close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κώστας Ακριβόπουλος: Μικρά μυστικά για την Μεγάλη Επιτυχία!
Κώστας Ακριβόπουλος
Κώστας Ακριβόπουλος,
29/4/2024 - 10:23
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Κώστας Ακριβόπουλος: Μικρά μυστικά για την Μεγάλη Επιτυχία!

Κώστας Ακριβόπουλος, 29/4/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

*Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ)

Για να μην ξαναπούμε….. “ΤΙΣ ΠΤΑΙΕΙ;”… αλλά να πούμε…

“ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ…ΠΕΡΑΣΑ!”

  • Να θυμίσουμε ότι στο τελευταίο άρθρο μας «….Τις Πταίει;» σχετικά με τα επαναλαμβανόμενα τραγικά αποτελέσματα των εξετάσεων πιστοποίησης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, σημειώσαμε ότι επειδή αγαπάμε το λειτούργημά μας και θέλουμε να αυξηθούν τα ποσοστά επιτυχίας και ο ασφαλιστικός θεσμός να έχει το κύρος που του ταιριάζει, πρέπει, εφ΄όσον δεν υπάρχει σήμερα κάποιο σχετικό εγχειρίδιο, να υποσχεθούμε όλοι μας, ότι θα φροντίσουμε με κάθε τρόπο, με συνεχείς, ολοκληρωμένες και ποιοτικές εκπαιδεύσεις, με μηνύματα και δίδοντας σαφείς πληροφορίες, ακόμη και μέσα από τα εδώ άρθρα μας, προς τους μελλοντικούς Υποψηφίους των εξετάσεων, ώστε να δημιουργήσουμε τις συνθήκες επιτυχίας και να αλλάξουμε τα σημερινά δεδομένα προς το καλύτερο, γιατί η αγορά, μας έχει ανάγκη!

Εξάλλου δεν επιτρέπεται να ακούμε από τον Επόπτη μας, «…μα δεν διαβάζουν!» ή « …μα, αυτούς που επιλέγετε, δεν κάνουν για ασφαλιστές!»

  • Κρατώντας την υπόσχεσή μας, ας δώσουμε το καλό παράδειγμα, καταγράφοντας τις πρώτες βασικές μικρολεπτομέρειες προετοιμασίας, τα μικρά μυστικά, όπως τα ονομάσαμε και τις πρώτες οδηγίες, στο τι να προσέξουν οι υποψήφιοι, στην προετοιμασία τους, σημεία και θέματα τα οποία παρατηρούμε, όταν έρχονται στις εξετάσεις, διότι ή τα θεωρούν άνευ σημασίας, ή κανείς δεν τους τα τονίζει, ή δεν βρίσκουν τρόπο να τα μάθουν.
  • Να υπενθυμίσουμε επίσης ότι θα μας παραδώσουν ένα έντυπο με 60 ερωτήσεις, πολλαπλών απαντήσεων και πρέπει να απαντήσουμε σε όλες. Επιτυχών θεωρείται όποιος έχει σωστές τις 54 τουλάχιστον.

Τα μικρά Μυστικά και οι Πρώτες Βασικές Οδηγίες

Τι πρέπει, αρχικά να προσέξουν οι υποψήφιοι στο ξεκίνημά τους;

  1. Ας αρχίσουμε από κάτι πολύ απλό! Πολλοί αλλάζουν group και ενώ είναι εγγεγραμμένοι στο 1ο, λόγω αρχικού επιθέτου, ζητούν να συμπεριληφθούν στο 2ομ , ή ακόμη και στο 3ο, για προσωπικούς λόγους. Επειδή οι ερωτήσεις βγαίνουν τυχαία με το σύστημα και κάθε group έχει διαφορετικές, ας σκεφτούμε ότι ίσως με την αλλαγή βρεθούμε με πιο δύσκολες ερωτήσεις ή πιο εύκολες. Μήπως να μην ζητάμε αλλαγές, γιατί η αλλαγή μπορεί να μας φέρει ερωτήσεις που γνωρίζουμε καλά ή ερωτήσεις που δεν γνωρίζουμε.
  2. Τον κωδικό μας, στο απαντητικό δελτίο, τον σημειώνουμε σε τρία σημεία. Τα δύο σημεία φαίνονται, το τρίτο όχι. Μία φορά στις παύλες αριστερά-κάθετα, μία μέσα στα κυκλάκια και μία οριζόντια κάτω από την υπογραφή, όπου δεν υπάρχουν παύλες, αλλά φαίνεται στο παράδειγμα δεξιά.Μαυρίζουμε τα κυκλάκια κανονικά ολόκληρα και όχι με x.
  3. Σε ερωτήσεις όπου, ως μία από τις απαντήσεις είναι η «όλες οι απαντήσεις είναι σωστές», αυτή είναι η σωστή απάντηση, εκτός από την 125, όπου η απάντηση διαφέρει σε μία λέξη «όλες οι άλλες απαντήσεις είναι σωστές» και δεν είναι η σωστή.
  4. Η σειρά των απαντήσεων στο έντυπο των ερωτήσεων στις εξετάσεις αλλάζει και δεν είναι με την ίδια σειρά που τις βλέπουμε στην αρχική ύλη, δηλαδή η α απάντηση μπορεί να γίνει γ, η γ να γίνεται β, η α ίσως γίνει δ, κλπ. Άρα δεν μαθαίνουμε απέξω τις απαντήσεις με τη σειρά που έχουν στην αρχική ύλη. Ας προσέξουν πολύ οι οπτικοί τύποι που έχουν φωτογραφική μνήμη.
  5. Σε όποιες ερωτήσεις υπάρχει το ΔΕΝ, η σωστή απάντηση είναι η λάθος απάντηση, αρκεί να εντοπίσουμε το ΔΕΝ, το οποίο μερικές φορές λόγω ταχύτητας, δεν το προσέχουμε. Επίσης ενώ το ΔΕΝ σε όλες τις ερωτήσεις είναι με κεφαλαία, στην 180, είναι με μικρά και περνά σχεδόν απαρατήρητο, με αποτέλεσμα να δίνουμε τη λάθος απάντηση.
  6. Προσοχή σε ερωτήσεις με αντίθετες έννοιες, όπως η 143 με την 144, όπου στην πρώτη (με καλόπιστο Πελάτη) η ασφάλιση είναι έγκυρη, ενώ στη δεύτερη (ο Πελάτης γνωρίζει) δεν είναι έγκυρη. Υπάρχουν και άλλες τέτοιες. Το αυτό στην 395, όπου ο ένας δεν γνωρίζει ότι είναι ανασφάλιστο και θα αποζημιωθεί, ενώ ο άλλος το γνωρίζει και δεν θα αποζημιωθεί (εδώ να σημειώσουμε ότι το Επικουρικό θα πρέπει να το αποδείξει).
  7. Προσοχή στις 92, 93, 94 και 95, όπου το κείμενο είναι το ίδιο και αλλάζει μόνο το είδος του συμβολαίου Αστικής Ευθύνης του Πράκτορα, όπου με claims made με αναδρομική ισχύ, πληρώνει η τελευταία Ν, ενώ με occurrence πληρώνει η πρώτη Κ.
  8. Προσοχή στις ερωτήσεις υπασφάλισης 415, 424, 425, όπου για να βρούμε το ποσό της αποζημίωσης, το οποίο θα λάβει ο ασφαλισμένος, πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τον αναλογικό τύπο: ΠΟΣΟ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ= (ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ ΠΟΣΟ Χ ΖΗΜΙΑ): ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΞΙΑ
  9. Χρησιμοποιούμε το αρχικό έντυπο των 60 ερωτήσεων, ως πρόχειρο, σημειώνουμε εκεί τις απαντήσεις μας και στα τελευταία 10΄, μεταφέρουμε τα αποτελέσματα στο απαντητικό δελτίο. Προσοχή στις μεταφορές, μήπως μεταφέρουμε την απάντηση σε άλλο κυκλάκι, οπότε θα είναι λάθος. Σε περίπτωση λάθους ζητάμε από τους επιτηρητάς άλλο απαντητικό δελτίο. Το αρχικό έντυπο των 60 ερωτήσεων, το παίρνουμε μαζί μας φεύγοντας. Έτσι, ελέγχοντας τις απαντήσεις αργότερα με την ησυχία μας εντοπίζουμε το θετικό ή αρνητικό αποτέλεσμα.

Αυτά προς το παρόν σαν εισαγωγή. Θα τα ξαναπούμε!

Και με την ευκαιρία αυτή να υπενθυμίσουμε ότι περιμένουμε και το σχετικό εγχειρίδιο των εκδόσεων Σπύρου.

Ευχόμαστε ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ και ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
    Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58

    5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος

  • Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!
    Κώστας Ακριβόπουλος, 24/04/2025 - 10:08

    Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!

  • Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης
    Κώστας Ακριβόπουλος, 23/04/2025 - 09:19

    Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης

  • H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
    Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01

    H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία

  • …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    Παρατηρώντας  τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
  • Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
  • Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν  οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
  • Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
  • Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζουν  σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο;     Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
  • Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την  Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Βίκυ Τσάμη (Gilead Sciences): Δεν μιλάμε απλώς για τον ασθενή, μιλάμε με τον ασθενή και τον ακούμε!
13:11 Βίκυ Τσάμη (Gilead Sciences): Δεν μιλάμε απλώς για τον ασθενή, μιλάμε με τον ασθενή και τον ακούμε!
  • 12:48 Καιρός: Καύσωνας και ακραίες θερμοκρασίες σε τμήματα της χώρας έως το Σάββατο
  • 12:26 Δραματική αύξηση των κυβερνοεπιθέσεων κατά παρόχων υγειονομικής περίθαλψης!
  • 12:08 Σκέφτονται ασφαλιστικά οι Έλληνες;
  • 11:50 Βρυξέλλες: Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, η γεμάτη ατζέντα και η ανησυχία για τα ανοιχτά μέτωπα
  • 11:45 Alpha Bank: Οι επιπτώσεις στην ελληνική οικονομία από μία παρατεταμένη σύγκρουση Ισραήλ - Ιράν
  • 10:45 Martjin Ham (Interamerican): Η τεχνολογία αποκτά αξία όταν ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική
  • 10:25 Εθνική Τράπεζα: Tο Πρόγραμμα NBG Business Seeds έκλεισε 15 χρόνια στήριξης και επιβράβευσης των καινοτόμων επιχειρήσεων
  • 10:05 Τράπεζα Πειραιώς: Χρηματοδοτεί το πρώτο δεξαμενόπλοιο τύπου LR2 στον κόσμο που αξιοποιεί αιολική ενέργεια
  • 10:00 Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς
  • 09:37 Ενίσχυση του ΕΟΠΥΥ με 42 εκατ. ευρώ για πληρωμές διαγνωστικών κέντρων, φαρμακείων και διανομές Φαρμάκων Υψηλού Κόστους
  • 09:28 Το «όλα ή τίποτα» δεν ισχύει στην Ασφάλιση!
  • 09:25 Όλοι μαζί μπορούμε να σώσουμε ότι απέμεινε…
  • 09:15 Με πρώτο θέμα τις ιδιωτικές δαπάνες υγείας και αφιέρωμα στο leasing και ασφαλιστικές εταιρείες κυκλοφορεί το Nextdeal
  • 09:00 Η «μαύρη» οικονομία και τα…χαμένα 41 δισ. γιατί δεν θέλουν το ψηφιακό πελατολόγιο, στα…όρια η πρόκληση από το τουρκολιβυκό μνημόνιο, ο στόχος της ΔΕΗ για κέρδη 800 εκατ. ευρώ και η διεθνής διάκριση της Titan από το Time
  • 08:54 Car-sharing: Πώς μεταμορφώνει το underwriting στην ασφαλιστική αγορά
  • 08:50 «Εικονικό Μουσείο Μέγας Αλέξανδρος: από τις Αιγές στην Οικουμένη»
  • 17:44 Γιώργος Κοντόπουλος: Πώς οι εξαγορές αλλάζουν τις ανάγκες μιας οικονομικής διεύθυνσης
  • 15:27 Κ. Δαμίγος για το ψηφιακό πελατολόγιο στα συνεργεία: Δεν είμαστε αρνητικοί, αλλά πρέπει να γίνει σωστά - Ζητάμε αναβολή 6 μηνών
  • 15:20 Μάριος Θεμιστοκλέους (Υφυπ. Υγείας): Αλλάζει ο τρόπος χρηματοδότησης στα νοσοκομεία με την εφαρμογή των DRGs
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 25/6 Μεγάλη φωτιά σε αποθήκες της Cosmodata στον Κολωνό - Η επιχείρηση καταστράφηκε ολοσχερώς
  2. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  3. 24/6 «Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία»
  4. 20/6 Netcompany: Τα έργα που υλοποιεί στον ασφαλιστικό κλάδο με ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και ERGO - Με ποιες εταιρίες είναι σε συζητήσεις για νέες συμφωνίες
  5. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
  6. 24/6 Οχήματα: «Ρολά» από 1ης Ιουλίου σε συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια λόγω ψηφιακού πελατολογίου - Ενδιαφέρει και ασφαλιστές
  7. 20/6 Το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΕΙΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube