Λάουρα Σταυρίδου, 2/9/2025 - 09:15 facebook twitter linkedin Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους; Λάουρα Σταυρίδου, 2/9/2025 facebook twitter linkedin Οι Millennials που είναι και γνωστοί ως η γενιά Υ (Generation Y), σήμερα έχουν ηλικία από 29 ως 44 ετών, έχοντας γεννηθεί μεταξύ του 1981 και του 1996. Συνεπώς είναι μια εξαιρετική ομάδα για στελέχωση. Έχουν μια μικρή ή μεγαλύτερη επαγγελματική εμπειρία και βρίσκονται σε κρίσιμο σημείο για την καριέρα τους. Με τις σωστές αποφάσεις μπορούν να την απογειώσουν. Τι θέλουν όμως από το χώρο εργασίας τους; Όσο και άσχημη να είναι η οικονομική κατάσταση, το υψηλό εισόδημα δεν είναι αυτό που έρχεται πρώτο στις προτιμήσεις τους. Το νούμερο ένα ζητούμενο είναι η εργασία και η εταιρία για την οποία εργάζονται να ευθυγραμμίζεται με τις Αξίες τους. Επιθυμούν να στηρίζουν το κοινωνικό σύνολο και εκτιμούν τη συμπεριληπτική κουλτούρα. Αναζητούν την υποστήριξη και τη συνεχή εκπαίδευση και θέλουν ευκαιρίες επαγγελματικής ανέλιξης. Αν ακούσουμε προσεχτικά αυτή την ομάδα, θα μπορέσουμε να οργανώσουμε μια παρουσίαση που να ταιριάζει στα ζητούμενα τους. Είναι εύκολο να αποδείξουμε ότι το επάγγελμα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή ταιριάζει εξαιρετικά στο προφίλ των ανθρώπων που θέλουν να στηρίξουν το κοινωνικό σύνολο, που έχουν Αξίες και επιθυμούν να τις εκφράσουν μέσα από την εργασία τους και που δέχονται την συνεχή εκπαίδευση. Αυτό λοιπόν που πρέπει ένας στελεχωτής να κάνει, είναι να μελετήσει τις προτιμήσεις κάθε ομάδας και να προσαρμόσει την παρουσίαση καριέρας σε αυτήν. Αυτά που ξέραμε στο παρελθόν έχουν αλλάξει και η επιτυχία απαιτεί προσαρμογή, προσπάθεια και αυξημένη συνειδητότητα! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00