close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πως διαχειριζόμαστε τις αντιρρήσεις στην πώληση;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2022 - 11:46
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πως διαχειριζόμαστε τις αντιρρήσεις στην πώληση;

Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η αντιμετώπιση των αντιρρήσεων, απαιτεί τους κατάλληλους χειρισμούς προκειμένου να ολοκληρωθεί η πώληση. Η μέθοδος πώλησης που εφαρμόζεται, συνήθως έχει και τις αναμενόμενες φυσικές αντιρρήσεις. Η όλη διαδικασία περιλαμβάνει ορισμένες φάσεις που στη συνέχεια περιγράφονται.

Το πρώτο βήμα στην υπερνίκηση των αντιρρήσεων είναι, να ακούσεις με όλη σου την προσοχή, τι σου έχει πει ο υποψήφιος πελάτης, διότι συνήθως αντανακλά αυτό που σκέφτεται.
Οι περισσότερα αντιρρήσεις είναι ένας τρόπος παρουσίασης με λόγια, της αίσθησης του φόβου. Η προσπάθεια της έμφασης του φόβου μειώνει την ένταση που προκαλεί, ακόμη και αν οι λέξεις δεν αποκαλύπτουν την αιτία που την προκαλεί. Μια αντίρρηση ξεφουσκώνει μέσα από την διαδικασία μετατροπής της σε λέξεις που βγαίνουν ανεμπόδιστα.

  • Το πρώτο βήμα είναι να ακούμε με προσοχή.

Όταν δεν ακούτε με προσοχή, «συνήθως εκλαμβάνετε την αντίρρηση σας προσωπική επίθεση του άλλου», τότε αντί να ανακαλύψετε το φόβο που προκαλεί την αντίρρηση, μεταφράζετε τις λέξεις του, δημιουργώντας μια ένταση μέσα σας. Έτσι δημιουργείται μια αντεπίθεση με ένταση προς τον άλλον, με μια αντιπαράθεση με τη μορφή ξεσπάσματος νεύρων ή ειρωνείας που συνήθως χάνεται η πώληση.

«Το να ακούς συχνά πείθει πολύ περισσότερο από το να μιλάς».

  • Το δεύτερο βήμα είναι να δείχνουμε ότι τον συμμεριζόμαστε.

Το να συμμερίζεσαι, είναι μια μορφή υποστήριξης. Η γνώση των ανθρωπίνων σχέσεων επιβάλλει να συμμερίζεσαι τα προβλήματα του άλλου, γι’αυτό καλό είναι να χρησιμοποιείς εκφράσεις όπως,
-       Καταλαβαίνω πως αισθάνεσαι.
-       Δεν με ξαφνιάζει καθόλου το ότι αισθάνεσαι έτσι.
-       Φαίνεται να είσαι απόλυτα πεπεισμένος γι’αυτο.  
Δείχνεις ότι συμμερίζεσαι τα αισθήματα του άλλου, «οι ανθρώπινες σχέσεις δεν βασίζονται σε δεξιότητες και τεχνικές, βασίζονται στο πραγματικό ενδιαφέρον για τον συνάνθρωπο, και αυτή η συμπεριφορά εκπέμπεται».

Συμβουλευτική συμπεριφορά = Σχέση βοήθειας-υποστήριξης.

Σε μια κατάσταση «σχέσης βοήθειας-υποστήριξης» ξεχωρίζουμε τρία βασικά στοιχεία.
1.       Ο Σύμβουλος να είναι ο πραγματικός εαυτός του
2.       Να μπορεί ο Σύμβουλος να αποδεχθεί ότι, ο υποψήφιος πελάτης χρειάζεται βοήθεια, αλλά δεν το γνωρίζει, άρα δικαιολογείται η συμπεριφορά του.
3.       Ο Σύμβουλος να μπορεί να έρθει στην θέση του άλλου. Να καταλαβαίνει πως αισθάνεται και το σημαντικότερο, να καταλάβει ο άλλος ότι συμμερίζεται τα αισθήματα του.
Να δείξεις στον άλλον ότι είσαι άτομο που, με την ώριμη προσωπικότητα σου, δείχνεις ενδιαφέρον, κατανόηση, αποδοχή και συμμετοχή στο πρόβλημα του. Αυτό σημαίνει Ανθρώπινη σχέση.

Η δική σου αυτοπεποίθηση, η δική σου πίστη σ αυτό που προτείνεις, μεταφέρεται και δημιουργεί εμπιστοσύνη στους άλλους.
Ποτέ μην επιτίθεσαι ή διαφωνείς ή συγκρούεσαι με ότι λέει ο υποψήφιος πελάτης. Θυμήσου: «Ο άνθρωπος που πείθεται με το ζόρι, εξακολουθεί να έχει την ίδια γνώμη».

  • Το τρίτο βήμα είναι να αιτιολογούμε.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

 Για να αποδείξεις στον άλλον ότι το προϊόν ή η υπηρεσία σου είναι η καταλληλότερη λύση στο πρόβλημά του, δεν φτάνει να το δείξεις ότι ικανοποιεί βασικές του ανάγκες. Χρειάζεται να το αιτιολογήσεις ότι παράλληλα ικανοποιούνται και δευτερεύουσες ανάγκες του.
Μια από τις δευτερεύουσες ανάγκες του πρέπει οπωσδήποτε να λάβετε υπόψη, είναι η επιθυμία του αγοραστή να κάνει καλή εντύπωση στους άλλους. «Να πάρει εποικοδομητική κριτική από τους άλλους».  

Για να κάνουμε μια πώληση, πρέπει να δώσουμε δύο μορφές λόγων αγοράς:

  • Λογικά επιχειρήματα που να δικαιολογούν την αγορά στον υποψήφιο πελάτη.
  • Λογικά επιχειρήματα που θα του δίνουν τη δυνατότητα να αιτιολογήσει την αγορά στους άλλους όπως, οικογένεια, φίλοι, συγγενείς και συνάδελφοι στην εργασία τους.

Ένα παράδειγμα, μπορεί ένας επιτυχημένος πωλητής να αγοράσει ένα μεγάλο ακριβό αυτοκίνητο, που έχει σχέση με το «εγώ του».
Είναι ευκολότερο να εξηγήσει στους άλλους το σκεπτικό της αγοράς του, μέσα από την λογική εξήγηση που αφορά την μεγαλύτερη ασφάλεια του.

Οι άνθρωποι πρέπει να νιώσουν μέσα τους την ικανοποίηση ότι η αγορά που έκαναν ήταν σοφή, συνετή, και απόλυτα αιτιολογημένη. Επίσης πρέπει τις περισσότερες φορές, να νιώσουν οτι ικανοποιείται και η ανάγκη να αιτιολογήσουν στους άλλους, με τρόπο που να κερδίσουν με επιτυχία την κριτική των άλλων. Ειδικά εμείς στην χώρα μας έχουμε ψηλά την κριτική προς τους άλλους. Για να το πετύχετε αυτό, χρειάζεται όση βοήθεια μπορείτε να του δώσετε.

Όταν μάθουμε να ακούμε, και να φέρνουμε σε θέση τον άλλον να δεχθεί τις θέσεις μας τι απόψεις μας, θα έχουμε μάθει να εξουδετερώσουμε τον ανώριμο αμυντικό μηχανισμό αντιρρήσεων του άλλου. Θα έχουμε βοηθήσει τον υποψήφιο πελάτη μας να γίνει ξανά φιλικός απέναντι μας, να κατεβάσει τις αμυντικές ασπίδες που ύψωσε για να προφυλαχθεί. Θα έχει έλθει σε θέση να μας ακούει και έχουμε κλίμα μέσα στο οποίο ο υποψήφιος πελάτης μπορεί να αγοράσει, χωρίς να νιώθει ότι απειλούνται οι ανάγκες του για ασφάλεια, αγάπη και αυτοεκτίμηση.

Οι αντιρρήσεις των υποψηφίων πελατών είναι, ένα μέρος της πώλησης, απαιτείται συμμαχία και όχι πόλεμος σε ένα ειρηνικό περιβάλλον, που εσείς αγωνίζεστε καθημερινά.

Σας εύχομαι καλούς χειρισμούς για την επιτυχία στις πωλήσεις!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Κατά πόσο η πώληση είναι επιστήμη
    Δημήτρης Μπάτρης, 22/11/2022

    Κατά πόσο η πώληση είναι επιστήμη

  • Πώς παρουσιάζουμε στον πελάτη τη λύση του προβλήματός του;
    Δημήτρης Μπάτρης, 14/11/2022

    Πώς παρουσιάζουμε στον πελάτη τη λύση του προβλήματός του;

  • Πώληση: «Η τέχνη της υποβολής κατάλληλων ερωτήσεων»

    Πώληση: «Η τέχνη της υποβολής κατάλληλων ερωτήσεων»

    Αλήθεια, εσείς πιστεύετε ότι σήμερα εφαρμόζεται αυτή η τεχνική στις πωλήσεις από τους περισσότερους Συμβούλους Πωλήσεων; Θα μου πείτε ότι,...
    Δημήτρης Μπάτρης, 07/11/2022 - 08:14 7/11/2022
  • Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Όλοι οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων, κατά την διάρκεια των χρόνων στις πωλήσεις, έχουν μια χρονική περίοδο κατά την οποία, παρά...
    Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2022 - 09:28 31/10/2022

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ.: Απογοητευμένοι οι καταναλωτές από το «καλάθι του νοικοκυριού»
14:51 Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ.: Απογοητευμένοι οι καταναλωτές από το «καλάθι του νοικοκυριού»
  • 14:30 BMW i7: Για ασφαλιστές που δεν συμβιβάζονται!
  • 14:22 HOWDEN HELLAS: Νέα, στρατηγική συνέργεια με την TCI SPECIALTY
  • 14:06 Στη Madonna di Campiglio ξεκίνησε η αγωνιστική περίοδος των Παγκόσμιων Πρωταθλητών
  • 13:48 Με παρέμβαση ΕΕΑ: Δεν ισχύει στην Α φάση για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση η ψηφιακή “κάρτα εργασίας”
  • 13:42 Η CNP CYPRIALIFE πραγματοποιεί ημερίδα με θέμα «Υπερήρωες Ζωής!»
  • 13:35 Οι καθυστερήσεις στην έγκριση των νομοθετικών προτάσεων της ΕΕ πρέπει να σταματήσουν!
  • 13:25 Εκδήλωση στη μνήμη του καθ. Γ. Κυριόπουλου: "Η πρόκληση της μεταρρύθμισης του Συστήματος Υγείας"
  • 13:14 Τι είναι το Insurtech για τις Ασφαλιστικές Εταιρίες, τους Πελάτες και τους Διαμεσολαβητές;
  • 13:13 Κατέχουν τις απαιτούμενες εκ του νόμου γνώσεις τα στελέχη διοίκησης των ασφαλιστικών επιχειρήσεων;
  • 13:02 Οι προκλητικές καμπάνιες του DeadHappy οδήγησαν σε αύξηση της δημοτικότητάς του
  • 12:53 Ποιες ασφαλίσεις της ανθρώπινης ζωής γνωρίζετε;
  • 12:47 Πόση αξία έχει η ανθρώπινη ζωή;
  • 12:29 Ιδιωτικό ΚΕΠ για πελάτες και συνεργάτες ιδρύει η NOS Insurance (video)
  • 11:57 Η προσωπική διαφορά ταλαιπωρεί 900.000 συνταξιούχους: Χάθηκαν οι φετινές αυξήσεις και όχι μόνο…
  • 11:45 Μειωμένα ασφάλιστρα για τους νέους, σύμφωνα με τα ΝΕΑ
  • 11:31 Το 44,33% δεν έλαβε καθόλου ή πήρε χαμηλότερη αύξηση
  • 10:48 Audi activesphere concept: Το νέο εντυπωσιακό μοντέλο της Audi
  • 09:54 Μ.Βαρβιτσιώτης: «Χρειάζονται κοινές ευρωπαϊκές απαντήσεις στις κοινές προκλήσεις»
  • 09:43 Επίσκεψη της Αναπληρώτριας Υπουργού Υγείας Μίνας Γκάγκα στα νοσοκομεία της Κρήτης
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 23/1 Συγχωνεύσεις και εξαγορές στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση
  2. 25/1 Οι διαδικασίες που έχουν αλλάξει τον τρόπο αποζημιώσεων στον κλάδο αυτοκινήτου!
  3. 25/1 Εν ολίγοις...με ή χωρίς εκπτώσεις και ωφελήματα!
  4. 26/1 Υπασφαλισμένος: έρχονται ευχάριστα νέα για την ασφάλιση
  5. 23/1 ALLIANZ: Στο Νταβός ο Oliver Bäte με τον Κυριάκο Μητσοτάκη
  6. 24/1 Νέο podcast από την ΕΑΕΕ με θέμα: «Περιβαλλοντικές Ευθύνες και Ασφάλιση»
  7. 23/1 Αφιερωμένο στον Κωνσταντίνο Καραθεοδωρή το νέο νόμισμα των 2 ευρώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube