close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πώς οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές αξιοποιούν τα ψηφιακά κανάλια;
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
9/5/2022 - 08:20
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές αξιοποιούν τα ψηφιακά κανάλια;

Γιώργος Μούζος, 9/5/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Από την έναρξη της πανδημίας κι έπειτα υπήρξε μια κοσμογονική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο τόσο οι άνθρωποι, όσο κι οι εταιρείες αγοράζουν και πωλούν υπηρεσίες. Αντίστοιχα επηρεάστηκε κι ο ασφαλιστικός κλάδος, με τους περισσότερους πελάτες να αναζητούν «ψηφιακά μονοπάτια» για την αγορά των ασφαλιστικών τους προϊόντων κι ιδιαίτερα στον κλάδο οχημάτων.

Μια έρευνα της Accenture για την ασφαλιστική αγορά αποκάλυψε πως το 48% των πελατών δήλωσε ότι προτιμά να επιλέξει το ασφαλιστικό προϊόν που τον καλύπτει από την άνεση του υπολογιστή του, ενώ το 34% προτιμά να χρησιμοποιήσει μια εφαρμογή για κινητά. Είναι πλέον γεγονός πως η πλειοψηφία των πελάτων αναζητά ψηφιακές λύσεις που προσφέρουν απλότητα, φιλικότητα και είναι άμεσες στην αγορά τους. Αυτό που διευκρινίζουν οι αναλυτές κι είναι εξαιρετικά σημαντικό, είναι πως ο ασφαλιστικός σύμβουλος θα είναι πάντοτε απαραίτητος για να καθοδηγήσει σωστά τον πελάτη του.

Η ανάπτυξη θα έρθει μέσα από «ώριμα» ψηφιακά κανάλια πωλήσεων!

Οι ασφαλιστικές εταιρείες που έχουν επενδύσει στην ψηφιοποίησή τους θα είναι σε θέση να αλληλεπιδρούν ψηφιακά με τους πελάτες σε υψηλό βαθμό, έχοντας στη φαρέτρα τους ψηφιακά κανάλια πωλήσεων προσαρμοσμένα στις ανάγκες των πελατών τους. Αυτό θα είναι εφικτό χάρη στην άρτια ανάλυση των δεδομένων που θα έχουν στη κατοχή τους. Εξίσου σημαντικά στοιχεία είναι οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες πωλήσεων που θα διευκολύνουν τον πελάτη κατά την επιλογή του ασφαλιστικού προϊόντος.

Για τους ασφαλιστές που θέλουν να επενδύσουν στην νέα ψηφιακή εποχή πρέπει σίγουρα να αναπτύξουν τα παρακάτω:

Ψηφιακή δέσμευση πελατών καθόλη τη διάρκεια της πώλησης
Για να μπορεί ο ασφαλιστής να αλληλεπιδρά σωστά με το πελατειακό του κοινό θα θα χρειαστεί ένα διασυνδεδεμένο σύνολο ψηφιακών εργαλείων και συμπληρωματικών καναλιών για κάθε στάδιο της διαδικασίας πώλησης

Αγοραστικές προτάσεις σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών
Η σωστή ανάλυση των δεδομένων θα βοηθήσει τους ασφαλιστές να προσφέρουν στους πελάτες τους τα σωστά προϊόντα και τις καλύψεις που χρειάζονται, γεγονός που προσφέρει καλύτερη εμπειρία και πλήρη ικανοποίηση πελατών.

Αυτοματοποιημένες - τυποποιημένες διαδικασίες πωλήσεων
Οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες σημαίνουν εξοικονόμηση κόστους και βελτιωμένο ποσοστό αγορών, παρέχοντας στους καταναλωτές μια απλή και γρήγορη αγοραστική εμπειρία.

Συνεργατικές λειτουργίες front και back office
Οι κορυφαίες εταιρείες ενισχύουν την ισχυρή συνεργασία μεταξύ πωλήσεων και μάρκετινγκ, του front office και του back office.

Το digital transformation είναι αναγκαίο για τους ασφαλιστές που θέλουν να πετύχουν
Οι ψηφιακές δυνατότητες είναι πλέον απαραίτητες για τους ασφαλιστές που θέλουν να συνδεθούν με τον ολοένα και πιο ψηφιακό καταναλωτή τους. Επίσης θα πρέπει να λάβετε υπόψη ότι υπάρχουν σημαντικές διαφορές γενεών, με τους νεότερους καταναλωτές να είναι πιο εύκολο να αγοράσουν ψηφιακά. Γενικότερα η στροφή των πελατών σε ψηφιακά κανάλια είναι μια ευκαιρία για μείωση του κόστους, διεύρυνση της γκάμας ασφαλιστικών προϊόντων και ενίσχυση της ικανοποίησης και της αγοραστικής αφοσίωσης. Οι ασφαλιστικές εταιρείες που δεν επιδιώκουν να αναπτύξουν ψηφιακά κανάλια πωλήσεων, κινδυνεύουν να χάσουν πελάτες από τις ασφαλιστικές που έχουν κατακτήσει μια πολυκαναλική εμπειρία πελάτη. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Accenture
  • έρευνα
  • ψηφιακά κανάλια πώλησης
  • ασφάλιση αυτοκινήτου
  • ασφάλιση οχημάτων
  • κλάδος οχημάτων

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς
    Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55

    Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς

  • Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις!
    Γιώργος Μούζος, 08/09/2025 - 08:52

    Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις!

  • Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά
    Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58

    Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά

  • Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
    Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50

    Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων

  • Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές;

    Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές;

    Μετά την αγορά κατοικίας, η επόμενη μεγάλη πίεση για την ασφαλιστική βιομηχανία έρχεται από την ασφάλιση αυτοκινήτου. Η κλιματική αλλαγή δεν...
    Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02
  • Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα;

    Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα;

    Τεχνητή νοημοσύνη, τηλεματική & big data: Η νέα πραγματικότητα στην απόδοση ευθύνων;  Για δεκαετίες, η απόδοση ευθύνης σε ένα τροχαίο βασιζόταν...
    Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51
  • OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου

    OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου

    Αν οι οδηγοί αγνοούν τις ασύρματες ενημερώσεις, ίσως οι ασφαλιστικές να κληθούν να πληρώσουν μεγάλο λογαριασμό. Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει με ρυθμούς...
    Γιώργος Μούζος, 27/08/2025 - 09:11
  • Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο;

    Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο;

    Η ηλεκτροκίνηση τρέχει, αλλά μαζί της μεγαλώνουν οι κίνδυνοι: πυρκαγιές σε κλειστούς χώρους, ηλεκτροπληξίες, κυβερνοεπιθέσεις, διακοπές λειτουργίας και νέες ρυθμιστικές...
    Γιώργος Μούζος, 25/08/2025 - 08:50
  • Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;

    Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;

    Συσκευές παρακολούθησης και έξυπνα προγράμματα υπόσχονται λιγότερα ατυχήματα. Αλλά το κλειδί είναι πώς θα τα χρησιμοποιήσουν οι ασφαλιστικές. Είναι γεγονός πως...
    Γιώργος Μούζος, 20/08/2025 - 08:55
  • Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό.

    Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό.

    Η ύπνωση του αυτοκινητόδρομου σκοτώνει χωρίς να το καταλάβεις – κυριολεκτικά. Και ναι, έχεις πελάτες που κινδυνεύουν αυτό το Δεκαπενταύγουστο. Η...
    Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 15 Σεπτεμβρίου έως 19 Σεπτεμβρίου
15:20 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 15 Σεπτεμβρίου έως 19 Σεπτεμβρίου
  • 15:10 Η TechIns καλωσορίζει τον Δρ.Εμμανουήλ Αλεξανδράκη ως Στρατηγικό Σύμβουλο - Καθοριστική η συμβολή του στην ένταξη της εταιρείας στο Elevate Greece
  • 14:02 Μπορώ να δείξω στην Τροχαία το δίπλωμα από το κινητό; - Τι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ
  • 13:53 Aegean: Νέα Corporate Affairs & Communications Director η Μαρίνα Βάλβη
  • 13:25 Που το πάει η Ρωσία; Ερμηνείες και προβλέψεις για την επόμενη μέρα
  • 12:44 Επιτελικές συζητήσεις των Μετόχων της ΑΤΛΑΝΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ για περεταίρω δυναμική ανάπτυξη
  • 12:09 Η ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως εκκινεί τον διάλογο με τα κόμματα της αντιπολίτευσης για το εργασιακό νομοσχέδιο
  • 12:06 ΑΑΔΕ: Καθορισμός των κρατών που έχουν προνομιακό φορολογικό καθεστώς για το 2023
  • 11:17 ERGO Grow Together: Επιβραβεύοντας την Επιτυχία, τη Συναδελφικότητα, την Ανάπτυξη και τη Διαφορετικότητα
  • 10:42 Πλαγίως: Η Ιστορία επαναλαμβάνεται (γιατί η γεωγραφία δεν αλλάζει)
  • 10:22 Μειώνεται ο ρυθμός διείσδυσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων - Ενδιαφέρει και τους ασφαλιστές
  • 09:51 Η Δύναμη Ασφαλιστική αλλάζει σελίδα - Νέο Διοικητικό Συμβούλιο με στρατηγικές κινήσεις ανάπτυξης
  • 09:43 LeadinPharma: Oλοκληρωμένες υπηρεσίες στον φαρμακευτικό κλάδο
  • 09:38 Εσύ ξέρεις ποια είναι η νέα γενιά πελατών και ποιες είναι οι ανάγκες της;
  • 09:30 «Τα πανηγύρια για τα χωριά μας, που δίνουν μάχη με τη χρόνια εγκατάλειψη» - Τι ζητούν οι Οργανώσεις
  • 09:12 Τι καλύπτει ο κλάδος Πιστώσεων και τι ο κλάδος Εγγυήσεων;
  • 09:07 «ΌΡΑΜΑ ΕΛΠΊΔΑΣ» από τους δότες μυελού των οστών στο Φεστιβάλ Βιβλίου
  • 09:05 Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει:
  • 09:02 Δημοτικό ανοίγει σε χωριό μόνο για ένα μαθητή στο Κεφαλοχώρι Κόνιτσας
  • 08:58 Ο Λόρδος Βύρωνας και το Μεσολόγγι στο 53ο Φεστιβάλ Βιβλίου
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 8/9 ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ: Ανακοίνωση της Κλινικής για θέμα ασφάλειας ασθενούς
  2. 6/9 Η ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ (LIVE)
  3. 11/9 Συντάξεις Οκτωβρίου 2025: Πότε οι πρώτες πληρωμές - Ημερομηνίες για όλα τα Ταμεία
  4. 9/9 Παρέμβαση εισαγγελέα για τη λανθασμένη μετάγγιση στην ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ!
  5. 12/9 Η Δύναμη Ασφαλιστική αλλάζει σελίδα - Νέο Διοικητικό Συμβούλιο με στρατηγικές κινήσεις ανάπτυξης
  6. 10/9 The SPARK, η μεγάλη πρωτοβουλία των AON, Generali, QBE Ventures για την πρόληψη των ζημιών - Τι αλλάζει στον ασφαλιστικό κλάδο
  7. 10/9 «Ριζικές τομές στην Αιτωλοακαρνανία, για να αποφύγουμε την ερημοποίηση»

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube