close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

«Έρευνα μυστικών επισκέψεων» αξιολογεί με άριστα την Απόλλων
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
25/9/2018 - 10:15
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

«Έρευνα μυστικών επισκέψεων» αξιολογεί με άριστα την Απόλλων

Nextdeal newsroom, 25/9/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Την ποιότητα των υπηρεσιών της προς τους ασφαλισμένους και το δίκτυό της βελτιώνει συνεχώς η Απόλλων αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία ερευνών, που συμβάλουν στην εκπόνηση στοχευμένης στρατηγικής στην Εταιρεία.

Στο πλαίσιο αυτό η Απόλλων διενήργησε σε συνεργασία με τη Metron Analysis έρευνα «μυστικών επισκέψεων» θέτοντας σε εφαρμογή περισσότερα από 60 σενάρια με υποτιθέμενους πελάτες που απευθύνθηκαν σε όλα τα τμήματα –λογιστήριο, κλάδος αυτοκινήτου, κλάδος non motor, πωλήσεις και κλάδος ζωής– και τους υπαλλήλους της Εταιρείας. 

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας: 

  • Ο χρόνος ανταπόκρισης σε όλα τα τμήματα είναι πολύ ικανοποιητικός για τους πελάτες φτάνοντας κατά μέσο όρο το 95% και το 100% στον κλάδο ζωής
  • Η θετική εικόνα στην διαχείριση της κλήσης φτάνει το 97% για όλους τους εργαζόμενους στην εταιρεία, εμφανίζοντας ανοδική πορεία από το 95% το 2017, και στον κλάδο ζωής ανέρχεται στο 100%
  • Η συνολική συμπεριφορά κρίνεται από τους πελάτες θετική και κυμαίνεται σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα όσον αφορά τα χαρακτηριστικά της ευγένειας και προθυμίας εξυπηρέτησης. Ειδικότερα το πιο χαμηλό ποσοστό καταγράφεται στο λογιστήριο και φτάνει στο 94%, ενώ στους κλάδους non motor, ζωής και πωλήσεων είναι 100%.

Όπως αναφέρει η Γενική Διευθύντρια της Απόλλων Μεσιτείας Ασφαλίσεων, Σοφία Σικοτάκη, «Οι έρευνες μυστικών επισκέψεων συγκαταλέγονται στη μεθοδολογία ποιοτικών ερευνών και δίνουν σημαντικά ευρήματα στις επιχειρήσεις, για αυτό και χρησιμοποιούνται σε μεγάλο βαθμό σε κορυφαίους σε μέγεθος διεθνώς κλάδους όπως η αυτοκινητοβιομηχανία. Η πρώτη έρευνα αυτού του τύπου έγινε το 2017 και αυτό μας βοήθησε να εστιάσουμε σε συγκεκριμένους τομείς. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι όπου έχουμε μέτρο σύγκρισης από τον προηγούμενο χρόνο καταγράφεται κατά μέσο όρο βελτίωση από το 88% στο 92%. Στην Απόλλων αναζητούμε πάντα εργαλεία που μας κάνουν καλύτερους για τους πελάτες και τους συνεργάτες μας».

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • έρευνα
  • πελάτες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Απόλλων και IQ: Η ισχύς εν τη ενώσει στη δημιουργία καινοτόμων ασφαλιστικών προϊόντων.
    Nextdeal newsroom, 9/3/2018

    Απόλλων και IQ: Η ισχύς εν τη ενώσει στη δημιουργία καινοτόμων ασφαλιστικών προϊόντων.

  • VIDEO: Σοφία Σικοτάκη - Ημερίδα ενημέρωσης από την "Απόλλων Μεσιτείας Ασφαλίσεων"
    Nextdeal newsroom, 28/7/2014

    VIDEO: Σοφία Σικοτάκη - Ημερίδα ενημέρωσης από την "Απόλλων Μεσιτείας Ασφαλίσεων"

  • Η Απόλλων «εκπαιδεύει» τους συνεργάτες της στο MDRT

    Η Απόλλων «εκπαιδεύει» τους συνεργάτες της στο MDRT

    Τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στις εργασίες του Million Dollar Round Table, του διεθνούς θεσμού δικτύωσης επαγγελματιών στους τομείς ζωής και...
    Nextdeal newsroom, 26/01/2018 - 08:52 26/1/2018
  • Η Απόλλων πιστοποιείται για τον GDPR από την NetBull

    Η Απόλλων πιστοποιείται για τον GDPR από την NetBull

    Με το νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2016/679 General Data Protection Regulation (GDPR) εναρμονίζει τη λειτουργία της και όλο το φάσμα των...
    Nextdeal newsroom, 22/03/2018 - 13:29 22/3/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση
15:48 Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση
  • 14:39 Brokers Union: Συνέδριο & Βραβεύσεις Συνεργατών 2024 - Μια βραδιά αφιερωμένη σε όσους χτίζουν το αύριο και φέρνουν στον όμιλο 57 εκατ. μικτά ασφάλιστρα
  • 13:30 Η συμβολή της τεχνητής νοημοσύνης στην ασφάλεια των αυτοκινήτων
  • 13:15 Οι νέοι αντιπρόεδροι σε Άρειο Πάγο, ΣτΕ και Ελεγκτικό Συνέδριο
  • 12:30 Έρευνα Howden: Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις χάνουν εξοικονομήσεις £2,7 δισ. σε Εθνικές Ασφαλιστικές Εισφορές
  • 12:24 Kυβερνητική σύσκεψη για τη λειψυδρία - Οι 5 άξονες αντιμετώπισης
  • 11:11 Βραχυχρόνιες μισθώσεις: Διευκρινίσεις ΑΑΔΕ για διακοπή ΑΜΑ και εγγραφή νέων ακινήτων
  • 10:44 Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί!
  • 10:17 Πόσο ασφαλισμένος είναι ο τουριστικός κλάδος;
  • 09:48 UniCredit: Στα 3,3 δισ. τα κέρδη β΄ τριμήνου
  • 09:20 Κλάδος Αυτοκινήτων: Όταν στα συνέδρια των ασφαλιστών οι μισοί βραβεύονται για την παραγωγή τους σε αυτόν!
  • 09:15 KPMG-Hippocratic AI: Συνεργασία για το μετασχηματισμό της παροχής υγειονομικής περίθαλψης μέσω πρακτόρων (“agents”) τεχνητής νοημοσύνης
  • 09:10 Ο αντισημιτισμός=ρατσισμός και η αριστερή υποκρισία, όλα καλά κ. Κικίλια(;), ανεβάζει ρυθμούς η οικονομία, ο «πόλεμος» κυβέρνησης-τραπεζών, η Motor Oil και το «πράσινο» υδρογόνο
  • 09:00 Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια;
  • 08:55 Πόσο κοστίζει στον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή η έλλειψη εξυπηρέτησης στον πελάτη;
  • 15:16 Δωρεά Ιατρικού Εξοπλισμού από την ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS Α.Ε. προς τη ΣΚΑΪ HOPE ΑΜΚΕ για την Ενίσχυση των Αεροδιακομιδών Ασθενών
  • 14:25 SKY express: Ισχυρή διεθνής ανάπτυξη για τον ελληνικό αερομεταφορέα με +33% στο 2ο τρίμηνο του 2025
  • 14:04 H Generali προχωρά στην εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  • 13:35 Η Akkadia Holdings ανακοινώνει την πώληση της Ευρωκλινικής στη Generali Hellas
  • 13:23 Η ERB Ασφαλιστική στηρίζει την αριστεία και επιβραβεύει την πρωτιά
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 17/7 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  2. 22/7 H Generali προχωρά στην εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  3. 22/7 Ο Τραμπ στην Αθήνα(;) και ιταλικοί ύμνοι για την Ελλάδα, ο Γιά(ν)ης ξαναχτυπά, το μήνυμα της Αθήνας στους μετανάστες, και άλλος «πράσινος φραπές»
  4. 18/7 Αποκλειστικό: Στον όμιλο Ardonagh Group μέσω του Agora Insurance Brokers η ΜΑΡΤΕΝ Insurance Risk Consultants
  5. 21/7 Ριζικές αλλαγές στις τραπεζικές χρεώσεις με παρέμβαση Πιερρακάκη: Τι θα ισχύει
  6. 18/7 Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό
  7. 17/7 Η Τράπεζα της Ελλάδος, ο Αποστολόπουλος και οι ασφαλιστικές

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube