close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Δημήτρης Μπάτρης: Πως Αντιμετωπίζετε την Ένταση κατά την Πώληση!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
1/4/2024 - 09:37
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Πως Αντιμετωπίζετε την Ένταση κατά την Πώληση!

Δημήτρης Μπάτρης, 1/4/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως έχει τονιστεί και σε προηγούμενα άρθρα μου, και έχετε και εσείς εντοπίσει, ότι οι άνθρωποι νιώθουν υποχρεωμένοι απέναντι σας, όταν τους βοηθήσετε να ξεκαθαρίσουν πως αισθάνονται. Όταν τους βοηθάτε να νιώσουν την «ένταση» που, μέσω της επιθυμίας, θα βάλει σε λειτουργία το μηχανισμό αναζήτησης Λύσεων.

Μέσα από αυτή τη διαδικασία, βοηθάτε τον υποψήφιο πελάτη να ανεβεί στην κορυφή της «Πυραμίδας» του και τον συναντάτε εκεί ψηλά, συμμετέχοντας στην επίλυση των προβλημάτων του.

Υπάρχει όμως και άλλη πιθανή ανταπόκριση, που πολλές φορές συναντάτε και σας κάνει δύσπιστους να αποδεχθείτε τα όσα γράφονται. Υπάρχει η πιθανότητα της «Ανώριμης Λειτουργειας» ενός ατόμου. Η αντίδραση του ατόμου αυτού όταν νοιώσει την αυξημένη πίεση της έντασης είναι να προσπαθήσει να απαλλαγεί από αυτήν, απορρίπτοντας αυτόν που προκάλεσε το ερέθισμα…και στην προκειμένη περίπτωση το δώσατε εσείς. Τώρα ίσως αντιλαμβάνεστε μια από τις αιτίες που προκαλούν πολλές φορές, την αρνητική συμπεριφορά του υποψηφίου πελάτη.

Ορισμένοι Πωλητές, βιάζονται να «Αρπάξουν την ευκαιρία» για να αρχίσουν την παρουσίαση του προϊόντος τους. Αρχίζουν να μιλάνε για το προϊόν η την υπηρεσία τους και το τι θα κάνει, πριν ο πελάτης προλάβει να «Συντονιστεί». Πριν καν είναι έτοιμος να σας ακούσει. Αυτό ξεκινάει από τη λανθασμένη εντύπωση ότι μόνο όταν κάνετε «Παρουσίαση», πουλάτε.

Ας προσπαθήσετε να έχετε πάντοτε στο νου σας, ότι το προϊόν ή η υπηρεσία σας αποτελεί το μέρος της Λύσης στον κύκλο της Παρακίνησης.

Πολλές φορές, ο υποψήφιος πελάτης κλείνοντας το επαγγελματικό σας ραντεβού γνωρίζοντας το τομέα της εξειδίκευσης σας στις Πωλήσεις, έχει ήδη αναγνωρίσει και ξεκαθαρίσει μέσα του ποιες είναι οι ανάγκες του και τα προβλήματα του, που θα ήθελε την λύση από εσάς, αλλά είναι καλύτερα να τον αφήσετε «Εκείνον» να σας τα πει παρά να του τα πείτε «Εσείς».

Όταν προσπαθείτε να φθάσετε σε ένα αντικειμενικό σκοπό-στόχο λύνοντας κάποια προβλήματα πριν τον φτάσουν με την ανωτέρω προσέγγιση δημιουργείται μια ένταση η και υπερένταση στον υποψήφιο.

Ας δούμε μια συμπεριφορά από έναν υποψήφιο πελάτη που είχε ένα ραντεβού με έναν Ασφαλιστικό Σύμβουλο Ζωής: «Γνωρίζω τι θα μου πεις, για ασφάλεια ζωής εάν πεθάνω τι θα απογίνουν τα παιδιά μου… Ε! λοιπόν δεν έχω παιδιά». Και όλα αυτά, παρά το γεγονός ότι δεν είχε αναφέρει λέξη περί κάλυψης θανάτου.

Στην ανικανότητα τους να αντιμετωπίσουν ένα πραγματικό γεγονός, ενεργούν «Ανώριμα» προσπαθώντας να απομονώσουν το ερέθισμα αντί να λύσουν το πρόβλημα που αφορούσε εκείνους και την οικογένεια τους.

Οι ερωτήσεις σας που αφορούν την «Ανακάλυψη Συναισθημάτων» πρέπει να είναι σχεδιασμένες με τρόπο που να δίνουν το ερέθισμα στον υποψήφιο πελάτη να μιλήσει για τις ανάγκες, τα προβλήματα του, τις επιθυμίες του, τους στόχους του, τις σκέψεις του για το μέλλον.

Προσοχή όμως, διότι αν αυτές οι ερωτήσεις είναι «απροκάλυπτα ευθείες» ίσως προκαλέσουν αντίδραση. Ένας τρόπος για να ξεπεράσετε ανώδυνα αυτόν τον κίνδυνο είναι να αποφεύγουμε συστηματικά την έκφραση της προσωπικής μας γνώμης.

Το «εγώ νομίζω ή η προσωπική μου γνώμη είναι» θα ήταν καλό να αποφεύγονται. Αντί γι αυτό χρησιμοποιήστε εμπειρίες και συναισθήματα που ένιωσαν κάποιοι άλλοι…πελάτες σας. Κάποιοι άλλοι άνθρωποι που είχαν προβλήματα παρόμοια με αυτά του υποψηφίου πελάτη σας, και ο τρόπος που αισθάνθηκαν, η οπτική γωνία που είδαν το πρόβλημα ήταν……..

Στο σημείο αυτό πρέπει να επισημάνω ότι τα πρόσωπα που θα χρησιμοποιήσετε σαν παράδειγμα, θα πρέπει να είναι κατάλληλα όσο αφορά την ευκολία ταύτισης του υποψηφίου πελάτη με τον Ήρωα της ιστορίας που αφηγείστε.

Ας το θυμόσαστε η ένταση δημιουργείται, από την σύγκρουση μεταξύ αυτού που το άτομο θέλει, και των προβλημάτων που στέκονται εμπόδιο στο δρόμο προς την απόκτηση αυτού που θέλει!

Σας εύχομαι Καλό Μήνα και καλές πωλήσεις!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος & Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α.
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS. Το 1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99 Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας.
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος, το 2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE και από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ.

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό

Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA

Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing

Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων

Αρθρογράφος στο Nextdeal.


 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Φωτιά τώρα στο Metropolitan General! (φωτογραφίες)
16:46 Φωτιά τώρα στο Metropolitan General! (φωτογραφίες)
  • 16:22 Η Εθνική Ασφαλιστική Χρυσός Χορηγός στα «Δρόμεια 2025» - Ένα αθλητικό γεγονός με ισχυρό μήνυμα κοινωνικής συμπερίληψης
  • 16:10 ΤτΕ: Πλεόνασμα στο Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών τον Μάιο, για πρώτη φορά μετά από τρία χρόνια
  • 16:00 Δημόσιο χρέος: Στα 366,329 δισ. ευρώ το α' τρίμηνο εφέτος σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 15:47 Έκθεση Bain & Company: Η Πρόκληση των Δασμών και οι Νέες Ευκαιρίες στην Αγορά του Private Equity
  • 14:31 Επανεκλογή Κρίστιαν Χατζημηνά στην Ε.ΕΝ.Ε - Επίτιμος Πρόεδρος & Μέλος Δ.Σ. o Βασίλης Αποστολόπουλος
  • 14:24 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ανακοίνωση για την απώλεια του Γιώργου Παπαδόπουλου
  • 14:19 Ριζικές αλλαγές στις τραπεζικές χρεώσεις με παρέμβαση Πιερρακάκη: Τι θα ισχύει
  • 14:14 Attica Bank: Δωρεάν συναλλαγές από 1η Αυγούστου σε περισσότερα από 2.400 ΑΤΜ σε όλη την Ελλάδα
  • 13:20 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Προς Φιλιππησίους Επιστολή Αποστόλου Παύλου»
  • 12:25 Η Allianz πιστοποιείται ως Great Place Τo Work® - Certified
  • 12:09 Δυναμική είσοδος της Anytime στην αγορά της Ρουμανίας
  • 11:20 Δύο διακρίσεις απέσπασε η KPMG στην Ελλάδα στα Diversity, Equity & Inclusion Awards 2025 για την πρωτοβουλία Κοινωνικής Υπευθυνότητας AdvantAge
  • 10:30 Ασφάλεια οχημάτων: Δεδομένα από την πραγματική κυκλοφορία θα χρησιμοποιεί η Mercedes-Benz
  • 10:23 Πόσο κοστίζει πραγματικά ένα περιστατικό ransomware σε μια μικρομεσαία εταιρεία;
  • 10:06 Βασίλης Καρύδας-Υφαντής στο Εuropanext: Η Γερμανία έχει ήδη βηματοποιήσει τη νέα της πορεία
  • 10:00 Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;
  • 09:09 Αστική ευθύνη πλοίων και σκαφών αναψυχής (κλάδος 12)!
  • 09:06 «Αργυρό» μετάλλιο για το Χ.Α, το πακέτο της ΔΕΘ, η έλευση της Γκίλφοϊλ, ρεκόρ 18 ετών στα δάνεια επιχειρήσεων και ο «αναρχοκαπιταλιστής»
  • 08:58 Καύσωνας: Έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 17/7 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  2. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  3. 18/7 Αποκλειστικό: Στον όμιλο Ardonagh Group μέσω του Agora Insurance Brokers η ΜΑΡΤΕΝ Insurance Risk Consultants
  4. 15/7 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  5. 18/7 Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό
  6. 17/7 Η Τράπεζα της Ελλάδος, ο Αποστολόπουλος και οι ασφαλιστικές
  7. 16/7 Η Εθνική Ασφαλιστική, ως ηγέτιδα, αναδιαμορφώνει και πάλι την αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube