close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Καταναλωτικά Νέα

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚA ΝΕΑ

Rhythm of Excellence: Η νέα καμπάνια της Star Alliance που παρουσιάζει την αξία της ενιαίας και αδιάλειπτης ταξιδιωτικής εμπειρίας
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
25/4/2025 - 16:30
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Rhythm of Excellence: Η νέα καμπάνια της Star Alliance που παρουσιάζει την αξία της ενιαίας και αδιάλειπτης ταξιδιωτικής εμπειρίας

Nextdeal newsroom, 25/4/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αναδεικνύοντας τα μοναδικά οφέλη της συνεργασία των 25 αεροπορικών εταιρειών-μελών της, για τον επιβάτη

Η Star Alliance, η μεγαλύτερη αεροπορική συμμαχία στον κόσμο, παρουσίασε τη νέα της καμπάνια με τίτλο «Rhythm of Excellence», για να προβάλει με αυτό τον δημιουργικό τρόπο τα μοναδικά οφέλη που προσφέρει στους επιβάτες η συνεργασία των 25 κορυφαίων  αεροπορικών εταιρειών-μελών της.

Ειδικότερα, η συγκεκριμένη καμπάνια αποτυπώνει βήμα-βήμα την πορεία ενός ενιαίου και αδιάλειπτου ταξιδιού, σε μία ενιαία κράτηση, μέσω της Star Alliance. Καταγράφοντας την πορεία ενός επιβάτη από το check-in και την παράδοση των αποσκευών, έως την πρόσβαση στο lounge και τα οφέλη του προγράμματος επιβράβευσης και πιστότητας, η νέα αυτή καμπάνια παρουσιάζει το «παρασκήνιο» ενός ενιαίου ταξιδιού, αναδεικνύοντας τον συντονισμό και την επιχειρησιακή αρμονία που εξασφαλίζει η συνεργασία μέσω της Star Alliance, προκειμένου να προσφέρει μια πραγματικά ενιαία ταξιδιωτική εμπειρία στον επιβάτη.

Για περισσότερα από 27 χρόνια, η Star Alliance αποτελεί μια παγκοσμίως αναγνωρισμένη συμμαχία που διασφαλίζει «σιωπηρά» την ενιαία ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών των αεροπορικών εταιρειών-μελών της. Μέσω της νέας αυτής καμπάνιας, θέτει αυτή τη φορά στο επίκεντρο τη δική της συνεισφορά και την αξία της συνεργασίας, του συντονισμού και της κοινής δέσμευσης που ενώνει όλες τις αεροπορικές εταιρείες της συμμαχίας.

«Η καμπάνια αποτυπώνει τον πυρήνα του ρόλου και της αποστολής μας που δεν είναι άλλος, από το να διευκολύνουμε την πραγματοποίηση απρόσκοπτων και ενιαίων ταξιδιών», δήλωσε ο Renato Ramos, Vice President, Corporate Strategy της Star Alliance. «Οι επιβάτες αλληλεπιδρούν κατά κύριο λόγο απευθείας με τις αεροπορικές εταιρείες-μέλη μας. Είναι οι δικές τους διαδικασίες και συνεργασία που καθιστά τις πρωτοβουλίες μας εφικτές, είτε αυτό αφορά το check-in και τη διαχείριση των αποσκευών, είτε αφορά την πρόσβαση στα lounges ή και τα προγράμματα επιβράβευσης. Αυτός ο κοινός ρυθμός που χτίζεται συλλογικά, είναι και αυτός που διαμορφώνει ουσιαστικά την εμπειρία που προσφέρει η Συμμαχία».

Με μουσική υπόκρουση εμπνευσμένη από την τζαζ, η κεντρική ταινία της καμπάνιας παρουσιάζει την εξέλιξη ενός ταξιδιού μέσω του δικτύου της Star Alliance με τις σκηνές να εναλλάσσονται, παρουσιάζοντας τα διάφορα στάδια της ταξιδιωτικής εμπειρίας του επιβάτη: από την πραγματοποίηση της κράτησης, την παραμονή στο αεροδρόμιο, την μετεπιβίβαση, έως και τα προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης των επιβατών. Τα γυρίσματα της ταινίας για την καμπάνια «Rhythm of Excellence» πραγματοποιήθηκαν στο Διεθνές Αεροδρόμιο Narita του Τόκιο και το Διεθνές Αεροδρόμιο Changi της Σιγκαπούρης από τους συνεργάτες, The Secret Little Agency (TSLA), των οποίων η καλλιτεχνική προσέγγιση βοήθησε να μετατραπεί ο σκοπός της Συμμαχίας σε μια κινηματογραφική εμπειρία.

Μέσω της καμπάνιας «Rhythm of Excellence», η Star Alliance γιορτάζει τον «συλλογικό ρυθμό» των 25 αεροπορικών εταιρειών που συνεργάζονται αρμονικά, ως μια ενιαία και καλά συγχρονισμένη ομάδα.

Μπορείτε να δείτε το βίντεο της νέας καμπάνιας της Star Alliance εδώ

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Star Alliance
  • νέα καμπάνια
  • Rhythm of Excellence
  • ταξιδιωτική εμπειρία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • ΙΕΛΚΑ: Μειωμένες κατά 0,35% οι τιμές προϊόντων στα σούπερ μάρκετ τον Ιούνιο
    Nextdeal newsroom, 3/7/2025

    ΙΕΛΚΑ: Μειωμένες κατά 0,35% οι τιμές προϊόντων στα σούπερ μάρκετ τον Ιούνιο

  • Βαρύ πρόστιμο επιβλήθηκε στην κλινική που αποκάλυψε τον ιατρικό φάκελο της Σακίρα
    Nextdeal newsroom, 3/7/2025

    Βαρύ πρόστιμο επιβλήθηκε στην κλινική που αποκάλυψε τον ιατρικό φάκελο της Σακίρα

  • ΕΑΣΕ: Ενδυναμώνει την παρουσία της και προάγει τον ρόλο της ηγεσίας με ουσιαστική επιρροή

    ΕΑΣΕ: Ενδυναμώνει την παρουσία της και προάγει τον ρόλο της ηγεσίας με ουσιαστική επιρροή

    Με κεντρική επιδίωξη την ανάδειξη του ρόλου της σύγχρονης ηγεσίας και την ενίσχυση της παρουσίας της σε κομβικά επιχειρηματικά οικοσυστήματα...
    Nextdeal newsroom, 02/07/2025 - 12:27 2/7/2025
  • Η υβριδική εργασία εκτοξεύει την παραγωγικότητα κατά 11% - Τα ευρήματα νέας παγκόσμιας μελέτης των IWG και ARUP

    Η υβριδική εργασία εκτοξεύει την παραγωγικότητα κατά 11% - Τα ευρήματα νέας παγκόσμιας μελέτης των IWG και ARUP

    Η έρευνα καταδεικνύει  ότι το υβριδικό μοντέλο εργασίας μπορεί να αυξήσει την παραγωγικότητα κατά 11%. Η υβριδική εργασία σε ευέλικτους χώρους,...
    Nextdeal newsroom, 02/07/2025 - 09:56 2/7/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Εξετάσεις ΤτΕ, Ιουνίου 2025. Αποδυναμώνεται η ασφαλιστική αγορά! Απέτυχε το 54%!
12:50 Εξετάσεις ΤτΕ, Ιουνίου 2025. Αποδυναμώνεται η ασφαλιστική αγορά! Απέτυχε το 54%!
  • 12:41 Επίσκεψη του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη και της Υπουργού Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκης Κεραμέως στο ΓΝΑ «Ο Ευαγγελισμός» για την πρόσληψη 500 τραυματιοφορέων μέσω ΔΥΠΑ
  • 12:33 ΙΕΛΚΑ: Μειωμένες κατά 0,35% οι τιμές προϊόντων στα σούπερ μάρκετ τον Ιούνιο
  • 12:28 ΙΣΑ: Ζητά την άμεση ενεργοποίηση της δυνατότητας επιλογής ιδιωτών ιατρών από τους πολίτες ως προσωπικών ιατρών
  • 12:20 Βαρύ πρόστιμο επιβλήθηκε στην κλινική που αποκάλυψε τον ιατρικό φάκελο της Σακίρα
  • 12:10 Προσέφυγε στην Επιτροπή Ανταγωνισμού η Εθνική Τράπεζα για την Εθνική Ασφαλιστική
  • 10:44 Πλαγίως: Η Κρήτη, η ανεξαρτησία της και ο ΟΠΕΚΕΠΕ
  • 10:32 Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία - με πράξεις
  • 10:30 Σημαντικά αυξημένη η φορολογική επιβάρυνση των νοικοκυριών φέτος - Πιο δύσκολο το έργο της ασφαλιστικής αγοράς
  • 10:17 AEGEAN: Ανακοίνωση στο επενδυτικό κοινό της τελικής απόδοσης και του επιτοκίου των Ομολογιών της «ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ»
  • 10:10 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Ιερά Μονή Παναγίας Κατερινούς - Το Γενέσιον της Θεοτόκου»
  • 09:35 Δημήτρης Λουκόπουλος: Μια ζωή αφιερωμένη στην καταγραφή της ελληνικής λαϊκής παράδοσης
  • 09:18 Η «βόμβα» των 645 δισ. και η…σιωπή του Γ. Παπανδρέου, ο γερμανικός φόβος και το γαλλικό «όχι», το χαμηλό 17 ετών της ανεργίας, το ιστορικό δημιουργίας θέσεων εργασίας και η πρώτη δημοσκόπηση με τον ΟΠΕΚΕΠΕ
  • 09:07 Επιχειρήσεις - Επαγγελματίες: Πώς αλλάζει το τοπίο στις συναλλαγές με την υποχρεωτική εφαρμογή της πλήρους ηλεκτρονικής τιμολόγησης
  • 09:00 Καύσωνας & οδήγηση: Ο αόρατος εχθρός πίσω από την αύξηση των τροχαίων
  • 08:45 Επιθεώρηση Γ. Φουφόπουλου: Με σύνθημα «Όταν Κοιτάς Από Ψηλά» βράβευσε τους καλύτερους παρουσία επιφανών πολιτικών και ανώτατων στελεχών της ασφαλιστικής αγοράς (βίντεο)
  • 16:06 Interamerican: Πέμπτη (3/7) στο Μουσείο Βορρέ στα Sales Awards 2024 βραβεύονται οι πρωταγωνιστές
  • 15:55 Όχημα αντικατάστασης και τεχνική βοήθεια στο σπίτι ετοιμάζει η INTERAMERICAN Βοηθείας (βίντεο)
  • 15:18 Κ. Χατζηδάκης: Ψήφος εμπιστοσύνης η πρόταση εξαγοράς του Χρηματιστηρίου Αθηνών
  • 14:48 Bristol Myers Squibb: Στρατηγική επίσκεψη στην Ελλάδα για ένα βιώσιμο μοντέλο φαρμακευτικής πολιτικής
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 26/6 Τετραπλασιάστηκε η ζήτηση λόγω της υποχρεωτικής ασφάλισης, δηλωνει στην κάμερα του Nextdeal.gr ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου
  2. 27/6 Attica Bank και Ergo Ασφαλιστική ενισχύουν τη συνεργασία τους
  3. 26/6 Groupama: «Ξηλώνει» το παλιό ο Hassène Feki
  4. 1/7 Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz
  5. 30/6 Υπασφαλισμένος: Οι αλήθειες του Βασίλη Αποστολοπούλου (Ιατρικό Κέντρο) και οι ασφαλιστικές εταιρείες
  6. 27/6 ΕΑΕΕ: Έγγραφο ΑΑΔΕ "Υποβολή Δήλωσης Πληροφοριακών Στοιχείων Μίσθωσης Ακίνητης Περιουσίας με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας"
  7. 3/7 Η «βόμβα» των 645 δισ. και η…σιωπή του Γ. Παπανδρέου, ο γερμανικός φόβος και το γαλλικό «όχι», το χαμηλό 17 ετών της ανεργίας, το ιστορικό δημιουργίας θέσεων εργασίας και η πρώτη δημοσκόπηση με τον ΟΠΕΚΕΠΕ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube