγορος τρόπος αύξησης του τζίρου.
  • Όμως ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία για την εξέλιξη και ανάπτυξη μιας επιχείρησης είναι η διατήρηση των Πελατών της. Οι καλύτεροι Πελάτες για μια επιχείρηση δεν είναι εκείνοι που αγοράζουν μια φορά, αλλά εκείνοι με τους οποίους χτίζονται δυνατές σχέσεις και κάνουν επαναλαμβανόμενες αγορές, διότι η διατήρηση Πελατών είναι το πιο βιώσιμο μοντέλο για την κάθε Εταιρία.
  • Οι αγορές από Πελάτες με τους οποίους έχεις ήδη σχέσεις, είναι ένας περισσότερο αποτελεσματικός τρόπος αύξησης  των εσόδων σας, μιας και κοστίζει έως και επτά φορές λιγότερο από το να προσπαθήσεις να αποκτήσεις νέους Πελάτες.

Επίσης σύμφωνα με μελέτες της Bain & Company:

  • Η αύξηση της διατήρησης Πελατών κατά 5% μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση κερδών κατά 25% έως 95%.
  • Η πιθανότητα να μετατραπεί ένας υπάρχον Πελάτης σε επαναλαμβανόμενο Πελάτη (retained customer) είναι 60% – 70%, ενώ η πιθανότητα ένας δυνητικά νέος Πελάτης να μετατραπεί σε πραγματικό νέο Πελάτη, μόλις 5% έως 20%.

Επίσης μία έρευνα που παρουσιάστηκε στο Outbound Engine Group έδειξε πως:

  • οι πολύ χαρούμενοι Πελάτες είναι έως και 5 φορές πιθανότερο να αγοράσουν και πάλι  από την ίδια Εταιρεία, ενώ είναι και έως 7 φορές πιθανότερο να συγχωρήσουν μία αστοχία ή κάποιο λάθος της.
  • Οι Retained Customers έχουν πιθανότητα 50% να αγοράσουν ένα νέο προϊόν της επιχείρησης, ενώ κατά μέσο όρο ξοδεύουν έως και 31% περισσότερα χρήματα στην ίδια επιχείρηση, αγοράζοντας και άλλα προϊόντα.
  • Είναι όμως σημαντικό να πούμε πως δεν υπάρχει επιχείρηση που να έχει μόνο retained customers (επαναλαμβανόμενους Πελάτες) χωρίς την ανάγκη απόκτησης νέων.
  • Επίσης, όλες οι επιχειρήσεις έχουν διαρροές και πάντα ορισμένοι Πελάτες θα αλλάζουν προτιμήσεις, αλλά μην ξεχνάτε ότι, όταν χάνουμε ένα taxi, έρχεται το επόμενο.

Μία άλλη έρευνα της National Cash Register Co, έδειξε ότι οι Πελάτες χάνονται από:

Δηλαδή το 57% οφείλεται στον Πωλητή!!!

Μην ξεχνάτε επίσης την έρευνα της Gartner και του ΟΠΑ/ΑΣΟΕ ότι:

  • σε Πελάτη με 1 προϊόν, υπάρχει  πιθανότητα φυγής 70%
  • σε Πελάτη με 2 προϊόντα,  πιθανότητα φυγής 35% και
  • σε Πελάτη με 3 προϊόντα,  πιθανότητα φυγής 15%

Άρα ακόμη και με 3 προϊόντα, ποτέ δεν το αφήνουμε στην τύχη. Προσπαθούμε με άψογη εξυπηρέτηση, συνεχή επικοινωνία, ενημέρωση για Cross και Up Selling, να είμαστε συνεχώς κοντά τους, δίπλα τους!

Και τέλος μία έρευνα της Global Consumer Survey, Ernst & Young μας έδειξε ότι ο Πελάτης ζητά προσωπική επαφή και συγκεκριμένα “απαιτεί” τα εξής:

  • Χρειάζομαι τη βοήθεια ειδικού για να πάρω αποφάσεις 51%
  • Δεν γνωρίζω ποια προϊόντα καλύπτουν τις ανάγκες μου 35%
  • Χρειάζομαι βοήθεια με τις διαδικασίες 24%
  • Τα προϊόντα είναι πολύπλοκα και τεχνικά 38%
  • Βρίσκω βολικότερο να ερευνήσω  και να  αγοράσω online 37%
  • Καταλαβαίνω επαρκώς τα προϊόντα και αγοράζω χωρίς βοήθεια 35%
  • Πιστεύω ότι αγοράζοντας online θα πετύχω χαμηλότερη τιμή 32%
  • Θέλω να αποφύγω τους επίμονους πωλητές 53%

…..και συνεχίζει η έρευνα:

Άλλαξα εταιρεία

  • Λόγω Χαμηλού Επιπέδου Εξυπηρέτησης 24%
  • Άλλαξαν οι ανάγκες μου και η εταιρεία δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί 27%
  • Ο πωλητής μου άλλαξε εταιρεία 12%

Και στην ερώτηση:
Τι θα σας έκανε να αναθεωρήσετε την απόφασή σας και να μην  αλλάξετε ασφαλιστική εταιρεία;
έχουμε:

  • Σιγουριά ότι οι υπηρεσίες που λαμβάνω θα βελτιωθούν 22%
  • Πιο συχνή επικοινωνία 17%
  • Περισσότερη προσωπική επαφή 16%

 

Τα συμπεράσματα δικά σας!!!

Άρα ΑΨΟΓΗ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΑΦΗ και ΠΙΟ ΣΥΧΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ!!!!

  1. Ο Σύμβουλος και ο Πελάτης έχουν μια σχέση, όχι μια συναλλαγή, συνεργάζονται για να προσδιορίσουν τους στόχους και να εργαστούν προς την ίδια κατεύθυνση. Είναι μια μακροχρόνια σχέση.
  2. Γίνε αρεστός στο πελατολόγιο σου. Χτίστε γνήσιες φιλίες. Γίνεσαι αρεστός όταν μοιάζεις με τους Πελάτες σου και γιατί έχεις να πεις μια καλή κουβέντα για αυτούς «Αν αρέσεις στους ανθρώπους, είτε γιατί αισθάνονται ότι είναι αρεστοί από εσένα είτε γιατί έχεις κάτι κοινό μαζί τους, αυτοί θα συμφωνήσουν μαζί σου».
  3. Μην ξεχνάτε ότι η ίδια η λέξη Πελάτης προέρχεται από την αρχαία ελληνική λέξη – ρήμα πελάζω, που σημαίνει πλησιάζω, κάνω τον άλλον να με εμπιστευθεί, να νοιώσει οικεία και χαλαρά μαζί μου. Δώστε υποστήριξη στις δύσκολες στιγμές τους.
  4. Εντοπίστε λοιπόν τα θέματα πριν γίνουν προβλήματα. Ένας καλός Σύμβουλος έχει τα μάτια του στη μεγάλη εικόνα του Πελάτη, έρχεται σε επαφή μαζί του τακτικά, όχι μόνο όταν κάτι χρειάζεται ο Πελάτης. Ο Πελάτης πρέπει να γνωρίζει ότι ο ασφαλιστικός του Σύμβουλος γνωρίζει να οδηγεί το λεωφορείο και θα τον πάει στον στόχο του με ασφάλεια και πρέπει ο Σύμβουλος να είναι Καλός Οδηγός, όχι μόνο να φαίνεται ότι είναι!

Εμείς είμαστε καλοί οδηγοί;

Και μην ξεχνάτε: Όλοι οι άνθρωποι μπορούν να ξεχάσουν ό,τι τους έχεις πει, να ξεχάσουν ό,τι έχεις κάνει για εκείνους, αλλά δεν ξεχνούν ποτέ πως τους έκανες να αισθανθούν!

Και έτσι θα είστε στο επίκεντρο για σύσταση και σε άλλους, επειδή οι ίδιοι βιώνουν από πρώτο χέρι τι μπορείτε να κάνετε για εκείνους.

Καλή συνέχεια!
 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
    Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58

    5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος

  • Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!
    Κώστας Ακριβόπουλος, 24/04/2025 - 10:08

    Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!

  • Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης
    Κώστας Ακριβόπουλος, 23/04/2025 - 09:19

    Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης

  • H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
    Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01

    H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία

  • …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    Παρατηρώντας  τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
  • Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
  • Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν  οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
  • Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
  • Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζουν  σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο;     Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
  • Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την  Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κ. Πιερρακάκης: Οι άρσεις των εμποδίων μεταξύ των κρατών-μελών θα ωφελήσουν την Ευρώπη και την Ελλάδα
15:33 Κ. Πιερρακάκης: Οι άρσεις των εμποδίων μεταξύ των κρατών-μελών θα ωφελήσουν την Ευρώπη και την Ελλάδα
  • 15:05 Financial Times: Οι ΗΠΑ πιέζουν την ΕΕ να μειώσει μονομερώς τους δασμούς της
  • 14:39 Τα κράτη-μέλη του ΠΟΥ συμφώνησαν για την πρόληψη της επόμενης πανδημίας - Ο ρόλος των εμβολίων
  • 14:16 ΕΟΔΥ: Ενημέρωση επαγγελματιών υγείας για την ανάγκη ενισχυμένης επιτήρησης της λοίμωξης από τον ιό του Δυτικού Νείλου
  • 14:00 25η Μαΐου: Παγκόσμια Ημέρα για τα Εξαφανισμένα Παιδιά
  • 13:43 ΔΑΑ-Airports for Innovation (Α4Ι): Οι νικήτριες εταιρείες startups στον πρώτο ανοιχτό διεθνή διαγωνισμό καινοτομίας παγκοσμίως
  • 13:32 Ιδιωτική Ασφάλιση: Άλλο ένα χαράτσι; Ή μήπως ασπίδα ζωής;
  • 13:15 Κ. Χατζηδάκης: Άρση μονιμότητας και μπόνους απόδοσης στο Δημόσιο μετά από πραγματική αξιολόγηση
  • 13:11 Η καρδιά της Ρομποτικής Χειρουργικής χτυπά στην Αθήνα!
  • 12:55 Νύχτα Μουσείων στο Ιστορικό Αρχείο της Εθνικής Τράπεζας
  • 12:38 Οδηγός για υγιείς πνεύμονες: Τι να προσέξετε και πότε να δράσετε
  • 12:26 Διεθνής Διάκριση για τις Υπηρεσίες Θεματοφυλακής της Πειραιώς
  • 12:10 Aon: Οι εξάρσεις ακραίων καιρικών φαινομένων του Μαΐου από τις πιο κοστοβόρες στην ιστορία των ΗΠΑ
  • 10:48 Νέες εντάξεις στο ΕΣΠΑ για έργα ενεργειακής αναβάθμισης νοσοκομείων
  • 10:30 ΠΡΟΣΟΧΗ: “Γιατροί-μαϊμού“ μέσω deepfake προωθούν ψεύτικες θεραπείες στο TikTok
  • 10:16 Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο;
  • 10:12 ΙΣΑ: Αγανάκτησή για ανυπόστατα δημοσιεύματα περί “εμβολίου για τον στρεπτόκοκκο”
  • 09:59 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  • 09:50 Ημέρα Δημιουργικότητας
  • 09:40 Ποια είναι τα επενδυτικά εργαλεία που προωθούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες στους πελάτες τους;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/5 Εθνική Ασφαλιστική: Αναστέλει την ισχύ της εγκυκλίου για τα παλαιά συμβόλαια υγείας
  2. 19/5 Δικαστήριο επιβεβαιώνει μετά από 26 χρόνια την εξαίρεση ασφαλιστικής κάλυψης σε οδηγό χωρίς δίπλωμα - Ζητά επιστροφή 190.755 ευρώ
  3. 21/5 Μεγάλη έρευνα Nextdeal: Τι φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά
  4. 19/5 Ασφαλίσεις υγείας: Ηρθε η ώρα για μια γενναία συμφωνία
  5. 23/5 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  6. 21/5 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
  7. 22/5 Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube