Δημήτρης Μπάτρης, 20/5/2024 - 10:47 facebook twitter linkedin Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας! Δημήτρης Μπάτρης, 20/5/2024 facebook twitter linkedin Ο τρόπος και το μέσο επικοινωνίας με τον πελάτη καλό είναι να καθορίζονται από τον ίδιο. Το να απαντάτε στις τηλεφωνικές κλήσεις ή στα email θεωρείται στοιχειώδης ευγένεια. Οι επαγγελματίες πωλητές ανταποκρίνονται σε όλες τις επαφές κάθε μέρα. Απαντούν στις κλίσεις των υποψηφίων αλλά και υπαρχόντων πελατών, καθώς και στις επαφές του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μην ξεχνάτε πως σας κάλεσαν και περιμένουν ενημέρωση εκ μέρους σας. Οι επαγγελματίες πωλητές δεν παριστάνουν τους σπουδαίους και τους "δήθεν" πολυάσχολους σε κανέναν. Η άμεση απάντηση σε μια ερώτηση είναι σημείο διαφοροποίησης, διότι όταν απαντήσετε σε ένα τηλεφώνημα ο συνομιλητής σας νιώθει ότι τον σέβεστε, ότι είναι σημαντικός, και ότι εισακούστηκε. Όταν αφήνεις ένα τηλεφώνημα ή μήνυμα αναπάντητο, ο πελάτης από την άλλη μεριά αισθάνεται ότι δεν ενδιαφέρεστε, θυμώνει, γίνεται λιγότερος θετικός απέναντι σας. Στη σημερινή εποχή δεν υπάρχει δικαιολογία για τις επικοινωνίες που δεν έχουν απαντηθεί. Υπάρχουν πλέον κινητά τηλέφωνα, εφαρμογές video κλήσεων και μηνυμάτων και φυσικά το διαδίκτυο και η κοινωνική δικτύωση μέσω αυτού. Με την αμεσότητα σας θα επικοινωνήσετε στον πελάτη σας πως τον σκέφτεστε και δουλεύετε για αυτόν συνεχώς. Τι συμβαίνει όμως όταν ο πελάτης σας τηλεφωνεί και του λένε ότι είστε σε σύσκεψη, σε σεμινάριο, σε ταξίδι της εταιρίας, σε συνάντηση και διαφορά αλλά; Οι πελάτες εκνευρίζονται όταν ακούν δικαιολογίες με μια εξαίρεση, «δεν τους ενοχλεί όταν βρίσκεστε σε συνάντηση με άλλον πελάτη». Η εργασία σας είναι να βρίσκεστε με πελάτες και να φροντίζετε τις ανάγκες τους. Αν βρίσκεστε πράγματι σε σύσκεψη και τηλεφωνήσει ο πελάτης σας, πάντα να απαντάτε στέλνοντας ένα μήνυμα ότι σύντομα θα του τηλεφωνήσετε, διότι το τηλεφώνημα του είναι μια πρόσκληση να τον βοηθήσετε. Ποτέ μην λέτε πως βρίσκεστε σε διακοπές ή στο εξωτερικό και όταν σας καλεί και δεν είστε διαθέσιμοι, θα πρέπει να έχει τη βεβαιότητα πως σύντομα θα έχει από εσάς ανταπόκριση. Δεν θέλει ποτέ να ακούει ότι είστε άρρωστοι ή ότι απουσιάζετε σε επαγγελματικό ταξίδι. Ποτέ ότι μόλις φύγατε από το γραφείο ή ότι έχετε βγει για φαγητό, αλλά ότι πάτε σε ραντεβού με πελάτη σας. Ποτέ, ότι δεν επιστρέψατε ακόμα ή ότι είστε σε κάποιο άλλο ραντεβού εκτός του επαγγελματικού. Όπως γνωρίζετε η επικοινωνία με τον πελάτη ή τον εν δυνάμει πελάτη είναι πολύ σημαντική και επιβάλλεται γνώση και ενημέρωση όχι μόνο η δική σας αλλά και του ατόμου που επικοινωνεί εκ μέρους σας, διότι τυχόν λανθασμένη εικόνα επικοινωνίας δεν μπορεί να διορθωθεί και αποφέρει αρνητικά αποτελέσματα, κάτι που δεν το επιθυμείτε διότι μετακυλίεται στις πωλήσεις και στη διατήρηση πελατών! Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων. Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος & Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α. Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS. Το 1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99 Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας. Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος, το 2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE και από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ. Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων Αρθρογράφος στο Nextdeal. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24 Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών; Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που... Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας... Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού! Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή... Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας... Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ! Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν... Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα! Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να... Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34