close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Τα 3 μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι πωλητές
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
1/2/2016 - 13:33
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τα 3 μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι πωλητές

Nextdeal newsroom, 1/2/2016
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

1. Αποτυγχάνουν στο να προσφέρουν αληθινή γνώση

Μερικοί πωλητές, κατά την πρώτη συνάντησή τους με υποψήφιους πελάτες, είτε λόγω κακού σχεδιασμού είτε λόγω ανυπαρξίας σχεδίου, δεν προσφέρουν τίποτα που να έχει πραγματική αξία και ενδιαφέρον. Σίγουρα μιλάνε για τις δυνατότητες της εταιρείας τους. Μιλάνε για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους... και τα χαρακτηριστικά, τις λειτουργίες, τις προοπτικές και τα πλεονεκτήματά τους. Όμως δεν προσφέρουν καμία ουσιαστική γνώση ή έστω προοπτική σχετικά με τις προκλήσεις ή τους στόχους του πελάτη που ο ίδιος δεν γνωρίζει ήδη.

Αυτοί οι πωλητές φοβούνται πως αν προσφέρουν πολλές πληροφορίες, οι υποψήφιοι θα τις χρησιμοποιήσουν εναντίον τους. Μερικοί πιστεύουν πως οι υποψήφιοι πελάτες, εφοδιασμένοι με τις γνώσεις αυτές, θα πετύχουν τους στόχους τους χωρίς να έχουν την ανάγκη των πωλητών ή των υπηρεσιών και προϊόντων που προτείνουν.

Αυτό που δυσκολεύονται να καταλάβουν είναι η διαφορά μεταξύ του να συζητούν τις ιδέες τους και του να αποκαλύπτουν τις λεπτομέρειες για το πως θα υλοποιηθούν αυτές οι ιδέες. Είναι όμως απολύτως σωστό να συζητάς για τις ιδέες. Στην πραγματικότητα είναι επιθυμητό, ειδικά αν βοηθά τους υποψήφιους να αποκτήσουν νέες προοπτικές στις προκλήσεις τους. Άλλωστε οι υποψήφιοι πελάτες πρέπει να αποδεχτούν την ύπαρξη ενός προβλήματος πριν πεισθούν για το προϊόν η την υπηρεσία που το λύνει.

Αν οι πελάτες δεν μαθαίνουν κάτι από εσάς, τότε εσείς προσφέρετε κάποια αξία σε αυτή τη συνάντηση; Όχι.

Και αν δεν προσφέρετε κάποια αξία για αυτούς, τότε οι υποψήφιοι έχουν κάποια σοβαρό λόγο να κάνουν δουλειά μαζί σας; Και πάλι η απάντηση είναι όχι.

2. Επικεντρώνουν την παρουσίαση τους στο ΤΙ αντί στο ΠΩΣ

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Για μερικούς πωλητές, η αοριστία της πρώτης συνάντησης γνωριμίας με τον πελάτη συνεχίζεται και στις επόμενες πιο ουσιαστικές συναντήσεις παρουσίασης. Αποτυγχάνουν να αποδείξουν την σύνδεση των στοιχείων και χαρακτηριστικών της προσφοράς τους με τις συγκεκριμένες ανάγκες του πελάτη τους. Αντίθετα, οι παρουσιάσεις τους εστιάζουν μόνο στο προϊόν ή στην υπηρεσία τους, στις δυνατότητες της εταιρείας τους και σε κάποιες περιπτώσεις, στον εαυτό τους. Μοιάζουν με τον ταχυδακτυλουργό που αφού αιωρήσει ένα μαγικό ραβδί, με μια απότομη κίνηση και λίγο καπνό στον αέρα, εμφανίζει έναν λαγό.

Έτσι και ο πωλητής "αιωρεί" ένα ραβδί από λόγια (έναν κατάλογο από χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα) και μετά , με λίγο "προφορικό καπνό" εμφανίζει ξαφνικά την λύση.

Επιφανειακά αυτές οι παρουσιάσεις μπορεί να φαίνονται εντυπωσιακές. Πολλές φορές περιλαμβάνουν αρκετά έντυπα και συνοδεύονται από διάφορους πίνακες και χάρτες όπως και υλικό multimedia ακόμα και βίντεο, όλα σχεδιασμένα για να υποστηρίξουν όσα παρουσιάζονται. Όμως με μια πιο "κοντινή" παρατήρηση θα διαπιστώσει κανείς πως δεν είναι αποτελεσματικές. Οι υποψήφιοι δεν θέλουν μόνο να ξέρουν τι θα κάνετε αλλά ακόμα περισσότερο ενδιαφέρονται για το πως θα το κάνετε. Πρέπει να είστε κρυστάλλινα καθαροί για το ΠΩΣ θα πετύχετε το αποτέλεσμα που θέλει ο πελάτης. Εάν δεν αποδείξετε ξεκάθαρα την σχέση μεταξύ του το ΤΙ και του ΠΩΣ με την παρουσίασή σας, θα προσφέρετε την ευκαιρία στον επόμενο πωλητή που ίσως το καταφέρει.

3. Αποτυγχάνουν να παρουσιάσουν "Κομψές" λύσεις

Μερικοί πωλητές έχουν μια τάση να κάνουν περίπλοκες παρουσιάσεις. Αυτό οφείλεται κυρίως σε έναν ή δυο λόγους. Πιστεύουν πως παρουσιάζοντας σύνθετες λύσεις προσθέτουν εσωτερική αξία και σπουδαιότητα. Θεωρούν πως όσο περισσότερες οι λεπτομέρειες και τα στοιχεία που απαρτίζουν μια προσφορά, τόσο περισσότερη και η προσδοκώμενη αποτελεσματικότητα της... και συνεπώς τόσο πιο εύκολη και η αποδοχή της από τον υποψήφιο πελάτη.

Άλλοι πωλητές αυξάνουν την πολυπλοκότητα για να δικαιολογήσουν την τιμή που ζητούν. Συμπεριλαμβάνουν πολλά "εξτρά" που μπορεί να είναι αξιόλογα αλλά όχι και απαραίτητα για τον πελάτη και τις ανάγκες του. Προσθέτονται όχι για κανένα άλλο λόγο παρά μόνο για να δημιουργήσουν την αίσθηση του "μεγάλου πακέτου" και της λογικής αν και αυξημένης τιμής του.

Αυτοί οι πωλητές αποτυγχάνουν να αναγνωρίσουν πως ο πελάτης εκτιμά τις "κομψές" λύσεις. Κομψές με την έννοια πως είναι απλές, εφαρμόσιμες και αποτελεσματικές. Οι κομψές λύσεις διευκολύνουν τους υποψήφιους να αντιληφθούν πως το προϊόν ή η υπηρεσία σας τους προσφέρει λύση και ωφέλεια που έχουν ανάγκη. Όσο ευκολότερο το κάνετε για τους υποψήφιους πελάτες να το αντιληφθούν τόσο πιο πιθανό είναι να κλείσετε την πώληση.

Εάν αντιληφθείτε πως κάνετε σε κάποιο βαθμό ένα από τα παραπάνω κοινά λάθη, σκεφτείτε αυτό: οι κοινές τακτικές είναι για κοινούς πωλητές που ικανοποιούνται με κοινά αποτελέσματα. Αν τα αποτελέσματα σας είναι κοινά, τότε ίσως είναι ώρα να αλλάξετε την στρατηγική σας.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/9/2025

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

  • Έχετε ξεκάθαρη εικόνα για την ασφάλεια Ζωής;
    Nextdeal newsroom, 10/9/2025

    Έχετε ξεκάθαρη εικόνα για την ασφάλεια Ζωής;

  • Το μηδέν είναι προορισμός - και η δουλειά μας έχει σκοπό

    Το μηδέν είναι προορισμός - και η δουλειά μας έχει σκοπό

    Συχνά, στον χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με προκλήσεις, απογοητεύσεις, ακόμα και στιγμές που νιώθουμε μικροί. Μας έχουν αποκαλέσει...
    Νικολέτα Μάρκου, 05/09/2025 - 12:15 5/9/2025
  • Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης

    Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης

    Στον χώρο της ασφάλισης, έναν κλάδο που βασίζεται πάνω απ’ όλα στην εμπιστοσύνη και τη συνεχή ανθρώπινη επαφή, δεν είναι...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 04/09/2025 - 09:24 4/9/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συντάξεις Οκτωβρίου 2025: Πότε οι πρώτες πληρωμές - Ημερομηνίες για όλα τα Ταμεία
10:37 Συντάξεις Οκτωβρίου 2025: Πότε οι πρώτες πληρωμές - Ημερομηνίες για όλα τα Ταμεία
  • 10:30 Chevron - Helleniq Energy: Κατατέθηκε η προσφορά για υδρογονάθρακες νότια της Κρήτης
  • 10:26 Η Groupama Ασφαλιστική αναγνωρίζει και επιβραβεύει: Ταξίδι στο Πεκίνο για το Αποκλειστικό Δίκτυο Συνεργατών
  • 10:20 Πλαγίως: Η Κυβέρνηση μας άκουσε!
  • 10:10 Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!
  • 09:55 Κυριάκος Πιερρακάκης στον Economist: «Τι πρέπει να κάνει η Ευρώπη για να ικανοποιήσει τον Μάριο Ντράγκι»
  • 09:50 H Chevron «βούλιαξε» το τουρκολιβυκό μνημόνιο, «ομπρέλα ασφαλείας» των ΗΠΑ στην Αν. Μεσόγειο, κίνδυνος «γαλλικού χάους», «ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η BofA και οι υψηλές αποδόσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
  • 09:43 Ποια είναι η διαφορά μεταξύ Ακαθάριστου Εθνικού και Ακαθαρίστου Εγχώριου Προϊόντος (GNP και GDP);
  • 09:40 Η Audi εξασφαλίζει κορυφαίους παγκόσμιους συνεργάτες ενόψει του ντεμπούτου της στη Formula 1 το 2026
  • 09:15 «Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς
  • 09:00 Μεγάλη γιορτή του Οίνου στην Κατοχή Μεσολογγίου
  • 08:55 Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς
  • 08:50 Μνήμες και αισιοδοξία στα Μεγάλα Καλύβια - Το μήνυμα της οκταήμερης διοργάνωσης τέχνης “Restart 230”
  • 08:45 Η ώρα του σχολείου
  • 16:13 Υδρόγειος: Υποστήριξη σε ογκολογικούς ασθενείς μέσω του προγράμματος «Όλη η Υδρόγειος, ένα Σπίτι» (βίντεο)
  • 15:48 Αποκλειστικό από Monte Carlo: Πώς να ασφαλίσετε περιουσίες από επεισόδια και ταραχές εν καιρώ ειρήνης!
  • 15:40 Η Νοτιοανατολική Ευρώπη ηγέτης στον ευρωπαϊκό και διατλαντικό ενεργειακό χάρτη
  • 15:34 Η Generali εξετάζει τη δημιουργία συνδικάτου καθώς οι διεθνείς ασφαλιστικοί όμιλοι στρέφονται προς τους Lloyd’s
  • 15:20 Η Earnix υλοποιεί την υπόσχεση της Τεχνητής Νοημοσύνης με την Πλατφόρμα Έξυπνων Αποφάσεων
  • 14:50 Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 4/9 Αποκλειστικό: Έληξε η συνεργασία του Αναστάσιου Παπαδόπουλου με την ERGO
  2. 8/9 ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ: Ανακοίνωση της Κλινικής για θέμα ασφάλειας ασθενούς
  3. 6/9 Η ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ (LIVE)
  4. 5/9 Αποκλειστικό: Υποχρεωτική από 1η Οκτωβρίου η ασφάλιση αστικής ευθύνης στις βραχυχρόνιες μισθώσεις (τύπου Airbnb)
  5. 4/9 Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς
  6. 9/9 Παρέμβαση εισαγγελέα για τη λανθασμένη μετάγγιση στην ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ!
  7. 4/9 Αποκλειστικό: Αποχαιρετισμός Αναστάσιου Παπαδόπουλου στους συνεργάτες της ERGO - «Συνεχίστε με αγάπη το έργο σας»!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • user

    4 ιδιωτικά πανεπιστήμια. το οποία ούτε πρόγραμμα σπουδών δεν έχουν καταθέσει..

    Κυρ. Μητσοτάκης στο Υπουργικό Συμβούλιο: Στο επίκεντρο η οικονομία - 4 μη κερδοσκοπικά Πανεπιστήμια θα λειτουργήσουν φέτος στην Ελλάδα  · 1 week ago

  • user

    το ΕΣΥ έχει ανάγκη πρώτα από προσωπικό και μετά συντήρηση των εγκαταστάσεων αλλιώς θα φύγουν και αυτοί που έχουν μείνει.

    Γεωργιάδης σε Καραγεωργοπούλου: Σήμερα επιτελείται στο ΕΣΥ το μεγαλύτερο πρόγραμμα κτιριολογικής ανακαίνισης όλων των εποχών  · 1 week ago

  • user

    μεσαία τάξη αυτός που παίρνει από 800€ /μήνα .. με το ζόρι μπορεί να ζήσει

    ΕΒΕΠ: Με «κατώφλι» τα 10.000 ευρώ …ετήσιο εισόδημα ορίζεται η μεσαία τάξη στην Ελλάδα  · 1 week ago

  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΣΤΕΦΑΝΑΚΗ

    έχετε απόλυτο δίκιο, αλλά ζούμε στη χώρα που η κοινή λογική είναι ανύπαρκτη όπως και οι σωστές παρεμβάσεις των επιμελητηρίων, τα οποία θα έπρεπε να έχουν αντιδράσει εντονότατα στην παραβίαση των...

    Η έδρα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και η παραβίαση της κοινής λογικής!  · 1 week ago

  • Lakis Poures

    τι 20 ...4 νοματαίοι είναι στο ισόγειο της Συγγρού και κοιτάνε τους τοίχους περιμένοντας απόλυση και αποζημίωση. Οι λεγάμενοι κυκλοφορούν με πολυτελή αυτοκίνητα και έχον φεσώσει όποιον φοράει...

    Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services  · 1 month ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading