close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κώστας Ακριβόπουλος: Από το όχι στο ναι με σεβασμό και κατανόηση
Κώστας Ακριβόπουλος
Κώστας Ακριβόπουλος,
9/10/2023 - 12:27
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Κώστας Ακριβόπουλος: Από το όχι στο ναι με σεβασμό και κατανόηση

Κώστας Ακριβόπουλος, 9/10/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

*Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος

Δύο ὦτα ἔχομεν, στόμα δὲ ἕν, ἵνα πλείονα μὲν ἀκούωμεν, ἥττονα δὲ λέγωμεν»

(Ζήνων ο Κιτιεύς 334 π.Χ. - 262 π.Χ)

  • Σε μια συζήτηση, φανταστείτε ότι προσπαθείτε να πείσετε κάποιον πελάτη, συνάδελφο, φίλο, ακόμη και κάποιο μέλος της οικογένειάς σας, να δεχτεί την άποψή σας, όταν εκείνοι έχουν διαφορετική άποψη από εσάς! Τι κάνετε; Πώς προσπαθείτε να πείσετε αυτό το πρόσωπο να δεχτεί την άποψή σας, ή τουλάχιστον να ακούσει την άποψή σας;

 

  • Σε τέτοιες περιπτώσεις οι άνθρωποι συνήθως υπεραμύνονται των θέσεών τους, η ένταση μεγαλώνει, κυριολεκτικά κουφαίνονται και τελικά θυμώνουν και καταλήγουν σε μια λογομαχία, σε μία αντιπαράθεση!

Ίσως βοηθάει τότε μία φράση, όπως «Καταλαβαίνω την σκέψη σου και την άποψή σου!», αλλά ποτέ δεν είναι αρκετή, αν δεν καταλάβει και δεν αισθανθεί ότι πραγματικά τον ακούμε και τον λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη μας!

Η άποψη των ψυχολόγων είναι ότι σε κάθε συζήτηση, να μην αφήνουμε τα αισθήματα έξω από τη συζήτηση. Συνήθως ο παραλογισμός προκαλείται από την απόκρυψη και κατάπνιξη των συναισθημάτων. Όταν αφήνουμε τον άλλον να εκφράσει τα αισθήματά του τελικά θα ηρεμήσει και σίγουρα θα δεχτεί τα λογικά μας επιχειρήματα!

Προσπαθήστε λοιπόν να αναγνωρίσετε τα αισθήματα που κρύβονται πίσω από τα λεγόμενά του, το γιατί έχει αυτά τα αισθήματα και από τι ακριβώς έχει επηρεαστεί. Να εξακριβώσετε το τι ακριβώς αφορούν και το πώς μπορεί να αλλάξει, προς τη θετική πλευρά, αυτά τα αισθήματα μόνος του.

Μην προτιμήσετε την απότομη και αμυντική συμπεριφορά, που συνήθως είναι η άμεση αντίδραση, γιατί θα αισθανθεί χειρότερα.

Μην ξεχνάτε, ότι έχουν το απόλυτο δικαίωμα να λένε και να υποστηρίζουν την άποψή τους. Κάντε ειλικρινή προσπάθεια να βρεθείτε στη θέση (στα παπούτσια) του άλλου!

  • Θυμηθείτε τα λόγια του Ζήνωνα του Κιτιέα, που προαναφέραμε: «Δύο αυτιά έχουμε, στόμα όμως ένα, για να ακούμε περισσότερα και λιγότερο να μιλάμε».

Μην βιάζεστε να προσφέρετε τη συμβουλή σας πριν τον ακούσετε. Συγκρατείστε την παρόρμησή σας. Ακούστε τον, αφουγκραστείτε τον και θα μάθετε πολλά. Δείξτε συναίσθηση, καταλαβαίνοντας την πηγή και τη ροή των δικών του συναισθημάτων και μην θεωρείτε τις προσπάθειες που κάνετε, κυρίως σαν μέσο επίδειξης, σκεπτόμενοι “θα τον ...κολλήσω στον τοίχο”!

Μην εκνευρίζεστε, όταν ο άλλος δεν δέχεται αμέσως τη δική σας άποψη, που εσείς τη θεωρείτε και πράγματι μπορεί να είναι, σωστή. Ο εκνευρισμός φέρνει θυμό και ο θυμός φέρνει επιθετικότητα. Μην ξεχνάτε επίσης ότι ο θυμός έρχεται όταν απαξιώνουμε ή αδιαφορούμε για κάποιον, για τη σκέψη του, την ιδέα του, την άποψή του. Άρα δεν θα επιτεθούμε, δεν θα θυμώσουμε, ούτε θα δημιουργήσουμε συνθήκες να θυμώσει εκείνος.

 

Πολλοί άνθρωποι εκνευρίζονται όταν τους λέμε “τι πρέπει να κάνουν ή τι δεν πρέπει” ή “ γιατί δεν το έχουν κάνει” και τότε σκέφτονται, με ποιο δικαίωμα τους το λέμε αυτό και αμέσως αντιδρούν. Άρα δεν κριτικάρουμε και δεν κρίνουμε.

Επίσης πολλές φορές λέμε με ψεύτικο χιούμορ σαρκάζοντας “ …καλά δεν περίμενα να το έχεις σκεφτεί…”και τότε αυτό κάνει τον άλλον να αισθάνεται ότι τον περιφρονούμε. Μας φοβούνται και γίνονται καχύποπτοι. Δεχόμαστε τις απόψεις των. Δεν πρέπει να θέλουμε μόνο και μόνο να φανούμε αρεστοί, με ναρκισσισμό/ εγώ είμαι ο καλύτερος σε όλη την αγορά, για σένα! Άρα όχι ψεύτικο χιούμορ και περιφρόνηση για κάτι που δεν έχει κάνει ή έχει κάνει.

Προσπαθήστε να αποκτήσετε τον σεβασμό του άλλου. Η εμπειρία σας, οι γνώσεις σας, οι τεχνικές επικοινωνίας που έχετε μάθει, θα βοηθήσουν. Μην τους κάνετε να αισθάνονται πικραμένοι, φοβισμένοι για εσάς, προσβεβλημένοι, ταπεινωμένοι, γιατί εκείνος που σε φοβάται όταν είσαι μπροστά, σε μισεί όταν λείπεις!

Περιγράψτε και εσείς τα δικά σας συναισθήματα. Συνήθως οι διαφωνίες είναι αναπόφευκτες, αλλά πρέπει να αξιοποιηθούν εποικοδομητικά. Η λύση σε αυτό είναι ο αμοιβαίος σεβασμός.

Κάντε τους άλλους να πιστέψουν και να βλέπουν, ότι καταλαβαίνετε σοβαρά την άποψή τους, τη σκέψη τους, το πρόβλημά τους και ότι θέλετε να τα αντιμετωπίσετε σοβαρά, με στοιχεία, γεγονότα και αποδείξεις που να το επιβεβαιώνουν, με κατανόηση και ανοικτό νου.

Τελική ανασκόπηση:

  • Ακούμε αποτελεσματικά την άποψη των άλλων και μαθαίνουμε την πηγή των αισθημάτων τους και της άποψής των,
  • Δείχνουμε πραγματικά ότι κατανοούμε τα αισθήματά τους και τους προβληματισμούς των,
  • Μιλάμε και εκφράζουμε τα δικά μας συναισθήματα με ειλικρίνεια,
  • Προτείνουμε λύσεις και ιδέες και ζητάμε να έχουμε και τις δικές τους προτάσεις και ιδέες. Δεν ξεχνάμε ότι «Ο καλύτερος τρόπος για να έχουμε μια καλή ιδέα είναι να έχουμε πολλές ιδέες».
  • Αποφασίζουμε από κοινού τα επόμενα βήματα με δημιουργικό τρόπο.
  • Δείχνουμε σεβασμό στην άποψή τους, σεβασμό στην προσωπικότητα τους, στα πιστεύω τους, στην εμπειρία τους, στις γνώσεις τους, χωρίς εκνευρισμούς, χωρίς θυμό, χωρίς αντιπαραθέσεις. Αυτή η τεχνική θα σας έχει και τους δύο κερδισμένους.

Ο Ευριπίδης έλεγε “ Η συγκράτηση του θυμού χαρακτηρίζει τους συνετούς ανθρώπους”

Και μην ξεχνάτε :

Η επιτυχία είναι η μετάβαση από τη μία αποτυχία στην άλλη, χωρίς να χάνεται ο ενθουσιασμός σας!!!

ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Και μην ξεχνάτε επίσης ότι ο κάθε ένας από εσάς είναι

Ανεκτίμητος και Αναντικατάστατος

Κ Α Λ Η  Ε Π Ι Τ Υ Χ Ι Α !

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
    Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58

    5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος

  • Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!
    Κώστας Ακριβόπουλος, 24/04/2025 - 10:08

    Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!

  • Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης
    Κώστας Ακριβόπουλος, 23/04/2025 - 09:19

    Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης

  • H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
    Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01

    H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία

  • …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    Παρατηρώντας  τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
  • Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
  • Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν  οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
  • Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
  • Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζουν  σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο;     Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
  • Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την  Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Editorial Health: Πίσω από τους αριθμούς κρύβονται άνθρωποι
15:25 Editorial Health: Πίσω από τους αριθμούς κρύβονται άνθρωποι
  • 15:00 Cover Insurance: Εντυπωσιακή Αναπτυξιακή Πορεία!
  • 12:25 ΓΣΕΕ: Πώς αμείβεται η αργία της 15ης Αυγούστου
  • 12:00 ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Το «Άσκιον» αναβλύζει από τις κορυφές της Βλάστης και φτάνει…μέχρι τα σύννεφα!
  • 11:48 ΕΑΕΕ: Η ΕΕ εγκρίνει την παράταση της επάρκειας για την προστασία δεδομένων του Ηνωμένου Βασιλείου έως τον Δεκέμβριο του 2025
  • 11:26 Τι σημαίνει για την ασφαλιστική αγορά το MoU μεταξύ Export Credit Greece S.A. και της ΕΤΕπ
  • 11:23 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία «Insurance JSC Dallbogg: Life and Health»
  • 10:42 Alpha Bank: Υπογραφή οριστικής συμφωνίας για την εξαγορά της AXIA Ventures Group Ltd
  • 10:39 Παράνομη και απαράδεκτη ενέργεια της Τουρκίας η ανακοίνωση των δύο θαλασσίων πάρκων
  • 10:08 Ισχυρή κεφαλαιακή βάση δείχνουν τα stress tests 2025 για την Τράπεζα Πειραιώς - Δήλωση Χ. Μεγάλου
  • 09:32 Βασίλης Ψάλτης - Alpha Bank: Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα η συνεργασία με UniCredit - Έκδοση Unit Linked προϊόντων αξίας 78 εκατ. ευρώ
  • 09:28 Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!
  • 09:19 Εθνική Τράπεζα: Ολοκλήρωσε με επιτυχία την Πανευρωπαϊκή Άσκηση Προσομοίωσης Ακραίων Συνθηκών 2025
  • 09:14 Η επιστροφή στο… 1930, οι εκλογές, το πολιτικό «κενό» και ο Σαμαράς οι υψηλές επιδόσεις των τραπεζών στα stress test, το ισχυρό 6μηνο της Alpha και τα ιστορικά κέρδη της Optima
  • 09:09 Μνήμη Νικηφόρου Βρεττάκου
  • 09:00 Η ιστορία της διατροφής από την Μαρία Ευθυμίου στη Φουρνά
  • 08:55 Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές;
  • 08:49 Πέθανε η αγρότισσα που δώρισε ασθενοφόρο στο νοσοκομείο Μεσολογγίου
  • 08:47 Συμβόλαια Unit Linked. Ένας συνδυασμός επιτυχίας!
  • 16:20 Ασφαλιστικά προγράμματα NN Hellas: Φροντίδα και προοπτική για το μέλλον!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/7 Κώστας Καραμανλης: Η Syndea προοδεύει σε μια ασφαλιστική αγορά πυλώνα σταθερότητας
  2. 30/7 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali και οι αλλαγές στις σχέσεις ασφαλιστικών και νοσοκομείων στο NextDeal που κυκλοφορεί!
  3. 28/7 Εν ολίγοις…Ιουλιανά ΄25
  4. 31/7 43 χρόνια…μετά, το ιστορικό ρεκόρ της Πειραιώς, η…αξία της Εθνικής Ασφαλιστικής, το ρεκόρ 25ετίας στην απασχόληση και 20 δισ. στα Α/Κ από το 2018
  5. 4/8 Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!
  6. 31/7 Ερρίκος Ντυνάν: Καινοτόμος ανοσοθεραπεία κατά του καρκίνου του πνεύμονα, με ελληνική σφραγίδα!
  7. 30/7 Αυξήθηκαν οι ασφαλισμένες κατοικίες έναντι των κινδύνων φυσικών καταστροφών

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube