Λάουρα Σταυρίδου, 28/4/2023 - 08:56 facebook twitter linkedin Φίλοι Διαμεσολαβητές η αυθεντικότητα εκτιμάται από τον πελάτη ως μεγάλη αξία! Λάουρα Σταυρίδου, 28/4/2023 facebook twitter linkedin Στη δεκαετία του 1990 συνηθίζονταν, ως μέσο ενδυνάμωσης της πώλησης, να προβάλλεται στον πελάτη μια εικόνα του «επιτυχημένου», μέσα από τη χρήση ακριβών αντικειμένων, όπως ένα χρυσό ρολόι, έναν επώνυμο αναπτήρα και ένα στυλό -με σηματάκι το λευκό βουνό- συνήθως. Μια άλλη διαδεδομένη τεχνική, ήταν αυτή του «καθρέπτη». Δηλαδή προκειμένου να δημιουργηθούν εύκολα σχέσεις με τον πελάτη, ο διαμεσολαβητής ακολουθούσε- αντικατόπτριζε, τις κινήσεις και την επιλογή των λέξεων του πελάτη, ώστε να δημιουργηθεί μια εντύπωση, συμβατότητας μεταξύ των δυο ανθρώπων. Μπορεί σε ένα βαθμό αυτοί οι μέθοδοι να είχαν επιτυχία, πλέον όμως αυτό που μετράει περισσότερο από κάθε τι άλλο για τον πελάτη, είναι η αυθεντικότητα. Υπάρχουν δυο βασικοί λόγοι για να προσπαθήσετε ακόμα περισσότερο προς την πλευρά της αυθεντικότητας: Η κάθε είδους «υποκριτική τεχνική» μυρίζει απελπισμένη προσπάθεια πώλησης. Αυτή η έκφραση δυστυχώς προέρχεται από έναν πελάτη και μάλιστα την έχω εξευγενίσει κάπως. Πλέον όλοι και μαζί και οι δυνητικοί πελάτες είναι πολύ ικανοί στο να εντοπίζουν την αυθεντικότητα. Όλοι είναι εξαιρετικοί στον εντοπισμό ασυνεπειών μεταξύ αυτού που δείχνετε και αυτού που πιστεύετε. Το να είστε αυθεντικοί σημαίνει να εκφράζετε τον πραγματικό σας εαυτό και να προτείνετε αυτό που πραγματικά πιστεύετε. Υπάρχουν ήδη πάρα πολλοί διαμεσολαβητές που είναι πρόθυμοι να πουν αυτό που θέλει ο δυνητικός πελάτης να ακούσει για να πραγματοποιήσουν την πώληση. Μην μετατραπείτε σε ένα από εκείνους. Μην προβάλετε έναν «άλλο εαυτό» για να κάνετε μια πώληση. Αντίθετα, αξιοποιήστε τα πραγματικά δυνατά σας σημεία και μάθετε πώς να τα χρησιμοποιείτε για να επικοινωνείτε με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο με τον δυνητικό πελάτη που έχετε μπροστά σας. Με αυτόν τον τρόπο, ο πελάτης θα νιώσει ότι είστε σύμβουλος και όχι πωλητής. Άλλωστε όμοιος ομοίω αεί πελάζει, που σημαίνει ότι όσο πιο αυθεντικός είστε τόσο περισσότερο θα έλκετε ανθρώπους που σας μοιάζουν σε χαρακτήρα και θα είναι πιο εύκολη μια διαχρονική σχέση! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10 Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!
Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50 Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί;
Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52 Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες;
Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα; Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) Της Λάουρας Σταυρίδου Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδυάσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις σε... Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00
Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς; Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF), ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα... Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14
Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους; Οι Millennials που είναι και γνωστοί ως η γενιά Υ (Generation Y), σήμερα έχουν ηλικία από 29 ως 44 ετών,... Λάουρα Σταυρίδου, 02/09/2025 - 09:15
Η ψηφιακή και φυσική προσβασιμότητα, μετρούν τον βαθμό πολιτισμού των Ασφαλιστικών Εταιριών Η εμπειρία χρήστη – User experience (UX)- είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας χρήστης βιώνει ένα προϊόν ή μια... Λάουρα Σταυρίδου, 01/09/2025 - 09:30
Τι είδους Ασφαλιστικά προϊόντα ζητούν οι νεότεροι άνθρωποι από τις Ασφαλιστικές εταιρίες; Η τεχνολογία αλλάζει την οικονομία, τις εργασίες, την καθημερινότητα και επομένως τα ζητούμενα που έχουν οι νεότεροι άνθρωποι για ασφαλιστική ... Λάουρα Σταυρίδου, 29/08/2025 - 08:43
Η έδρα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και η παραβίαση της κοινής λογικής! Από τον προηγούμενο αιώνα (για εμάς τους παλιούς στο επάγγελμα) ως έδρα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή δηλώνεται η κατοικία του. Άσχετα με... Λάουρα Σταυρίδου, 28/08/2025 - 08:46