close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

"Ασφάλεια Ζωής & Μ.Ο.Α.: Γιατί οι Ασφαλιστές δεν τα Προτείνουν όσο Αξίζουν;"
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
23/9/2024 - 09:43
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

"Ασφάλεια Ζωής & Μ.Ο.Α.: Γιατί οι Ασφαλιστές δεν τα Προτείνουν όσο Αξίζουν;"

Nextdeal newsroom, 23/9/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γράφει ο Δημήτρης Αναστασίου, Διευθυντής Ασφαλιστικών Πρακτόρων Εταιρικού Δικτύου, ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική

 

Η ασφάλιση ζωής και η κάλυψη Μόνιμης Ολικής Ανικανότητας (Μ.Ο.Α.) αποτελούν δύο από τα πιο κρίσιμα ασφαλιστικά προϊόντα, προσφέροντας ουσιαστική προστασία στους ασφαλισμένους και στις οικογένειές τους σε περίπτωση θανάτου ή σοβαρής ανικανότητας. Ωστόσο, παρατηρείται ότι οι ασφαλιστές συχνά δεν τα προωθούν επαρκώς. Ποιοι είναι οι λόγοι γι' αυτό και πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί αυτή η κατάσταση;

 

  1. Έλλειψη Εκπαίδευσης και Γνώσεων
    Ένας σημαντικός παράγοντας είναι η έλλειψη κατάλληλης εκπαίδευσης και πλήρους γνώσης αυτών των προϊόντων. Οι ασφαλιστές που δεν κατανοούν σε βάθος τις καλύψεις ζωής και Μ.Ο.Α. αισθάνονται ανασφάλεια να εξηγήσουν τα πλεονεκτήματα και τις λεπτομέρειες στους πελάτες τους. Χωρίς την απαιτούμενη κατανόηση, δεν είναι σε θέση να απαντήσουν αποτελεσματικά σε ερωτήσεις ή ανησυχίες, με αποτέλεσμα να αποθαρρύνονται από το να προτείνουν αυτά τα προϊόντα.
  2. Εστίαση σε Άλλα Προϊόντα
    Πολλοί ασφαλιστές προτιμούν να επικεντρώνονται σε πιο "εύκολα" ασφαλιστικά προϊόντα, όπως οι ασφαλίσεις αυτοκινήτου, κατοικίας ή υγείας, τα οποία θεωρούν ότι είναι πιο εύκολο να πωληθούν ή προσφέρουν υψηλότερες προμήθειες. Έτσι, οι ασφαλίσεις ζωής και Μ.Ο.Α. συχνά παραμερίζονται, παρά το γεγονός ότι καλύπτουν εξαιρετικά σημαντικές ανάγκες των πελατών.
  3. Παρανοήσεις Πελατών
    Οι παρανοήσεις από την πλευρά των πελατών αποτελούν έναν ακόμα παράγοντα. Πολλοί πιστεύουν ότι η ασφάλιση ζωής ή Μ.Ο.Α. είναι ακριβή, περιττή ή δεν ταιριάζει στις ανάγκες τους. Οι ασφαλιστές, γνωρίζοντας αυτές τις αντιλήψεις, συχνά αποφεύγουν να προτείνουν τις σχετικές καλύψεις, φοβούμενοι ότι οι πελάτες δεν θα ενδιαφερθούν ή δεν θα κατανοήσουν τη χρησιμότητά τους. Αυτή η αρνητική προσδοκία πολλές φορές αποθαρρύνει τις προσπάθειες πώλησης.
  4. Αμηχανία στη Συζήτηση για Θάνατο και Ανικανότητα
    Ένα άλλο σοβαρό εμπόδιο είναι η αμηχανία που προκαλείται κατά τη συζήτηση για τον θάνατο ή τη μόνιμη ολική ανικανότητα. Τέτοιου είδους θέματα δημιουργούν συναισθηματική φόρτιση και αρνητική διάθεση, όχι μόνο στους πελάτες αλλά και στους ίδιους τους ασφαλιστές. Αυτό πολλές φορές οδηγεί στην αποφυγή του θέματος και, κατ' επέκταση, στην παραμέληση αυτών των ασφαλιστικών προϊόντων.
  5. Η Σημασία της Διερεύνησης Ασφαλιστικών Αναγκών
    Ωστόσο, όλα τα παραπάνω εμπόδια μπορούν να ξεπεραστούν με σωστή εκπαίδευση και επιμονή στη διερεύνηση των πραγματικών αναγκών του κάθε πελάτη. Η ουσιαστική κατανόηση των ασφαλιστικών αναγκών των πελατών είναι ο πυρήνας της ασφαλιστικής δουλειάς. Όταν οι ασφαλιστές αφιερώνουν χρόνο να εξετάσουν προσεκτικά τις ανάγκες κάθε πελάτη ξεχωριστά, είναι σε θέση να προτείνουν λύσεις που ανταποκρίνονται στις πραγματικές απαιτήσεις και να προσφέρουν υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση.

Η συνεχής εκπαίδευση είναι το κλειδί για την επιτυχία. Οι ασφαλιστές χρειάζεται να εκπαιδεύονται συνεχώς, όχι μόνο για να κατανοούν καλύτερα τα προϊόντα ασφάλιασς ζωής και Μ.Ο.Α., αλλά και για να είναι σε θέση να επικοινωνούν με σαφήνεια τα οφέλη τους στους πελάτες. Ταυτόχρονα, η ενσυναίσθηση στις συζητήσεις που αφορούν ευαίσθητα ζητήματα, όπως ο θάνατος και η ανικανότητα, είναι απαραίτητη για να βοηθήσουν τους πελάτες να κατανοήσουν την αξία αυτών των καλύψεων.

Με τη σωστή προσέγγιση και επιμονή στη διερεύνηση των ασφαλιστικών αναγκών, η ασφάλιση ζωής και η κάλυψη Μ.Ο.Α. μπορούν να γίνουν κεντρικά προϊόντα στην προστασία των πελατών, προσφέροντάς τους την ασφάλεια και την προστασία που πραγματικά χρειάζονται.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Γ. Χατζηθεοδοσίου: Νοσήλια και ασφάλιστρα, δύο όψεις του ίδιου νομίσματος - Να κινητοποιηθεί η κυβέρνηση
    Nextdeal newsroom, 30/5/2025

    Γ. Χατζηθεοδοσίου: Νοσήλια και ασφάλιστρα, δύο όψεις του ίδιου νομίσματος - Να κινητοποιηθεί η κυβέρνηση

  • ΕΑΔΕ: Θέσεις για την διαμόρφωση πλαισίου εμπιστοσύνης των πολιτών στην ασφάλιση & εύρυθμης λειτουργίας της ασφαλιστικής αγοράς
    Nextdeal newsroom, 30/5/2025

    ΕΑΔΕ: Θέσεις για την διαμόρφωση πλαισίου εμπιστοσύνης των πολιτών στην ασφάλιση & εύρυθμης λειτουργίας της ασφαλιστικής αγοράς

  • Η Allianz και η Plus2Feet συνεχίζουν να δίνουν κίνηση και ελπίδα στα ζώα που το χρειάζονται, μέσω της δράσης «Walking Together»

    Η Allianz και η Plus2Feet συνεχίζουν να δίνουν κίνηση και ελπίδα στα ζώα που το χρειάζονται, μέσω της δράσης «Walking Together»

    Η Allianz συνεχίζει τη συνεργασία της με την εταιρεία Plus2Feet, στο πλαίσιο της κοινής δράσης «Walking Together», που ξεκίνησε το 2021 με...
    Nextdeal newsroom, 30/05/2025 - 12:00 30/5/2025
  • Vanda Giannara (DGTAL Pathos): Digital Assistants at the service of the Insurance Market

    Vanda Giannara (DGTAL Pathos): Digital Assistants at the service of the Insurance Market

    Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) Vanda Giannara, CEO DGTAL Interview by Konstantinos E. Spirou The benefits of digital transformation for...
    Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 30/05/2025 - 10:43 30/5/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μ. Θεμιστοκλέους: Στηρίζουμε τη διακοπή καπνίσματος με 52 εξειδικευμένα ιατρεία σε όλη τη χώρα
16:04 Μ. Θεμιστοκλέους: Στηρίζουμε τη διακοπή καπνίσματος με 52 εξειδικευμένα ιατρεία σε όλη τη χώρα
  • 16:00 Κ. Κυρανάκης: Αποφασισμένοι να δράσουμε για τη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ακόμη κι αν τα μέτρα είναι αντιδημοφιλή
  • 15:27 ΤτΕ: Αυξήθηκαν οι καταθέσεις των νοικοκυριών τον Απρίλιο, αρνητικό πρόσημο στις χορηγήσεις
  • 15:04 Howden Re: Οι ανανεώσεις Ιουνίου 2025 σηματοδοτούν μετάβαση σε πειθαρχημένο επανακαθορισμό της αγοράς αντασφάλισης
  • 14:15 Οι υψηλές αποδόσεις και η αναπτυξιακή τροχιά της Εθνικής Τράπεζας
  • 14:09 Επίσκεψη της Διοίκησης της Πειραιώς στην Κρήτη
  • 13:45 Γ. Χατζηθεοδοσίου: Νοσήλια και ασφάλιστρα, δύο όψεις του ίδιου νομίσματος - Να κινητοποιηθεί η κυβέρνηση
  • 13:37 Σημαντική αύξηση στα τροχαία τον Μάρτιο σε όλη τη χώρα, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 13:32 Πανελλαδικές εξετάσεις: Τα θέματα που «έπεσαν» στη Νεοελληνική Γλώσσα
  • 13:26 ΚΕΦΙ: Run-Bike-Care | Τρέξαμε πιο γρήγορα από τον καρκίνο
  • 13:10 Παγκόσμια Ημέρα Αναδοχής: Ελάχιστο ενδιαφέρον για αναδοχή παιδιών με αναπηρία ή άνω των 8 ετών
  • 12:46 Παράνομες συνταγογραφήσεις: Ο ΙΣΑ καταδικάζει απερίφραστα τα φαινόμενα διαφθοράς και ζητά την παραδειγματική τιμωρία των επίορκων ιατρών
  • 12:39 Έρχεται νέος φόρος «κεραμίδα» για 700.000 σπίτια στην Ελλάδα - Ποιους αφορά
  • 12:35 Human Capital Trends Event 2025: Η Deloitte χαρτογραφεί τις τάσεις και ανοίγει τον διάλογο για το μέλλον της εργασίας
  • 12:28 Η Πόλις εάλω…Η ψυχή εάλω…Ποιο το μείζον;
  • 12:20 ΕΑΔΕ: Θέσεις για την διαμόρφωση πλαισίου εμπιστοσύνης των πολιτών στην ασφάλιση & εύρυθμης λειτουργίας της ασφαλιστικής αγοράς
  • 12:00 Η Allianz και η Plus2Feet συνεχίζουν να δίνουν κίνηση και ελπίδα στα ζώα που το χρειάζονται, μέσω της δράσης «Walking Together»
  • 11:50 Μαρία Ωραιοζήλη Κουτσουπιά στο Europa Next: Η ζωή μας θα αλλάξει ακόμα περισσότερο με την τεχνητή νοημοσύνη
  • 11:30 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  • 11:20 Πλαγίως: Η Μεσαία Τάξη και η φορολόγησή της
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/5 Το πάρτι των αλλαγών ξεκίνησε με την Generali πρωταγωνίστρια!
  2. 28/5 Ασφαλιστικό Συνέδριο Ύδρας: Τρεις CEO της ασφαλιστικής αγοράς αποκαλύπτουν τις θέσεις τους για την ασφάλιση υγείας, αυτοκινήτων και περιουσίας (video)
  3. 29/5 Υποχρεωτική ασφάλιση για φυσικές καταστροφές από 1η Ιουνίου σε επιχειρήσεις - αυτοκίνητα: Τι ισχύει, πού προβλέπονται πρόστιμα
  4. 26/5 Ο Ιωάννης ΚοτζαΑϊβάζογλου στην Howden Hellas, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Senior Corporate Executive
  5. 30/5 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  6. 26/5 Προσβάσιμος από σήμερα ο Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας σε όλους τους γιατρούς - Πώς λειτουργεί
  7. 29/5 ΕΑΕΕ: Στο -11,3% η παραγωγή ασφαλίστρων ζωής στο α' τρίμηνο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube