close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
20/5/2024 - 10:47
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας!

Δημήτρης Μπάτρης, 20/5/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο τρόπος και το μέσο επικοινωνίας με τον πελάτη καλό είναι να καθορίζονται από τον ίδιο. Το να απαντάτε στις τηλεφωνικές κλήσεις ή στα email θεωρείται στοιχειώδης ευγένεια. Οι επαγγελματίες πωλητές ανταποκρίνονται σε όλες τις επαφές κάθε μέρα. Απαντούν στις κλίσεις των υποψηφίων αλλά και υπαρχόντων πελατών, καθώς και στις επαφές του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μην ξεχνάτε πως σας κάλεσαν και περιμένουν ενημέρωση εκ μέρους σας.

Οι επαγγελματίες πωλητές δεν παριστάνουν τους σπουδαίους και τους "δήθεν" πολυάσχολους σε κανέναν.

Η άμεση απάντηση σε μια ερώτηση είναι σημείο διαφοροποίησης, διότι όταν απαντήσετε σε ένα τηλεφώνημα ο συνομιλητής σας νιώθει ότι τον σέβεστε, ότι είναι σημαντικός, και ότι εισακούστηκε.

Όταν αφήνεις ένα τηλεφώνημα ή μήνυμα αναπάντητο, ο πελάτης από την άλλη μεριά αισθάνεται ότι δεν ενδιαφέρεστε, θυμώνει, γίνεται λιγότερος θετικός απέναντι σας.

Στη σημερινή εποχή δεν υπάρχει δικαιολογία για τις επικοινωνίες που δεν έχουν απαντηθεί. Υπάρχουν πλέον κινητά τηλέφωνα, εφαρμογές video κλήσεων και μηνυμάτων και φυσικά το διαδίκτυο και η κοινωνική δικτύωση μέσω αυτού. Με την αμεσότητα σας θα επικοινωνήσετε στον πελάτη σας πως τον σκέφτεστε και δουλεύετε για αυτόν συνεχώς.

Τι συμβαίνει όμως όταν ο πελάτης σας τηλεφωνεί και του λένε ότι είστε σε σύσκεψη, σε σεμινάριο, σε ταξίδι της εταιρίας, σε συνάντηση και διαφορά αλλά;

Οι πελάτες εκνευρίζονται όταν ακούν δικαιολογίες με μια εξαίρεση, «δεν τους ενοχλεί όταν βρίσκεστε σε συνάντηση με άλλον πελάτη». Η εργασία σας είναι να βρίσκεστε με πελάτες και να φροντίζετε τις ανάγκες τους.

  • Αν βρίσκεστε πράγματι σε σύσκεψη και τηλεφωνήσει ο πελάτης σας, πάντα να απαντάτε στέλνοντας ένα μήνυμα ότι σύντομα θα του τηλεφωνήσετε, διότι το τηλεφώνημα του είναι μια πρόσκληση να τον βοηθήσετε.
  • Ποτέ μην λέτε πως βρίσκεστε σε διακοπές ή στο εξωτερικό και όταν σας καλεί και δεν είστε διαθέσιμοι, θα πρέπει να έχει τη βεβαιότητα πως σύντομα θα έχει από εσάς ανταπόκριση.
  • Δεν θέλει ποτέ να ακούει ότι είστε άρρωστοι ή ότι απουσιάζετε σε επαγγελματικό ταξίδι.
  • Ποτέ ότι μόλις φύγατε από το γραφείο ή ότι έχετε βγει για φαγητό, αλλά ότι πάτε σε ραντεβού με πελάτη σας.
  • Ποτέ, ότι δεν επιστρέψατε ακόμα ή ότι είστε σε κάποιο άλλο ραντεβού εκτός του επαγγελματικού.

Όπως γνωρίζετε η επικοινωνία με τον πελάτη ή τον εν δυνάμει πελάτη είναι πολύ σημαντική και επιβάλλεται γνώση και ενημέρωση όχι μόνο η δική σας αλλά και του ατόμου που επικοινωνεί εκ μέρους σας, διότι τυχόν λανθασμένη εικόνα επικοινωνίας δεν μπορεί να διορθωθεί και αποφέρει αρνητικά αποτελέσματα, κάτι που δεν το επιθυμείτε διότι μετακυλίεται στις πωλήσεις και στη διατήρηση πελατών!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος & Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α.
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS. Το 1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99 Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας.
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος, το 2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE και από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ.

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό

Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA

Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing

Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων

Αρθρογράφος στο Nextdeal.


 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αντίστροφη μέτρηση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στις ασφαλιστικές: κυρώσεις από τον Νοέμβριο
13:43 Αντίστροφη μέτρηση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στις ασφαλιστικές: κυρώσεις από τον Νοέμβριο
  • 12:36 NN Care App: Ιατρικές υπηρεσίες που είναι πάντα δίπλα σου
  • 12:32 Ανασφάλιστα Οχήματα: Η δικαίωση του Δημήτρη Ζορμπά
  • 11:30 Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης
  • 10:45 Ξεκινάει ο 4ος κύκλος Start4Health από το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer
  • 10:25 Ασφαλιστική εταιρεία για την ασφάλιση αστικής ευθύνης και της αξίας των συνταγών των 3500 φαρμακείων του αναζητά ο ΦΣΑ
  • 10:15 Νέα συμφωνία MSD - Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ για τη συν-προώθηση του εμβολίου Gardasil 9® για την προστασία του πληθυσμού από τον ιό HPV
  • 09:44 Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
  • 09:30 Επιχειρήσεις: Το μέλλον συνδέεται - AI, Cloud και ασφάλεια οι τρεις πυλώνες της νέας ψηφιακής εποχής
  • 09:15 Εθνική Ασφαλιστική: Χρυσή Διάκριση από τον οργανισμό αξιολόγησης EcoVadis για τη δέσμευση στη βιώσιμη ανάπτυξη
  • 09:06 Η γνώση της τυπικής απόκλισης ενός προϊόντος Unit Linked μπορεί να βοηθήσει τους ασφαλιστικούς πράκτορες να πουλήσουν καλύτερα!
  • 09:00 ΥΠΕΚΑ Νίκη Κεραμέως στη Βουλή: «Πάνω από 60 οι ενσωματώσεις προτάσεων φορέων, κομμάτων, πολιτών στο εργασιακό νομοσχέδιο»
  • 08:58 Μηνάς Καμπιτάκης: «Γυρεύω τους παλιούς μου τόπους»
  • 08:55 Πλαγίως: Μια είδηση από τη Συρία
  • 08:50 Γιατί ξεχνάμε πως ο «νόμος της έλξης» ισχύει και για τους Διαμεσολαβητές;
  • 08:40 Για τη μάνα μου, την αγρότισσα
  • 23:16 Η Πρεσβεία της Αυστρίας γιόρτασε την Εθνική Ημέρα με μουσικό αφιέρωμα στα 200 χρόνια Johann Strauss
  • 16:20 ERB Ασφαλιστική: Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας 2025 - Δημοσιογραφική Διάσκεψη
  • 16:09 ARAG DAY 2025
  • 15:00 Λωρίδα της Γάζας: Η διάρκεια της ειρήνης και ο απρόβλεπτος παράγοντας που λέγεται «Χαμάς»
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 9/10 Η αξιοπρέπεια του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου
  2. 13/10 Η Eurobank προχώρησε στην υπογραφή Σχεδίου Συμφωνίας (Term Sheet) με τη Fairfax για την απόκτηση της Eurolife FFH Life Insurance
  3. 10/10 Ύστατο Χαίρε στον Τάκη Δρακάτο!
  4. 9/10 Ολοκληρώθηκε η συμφωνία PureHealth-CVC για το 60% της Hellenic Healthcare Group
  5. 10/10 Προειδοποιητική…βολή της ΑΑΔΕ σε ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων - Πόσοι είναι
  6. 10/10 ΕΑΕΕ προς ξενοδόχους: Έρχεται σχέδιο για τις επιχειρήσεις που δεν βρίσκουν κάλυψη - Η εμπειρία του Ομίλου Μήτση από τις φωτιές στη Ρόδο
  7. 9/10 Έφυγε από την ζωή ο Τάκης Δρακάτος

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube