close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
11/3/2024 - 08:59
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση!

Δημήτρης Μπάτρης, 11/3/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε προκειμένου να βοηθήσετε τον υποψήφιο πελάτη να ανακαλύψει και ταυτόχρονα να αποκαλύψει σε σας το πως αισθάνεται για κάποιες από τις επιθυμίες του ή προβλήματα, θέσεις, σκέψεις, ίσως και απλές θεωρίες του, χρειάζεται να υποβάλετε πολύ συγκεκριμένες ερωτήσεις .

Οι απαντήσεις που θα δοθούν στις ερωτήσεις κατά τη διάρκεια της συνέντευξης από τον υποψήφιο πελάτη, αφορούν την «Ανακάλυψη Συναισθημάτων» και έχουν σχέση με το πως αισθάνεται, τη στάση και τις θέσεις του. Ο σκοπός αυτών των ερωτήσεων είναι να ανακαλύψουμε «Υποκειμενικές Πληροφορίες» που έχουν σχέση με τις πιο ενδόμυχες σκέψεις και τα συναισθήματά του. Οι ερωτήσεις που αφορούν την Ανακάλυψη Συναισθημάτων σας βοηθούν να αντιληφθείτε «ποιος είναι ο υποψήφιος πελάτης και που θα ήθελε να βρίσκεται».

Ο τρόπος αυτός θα σας βοηθήσει να φτάσετε στο σκέλος της διαδικασίας ανακάλυψης προβλημάτων που αφορά το «τι θα ήθελα να έχω».

Να θυμόσαστε ότι «Πρόβλημα = Διαφορά μεταξύ αυτού που έχω σήμερα και αυτού που θα ήθελα να έχω».

Έχει βέβαια διαπιστωθεί κατά γενική ομολογία πως σε αυτό τον τύπο των ερωτήσεων οι μονολεκτικές απαντήσεις δεν είναι αρκετές. Στην προκειμένη περίπτωση οι απαντήσεις του υποψηφίου πελάτη δεν είναι συνήθως συγκεκριμένες, διότι αντιπροσωπεύουν την έκφραση της προσωπικής του γνώσης ή οπτικής γωνίας από την οποία βλέπει τα πράγματα. Ένα παράδειγμα ανοιχτής ερώτησης αυτού του τύπου είναι : "Ποια είναι η γνώμη σας για την πανεπιστημιακή μόρφωση σήμερα;".
Παράδειγμα μιας πιο κλειστής ερώτησης που επιτρέπει μικρότερη ελευθερία στη απάντηση είναι : "Έχετε σκοπό να σπουδάσουν τα παιδιά σας στο Πανεπιστήμιο;".

Τα συναισθήματα, οι οπτικές γωνίες και οι υποκειμενικές γνώμες, που σας ενδιαφέρουν, έχουν άμεση σχέση με :

  1. Τις ανάγκες και τις επιθυμίες του, τα οφέλη-πλεονεκτήματα που ψάχνει να βρει και τις ανταμοιβές που προσπαθεί να κερδίσει.
  2. Τα προβλήματα του και τα αίτια που τα προκαλούν (τιμωρίες που προσπαθεί να αποφύγει).

Οι ερωτήσεις σας που αφορούν για να κάνετε «Ανακάλυψη Συναισθημάτων», θα βοηθήσουν τον υποψήφιο πελάτη σας να ξεκαθαρίσει - μιλώντας μαζί σας - τόσο το πως αισθάνεται όσο και τους αντικειμενικούς σκοπούς και στόχους προς τους οποίους κατευθύνεται. Θα βοηθήσουν στην κατανόηση των επιθυμιών του.

Οι περισσότεροι από τους ανθρώπους, στην πραγματικότητα δε γνωρίζουν αυτό ακριβώς που θέλουν, μέχρι να τους δοθεί η ευκαιρία να το εκφράσουν. Καθώς μιλάμε, οι μισό-διαμορφωμένες ιδέες και συναισθήματα παίρνουν συγκεκριμένη μορφή και συνήθως νιώθουμε ευγνωμοσύνη προς τον άνθρωπο που μας έκανε την ερώτηση και είχε την υπομονή ή γιατί όχι την ευχαρίστηση να μας ακούσει!

Το αίσθημα της ευγνωμοσύνης και ευχαρίστησης προς τον άλλον, πηγάζει από το γεγονός ότι μας έδωσε τη δυνατότητα να ξεκαθαρίσουμε, να δώσουμε έμφαση και τελικά να ανακαλύψουμε τα πραγματικά μας αισθήματα!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος & Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α.
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS. Το 1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99 Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας.
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος, το 2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE και από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ.

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό

Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA

Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing

Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων

Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Παροχή ευελιξίας από την AEGEAN για όσους έχουν προγραμματίσει να ταξιδέψουν την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2025
15:11 Παροχή ευελιξίας από την AEGEAN για όσους έχουν προγραμματίσει να ταξιδέψουν την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2025
  • 14:43 Παγκόσμιο Βραβείο στην Ελλάδα από τον ΟΗΕ και τον ΠΟΥ για την εξαιρετική επίδοση της χώρας μας στην πρόληψη των χρονίων νοσημάτων και της παιδικής παχυσαρκίας
  • 12:40 HealthWorld 2025: Η Ελλάδα στην Υγειονομική Μετάβαση - Καινοτομία, Συνεργασία και Βιωσιμότητα στο Επίκεντρο
  • 12:06 Εσύ ξέρεις τι είναι Διασταυρούμενη Ευθύνη και πώς μπορεί να σε καλύψει στην ασφάλεια αυτοκινήτου;
  • 11:50 AEGEAN: Ανακοίνωση για περιορισμό της παρεχόμενης χωρητικότητας των αφίξεων από τον Έλεγχο Εναέριας Κυκλοφορίας
  • 11:00 ΥΠΕΘΟ: Καταβλήθηκαν 2,9 εκατ. ευρώ σε 37 υποθέσεις αγωγών αποζημίωσης για τις τραγωδίες σε Μάτι και Μάνδρα
  • 10:55 Πρωτόκολλο συνεργασίας μεταξύ Deloitte Ελλάδος, ACCA και Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Λογιστική και Έλεγχος Επιχειρήσεων και Δημοσίων Οργανισμών» του Πανεπιστημίου Πειραιώς
  • 10:50 Νέοι οργανισμοί λειτουργίας στα νοσοκομεία - Νέα εποχή για το ΕΣΥ
  • 10:29 Η αύξηση της αμοιβής της ιατρικής επίσκεψης από τον ΕΟΠΥΥ, στο επίκεντρο συνάντησης Γεωργιάδη-Πατούλη
  • 10:25 5ο Ημερήσιο Ηπειρωτικό Πανηγύρι στο Πεδίον του Άρεως
  • 10:15 Μήνυμα αλληλεγγύης από τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μέσω της δράσης εθελοντικής αιμοδοσίας
  • 10:05 Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: Στις 29-30 Σεπτεμβρίου το 4ο Ετήσιο Συνέδριο Healthworld
  • 09:47 H CrediaBank παρουσιάζει καταστήματα Νέας Εμπειρίας για πρώτη φορά στην Ελλάδα
  • 09:22 Γεράσιμος Ζαγορίτης στο Europanext: Χωρίς ουσία δεν μπορεί να υπάρξει επιτυχημένη επικοινωνία
  • 09:19 ΟΑΣΕ: 24ωρη Πανελλαδική απεργία την Τετάρτη 1η Οκτωβρίου
  • 09:10 Το φθινόπωρο μπαίνει και επίσημα! Η κάλυψη κινδύνων που σχετίζονται με ακραία φυσικά φαινόμενα είναι απόλυτα επίκαιρη!
  • 09:07 Τ. Σ. Έλιοτ, ο μέγας ποιητής
  • 08:57 Το «ανατολίτικο παζάρι» Τραμπ- Ερντογάν, η Ελλάδα και το Ισραήλ, ενεργειακή «βόμβα» στη βιομηχανία, η «ψήφος» εμπιστοσύνης σε ΓΕΚ και Intralot, τα ιστορικά υψηλά της Άβαξ και οι ισχυρές επιδόσεις του ΟΛΘ
  • 08:52 Γιορτή Ψαριού στο Αιτωλικό
  • 08:49 Έκθεση τεκμηρίων για τον ήρωα της Επανάστασης Γεώργιο Καραϊσκάκη στην Αμφιλοχία
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 22/9 Δημιούργησε 5 επιθεωρήσεις, 33 γραφεία πωλήσεων, 105 ομάδες πωλήσεων - Ο ιδρυτής του πρακτορειακού Agency protect, Παν. Γλεντής!
  2. 22/9 Ασφάλιση ενοικίων, μια ασφάλιση και για τους ιδιοκτήτες και για τους ενοικιαστές!
  3. 23/9 Όμιλος ΑΣΠΙΣ: Οι ασφαλιστές χρωστάνε ακόμα 80 εκ. - Τα ακίνητα εκποιούνται…
  4. 25/9 INTERASCO: Στρατηγικό όραμα, επενδύσεις στην καινοτομία και έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα
  5. 26/9 Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα
  6. 24/9 Χρήστος Μεγάλου (Πειραιώς): Η εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής θα συμπληρώσει το εύρος των προϊόντων μας
  7. 23/9 Στρατηγική συνεργασία για Howden Hellas και ΠΟΞ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube