close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Ο Δημήτρης Κοντομηνάς και οι αιτήσεις Νέας παραγωγής
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
26/8/2011 - 15:37
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο Δημήτρης Κοντομηνάς και οι αιτήσεις Νέας παραγωγής

Nextdeal newsroom, 26/8/2011
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο Δημήτρης Κοντομηνάς είχε ένα απλό σύστημα ενημέρωσης για τις πωλήσεις όλων των γραφείων σ’ όλη την Ελλάδα που ενημερωνότανε καθημερινά. Έτσι ανά πάσα στιγμή ήξερε πόσες νέες αιτήσεις είχε την ημέρα και αναλόγως έκανε θετικές ή αρνητικές παρατηρήσεις. Σήκωνε το τηλέφωνο και μίλαγε ανάλογα στον καθένα με φόντο πάντα την παρακίνηση. Έχω ακόμα αρκετές επιστολές του που έστελνε έτσι ξαφνικά συγχαίροντας συνεχώς ανθρώπους και ομάδες. Οι δημιουργικές παρεμβάσεις του για να ανέβει η παραγωγή ήταν πάντα θετικά σχόλια και προσθήκη αμοιβών και επαίνων με διαφορετικά λόγια και πράξεις… Μπράβο γι’ αυτό, μπράβο για εκείνο, έλα να σε δω, πάμε εκεί, θέλεις κάτι, είμαι εδώ, να δω το θέμα σου, έλα την Τρίτη να τα πούμε, πες στο Γιώργο ή τον Κώστα να με ενημερώσει και άλλα παρόμοια. Συναντήσεις, συνέδρια, ταξίδι όλα ήταν μηχανισμοί ενθάρρυνσης… Και κύπελλα, και έπαινοι και πλακέτες και δείνα στον Πάριο, στην Μαρινέλλα, στον Φ. Νικολάου, στον Πανταζή, στην Βίσση… Συνέδρια στα HILTON στην Κέρκυρα, στη Ρόδο, στη Θεσσαλονίκη σε ό,τι καλύτερο και όχι τσιγγουνιά. Άρχοντας και σπάταλος σε δώρα και εκπαιδευτικά κέντρα… Και διαμονή δίπλα στους αρχηγούς κρατών στα HILTON και INTERCONTINENTAL και SERATON στο Παρίσι, στη Βιέννη, στο Λονδίνο, στη Νέα Υόρκη… Ο πρώτος διδάξας τα κίνητρα που σήμερα τα κατάντησαν… καρικατούρες προχειρότητας, κάποιοι «ξένοι» στην ψυχολογία του ασφαλιστή και αδέξιοι στην ιδιότητα και συμπεριφορά του Manager-ηγέτη. Έπεσα απ’ τα σύννεφα όταν έμαθα ότι κάποιοι γενικοί είχαν… πρωτόκολλο που θα μίλαγαν και που θα πήγαιναν…

 

Έτσι ανέβαζε την παραγωγή ο Κοντομηνάς. Μπαίνοντας μπροστά ως δάσκαλος και ως εμψυχωτής…. Πρώτη του ερώτηση ο στόχος. Πόσο έπιασες; Πόσες αιτήσεις έχεις; Τι σκοπεύεις αυτό το μήνα; Τι λεφτά έχεις; Τι σπίτι έχεις; Πού μένεις; Σε τι σχολείο πάει το παιδί σου; Παντρεύεται; Πού θα μείνει; Και παντού πρώτος. Στις κηδείες όπου γινότανε. Στους γάμους. Στις βαφτίσεις. Στα νοσοκομεία… Μια μέρα τον είδα στο παρκινγκ INTERAMERICAN στο Μαρούσι. «Μέχρι και το Χριστουγεννιάτικο δένδρο θέλω να είναι ωραίο», μου είπε. Όλα τα ψάχνω. Και μια ταμπέλα ξεκάρφωτη ή ένα πανό σχισμένο να έβλεπε, «σκύλιαζε». Όλα έχουν σημασία στις πωλήσεις έλεγε. Η σπασμένη ταμπέλα και το σκισμένο πανό είναι εγκατάλειψη… Και είχε δίκιο. Νοιαζότανε. Δεν περίμενε το τέλος του μήνα για να δει τι έγινε… Κάθε μέρα «μετρούσε» τις αιτήσεις. Κάθε μέρα «ζούσε» τη δουλειά του πωλητή. Μια φορά είχα μια διένεξη ως Διευθυντής υπ/τος στην οδό Όθωνος 6 κάπου εκεί αρχές του 1980 με ένα Διευθυντή Πωλήσεων, τον Άγγελο Τσιρτσίκο που ήρθε σε μια συνάντηση γραφείου έτσι απρόσκλητος.
«Κύριε Κοντομηνά δεν τον άφησα να μπει στη συγκέντρωση για το κλείσιμο του μήνα επειδή δεν ήταν ούτε στο άνοιγμα του μήνα ούτε στη διάρκεια. Δε με βοηθά….», είπα στον Κοντομηνά. Εκείνος του είπε «είχε δίκιο ο Βαγγέλης». Πήρα «απάνω» μου και «ξεσκίστηκα» για περισσότερη δουλειά. Μέσα σε λίγες μέρες τον άλλαξε και έβαλε άλλον επικεφαλής. Παρατηρώ το τι λένε και τι κάνουν σύγχρονοι managers ασφαλιστών και απογοητεύομαι.. Γκρινιάζουν συνέχεια. Ζητάνε συνέχεια. Απειλούνε. Εκβιάζουν. «Δέρνουν». Απαξιώνουν. Μειώνουν. Ένα καλό λόγο δύσκολα τον λένε από καρδιάς. Και αοριστολογίες που δείχνουν ότι δεν γνωρίζουν. «Αν δεν έχει αιτήσεις ένας ασφαλιστής, δε θα έχει παραγωγή, δε θα έχει προμήθειες...». Πρόσεξέ τον εξ αρχής του μήνα. Πρόσεξε όλη την εταιρεία… Αν δεν μοιραστούν λεφτά, αμοιβές, bonus, δεν θα έχουν ψωμί να φάνε…. Ό,τι δελτία τύπου και να βγάλει ένας, και ό,τι και να λένε, θα είναι άχρηστα…


Σήμερα που τα οικονομικά δυσκολεύουν όλη η ιεραρχία πωλήσεων πρέπει να σηκώσει τα μανίκια δίπλα στους ασφαλιστές πρώτης γραμμής στηρίζοντάς τον.
Φίλοι ασφαλιστές στείλτε στο διάολο όλους αυτούς που σας «πρήζουν» καθημερινά με χαζαμάρες και «σοφίες» και βαρύγδουπες σαχλαμάρες περί της αξίας του Bancassurance (που σας αφαιρεί λεφτά), περί αμοιβαίων (που σας βάζουν θηλιές στο λαιμό με άγχος) περί εξορθολογισμού δικτύων και περί πολυκαναλικών εφευρέσεων. Ένα είναι το ζητούμενο: Νέες αιτήσεις, για να βγουν συμβόλαια, για να πάρετε λεφτά να πληρώσετε έγκαιρα τις υποχρεώσεις σας, για να φάνε ψωμί στην οικογένεια και για να κρατήσετε αξιοπρέπεια. Αν δεν έχετε ψωμί τέλος του μήνα, βράστε τα όλα τα Μαρκετίστικα της πλάκας του κάθε «βολεμένου» στο μισθό του.

Το δίδαγμα του Κοντομηνά (ένα απ’ τα πολλά) είναι απλό:
Κάθε μέρα παρατήρησε τι κάνει ο ασφαλιστής να φέρει αίτηση ασφάλισης. Αν δεν έχει βοήθησέ τον να κάνει αιτήσεις… Διαφορετικά θα σου φύγει!
Θα καταλάβετε καλύτερα τι γράφω αν συγκρίνετε τον αριθμό ασφαλιστών κάθε εταιρείας και τον αριθμό αιτήσεων ημέρας. Δεν γράφω συγκεκριμένους αριθμούς για να μη στενοχωρήσω φίλους που αγωνίζονται…
Μια άλλη φορά θα κάνουμε τη σύγκριση έτσι για να δούμε και την κατάντια αλλά κυρίως τα περιθώρια ανάπτυξης.
Για φανταστείτε 25.000 αιτήσεις την ημέρα! Αχ ρε Κοντομηνά, δάσκαλε που χάθηκες στα κανάλια των ΜΜΕ!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • “Your Community Matters” Week 2025: Κάθε χρόνο, οι εργαζόμενοι της ΝΝ Hellas αποδεικνύουν τη δέσμευσή τους να κάνουν τη φροντίδα για τον συνάνθρωπο, πράξη
    Nextdeal newsroom, 26/6/2025

    “Your Community Matters” Week 2025: Κάθε χρόνο, οι εργαζόμενοι της ΝΝ Hellas αποδεικνύουν τη δέσμευσή τους να κάνουν τη φροντίδα για τον συνάνθρωπο, πράξη

  • Martjin Ham (Interamerican): Η τεχνολογία αποκτά αξία όταν ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική
    Nextdeal newsroom, 26/6/2025

    Martjin Ham (Interamerican): Η τεχνολογία αποκτά αξία όταν ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική

  • Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς

    Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς

    Μια αξέχαστη βραδιά έζησαν οι προσκεκλημένοι της Εταιρείας που γιόρτασαν μαζί με τα στελέχη του οργανισμού την έως σήμερα επιτυχημενη...
    Nextdeal newsroom, 26/06/2025 - 10:00 26/6/2025
  • Με πρώτο θέμα τις ιδιωτικές δαπάνες υγείας και αφιέρωμα στο leasing και ασφαλιστικές εταιρείες κυκλοφορεί το Nextdeal

    Με πρώτο θέμα τις ιδιωτικές δαπάνες υγείας και αφιέρωμα στο leasing και ασφαλιστικές εταιρείες κυκλοφορεί το Nextdeal

    Με πρώτο θέμα τις ιδιωτικές δαπάνες υγείας στη χώρα, ένα μεγάλο αφιέρωμα στο leasing και τρία ένθετα το NextDeal health, το...
    Nextdeal newsroom, 26/06/2025 - 09:15 26/6/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σπύρος Σαπουνάς: Η καινοτομία της ιατρικής τεχνολογίας στην πρόληψη και διαχείριση του σακχαρώδoυς διαβήτη!
13:53 Σπύρος Σαπουνάς: Η καινοτομία της ιατρικής τεχνολογίας στην πρόληψη και διαχείριση του σακχαρώδoυς διαβήτη!
  • 13:21 “Your Community Matters” Week 2025: Κάθε χρόνο, οι εργαζόμενοι της ΝΝ Hellas αποδεικνύουν τη δέσμευσή τους να κάνουν τη φροντίδα για τον συνάνθρωπο, πράξη
  • 13:11 Βίκυ Τσάμη (Gilead Sciences): Δεν μιλάμε απλώς για τον ασθενή, μιλάμε με τον ασθενή και τον ακούμε!
  • 12:48 Καιρός: Καύσωνας και ακραίες θερμοκρασίες σε τμήματα της χώρας έως το Σάββατο
  • 12:26 Δραματική αύξηση των κυβερνοεπιθέσεων κατά παρόχων υγειονομικής περίθαλψης!
  • 12:08 Σκέφτονται ασφαλιστικά οι Έλληνες;
  • 11:50 Βρυξέλλες: Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, η γεμάτη ατζέντα και η ανησυχία για τα ανοιχτά μέτωπα
  • 11:45 Alpha Bank: Οι επιπτώσεις στην ελληνική οικονομία από μία παρατεταμένη σύγκρουση Ισραήλ - Ιράν
  • 10:45 Martjin Ham (Interamerican): Η τεχνολογία αποκτά αξία όταν ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική
  • 10:25 Εθνική Τράπεζα: Tο Πρόγραμμα NBG Business Seeds έκλεισε 15 χρόνια στήριξης και επιβράβευσης των καινοτόμων επιχειρήσεων
  • 10:05 Τράπεζα Πειραιώς: Χρηματοδοτεί το πρώτο δεξαμενόπλοιο τύπου LR2 στον κόσμο που αξιοποιεί αιολική ενέργεια
  • 10:00 Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς
  • 09:37 Ενίσχυση του ΕΟΠΥΥ με 42 εκατ. ευρώ για πληρωμές διαγνωστικών κέντρων, φαρμακείων και διανομές Φαρμάκων Υψηλού Κόστους
  • 09:28 Το «όλα ή τίποτα» δεν ισχύει στην Ασφάλιση!
  • 09:25 Όλοι μαζί μπορούμε να σώσουμε ότι απέμεινε…
  • 09:15 Με πρώτο θέμα τις ιδιωτικές δαπάνες υγείας και αφιέρωμα στο leasing και ασφαλιστικές εταιρείες κυκλοφορεί το Nextdeal
  • 09:00 Η «μαύρη» οικονομία και τα…χαμένα 41 δισ. γιατί δεν θέλουν το ψηφιακό πελατολόγιο, στα…όρια η πρόκληση από το τουρκολιβυκό μνημόνιο, ο στόχος της ΔΕΗ για κέρδη 800 εκατ. ευρώ και η διεθνής διάκριση της Titan από το Time
  • 08:54 Car-sharing: Πώς μεταμορφώνει το underwriting στην ασφαλιστική αγορά
  • 08:50 «Εικονικό Μουσείο Μέγας Αλέξανδρος: από τις Αιγές στην Οικουμένη»
  • 17:44 Γιώργος Κοντόπουλος: Πώς οι εξαγορές αλλάζουν τις ανάγκες μιας οικονομικής διεύθυνσης
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 25/6 Μεγάλη φωτιά σε αποθήκες της Cosmodata στον Κολωνό - Η επιχείρηση καταστράφηκε ολοσχερώς
  2. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  3. 24/6 «Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία»
  4. 20/6 Netcompany: Τα έργα που υλοποιεί στον ασφαλιστικό κλάδο με ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και ERGO - Με ποιες εταιρίες είναι σε συζητήσεις για νέες συμφωνίες
  5. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
  6. 24/6 Οχήματα: «Ρολά» από 1ης Ιουλίου σε συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια λόγω ψηφιακού πελατολογίου - Ενδιαφέρει και ασφαλιστές
  7. 20/6 Το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΕΙΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube