close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θέλει πιο «καθαρά» αυτοκίνητα στους δρόμους έως το 2030
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
4/10/2018 - 08:51
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θέλει πιο «καθαρά» αυτοκίνητα στους δρόμους έως το 2030

Nextdeal newsroom, 4/10/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Tο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε ένα σχέδιο νόμου για τη μείωση κατά 40% των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα στο σύνολο της ΕΕ για τα καινούργια αυτοκίνητα έως το 2030, καθώς και την αύξηση του μεριδίου αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων και οχημάτων με χαμηλές εκπομπές.

Ειδικότερα, στο σχέδιο νόμου που εγκρίθηκε την Τετάρτη, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο πρότεινε να τεθεί στο 40% ο στόχος για τη μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα στο σύνολο της ΕΕ για τα καινούργια αυτοκίνητα έως το 2030, υψηλότερα σε σύγκριση με τον στόχο του 30% που προτείνει η Επιτροπή - έτος αναφοράς 2021, με ενδιάμεσο στόχο 20% έως το 2025. Ο νόμος θέτει επίσης παρόμοιους στόχους για νέα φορτηγά.

Οι κατασκευαστές των οποίων ο μέσος όρος εκπομπών CO2 υπερβαίνει αυτούς τους στόχους, θα καταβάλουν πρόστιμο στον προϋπολογισμό της ΕΕ, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για τη βελτίωση των ικανοτήτων των εργαζομένων που επηρεάζονται από τις αλλαγές στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει επίσης να εξασφαλίσουν ότι τα οχήματα με μηδενικές και χαμηλές εκπομπές («ZLEVs») - (ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή οχήματα που εκπέμπουν λιγότερο από 50g CO2/km) έχουν μερίδιο αγοράς 35% από πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων και φορτηγών έως το 2030 και 20% έως το 2025.

Οι κατασκευαστές θα πρέπει επίσης να εξασφαλίσουν ότι τα οχήματα με μηδενικές και χαμηλές εκπομπές (ηλεκτρικά ή αυτά που εκπέμπουν λιγότερο από 50g CO2 ανά χιλιόμετρο) θα έχουν μερίδιο αγοράς 40% επί των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων και φορτηγών μέχρι το 2030 και 20% μέχρι το 2025.

Δοκιμή εκπομπών σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης έως το 2023

Το Κοινοβούλιο καλεί την Επιτροπή της ΕΕ να υποβάλει εντός δύο ετών σχέδια για δοκιμή εκπομπών CO2 σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης χρησιμοποιώντας μια φορητή συσκευή, όπως αυτή που χρησιμοποιήθηκε πρόσφατα για τα NOx. Μέχρι τότε, οι εκπομπές CO2 πρέπει να μετρούνται με βάση δεδομένα που προέρχονται από τους μετρητές κατανάλωσης καυσίμων των αυτοκινήτων. Η δοκιμή εκπομπών σε συνθήκες πραγματικής οδήγησης πρέπει να τεθεί σε λειτουργία από το 2023, τονίζει το ΕΚ.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Κοινωνικός αντίκτυπος της κατάργησης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα 

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αναγνωρίζει ότι μια κοινωνικά αποδεκτή και δίκαιη μετάβαση με μηδενικές εκπομπές απαιτεί αλλαγές σε όλη την αλυσίδα της αυτοκινητοβιομηχανίας, με πιθανές αρνητικές κοινωνικές επιπτώσεις. Ως εκ τούτου, η ΕΕ πρέπει να προωθήσει την ανάπτυξη δεξιοτήτων και την ανακατανομή των εργαζομένων στον τομέα, ιδίως σε περιφέρειες και δήμους που πλήττονται περισσότερο από τη μετάβαση. Οι ευρωβουλευτές κάνουν επίσης έκκληση για μια ευρωπαϊκή παραγωγή μπαταριών. 

Σήμανση και κύκλος ζωής των εκπομπών 

Μέχρι το τέλος του 2019, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα πρέπει να προτείνει νομοθεσία προκειμένου οι καταναλωτές να έχουν ακριβείς πληροφορίες που θα μπορούν να συγκρίνουν την κατανάλωση καυσίμων, το CO2 και τις εκπομπές ρύπων από νέα αυτοκίνητα. Από το 2025, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να αναφέρουν τον κύκλο ζωής των εκπομπών CO2 των νέων αυτοκινήτων που διατίθενται στην αγορά, χρησιμοποιώντας μια κοινή μεθοδολογία. 

Η εισηγήτρια Miriam Dalli (Σοσιαλιστές, Μάλτα) δήλωσε τα εξής: «Έχει μεγάλη σημασία η στήριξη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την επίτευξη του στόχου του 40% στη μείωση των εκπομπών CO2 έως το 2030 και είμαι περήφανη για το αποτέλεσμα που επιτεύχθηκε. Εξίσου σημαντικός είναι και ο στόχος της μείωσης των εκπομπών στο 20% για το 2025.
Η πρόταση δεν περιορίζεται στη μείωση των βλαβερών εκπομπών και την προστασία του περιβάλλοντος. Πρόκειται για νομοθεσία που δίνει τα κατάλληλα κίνητρα στους κατασκευαστές, ενθαρρύνει τις επενδύσεις σε υποδομές, προστατεύει τους εργαζόμενους σε αυτή τη μεταβατική φάση».

Η έκθεση εγκρίθηκε με 389 ψήφους υπέρ, 239 κατά και 41 αποχές. Οι υπουργοί της ΕΕ στο Συμβούλιο θα υιοθετήσουν την κοινή τους θέση στις 9 Οκτωβρίου. Οι διαπραγματεύσεις με τους ευρωβουλευτές για συμφωνία σε πρώτη ανάγνωση θα ξεκινήσουν στις 10 Οκτωβρίου.

Οι μεταφορές αποτελούν το μοναδικό σημαντικό τομέα στην ΕΕ όπου οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου εξακολουθούν να αυξάνονται, σημειώνει το κείμενο. Προκειμένου να τηρηθούν οι δεσμεύσεις που αναλήφθηκαν στο COP21 το 2015, πρέπει να επιταχυνθεί η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε ολόκληρο τον τομέα των μεταφορών, ούτως ώστε οι εκπομπές να είναι μηδενικές το 2050.

Παράλληλα, ο παγκόσμιος τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταβάλλεται ταχύτατα, ιδίως στους ηλεκτροκίνητους κινητήρες. Εάν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές δεν δεσμευτούν εγκαίρως προκειμένου να πραγματοποιηθεί η αναγκαία αυτή ενεργειακή μετάβαση, κινδυνεύουν να χάσουν τον ηγετικό τους ρόλο, αναφέρει η έκθεση. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
  • αυτοκίνητα
  • εκπομπές ρύπων

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Νέοι κανόνες για ασφαλέστερα και «καθαρότερα» αυτοκίνητα (βίντεο)
    Nextdeal newsroom, 20/4/2018

    Νέοι κανόνες για ασφαλέστερα και «καθαρότερα» αυτοκίνητα (βίντεο)

  • Η ηλεκτροκίνηση καθιερώνεται στην Ευρώπη. Η Ελλάδα μπορεί να ακολουθήσει;
    Nextdeal newsroom, 22/1/2018

    Η ηλεκτροκίνηση καθιερώνεται στην Ευρώπη. Η Ελλάδα μπορεί να ακολουθήσει;

  • Αυτοκινητοβιομηχανία της ΕΕ: Φρένο στην απάτη!

    Αυτοκινητοβιομηχανία της ΕΕ: Φρένο στην απάτη!

    Περισσότερα μέτρα για την καταπολέμηση της απάτης στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας ζητούν οι ευρωβουλευτές, ώστε να αποφευχθεί η επανάληψη ενός...
    Nextdeal newsroom, 09/02/2017 - 12:24 9/2/2017
  • Αυστηρότεροι κανόνες για ασφαλέστερα και καθαρότερα αυτοκίνητα

    Αυστηρότεροι κανόνες για ασφαλέστερα και καθαρότερα αυτοκίνητα

    Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, το Συμβούλιο και η Επιτροπή κατέληξαν σε πολιτική συμφωνία, ώστε να αυξηθούν σημαντικά η ποιότητα και η...
    Γιώργος Μούζος, 08/12/2017 - 11:25 8/12/2017
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ: Έμπρακτη στήριξη στους επαγγελματίες υγείας με αποζημίωση ειδικού σκοπού
16:15 ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ: Έμπρακτη στήριξη στους επαγγελματίες υγείας με αποζημίωση ειδικού σκοπού
  • 15:54 Μελέτη Eurobank: Δασμολογικοί πόλεμοι - Κίνδυνοι για την διεθνή, την περιφερειακή και την ελληνική οικονομία
  • 14:52 Allianz Commercial: Οι δασμοί αυξάνουν το ρίσκο στην ασφάλιση θαλάσσιου φορτίου
  • 14:25 Οι συνταξιούχοι καταφεύγουν σε μαζικές προσφυγές για τη 13η και 14η σύνταξη
  • 14:15 Απεργία Ταξί: Οι εκπρόσωποι του ΣΑΤΑ αρνήθηκαν να προσέλθουν σε θεσμικό διάλογο σύμφωνα με το Υπ. Υποδομών και Μεταφορών
  • 14:07 36ο Συνέδριο Ηγεσίας ΕΑΣΕ - Η Επιρροή στην καρδιά της Ηγεσίας
  • 13:44 Πανελλήνιες: Ένας χάρτης εργαλείο για τη διαχείριση του άγχους των εξετάσεων, από την επιστημονική ομάδα του «Μαζί για το Παιδί»
  • 13:37 Βαρύτατες κατηγορίες για τους εμπλεκόμενους στο κύκλωμα των παράνομων συνταγογραφήσεων-Οι κατηγορούμενοι απολογούνται στις 2/6
  • 13:34 Συνάντηση του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκου Πιερρακάκη με τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος Γιάννη Στουρνάρα
  • 13:15 Μέχρι την Παρασκευή η δεύτερη δόση για το Επίδομα θέρμανσης - Ποιους αφορά
  • 13:07 ΕΟΦ: Απαγορεύει τις παράλληλες εξαγωγές σε 98 φάρμακα που βρίσκονται σε έλλειψη (λίστα)
  • 12:57 Υποχρεωτική ασφάλιση για φυσικές καταστροφές από 1η Ιουνίου σε επιχειρήσεις - αυτοκίνητα: Τι ισχύει, πού προβλέπονται πρόστιμα
  • 12:32 Γ. Πατούλης: Αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα της χώρας στον τομέα του τουρισμού υγείας και ευεξίας σε διεθνή εκδήλωση στη Βοστώνη
  • 12:25 Η tbi bank Χρυσός Χορηγός του USED CAR EXPO
  • 12:18 Η Υγεία σε Δύο Καθρέφτες: Ιατρική προσέγγιση vs Ασφαλιστική Εκτίμηση
  • 12:05 Η ERGO Ασφαλιστική δίπλα στους νέους μέσω της δυναμικής παρουσίας της στο 15ο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας
  • 11:44 ΕΑΕΕ: Στο -11,3% η παραγωγή ασφαλίστρων ζωής στο α' τρίμηνο
  • 11:23 Σπύρος Καπράλος: Οι εξελίξεις στην Ουκρανία και η ανασφάλεια στην Ευρώπη
  • 11:19 ARAG Group: Στα 2,8 δισ. ευρώ τα έσοδα από ασφάλιστρα
  • 11:07 Όσοι επιχειρούν να εξαπατήσουν τον ΕΟΠΥΥ έρχονται αντιμέτωποι με τη δικαιοσύνη
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 28/5 Ασφαλιστικό Συνέδριο Ύδρας: Τρεις CEO της ασφαλιστικής αγοράς αποκαλύπτουν τις θέσεις τους για την ασφάλιση υγείας, αυτοκινήτων και περιουσίας (video)
  2. 23/5 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  3. 29/5 Υποχρεωτική ασφάλιση για φυσικές καταστροφές από 1η Ιουνίου σε επιχειρήσεις - αυτοκίνητα: Τι ισχύει, πού προβλέπονται πρόστιμα
  4. 26/5 Ο Ιωάννης ΚοτζαΑϊβάζογλου στην Howden Hellas, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Senior Corporate Executive
  5. 23/5 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου προς την κυβέρνηση: Μην χτυπάτε το σαμάρι για τα ασφάλιστρα υγείας
  6. 23/5 Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο;
  7. 26/5 Προσβάσιμος από σήμερα ο Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας σε όλους τους γιατρούς - Πώς λειτουργεί

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube