Λάουρα Σταυρίδου, 10/6/2025 - 09:28 facebook twitter linkedin Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες! Λάουρα Σταυρίδου, 10/6/2025 facebook twitter linkedin Ο κύριος Κώστας Πανούσης είναι Ασφαλιστικός Πράκτορας και έχει τη δική του εταιρία την Global Care. Με εμπειρία 36 ετών στην Ασφαλιστική αγορά, είναι βραβευμένος, επιτυχημένος και έχει ιδιαίτερη αγάπη για τους κλάδους ζωής και υγείας, παρέχοντας στους πελάτες του σφαιρική κάλυψη. Κύριε Πανούση μπορείτε να φέρετε στη μνήμη σας έναν αγαπημένο σας πελάτη και να μας πείτε που τον βρήκατε; «Στις αρχές της επαγγελματικής μου πορείας μου έδωσαν τα στοιχεία μιας χήρας που έχασε τον άντρα της από τροχαίο ατύχημα. Είχε μεγάλα οικονομικά προβλήματα και 2 μικρά παιδιά 4 και 2 ετών τότε εάν θυμάμαι καλά». Πως την πείσατε να σας δει; «Δεν ήθελε να με ακούσει, αλλά μετά από αρκετούς μήνες προσπάθειας της έκλεισα ραντεβού για 15 λεπτά σπίτι της». Τι πρόγραμμα της δώσατε και ποιο ήταν το βασικό σας επιχείρημα που την έπεισε να προχωρήσει σε συμβόλαιο; «Επειδή δεν είχα πολύ χρόνο της εξήγησα συνοπτικά τα οφέλη από μια ασφάλεια ζωής και πως τα 2 παιδιά που παλεύει για να τα μεγαλώσει, θα έχουν τουλάχιστον ένα μεγάλο οικονομικό στήριγμα εάν συμβεί κάτι σε εκείνη, καθώς δεν υπήρχαν άλλα μέλη οικογένειας που θα μπορούσαν να βοηθήσουν σε άλλη περίπτωση». Ουσιαστικά δεν είχε κανένα Buck up plan και η ασφάλιση μπορούσε να της το παρέχει. Κατάλαβε αμέσως ότι είναι το μοναδικό στήριγμα οικονομικό και ψυχολογικό που θα μπορούσε να έχει. Έτσι προχωρήσαμε σε ισόβια ασφάλιση ζωής για την ίδια, αλλά και σε 2 αποταμιευτικά προγράμματα των παιδιών. Στην ηλικία των 25 ετών να μπορούν να έχουν τα πρώτα εφόδια για το ξεκίνημα της σταδιοδρομίας τους». Τι πιστεύετε ότι την έκανε να διατηρήσει το συμβόλαιο για τόσα χρόνια; «Πραγματικά το κόστος πληρώνεται από το υστέρημα της, καθώς εργαζόταν σε καθαριότητα σχολείου με χαμηλό εισόδημα, όμως προσέχω να διατηρώ την επικοινωνία και να υπενθυμίζω τα οφέλη του προγράμματος. Νομίζω πως κάνω το αυτονόητο». Σας ευχαριστώ πολύ κύριε Πανούση, που μας θυμίσατε την καθημερινότητα αλλά και το σημαντικό έργο του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10 Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!
Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί; Η ομάδα της Αντασφαλιστικής εταιρίας Swiss Re, που ασχολείται με τα συμβόλαια κάλυψης του κυβερνοκινδύνου, παρατήρησε πως ο δείκτης ανάπτυξης των... Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50
Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες; Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά... Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52
Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα; Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) Της Λάουρας Σταυρίδου Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδυάσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις σε... Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00
Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς; Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF), ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα... Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14
Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους; Οι Millennials που είναι και γνωστοί ως η γενιά Υ (Generation Y), σήμερα έχουν ηλικία από 29 ως 44 ετών,... Λάουρα Σταυρίδου, 02/09/2025 - 09:15
Η ψηφιακή και φυσική προσβασιμότητα, μετρούν τον βαθμό πολιτισμού των Ασφαλιστικών Εταιριών Η εμπειρία χρήστη – User experience (UX)- είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας χρήστης βιώνει ένα προϊόν ή μια... Λάουρα Σταυρίδου, 01/09/2025 - 09:30