close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Δημήτρης Μπάτρης: Πως να υπερνικήσετε το φόβο στην πώληση;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
15/4/2024 - 09:26
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Πως να υπερνικήσετε το φόβο στην πώληση;

Δημήτρης Μπάτρης, 15/4/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το ρήμα φοβάμαι είναι κάπως "σκληρό" για να γίνει εύκολα αποδεκτό από τον οποιονδήποτε άνθρωπο, πόσο μάλλον από έναν πωλητή. Επειδή ο φόβος - εσφαλμένα πολλές φορές - θεωρείται συνώνυμο της δειλίας, δύσκολα θα βρεθεί εκείνος που θα τον παραδεχτεί ανοιχτά. Είναι όμως αυτή η ρίζα του; Τις περισσότερα φορές, ο φόβος ξεκινά από αίτια που δεν είναι συνειδητά. Επειδή λοιπόν όσο φοβούνται τις αντιρρήσεις τόσο λιγότερο ικανοί γίνονται να τις αντιμετωπίσουν, ας εξετάσουμε τι είναι φόβος.

«Φόβος είναι το αίσθημα που νιώθει η ανθρώπινη ύπαρξη όταν έρχεται αντιμέτωπη με ένα πραγματικό κίνδυνο. Κάνει τον άνθρωπο να συσπειρώνεται για να αμυνθεί. Η αυθόρμητη έκφραση του είναι ή φυγή ή πάλη».

Πολλές φορές, είναι το αίτιο που προκαλεί συμπεριφορά καταστροφική για την ζωή του ανθρώπου.Τον κάνει να προσπαθεί να αποτραβηχτεί από όλους και όλα, χωρίς να μπορεί να ξεχωρίσει φίλους από πιθανούς εχθρούς, μόνο και μόνο επειδή δεν μπορεί να νιώσει εμπιστοσύνη για τους άλλους. Έτσι εξηγείται γιατί έχουν χαθεί πολλές πιθανές πωλήσεις, και γιατί πολλά προβλήματα παραμένουν άλυτα. Οι φόβοι των πωλητών, είναι αυτοί που τους εμποδίζουν να βοηθήσουν τους πελάτες τους να ξεπεράσει τους δικούς τους φόβους.

Τι μπορείτε να κάνετε για να υπερνικήσετε το φόβο;

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να υπερνικήσετε το φόβο :

  • Πρώτος, είναι να δημιουργήσετε τις προϋποθέσεις για στενότερη επαφή, εξοικείωση με την κατάσταση ή το αντικείμενο του φόβο.
  • Δεύτερος, να φέρετε σε επαφή τον άνθρωπο που αισθάνεται φόβο, με άλλους, που για την ίδια κατάσταση δεν τον αισθάνονται.
  • Τρίτος να διδάξετε δεξιότητες, που θα φέρουν σε θέση το άτομο να αντιμετωπίσει την κατάσταση αποτελεσματικά, όποτε χρειαστεί.

Το αντίθετο του φόβου είναι η εμπιστοσύνη. Και γνωρίζετε πολύ καλά, ότι η εμπιστοσύνη είναι αποτέλεσμα πραγματικής ικανότητας! Συνειδητής ικανότητας!

Όσο περισσότερο συνειδητά ικανοί είστε στο να χειρίζεστε και αντιμετωπίζετε τους δικούς σας φόβους, τόσο πιο συνειδητά ικανοί θα είσαστε στον χειρισμό και την αντιμετώπιση των αντιρρήσεων του υποψηφίου πελάτη.

Τι είναι όμως αντίρρηση;

Μετά από πολλά χρόνια στις πωλήσεις και με την στενή συνεργασία των ανθρώπων μου, της πρώτης γραμμής, ανακάλυψα ότι οποιαδήποτε αντίρρηση φέρνει ο πελάτης, ανεξάρτητα με το τι λέει και πως το λέει η αντίρρηση δεν είναι τίποτε άλλο από μια ερώτηση.

Όταν ο υποψήφιος πελάτης προβάλλει μια αντίρρηση, στην πραγματικότητα δεν κάνει τίποτε άλλο από το να ρωτάει :

  • Πως μπορώ να είμαι σίγουρος ότι η λύση που μου προτείνεις είναι η πρέπουσα;
  • Πως μπορώ να είμαι σίγουρος ότι η λύση που μου προτείνεις είναι η καταλληλότερη;
  • Πως μπορώ να είμαι σίγουρος ότι η λύση που μου προτείνεις θα είναι η πλέον συμφέρουσα και στο μέλλον;

Ο φόβος και οι αντιρρήσεις μπορούν να προκύψουν συνήθως όταν ακολουθείτε μέθοδο πώλησης προϊόντος και όχι τη συμμετοχική. Όταν ο πωλητής γνωρίζει ότι έχει αποστολή αυτός να είναι ο λύτης των προβλημάτων και να δίνει την καταλληλότερη λύση με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που διαθέτει και όχι ο πελάτης, τότε δεν έχει φόβο και οι αντιρρήσεις είναι πολύ διαφορετικές και επιλύονται με λογικές ερωτήσεις.

Άρα η αλλαγή της μεθόδου πώλησης επιβάλλεται από την έναρξη της πώλησης για να αποφεύγονται τα παραπάνω προβλήματα που κάνουν αρκετούς - ειδικά νέους στις πωλήσεις - να εγκαταλείπουν το επάγγελμα.

Ο φόβος του πωλητή για αντιρρήσεις είναι αντίστοιχος με το φόβο του πελάτη μήπως τυχόν του πουλήσουν αξία που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική.
Με αυτή καθαυτή την πράξη που του ζητάμε να κάνει, να πάρει δηλαδή απόφαση, δημιουργείται αμφιβολία. Και η αμφιβολία γεννά φόβο ( φόβος=δεν μπορώ να γνωρίζω τι θα συμβεί).

Εάν γνωρίζεις και έχεις εξοικειωθεί με την κατάσταση που σου προκαλεί τον φόβο, τότε είναι εύκολο να τον ξεπεράσεις, να τον υπερνικήσεις.

Αν δεν έχεις καταλάβει γιατί φέρνει ο υποψήφιος αντιρρήσεις και πως να τις μετατρέψεις σε ερωτήσεις και να απαντήσεις, ο φόβος των αντιρρήσεων ποτέ δεν θα σε αφήσει. Οι φόβοι υπάρχουν αλλά αξίζει να θεραπεύονται άμεσα και όχι να χρονίζουν, διότι "βάζουν φρένο" στην επιτυχία σας!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος & Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α.
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS. Το 1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99 Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας.
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος, το 2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE και από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ.

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό

Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA

Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing

Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων

Αρθρογράφος στο Nextdeal.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Η ασφάλεια ζωής και υγείας είναι ανάγκη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/12/2025 - 10:14

    Η ασφάλεια ζωής και υγείας είναι ανάγκη;

  • Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!
    Δημήτρης Μπάτρης, 08/12/2025 - 13:08

    Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!

  • Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
    Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 - 09:40

    Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

  • Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/11/2025 - 09:55

    Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;

  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

    Όπως γνωρίζουμε οι πωλήσεις έχουν δύο άξονες, ο ένας είναι η παραγωγή πωλήσεων και ο δεύτερος είναι η ανάπτυξη σε...
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30
  • Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

    Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

    Η επιθυμία να διαφέρει μια εταιρία, από τις άλλες του ίδιου αντικειμένου είναι κάτι που το θέλουν πολύ και αγωνίζονται...
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 09:25
  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Συχνά ακούμε, ότι αυτός είναι Χαρισματικός πωλητής ή αυτός διαθέτει πολύ καλές δεξιότητες. Η λέξη χάρισμα και η λέξη δεξιότητα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00
  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Όπως έχει αποδειχθεί, η δύναμη της θέλησης απέναντι στους άλλους, συμπεριλαμβανομένων των πελατών, είναι σημαντική, αλλά η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται από...
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40
  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Ατλαντική Ένωση επεκτείνει δυναμικά τις δραστηριότητές της  στην Ασφάλιση Εγγυήσεων (Surety Bonds)
16:33 Η Ατλαντική Ένωση επεκτείνει δυναμικά τις δραστηριότητές της στην Ασφάλιση Εγγυήσεων (Surety Bonds)
  • 15:49 Visa: 20% περισσότεροι Έλληνες ταξίδεψαν στο εξωτερικό το εννεάμηνο Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2025 - Κορυφαίοι προορισμοί και άλλες τάσεις
  • 15:04 Στη νέα ψηφιακή εποχή εισέρχεται ο κόσμος της εργασίας με το νέο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ - Σε παραγωγική λειτουργία στις 16 Φεβρουαρίου 2026
  • 14:40 ΕΑΕΕ: Στο +3% οι ασφαλίσεις περιουσίας το 2024
  • 14:25 Brokers Union: Ισχυρή ανάπτυξη και νέα στρατηγική για την περίοδο 2026-2030
  • 13:09 Ψηφιακά εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης για την πληροφόρηση ασθενών με σπάνια νοσήματα
  • 12:08 Στριμωγμένες πολυκατοικίες, ξεθωριασμένα νεοκλασικά - Η Αθήνα μέσα από τις προσόψεις της
  • 11:16 Με τον πρόεδρο του ΕΟΦ Σπύρο Σαπουνά συναντήθηκαν τα στελέχη της Ένωσης Ασθενών Ελλάδας
  • 10:41 Μάριος Θεμιστοκλέους από το υπό ανέγερση Παιδιατρικό Νοσοκομείο στη Θεσσαλονίκη: «Το ΕΣΥ ενισχύεται, εκσυγχρονίζεται, αλλάζει»
  • 09:51 Ασφάλεια Απώλειας Εισοδήματος - Μια κάλυψη βασική για το 72,5% των εργαζομένων!
  • 09:48 Σημαντική δράση στον Πειραιά για την πρόληψη, τον αυτοέλεγχο και την ασφαλή οδήγησημε την υποστήριξη του ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ.
  • 09:44 Ασφάλιση βιομηχανικών μονάδων εκτροφής αγροτικών ζώων στην Ελλάδα
  • 09:36 Το βαρύ πλήγμα των μπλόκων, τα «κέρδη» των 1,6 δισ. ευρώ, το σενάριο που «κάηκε»(;) και η BofA «ψηφίζει» το Χ.Α
  • 09:25 Νίκος Γεωργόπουλος: «Ο σοφός του διαδικτύου» - Νο.1 Influencer στο Insurance & Insurtech στην Ελλάδα σύμφωνα με την Τεχνητή Νοημοσύνη (Favikon)
  • 09:15 Αναζητώντας τη χρυσή τομή για το μέλλον της Ουκρανίας - Το κρίσιμο έτος 2026
  • 09:10 Χρήστος Μεγάλου: Τον Μάρτιο τα σπουδαία για την Εθνική Ασφαλιστική - Συνεχίζει και το 2026 με NN και Ergo η Τράπεζα Πειραιώς
  • 09:05 Η Audi Revolut Formula 1 Team αποκαλύπτει το επίσημο όνομα της ομάδας και την ημερομηνία παρουσίασης στο Βερολίνο
  • 08:55 Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ πραγματοποιεί τη 13η Εθελοντική Αιμοδοσία του
  • 08:45 Η Ατλαντική Ένωση αναβαθμίζεται από τη συνεργασία της με τον Όμιλο Helvetia Baloise
  • 16:34 Η Deloitte χαρτογραφεί την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα - Τι δείχνει η πανελλαδική έρευνα για ωριμότητα, προκλήσεις και κοινωνική επίδραση
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 10/12 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  2. 11/12 Η Insurance Beat επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη
  3. 10/12 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  4. 16/12 Χρήστος Μεγάλου: Τον Μάρτιο τα σπουδαία για την Εθνική Ασφαλιστική - Συνεχίζει και το 2026 με NN και Ergo η Τράπεζα Πειραιώς
  5. 15/12 Spitogatos: Συνεργασία με την Allianz για άμεση πρόσβαση σε λύσεις ασφάλισης κατοικίας
  6. 11/12 Πανευρωπαϊκή Πρωτιά του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών σε Ερευνητική θεραπεία για τον Καρκίνο του Προστάτη
  7. 11/12 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube