close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Εσύ ξέρεις ποια είναι η νέα γενιά πελατών και ποιες είναι οι ανάγκες της;
Νικολέτα Μάρκου
Νικολέτα Μάρκου,
12/9/2025 - 09:38
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Εσύ ξέρεις ποια είναι η νέα γενιά πελατών και ποιες είναι οι ανάγκες της;

Νικολέτα Μάρκου, 12/9/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η ασφαλιστική αγορά – και όχι μόνο - βρίσκεται σε μια φάση μετάβασης. Οι πελάτες που σήμερα βρίσκονται περίπου μεταξύ 18 και 30 ετών δεν έχουν την ίδια νοοτροπία με τις προηγούμενες γενιές. Μεγάλωσαν σε έναν κόσμο ταχύτητας, τεχνολογίας και συνεχούς πληροφόρησης. Αυτό σημαίνει ότι βλέπουν την ασφάλιση με άλλα μάτια και, αν θέλουμε να τους κερδίσουμε, πρέπει πρώτα να τους κατανοήσουμε.

Η νέα γενιά είναι εξοικειωμένη με το διαδίκτυο και τη χρήση της τεχνολογίας. Μπορεί να βρει εύκολα πληροφορίες, να συγκρίνει τιμές και να σχηματίσει μια εικόνα για το τι κυκλοφορεί στην αγορά. Έχει συνηθίσει να κάνει την έρευνά της πριν αγοράσει οτιδήποτε, από ένα κινητό τηλέφωνο μέχρι ένα ασφαλιστήριο. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείς να την δελεάσεις εύκολα με ασαφείς όρους ή με υποσχέσεις που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Θέλει καθαρές εξηγήσεις και αντιλαμβάνεται γρήγορα τη διαφορά ανάμεσα στην ειλικρίνεια και στην προσπάθεια “πώλησης με κάθε τρόπο”.

Παράλληλα, αναζητά λύσεις που να ταιριάζουν στον τρόπο ζωής της. Θέλει να εξυπηρετείται γρήγορα και εύκολα, ιδανικά από το κινητό της, χωρίς διαδικασίες που θυμίζουν γραφειοκρατία. Αυτό δεν σημαίνει ότι αδιαφορεί για την ασφάλιση - σημαίνει ότι την θέλει πιο κοντά στη δική της πραγματικότητα.

Για τον επαγγελματία ασφαλιστή, η νέα γενιά είναι και πρόκληση και ευκαιρία συγχρόνως. Απαιτεί ειλικρίνεια, άμεση επικοινωνία και πρακτικά παραδείγματα. Η νέα γενιά εκτιμά τον άνθρωπο που θα της εξηγήσει απλά και καθαρά τι σημαίνει ένα πρόγραμμα και τι καλύπτει, χωρίς περίπλοκους όρους. Οφείλει να εισέλθει στην νοοτροπία της, να την κατανοήσει και να προτείνει λύσεις.

Παράλληλα, επειδή σε αυτήν την ηλικία συνήθως όλοι πιστεύουμε ότι είμαστε άτρωτοι, είναι σημαντικό να αντιληφθεί ο νέος ασφαλισμένος ότι η ασφάλιση δεν είναι υπόθεση του “μελλοντικού εαυτού”, αλλά ένα εργαλείο που μπορεί να τον προστατεύσει από τώρα σε πολλούς τομείς. Όσο νωρίτερα τόσο καλύτερα.

Για να πετύχει αυτό, ο ασφαλιστής χρειάζεται να προσαρμόσει τον τρόπο που επικοινωνεί. Δεν αρκεί να μιλάει για “κινδύνους” ή να προσπαθεί να φοβίσει τον πελάτη. Η νέα γενιά δεν ανταποκρίνεται σε τέτοια επιχειρήματα. Αυτό που εκτιμά είναι η απλότητα, η διαφάνεια και η πρακτικότητα. Ο επαγγελματίας μπορεί να χρησιμοποιήσει απτά παραδείγματα από την καθημερινότητα: πώς μια απλή επίσκεψη στα επείγοντα μπορεί να κοστίσει λιγότερο από μια βραδινή έξοδο, όταν υπάρχει το κατάλληλο πρόγραμμα υγείας ή πώς ένα μικρό ατύχημα που σε κρατάει εκτός δουλειάς για λίγες εβδομάδες μπορεί να καλυφθεί μέσα από ένα πρόγραμμα που στηρίζει το εισόδημα.

Επιπλέον, είναι σημαντικό να τονιστεί το πλεονέκτημα της έγκαιρης έναρξης. Όταν κάποιος ξεκινά νέος, εξασφαλίζει χαμηλότερα ασφάλιστρα και μεγαλύτερη ευελιξία, δημιουργώντας ένα δίχτυ προστασίας που μεγαλώνει μαζί του. Ο ασφαλιστής δεν χρειάζεται να δραματοποιήσει την πραγματικότητα - αρκεί να δείξει με ειλικρίνεια πώς η ασφάλιση μπορεί να λειτουργήσει σαν “σύμμαχος” σε κάθε νέο στάδιο ζωής. Με αυτόν τον τρόπο, ο πελάτης αντιλαμβάνεται την αξία της ασφάλισης όχι ως βάρος, αλλά ως επένδυση στην ανεξαρτησία και την ασφάλειά του.

Η νέα γενιά πελατών δεν είναι αδιάφορη· είναι πιο ενημερωμένη και πιο απαιτητική. Ο ασφαλιστής που θα καταφέρει να προσαρμοστεί στις ανάγκες της και να σταθεί με ειλικρίνεια και διαφάνεια, θα χτίσει σχέσεις που θα αντέξουν στον χρόνο.


Ποιά είναι η Νικολέτα Μάρκου

Η Νικολέτα Μάρκου γεννήθηκε το 1989 στην Αθήνα και μεγάλωσε στη Χαλκίδα, όπου ζει μόνιμα με τον σύζυγο και τα παιδιά της. Το 2011 αποφοίτησε από τη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, από το τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικών - Ψυχολογίας, με ειδίκευση στην Ψυχολογία. Η επαγγελματική της πορεία ξεκίνησε στον τομέα των πωλήσεων, όπου απέκτησε πολύτιμη εμπειρία στην επικοινωνία και την εξυπηρέτηση πελατών.
Παρότι η ιδιωτική ασφάλιση την ενδιέφερε ανέκαθεν, δεν είχε σκεφτεί να ασχοληθεί επαγγελματικά, μέχρι που, με την παρότρυνση του συζύγου της, πήρε την απόφαση να κάνει το μεγάλο βήμα. Έκτοτε, δραστηριοποιείται δυναμικά στον ασφαλιστικό κλάδο, ιδρύοντας το ασφαλιστικό της γραφείο “Asfali-zw” (asfali-zw.gr) στο κέντρο της Χαλκίδας (Αντωνίου 13, Χαλκίδα 34100, τηλ.:6947541938) και βοηθώντας ιδιώτες και επιχειρήσεις να επιλέξουν τις κατάλληλες ασφαλιστικές λύσεις με γνώμονα τις πραγματικές τους ανάγκες.

Για να ενισχύσει αυτόν τον στόχο, δημιούργησε τη στήλη «Εσύ ξέρεις?», μια πρωτοβουλία ενημέρωσης για τα οφέλη της σωστής ιδιωτικής ασφάλισης. Πιστεύει ότι η γνώση είναι η μεγαλύτερη ασπίδα προστασίας και μέσα από την αρθρογραφία της φιλοδοξεί να βοηθήσει το κοινό να κατανοήσει τη σημασία της ασφάλισης, να ξεδιαλύνει μύθους από το παρελθόν και να κάνει έξυπνες, ασφαλείς επιλογές για το μέλλον.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Εσύ ξέρεις ποια είναι η πιο δύσκολη πώληση;
    Νικολέτα Μάρκου, 07/11/2025 - 10:04

    Εσύ ξέρεις ποια είναι η πιο δύσκολη πώληση;

  • Αυτοφροντίδα για Ασφαλιστές: Πώς να διαχειριστείς το άγχος και την καθημερινότητα
    Νικολέτα Μάρκου, 03/11/2025 - 10:23

    Αυτοφροντίδα για Ασφαλιστές: Πώς να διαχειριστείς το άγχος και την καθημερινότητα

  • Από τη μια στιγμή στην άλλη…Αληθινή ιστορία
    Νικολέτα Μάρκου, 17/10/2025 - 11:40

    Από τη μια στιγμή στην άλλη…Αληθινή ιστορία

  • Η ασφάλιση ως πράξη αυτοσεβασμού
    Νικολέτα Μάρκου, 13/10/2025 - 10:41

    Η ασφάλιση ως πράξη αυτοσεβασμού

  • Νικολέτα Μάρκου: Είσαι έτοιμος;

    Νικολέτα Μάρκου: Είσαι έτοιμος;

    Αν αύριο το βράδυ μια ξαφνική καταιγίδα πλημμυρίσει το σπίτι σου, είσαι έτοιμος; Αν η στέγη του σπιτιού σου υποστεί...
    Νικολέτα Μάρκου, 02/10/2025 - 12:54
  • Εσύ ξέρεις τι είναι Διασταυρούμενη Ευθύνη και πώς μπορεί να σε καλύψει στην ασφάλεια αυτοκινήτου;

    Εσύ ξέρεις τι είναι Διασταυρούμενη Ευθύνη και πώς μπορεί να σε καλύψει στην ασφάλεια αυτοκινήτου;

    Η διασταυρούμενη αστική ευθύνη, γνωστή και ως cross liability, είναι ένας όρος ασφάλισης που επεκτείνει την κλασική κάλυψη αστικής ευθύνης...
    Νικολέτα Μάρκου, 26/09/2025 - 12:06
  • Εσύ ξέρεις τι ακούν οι άλλοι όταν μιλάμε για ασφάλεια;

    Εσύ ξέρεις τι ακούν οι άλλοι όταν μιλάμε για ασφάλεια;

    Όταν ένας ασφαλιστής ανοίγει την κουβέντα για ασφάλεια, η πρώτη αντίδραση που συναντά είναι συχνά αμηχανία και άρνηση. «Δεν χρειάζομαι...
    Νικολέτα Μάρκου, 19/09/2025 - 09:40
  • Εσύ ξέρεις ποια είναι τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα πελατών που οι ασφαλιστές πρέπει να απαντούν σωστά;

    Εσύ ξέρεις ποια είναι τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα πελατών που οι ασφαλιστές πρέπει να απαντούν σωστά;

    Όποιος έχει βρεθεί έστω και μία φορά απέναντι σε υποψήφιο πελάτη ξέρει καλά πως οι ερωτήσεις πέφτουν βροχή – και...
    Νικολέτα Μάρκου, 16/09/2025 - 14:30
  • Εσύ ξέρεις ποια είναι η νέα γενιά πελατών και ποιες είναι οι ανάγκες της;

    Εσύ ξέρεις ποια είναι η νέα γενιά πελατών και ποιες είναι οι ανάγκες της;

    Η ασφαλιστική αγορά – και όχι μόνο - βρίσκεται σε μια φάση μετάβασης. Οι πελάτες που σήμερα βρίσκονται περίπου μεταξύ...
    Νικολέτα Μάρκου, 12/09/2025 - 09:38
  • Το μηδέν είναι προορισμός - και η δουλειά μας έχει σκοπό

    Το μηδέν είναι προορισμός - και η δουλειά μας έχει σκοπό

    Συχνά, στον χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με προκλήσεις, απογοητεύσεις, ακόμα και στιγμές που νιώθουμε μικροί. Μας έχουν αποκαλέσει...
    Νικολέτα Μάρκου, 05/09/2025 - 12:15

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

CrediaBank-Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ): Υποβολή αιτήματος εκταμίευσης της δεύτερης δόσης
15:38 CrediaBank-Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ): Υποβολή αιτήματος εκταμίευσης της δεύτερης δόσης
  • 15:30 Την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου το Ασφαλιστικό Συνέδριο 2025 της Κύπρου
  • 14:50 Οι Κινητές Ομάδες Υγείας επεκτείνονται σε όλη την Ελλάδα
  • 13:40 1ο Πανηπειρωτικό Ασφαλιστικό Συνέδριο “Future of Insurance - Epirus Edition” - Το μεγαλύτερο ασφαλιστικό γεγονός στην Ήπειρο
  • 13:20 CEOs Meeting του Ομίλου Unilink - Acrisure CEE στην Αθήνα υπό τη διοργάνωση και φιλοξενία της Mega Brokers
  • 12:50 Eurobank: Χορηγός της Τελετής Απονομής του «Βραβείου Αυτοκράτειρα Θεοφανώ» για έκτη συνεχή χρονιά, στη Ροτόντα Θεσσαλονίκης
  • 12:45 Οι πολιτικές Μερτς και τα αντίβαρα στην απήχηση του AfD
  • 12:40 Βραβείο επιχειρηματικότητας, επιστήμης & κοινωνικής προσφοράς στην Ιουλία Τσέτη, από τους νοσοκομειακούς φαρμακοποιούς!
  • 12:15 Ασφάλιση Επαγγελματικής Ευθύνης Διαμεταφορέα - Σύγχρονη απαίτηση στον κλάδο μεταφορών
  • 12:00 Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ συμμετέχει στο #JobFestival 2025 «Επί το Έργον»
  • 11:55 Οι προτάσεις του ΣΦΕΕ για τα φάρμακα από πλάσμα και την ανάγκη νέου πλαισίου συλλογής στην Ελλάδα!
  • 11:50 Ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον για την κατασκευή του νέου Αντικαρκινικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, μέσω ΣΔΙΤ
  • 11:00 Μουσική και καρδιά: Επιστημονικό και μουσικό αφιέρωμα στο έργο του καρδιολόγου και συνθέτη Θανάση Δρίτσα!
  • 10:40 Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές - Ναι μεν αλλά...
  • 10:25 Σαν έτοιμο από καιρό το υπουργείο Υγείας…
  • 10:15 Η Ατλαντική Ένωση πραγματοποίησε επιμορφωτική ενημέρωση με θέμα την "Τεχνητή Νοημοσύνη"
  • 09:33 Αντ. Σαμαράς για ίδρυση νέου κόμματος: Θα κρίνω με ψυχραιμία. Όταν λάβω τις αποφάσεις μου, όποιες κι αν είναι αυτές, θα τις εξηγήσω στον ελληνικό λαό
  • 09:27 «Διδάγματα από την ελληνική κρίση δημόσιου χρέους»: Ομιλία του Γιάννη Στουρνάρα στο Ινστιτούτο Bruno Leoni στο Μιλάνο
  • 09:23 Από σήμερα έως και 5 Δεκεμβρίου η υποβολή των αιτήσεων για το επίδομα θέρμανσης - Βήμα-βήμα η διαδικασία
  • 09:18 Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/11 Η Agora του Ardonagh Group εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με 300 εκατ. ευρώ διαθέσιμα για εξαγορές
  2. 10/11 Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές - Ναι μεν αλλά...
  3. 7/11 Τι σημαίνει Ασφαλιστική αξία, Ασφαλιστικό ποσό και Ασφαλιστική υποκατάσταση;
  4. 5/11 Η αγαθή σκιά που άφησε ένας άνθρωπος
  5. 7/11 Συνάντηση Philippe Donnet με τον Βασιλιά Κάρολο Γ’ για την κλιματική ανθεκτικότητα και την οικονομική βιωσιμότητα
  6. 4/11 Η διπλωματία της ενέργειας αποδίδει, τα «γαλάζια» πυρά κατά Σκλήκα, ο «νέος ΟΤΕ», η «ψήφος» στην Eurobank και η ενίσχυση της Alpha στην Κύπρο
  7. 4/11 87.026 οχήματα χωρίς ασφάλιση και τέλη κυκλοφορίας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube