close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κώστας Ακριβόπουλος: O Τριπλός Ρόλος του Πωλητή!
Κώστας Ακριβόπουλος
Κώστας Ακριβόπουλος,
2/10/2023 - 10:57
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Κώστας Ακριβόπουλος: O Τριπλός Ρόλος του Πωλητή!

Κώστας Ακριβόπουλος, 2/10/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

*Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος

Σήμερα, με όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας, ποια είναι η ψυχολογική σας κατάσταση και ποιος είναι ο Ρόλος σας;

Ο Περίανδρος έλεγε κάποτε: “Θνητά φρόνει” – Να σκέπτεσαι όπως αρμόζει στους θνητούς. Εμείς σήμερα ας σκεφτούμε όπως αρμόζει στους Πωλητές!

Λένε οι Mεγάλοι του Θεάτρου ότι
“Ρόλος  είναι το μέρος του έργου που παίζει ο ηθοποιός στη σκηνή και  όλα τα στοιχεία που διαμορφώνουν τον ρόλο (χαρακτήρας, συμπεριφορά, ύφος, ήθος) βρίσκονται μέσα στο κείμενο και τα επαληθεύουμε με τον αυτοσχεδιασμό μας ”.
   
Έχουμε λοιπόν την ευκαιρία να πλάσουμε, μέσα από τους αυτοσχεδιασμούς μας, τον ρόλο μας ανάλογα με τους χαρακτήρες που έχουμε απέναντί μας!

Στη χώρα μας που γεννήθηκε το θέατρο, η απουσία και η μη γνώση του ρόλου μας, χαρακτηρίζεται ως έλλειψη πρωταρχικής σημασίας.

Η αναγκαιότητα του ρόλου μας στη ζωή και ειδικά στο επάγγελμά μας, γίνεται όλο και περισσότερο πιο επιτακτική.
Η δε επιτυχία στο ρόλο μας συνδυάζεται με τη μεταγενέστερη εξέλιξή μας και επιτυχία μας.

Ο ρόλος, ειδικά στο επάγγελμά μας, είναι έκφραση συναισθημάτων, ενεργοποίηση όλων των αισθήσεων, όλων των ψυχολογικών γνώσεων  μας, για να ενεργοποιήσουμε, αντίστοιχα, τα θετικά κίνητρα αγοράς των Πελατών μας.

Γεγονός είναι ότι σε κάθε επάγγελμα, υπάρχει και ο αντίστοιχος ρόλος,
όπως και σε κάθε θεατρική παράσταση, ο κάθε ηθοποιός έχει έναν και μοναδικό ρόλο.
Σε πολύ λίγες περιπτώσεις ένας ηθοποιός θα έχει και δεύτερο ρόλο. Και τότε ακούμε “ …είδες τι ωραία έπαιξε και τον δεύτερο ρόλο” ή “ … έ, ο άλλος ρόλος του ταίριαζε καλύτερα”!

Ο δικός σας ρόλος, ποιος είναι; Είναι ένας ή δύο ή τρεις συγχρόνως;

Ο Josef Cazale-CLU-ex Πρόεδρος MDRT (6 φορές) μας είχε πει κάποτε :
«Ο ρόλος μας είναι να μάθουμε να μιλάμε για αξίες, γιατί όταν μιλάς σε κάποιον για αξίες ξεχνάει το κόστος, όταν του μιλάς για κόστος ξεχνάει τις αξίες».

Θυμηθείτε  ότι όταν πλησιάζετε  τον υποψήφιο Πελάτη, εκείνος σκέφτεται την αξία  των παρακάτω:

  • Τι είναι αυτό που πουλάς; Τι μου χρειάζεται;
  • Ποια είναι  η επιχείρηση σου;
  • Πόσο θα μου κοστίσει ; Η τιμή που μου προσφέρεις είναι ανταγωνιστική;
  • Ποιοι άλλοι χρησιμοποιούν το προϊόν/υπηρεσία σου; Είναι ευχαριστημένοι;
  • Τι είδους άτομο είσαι;
  • Πως τοποθετείται η πρότασή σου σε σχέση με  άλλες  εναλλακτικές λύσεις;
  • Ποια είναι η φήμη σου για στήριξη και  εξυπηρέτηση μετά;

Όλα αυτά θα απαντηθούν θετικά, όταν ο δικός μας Ρόλος έχει αντίστοιχη αξία! Αξία που να υπερκαλύπτει τις ανησυχίες του και τους προβληματισμούς του!

Ποιος τελικά είναι ο Ρόλος μας (ή οι ρόλοι μας) για να τα ξεπεράσουμε όλα αυτά;

Ας θυμηθούμε  λοιπόν τι μας διδάσκει ο μεγάλος ηθοποιός John Gleese της ΕΜΙ/GB, κωμικός, σεναριογράφος, παραγωγός και δημιουργός εκπαιδευτικών σεμιναρίων, για τον Ρόλο ή μάλλον πιο σωστά για τους ΤΡΕΙΣ ΡΟΛΟΥΣ του Πωλητή, οι οποίοι είναι:

Α΄ Ρόλος:  Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ του Πελάτη
Β΄ Ρόλος:  Ο ΛΥΤΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ του Πελάτη
Γ΄ Ρόλος:  Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ του Πελάτη

Και ας δούμε εν συντομία  τον κάθε ένα από αυτούς τους ρόλους!

Α΄ Ρόλος: Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ του Πελάτη

Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΡΟΛΟΣ ΜΑΣ, διότι:

  • Ο Σύμβουλος εντοπίζει τους προβληματισμούς και τις αμφιβολίες του Πελάτη, πάντα με ερωτήσεις,
  • Αίρει τους προβληματισμούς και τις αμφιβολίες του Πελάτη, παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες για την αγορά, τη σημερινή κατάσταση και δίνει σωστές συμβουλές, πάντα με στοιχεία.
  • Αυξάνει την καλή θέληση για ευνοϊκότερη τοποθέτηση των απόψεων και αποριών,
  • Διευρύνει το κύρος του  Πωλητή,
  • Συντελεί στην αποφυγή πιθανών  προβλημάτων και παρεξηγήσεων.

Β΄ Ρόλος: Ο ΛΥΤΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ του Πελάτη

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΛΥΤΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ είναι να προσδιορίζει προβλήματα,  να τα συζητήσει και να τα επιλύει προβαίνοντας στις κατάλληλες ενέργειες και πάντα με στοιχεία και αποδείξεις.

  • Ο Λύτης προβλημάτων εντοπίζει τα προβλήματα στις πραγματικές τους διαστάσεις και τα επιλύει παρέχοντας τα μέσα για να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες.
  • Προσδιορίστε λοιπόν το πρόβλημα, διότι ίσως να μην έχει γίνει αντιληπτό στο μέγεθός του ή ίσως έχει εκτιμηθεί εσφαλμένα.
  • Ακούτε χωρίς να διακόπτετε. Κάντε ερωτήσεις (ανοικτές). Ανακεφαλαιώστε (τα στοιχεία που έχετε στα χέρια σας) και τέλος προτείνετε σχέδιο δράσης.
  • Ανακαλύψτε τα οφέλη που θα έχουν από αυτή την αγορά ή ακόμη και από μια επέκταση μιας προηγούμενης αγοράς.

Γ΄ Ρόλος: Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ του Πελάτη

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ  

  • Ο Επαγγελματικός Συνεργάτης ασχολείται με το στόχο του Πελάτη και σφυρηλατεί μια μακροπρόθεσμη συμμαχία μαζί του, γνωρίζοντας τα πάντα γύρω από το επάγγελμα του, αφού πριν τον συναντήσει έχει ενημερωθεί για το επάγγελμά του, τα προβλήματα και όλα τα σχετικά, ακόμη και για τον ίδιο, μέσα από το διαδίκτυο. Σήμερα όλα αυτά είναι δυνατά!
  • Έτσι ο Πελάτης τον βλέπει σαν Συνεργάτη, που μαζί θα λύσουν τα γνωστά προβλήματα,  εντοπίζοντας  το αμοιβαίο συμφέρον που πηγάζει από τη σχέση.

Έτσι εσείς μαθαίνετε  να κοιτάτε μέσα από τα μάτια των Πελατών σας και αποκτώντας αξιοπιστία ως Σύμβουλος, αποδεικνύοντας επίσης  την αξία σας ως Λύτης Προβλημάτων και συγχρόνως γνωρίζοντας τα του επαγγέλματός του, αναπτύσσετε μία μακροχρόνια Σχέση  Επαγγελματικής Συνεργασίας.


Άρα

Α) ΣΥΜΒΟΥΛΗ,     Β) ΕΝΕΡΓΕΙΑ,      Γ) ΣΥΜΜΑΧΙΑ

Είναι οι τρεις λέξεις που γεμίζουν τον Πελάτη σας με εμπιστοσύνη!

Τελικά  ο συνδυασμός των τριών αυτών ρόλων, δημιουργεί και κτίζει μία εποικοδομητική και μακροχρόνια επαγγελματική σχέση με τον Πελάτη και του προσφέρει περισσότερα από μία πώληση.

  • Κτίστε λοιπόν τις νέες σχέσεις με τους Πελάτες σας σήμερα, κτίζοντας συγχρόνως και τη δική σας καριέρα και τη δική σας ζωή.
  • Γίνετε  τώρα  ο εργολάβος της δικής σας ζωής! Φτιάξτε ένα γερό θεμέλιο σήμερα για να κτίσετε το ‘σπιτικό’ του αύριο!
    Γιατί η τραγωδία της ζωής είναι ότι γερνάμε πολύ νωρίς και μαθαίνουμε πολύ αργά.
  • Μην ξεχνάτε επίσης ότι η επιτυχία δεν είναι ένα τυχαίο συμβάν, είναι Σκληρή Δουλειά, Επιμονή, Εκπαίδευση, Θυσία και πάνω  από όλα Αγάπη για αυτό που κάνεις ή έμαθες να κάνεις!

Ο Κομφούκιος είπε κάποτε «Δεν έχει σημασία αν πηγαίνεις αργά προς τον προορισμό σου, αρκεί να μην σταματάς»
 
Αλλά και ο δικός μας Καζαντζάκης έλεγε πάντα «ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΠΙΝΕΛΑ…ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ... ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΕ ΚΑΙ ΚΤΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ!!!!!!!»

Καλή Συνέχεια στον αγώνα σας  και με τον τριπλό σας ρόλο ζωγραφίστε τον κόσμο σας!

 

 

 

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
    Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58

    5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος

  • Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!
    Κώστας Ακριβόπουλος, 24/04/2025 - 10:08

    Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!

  • Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης
    Κώστας Ακριβόπουλος, 23/04/2025 - 09:19

    Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης

  • H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
    Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01

    H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία

  • …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    Παρατηρώντας  τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
  • Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
  • Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν  οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
  • Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
  • Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζουν  σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο;     Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
  • Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την  Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Στέλιος Κωνσταντινίδης (ΥΓΕΙΑ): Τι να προσέχουν οι καρδιοπαθείς στις καλοκαιρινές διακοπές!
15:42 Στέλιος Κωνσταντινίδης (ΥΓΕΙΑ): Τι να προσέχουν οι καρδιοπαθείς στις καλοκαιρινές διακοπές!
  • 14:48 Ο Όμιλος Unilink της Acrisure εξαγόρασε την Mega Brokers - Πλήρης επιβεβαίωση του Nextdeal.gr
  • 14:40 Ερρίκος Ντυνάν: Τι να κάνετε αν σας τσιμπήσουν έντομα ή τσούχτρες!
  • 14:33 Σωτήριος Θεοχάρης: Η έγκαιρη διάγνωση του μελανώματος και του καρκίνου του δέρματος σώζει ζωές!
  • 14:30 Τραυματισμοί του ώμου το καλοκαίρι: Πρόληψη και αντιμετώπιση!
  • 14:08 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Τι να κάνετε εάν τσιμπήσουν το παιδί σας έντομα!
  • 14:00 Αφιέρωμα Διακοπές και Υγεία: Καλοκαιρινές διακοπές με ανεμελιά και ξεγνοιασιά, αλλά χωρίς να βλάψουμε την υγεία μας!
  • 13:05 Φωτιά ξέσπασε σήμερα το πρωί στο νοσοκομείο «Σωτηρία»
  • 12:47 Δήλωση του Γιάννη Στουρνάρα για την απώλεια της Λένας Σαμαρά
  • 11:18 Ασφάλιση οχημάτων: Η συχνή ζημιά που αφήνουμε ακάλυπτη ενώ μπορεί να καταστρέψει τις διακοπές μας
  • 11:11 Πολυϊατρεία Medifirst & Αθηναϊκή Γενική Κλινική: Στρατηγική Συνεργασία με τη Universal Life για άμεση, ποιοτική και καινοτόμα ιατρική φροντίδα!
  • 11:00 Η Eurolife FFH φροντίζει να απολαμβάνουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές ακόμα περισσότερο!
  • 10:50 Καλοκαίρι με υγεία και σιγουριά, με τη φροντίδα της NN Hellas!
  • 10:42 Affidea: Καλοκαίρι - Η ιδανική εποχή για να βελτιώσουμε τη φυσική μας κατάσταση!
  • 10:30 Εθνική Ασφαλιστική: Η πρόληψη και η σωστή ασφάλιση είναι το «εισιτήριο» για ξέγνοιαστες διακοπές!
  • 09:11 Το 84% της συνολικής παραγωγής πενταμήνου 2025 προήλθε από 7 κλάδους!
  • 09:07 Περιθωριακές ζωές στις ζώνες των πυρηνικών δοκιμών
  • 09:04 Επαναφορά της 13ης σύνταξης(;), ο Σκέρτσος για την άνοδο του Χ.Α, ο Ιβάν θέλει να δει Μητσοτάκη και η Attica Bank «βλέπει» Μάλτα
  • 08:55 Φεστιβάλ Αργαλειών και Υφανσης στην Ιεράπετρα
  • 08:51 Γιατί όποιος δεν έκανε διακοπές, χρειάζεται την Ασφάλιση περισσότερο;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/8 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
  2. 6/8 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  3. 6/8 Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services
  4. 5/8 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  5. 5/8 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  6. 8/8 Ο Όμιλος Unilink της Acrisure εξαγόρασε την Mega Brokers - Πλήρης επιβεβαίωση του Nextdeal.gr
  7. 7/8 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube