Λάουρα Σταυρίδου, 29/1/2024 - 10:52 facebook twitter linkedin Ο απινιδωτής στα ασφαλιστικά προγράμματα υγείας. Τι χρειάζεται να παρέχει ένα συμβόλαιο; Λάουρα Σταυρίδου, 29/1/2024 facebook twitter linkedin Ο απινιδωτής είναι μια εμφυτεύσιμη συσκευή που αντιμετωπίζει επικίνδυνες καρδιακές αρρυθμίες. Το μέγεθος της είναι μικρό και εμφυτεύεται σε ασθενείς με σοβαρό επεισόδιο ταχυκαρδίας, ή σε ασθενείς που πάσχουν από στεφανιαία νόσο, καρδιακή ανεπάρκεια ή έχουν πρόβλημα με το ηλεκτρικό σύστημα της καρδιάς. Τα περισσότερα συμβόλαια υγείας καλύπτουν την τοποθέτηση του απινιδωτή. Συνήθως οι προϋποθέσεις κάλυψης βρίσκονται σε ένα άρθρο του συμβολαίου με τίτλο «εμφυτεύσιμα υλικά και τεχνητά όργανα του σώματος» ή κάποιον άλλον παρεμφερή τίτλο. Μέσα στις προϋποθέσεις είναι η περίοδος αναμονής και η κάλυψη συγγενών παθήσεων. Κάθε χρόνο στην Ελλάδα γεννιούνται 800 -1.000 παιδιά με Συγγενείς Καρδιοπάθειες. Ορισμένες φορές η συγγενής ανωμαλία της καρδιάς είναι ελαφριάς μορφής και δεν παρουσιάζονται συμπτώματα αλλά εμφανίζονται αργότερα στην παιδική, εφηβική ηλικία ή ακόμα και μετά την ενηλικίωση. Συνεπώς θα πρέπει στο συμβόλαιο να υπάρχει και η σχετική πρόβλεψη για την κάλυψη συγγενών παθήσεων. Σε ορισμένα ασφαλιστήρια υγείας οι συγγενείς παθήσεις που καλύπτονται με αναμονή ενός έτους είναι οι συγγενείς παθήσεις του αναπνευστικού, πεπτικού, γεννητικού και ουροποιητικού συστήματος, ενώ για τις παθήσεις καρδιάς απαιτούνται πέντε έτη αναμονής. Επίσης στα περισσότερα συμβόλαια εξαιρείται η αντικατάσταση ή αλλαγή εξαρτημάτων, αναλώσιμου υλικού όλων των εμφυτεύσιμων υλικών και τεχνητών οργάνων του σώματος. Το άρθρο αυτό δεν απευθύνεται μόνο ορισμένους ανθρώπους που ανησυχούν μήπως έχουν κληρονομική προδιάθεση για προβλήματα καρδιάς. Αποτελεί έναν προβληματισμό για κάθε δυνητικό ασφαλιζόμενο, που πιστεύει πως η αγορά ενός προγράμματος υγείας είναι μια υπόθεση ρουτίνας και δεν χρειάζεται η συμβουλή ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή. Ωστόσο όπως η παραπάνω περίπτωση, έτσι και πάρα πολλές άλλες, απαιτούν τις εξειδικευμένες γνώσεις ενός ασφαλιστικού Συμβούλου, οι οποίες χρειάζονται πριν τη σύναψη της σύμβασης και φυσικά πριν να συμβεί ένα γεγονός για το οποίο θα χρειαστεί η αποζημίωση. Συνήθως ο δυνητικός πελάτης δεν γνωρίζει αυτές τις τεχνικές λεπτομέρειες και καλό θα ήταν να εξηγούμε την πολυπλοκότητα των χειρισμών μιας αποζημίωσης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 22/09/2025 - 08:57 Οι εκπληκτικές καλύψεις που περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο Cyber Risk!
Λάουρα Σταυρίδου, 17/09/2025 - 09:19 Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή
Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα; Πέρασε το καλοκαίρι και μαζί του έφυγε και η απειλή για δασικές φωτιές. Αυτό λοιπόν που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε... Λάουρα Σταυρίδου, 15/09/2025 - 09:40
Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει: Είναι σίγουρο ότι όλοι μας έχουμε βιώσει στιγμές υψηλού άγχους, με μικρότερη ή μεγαλύτερη διάρκεια. Συνήθως μεγαλύτερο άγχος για τον Ασφαλιστικό... Λάουρα Σταυρίδου, 12/09/2025 - 09:05
Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή! Όσους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και να ρωτήσουμε, για το αν η εργασία αυτή μπορεί να γίνει και από Artificial Intelligence, η... Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10
Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου! Ξέρω ότι ακούγεται ως πολύ κλισέ, δηλαδή το να έχουμε αγοράσει πρώτοι εμείς όποιο ασφαλιστικό προϊόν θέλουμε να προτείνουμε. Αν και... Λάουρα Σταυρίδου, 09/09/2025 - 09:36
Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί; Η ομάδα της Αντασφαλιστικής εταιρίας Swiss Re, που ασχολείται με τα συμβόλαια κάλυψης του κυβερνοκινδύνου, παρατήρησε πως ο δείκτης ανάπτυξης των... Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50
Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες; Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά... Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52