close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Γυναίκα & Οδήγηση. Όταν οι μύθοι καταρρέουν!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
18/3/2023 - 09:00
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γυναίκα & Οδήγηση. Όταν οι μύθοι καταρρέουν!

Nextdeal newsroom, 18/3/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μύθοι, θρύλοι, παραδόσεις μεγαλώνουν γενιές και γενιές! Είναι τελικά η οδήγηση γυναικεία υπόθεσ

Ανέκδοτα, ατάκες και γενικότερα … κακιούλες σε σχέση με τις οδηγικές ικανότητες των γυναικών μάς έχουν συντροφεύσει όλα αυτά τα χρόνια και έχουν δημιουργήσει στερεότυπα με βαθιές ρίζες! 

Ποια είναι όμως η αλήθεια; Από πού προήλθε εξαρχής η πεποίθηση ότι οι γυναίκες είναι κακές οδηγοί;

Όλα ξεκίνησαν στις αρχές του 20ού αιώνα… Το αυτοκίνητο, ο καταπληκτικός αυτός γόνος της βιομηχανικής επανάστασης, αποτελούσε το αγαπημένο παιχνίδι της πλούσιας, ανώτερης τάξης, η οποία ήταν η μόνη που μπορούσε να το υποστηρίξει οικονομικά. Τόσο άνδρες όσο και γυναίκες στα ανώτερα κλιμάκια της κοινωνίας απολάμβαναν τις βόλτες με τα μοδάτα τετράτροχα. Ποιος όμως θα ασκούσε κριτική στις κυρίες της καλής τάξης; Μια σοφερίνα από τζάκι δεν αποτελούσε απειλή για το status quo και και ως εκ τούτου δεν υπήρχε (ακόμα) η ανάγκη για ένα αρνητικό στερεότυπο.

Τα πράγματα άλλαξαν μετά τη δεκαετία του 1920. Η πτώση των τιμών αγοράς των οχημάτων και η απουσία των ανδρών λόγω του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, συνέβαλαν στο να κάτσουν οι γυναίκες της μεσαίας τάξης στο κάθισμα του οδηγού. Οι αυξανόμενες ελευθερίες και η πρόσβασή τους σε νέους τομείς της κοινωνίας δεν άρεσαν στην (ανδρική) ιθύνουσα τάξη και έπρεπε να περιοριστούν στην κοινωνική τους θέση…

Κάπως έτσι γεννήθηκαν οι ατάκες του τύπου "Γυναίκα στο τιμόνι, ο Χάρος σε ζυγώνει"!

Όμως, τι γίνεται με τους άντρες; Τι παίζει με τις δικές τους "ομορφιές" στην άσφαλτο;

Τα δεδομένα λένε τη δική τους ιστορία… Επιστήμη και έρευνα έρχονται να καταρρίψουν τους μύθους και να αποδώσουν τα του Καίσαρος τω Καίσαρι!

Μύθος 1ος Οι γυναίκες προκαλούν περισσότερα ατυχήματα.

FACT
Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας το ανδρικό φύλο προκαλεί περισσότερα τροχαία ατυχήματα συγκριτικά με το γυναικείο. Η τεστοστερόνη και τα αρχέγονα ένστικτα συμβάλλουν στο να γίνονται οι άντρες πιο επιθετικοί πίσω από το τιμόνι και να παίρνουν περισσότερα ρίσκα. Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια τα τροχαία ατυχήματα που οφείλονται σε γυναίκες σημειώνουν, κατά μέσο όρο, πτώση έως και 1,5% σε αντίθεση με τα αντίστοιχα ποσοστά των ανδρών.

Μύθος 2ος Οι γυναίκες αποτελούν δημόσιο κίνδυνο, όταν βγαίνουν με το αμάξι στον δρόμ

FACT
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, οι γυναίκες οδηγοί παρουσιάζουν ασφαλέστερη οδηγική συμπεριφορά σε σχέση με τους άντρες, οι οποίοι εμφανίζονται σημαντικά πιο επιρρεπείς στην επικίνδυνη οδήγηση. Ιδιαίτερα στα ζητήματα υπερβολικής ταχύτητας, οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ, σεβασμού στον Κ.Ο.Κ και μη χρήσης ζώνης, ο γυναικείος πληθυσμός επιδεικνύει πολύ πιο προσεκτική και σώφρονα συμπεριφορά. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι άνδρες αποτελούν το 87% όλων των θανάτων από τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα ενώ το αντίστοιχο ευρωπαϊκό ποσοστό είναι 78%, το οποίο παραμένει σχετικά αμετάβλητο από το 2010.

Μύθος 3ος Οι γυναίκες είναι στην κοσμάρα τους, όταν οδηγούν.

FACT
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στις Η.Π.Α από τη Smith's Lawyers, οι άνδρες είναι πολύ πιο πιθανό να οδηγούν αφηρημένοι συγκριτικά με τις γυναίκες. Συγκεκριμένα, παρουσίασαν 22% μεγαλύτερη πιθανότητα να ασχολούνται με το τηλέφωνό τους (χωρίς hands-free), 74% μεγαλύτερη πιθανότητα να οδηγούν με τα γόνατα και 70% μεγαλύτερη πιθανότητα να παρακολουθούν video εν κινήσει. Τα φώτα στη συγκεκριμένη έρευνα έκλεψε το καταπληκτικό ποσοστό 260% που αντιστοιχούσε στη μεγαλύτερη πιθανότητα να αποσπώνται οι άντρες και να εστιάζουν στις αιθέριες υπάρξεις που περπατούν στον δρόμο αντί στο μπροστινό τους αυτοκίνητο!

Μύθος 4ος Οι γυναίκες γλιτώνουν τα πρόστιμα…λόγω φύλου!

FACT
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το 56% των ανδρών έκανε τα γλυκά μάτια στον/στην αστυνομικό και τη γλίτωσε μόνο με μια προειδοποίηση, σε σύγκριση με μόλις το 43% των γυναικών. Αν συνυπολογίσεις και τα στατιστικά σχετικά με τη μεγαλύτερη παραβατικότητα των ανδρών στον δρόμο … ποιος είναι τελικά καλύτερος στο φλερτ; 

5ος Μύθος Οι γυναίκες δεν περνάνε με την πρώτη τις εξετάσεις οδήγησης

FACT
Τα στοιχεία οδικής ασφάλειας στη Μ. Βρετανία το 2017 έδειξαν ότι πάνω από το 50% των γυναικών που συμμετείχαν σε γραπτό τεστ θεωρίας για την απόκτηση διπλώματος οδήγησης πέρασαν με την πρώτη φορά, σε σύγκριση με μόλις 46% των ανδρών. Τα υπόλοιπα περιττεύουν…

Η πραγματικότητα είναι παρόλα αυτά ότι, είτε άντρας είτε γυναίκα στο τιμόνι, δεν είναι μόνο οι λάθος υπολογισμοί που σκοτώνουν, είναι η λανθασμένη αντίληψη και συμπεριφορά. Σε κάθε περίπτωση οι συνέπειες της επικίνδυνης οδήγησης επηρεάζουν τους πάντες, ανεξάρτητα από το φύλο του οδηγού.

Αμυντική οδήγηση, σεβασμός στον Κ.Ο.Κ και οδηγική παιδεία είναι τα χαρακτηριστικά που θα κάνουν τις βόλτες στην πόλη πιο ασφαλείς και πιο απολαυστικές για όλους!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Allianz Direct

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Τις επικίνδυνες συνήθειες πίσω από το τιμόνι και τις τυφλές διαδρομές πρέπει να «κόψουν» οι πελάτες σας!
    Γιώργος Μούζος, 15/3/2023

    Τις επικίνδυνες συνήθειες πίσω από το τιμόνι και τις τυφλές διαδρομές πρέπει να «κόψουν» οι πελάτες σας!

  • Η αλλαγή που φέρνει η Ford στον ασφαλιστικό κλάδο!
    Γιώργος Μούζος, 8/3/2023

    Η αλλαγή που φέρνει η Ford στον ασφαλιστικό κλάδο!

  • Ετοιμάζονται τα αυτοκίνητα υδρογόνου! Είναι έτοιμη η ασφαλιστική αγορά να τα υποδεχτεί;

    Ετοιμάζονται τα αυτοκίνητα υδρογόνου! Είναι έτοιμη η ασφαλιστική αγορά να τα υποδεχτεί;

    Αν και αυξάνονται σταδιακά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους δρόμους και αναμένεται να αποτελέσουν την πλειονότητα των πωλήσεων τα επόμενα χρόνια,...
    Γιώργος Μούζος, 02/03/2023 - 09:05 2/3/2023
  • Ford Puma ST Powershift: Όταν η σβελτάδα συνδυάζεται με τη μέγιστη ασφάλεια!

    Ford Puma ST Powershift: Όταν η σβελτάδα συνδυάζεται με τη μέγιστη ασφάλεια!

    Η Ford με το νέο Puma ST Powershift των 170 ίππων και όλα τα συστήματα υποστήριξης του οδηγού, μας δείχνει...
    Γιώργος Μούζος, 13/03/2023 - 10:07 13/3/2023

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

H Κωτσόβολος γίνεται κομμάτι της πόλης του Κιλκίς!
17:50 H Κωτσόβολος γίνεται κομμάτι της πόλης του Κιλκίς!
  • 17:05 Η ΤΕΧΑΝ βραβεύτηκε από τον ECONOMIST για την τεχνολογία και καινοτομία των Κέντρων Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης
  • 15:49 Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Νέοι κανονισμοί για εύκολες και ελκυστικές επισκευές! - Οι καταναλωτές θα εξοικονομούν χρήματα!
  • 15:36 H σαγηνευτική επιστροφή της Peugeot Motorcycles στην Ελλάδα από τον Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη!
  • 15:29 Εγκαινιάστηκε το πρώτο Κέντρο Ημέρας Υποστήριξης Εργαζομένων στον Πειραιά
  • 14:52 11 ελληνικές εταιρίες στη διεθνή κλαδική Έκθεση Inhorgenta Munich 2023!
  • 14:49 H Janssen Ελλάδος μας ενημερώνει για το Πολλαπλό Μυέλωμα!
  • 14:45 Κ. Μητσοτάκης για ζητήματα της Μυκόνου: «Δεν νοείται να θεωρούν κάποιοι ότι είναι υπεράνω του νόμου!»
  • 14:37 Συνέχιση της αύξησης των επιτοκίων από ΕΚΤ ζητά ο επικεφαλής της γερμανικής κεντρικής τράπεζας!
  • 14:33 ΕΚΠΟΙΖΩ: Oι καταναλωτές μπορούν να επιλέγουν ελεύθερα τον τερματικό εξοπλισμό τους (router)!
  • 14:22 Η EUROINS Ελλάδος συναντήθηκε με την ΕΑΕΕ και την Τράπεζα της Ελλάδος!
  • 14:06 Πράσινα κονδύλια και ψηφιακή ενίσχυση για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές μέσω ΕΣΠΑ!
  • 13:41 ΑΑΔΕ: Αναβαθμίζονται οι Φορολογικοί Ηλεκτρονικοί Μηχανισμοί - Θα μπορούν να συνδέονται με POS!
  • 13:35 Αυξημένες κατά 12,2% οι τιμές των διαμερισμάτων σε σχέση με το 2021!
  • 13:18 Από τις 29 Μαρτίου το «Καλάθι των νονών» - Τι θα περιλαμβάνει;
  • 13:12 Ο Κίμων Βολίκας πρώτος διευθύνων σύμβουλος του ΤΕΚΑ!
  • 13:01 Ταμείο Ανάκαμψης: Σε εξέλιξη 267 διαγωνισμοί συνολικής δημόσιας δαπάνης 3,37 δισ. ευρώ!
  • 12:40 Τα γραφεία πωλήσεων του Χρήστου Θεοδωρακόπουλου απένειμαν Βραβεία Συνεργατών 2023!
  • 12:29 Παγκόσμια Ημέρα Νερού: Η Βιοιατρική μας ενημερώνει για τον κίνδυνο αφυδάτωσης!
  • 12:21 Οι χρηματοδοτικοί φορείς απέρριψαν τις προτάσεις ρυθμίσεων του Εξωδικαστικού Μηχανισμού Ρύθμισης Οφειλών!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 17/3 Η εποπτική αρχή της Ρουμανίας αφαίρεσε την άδεια λειτουργίας της Euroins Romania!
  2. 17/3 Πώς να βοηθήσουμε το παιδί μας να ψηλώσει! Τι επηρεάζει το ύψος του;
  3. 20/3 Τα Unit Linked, η SVB, η Credit Suisse και οι υποψήφιοι πελάτες μας!
  4. 16/3 Το πλάνο Διαχείρισης Κινδύνων ενός Νοικοκυριού
  5. 20/3 Πού επενδύουν οι ασφαλιστικές εταιρείες;
  6. 17/3 Ανακοίνωση της Euroins Ελλάδος σχετικά με τη Euroins Romania
  7. 16/3 Hellenic Train: Άρχισε να καταβάλλει αποζημιώσεις στα θύματα του δυστυχήματος!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube