Λάουρα Σταυρίδου, 26/8/2024 - 08:45 facebook twitter linkedin Μήπως ο συνάδελφος Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει το «Σύνδρομο της πάπιας»; Λάουρα Σταυρίδου, 26/8/2024 facebook twitter linkedin Το σύνδρομο της πάπιας προέρχεται από την ιδέα ότι μια πάπια μπορεί να φαίνεται ήρεμη ενώ γλιστρά ήρεμα στην επιφάνεια του νερού, ενώ κωπηλατεί μανιωδώς κάτω από την επιφάνεια προκειμένου να παραμείνει στην επιφάνεια. Αρχικά αυτή η έννοια δημιουργήθηκε από το Πανεπιστήμιο Στάνφορντ, για να περιγράψει την πίεση που νιώθουν οι φοιτητές μέσα σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, ενώ προσπαθούν να δείξουν εξωτερικά, ότι έχουν τον έλεγχο των καταστάσεων. Ωστόσο πολλοί ταυτίζονται με αυτή την εικόνα επειδή προσπαθούν να διατηρήσουν μια ήρεμη εξωτερικά συμπεριφορά, ενώ αγωνίζονται είτε για να συμβαδίσουν με τους άλλους σ’ ένα γραφείο ή σε μια αγορά, είτε για να φέρουν αποτελέσματα αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις. Το σύνδρομο της πάπιας δεν είναι ψυχική ασθένεια, είναι μια εμπειρία και μπορεί να προκληθεί από υποκείμενες ανησυχίες ή άγχος, για την ένταση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι και την προσπάθεια που καταβάλλουν για να ανταποκριθούν στις υψηλές προσδοκίες. Πως μπορούμε να καταλάβουμε αν ένας συνεργάτης, διακατέχεται από αυτό το σύνδρομο; Τα συμπτώματα είναι πολύ κοντινά με αυτά του άγχους, αφού κατά βάση έχουν την ίδια ρίζα, δηλαδή ένα αίσθημα ελλιπούς ανταπόκρισης στις προκλήσεις. Το άτομο μπορεί να: Έχει χάσει την εστίαση στο στόχο και να εμφανίζεται στις συναντήσεις ως άνθρωπος χωρίς κίνητρα ή ενδιαφέρον. Μέσα από συζητήσεις διαπιστώνετε πως ενώ φαινομενικά δείχνει ήρεμο και συγκροτημένο, υπάρχει ένα αίσθημα παραίτησης και απόσυρσης, ή ασφυξίας από ένα βουνό υποχρεώσεων. Τρέχει ατελείωτες ώρες, πνίγεται από τα καθήκοντα, αλλά ουσιαστικά νιώθει ότι μένει πίσω και πως δεν φέρνει αποτελέσματα παρά τις προσπάθειες. Συγκρίνει συνεχώς τις επιτυχίες του με αυτές των άλλων. Ένας άνθρωπος που υποφέρει ψυχικά, είναι αναπόφευκτο αργά ή γρήγορα να μείνει πίσω στην εργασία του. Εάν ένας διευθυντής ομάδας θέλει να έχει σταθερά αποτελέσματα, θα πρέπει να ενδιαφέρεται πραγματικά για τα συναισθήματα των ανθρώπων με τους οποίους συνεργάζεται. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως θα πρέπει να ενθαρρύνει τον κάθε ένα να διατηρεί τους δικούς του ρυθμούς, να μην αμφιβάλλει για τις ικανότητες του, να φτιάξει ένα πρόγραμμα διαχείρισης χρόνου, να φροντίζει τον εαυτό του οργανώνοντας σκόπιμη αυτοφροντίδα και να βάζει τα όρια του τόσο στη προσωπική όσο και στην επαγγελματική του ζωή. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 23/06/2025 - 08:55 Το λέμε στους πελάτες μας: Ισχυρή η Ευρωπαϊκή Ασφαλιστική αγορά έναντι του γεωπολιτικού κινδύνου!
Λάουρα Σταυρίδου, 20/06/2025 - 09:00 Μπορεί ο πελάτης ν’ αντιληφθεί τη χαμηλή αυτοεκτίμηση ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Τι μπορούμε να κάνουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες -Τι είπε ο Βασίλης Μπόκας της Altius-
Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις; Αμετανόητοι οι χρήστες του κινητού κατά την οδήγηση, αδυνατούν να κατανοήσουν ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος, δεν μπορεί να κάνει δυο... Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO Συναντήσαμε την κυρία Εύη Θανοπούλου, Διευθύντρια Υποκαταστήματος στην Ergo, με μακρόχρονη και πολυβραβευμένη πορεία στην Ασφαλιστική Αγορά. Η κυρία Θανοπούλου ξεκίνησε... Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20
Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας; Για έναν επαγγελματία Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, η δημιουργία λίστας έστω και μικρής, για την προσέγγιση δυνητικών πελατών, είναι «εκ των ων... Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες! Ο κύριος Κώστας Πανούσης είναι Ασφαλιστικός Πράκτορας και έχει τη δική του εταιρία την Global Care. Με εμπειρία 36 ετών στην Ασφαλιστική αγορά, είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28
Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές… Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου... Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20