close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς να μετατρέψεις τις ανάγκες σε επιθυμίες - Βρείτε το κουμπί του πελάτη!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
28/3/2022 - 16:11
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς να μετατρέψεις τις ανάγκες σε επιθυμίες - Βρείτε το κουμπί του πελάτη!

Δημήτρης Μπάτρης, 28/3/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στο άρθρο μου αυτό θα απευθυνθώ στους Ασφαλιστικούς Συμβούλους, διότι το θεωρώ επίκαιρο στην φάση που βρίσκεται ο κλάδος ασφαλειών Ζωής σήμερα.

Πρόσφατα επισκέφτηκα ένα μεγάλο Υποκατάστημα Ασφαλιστικής Εταιρείας με πολλά χρόνια στην αγορά και με καταξιωμένο διευθυντή, τον οποίο είχα να δω αρκετά χρόνια. 

Όταν ρώτησα πώς πάνε με τις πωλήσεις Ασφαλειών Ζωής μου είπε: «Πολύ καλά διότι πουλάμε με βάση Αναγκών των Πελατών».

Απόρησα που δεν γνώριζε ότι η μέθοδος αυτή θεωρείται «ξεπερασμένη», διότι ανήκει στις τεχνικές πωλήσεων «Σκληρής Πώλησης» και την οποία μάλιστα την έχει θεσπίσει και η εταιρία τους.

Δεν θέλησα να κάνω εισήγηση για αλλαγές διότι, αυτή ήταν πολιτική της αποκλειστικής συνεργασίας με την εταιρεία τους.

Έκανα μια ερώτηση σχετική με την εμπειρία τους, «Τι είναι άραγε, αυτό που ωθεί κάποιον υποψήφιο πελάτη να αγοράσει κάτι, η λογική ή το συναίσθημα;» 

Και φυσικά μου είπε, το συναίσθημα.

Πρόσθεσα εάν συμφωνεί με αυτό που το λέμε πολύ τακτικά ότι: «Ο άνθρωπος δεν στεναχωριέται γιατί δεν ικανοποίησε την Ανάγκη του αλλά την Επιθυμία του».

Η απάντηση ήταν, ότι επιβάλλεται να μάθουμε πως να μετατρέπουμε  την Ανάγκη σε Επιθυμία!

Μα ξέρετε συνέχισε, έχουμε «έντυπα αναγκών που τα επιβάλλει η εποπτεύουσα Αρχή».

Σωστά! απάντησα, διότι προστατεύεται ο πελάτης για το εάν εντοπίστηκε, η πρωτεύουσα ανάγκη και δεν αναφέρεται στην τεχνική πωλήσεων, που άλλωστε, δεν την αφορά.

Όπως έχω ξαναγράψει, οι άνθρωποι «αγοράζουν ανθρώπους», αυτό είναι προφανώς συναίσθημα, οι "κακές" τεχνικές πωλήσεων όπως, πώληση προϊόντος ή πώληση των αναγκών βασίζονται στην λογική προσέγγιση ή θα έλεγα, «γονεϊκή συμπεριφορά» και γι αυτό τις θεωρούμε "κακές" τεχνικές πωλήσεων.

Ένας επαγγελματίας Ασφαλιστικός Σύμβουλος Ζωής θα εντοπίσει την ανάγκη του πελάτη για Χ κεφάλαιο ασφάλεια ζωής αλλά δεν θα προσπαθήσει να την πουλήσει. Θα μετατρέψει την Ανάγκη σε ΕΠΙΘΥΜΙΑ.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Αυτό που θα κάνει είναι να «πουλήσει το Αποτέλεσμα» να έχει η να μην έχει ο πελάτης το Χ κεφάλαιο ζωής ή Νοσοκομειακή κάλυψη, όπως και εισόδημα όταν βγει  από την ενεργό δράση. 

Ο σωστός Ασφαλιστικός Σύμβουλος έχει πολλές ιστορίες ή εμπειρίες όχι ευχάριστες, από άτομα που δεν είχαν καθόλου ή είχαν μικρό κεφάλαιο ζωής ή Νοσοκομειακή κάλυψη, καθώς και εισόδημα όταν βγει από την παραγωγική ζωή, καθώς και τα προβλήματα που προκάλεσαν η έλλειψη αυτών των ασφαλιστικών καλύψεων, στους οικείους τους ή και στους ίδιους.

Μια καλή πώληση μετατρέπει τη συναισθηματική προσέγγιση σε πλεονέκτημα του Ασφαλιστή και δημιουργεί μια «Επιθυμία».

Κάποτε ένας υποψήφιος για τον οποίο είχε προκύψει η ανάγκη για κάλυψη Σοβαρών Ασθενειών δεν αποφάσιζε, όταν του διάβασα τις 50 παθήσεις και είδε τις πιθανότητες να πάθει μια Ή και δύο από αυτές σε ηλικία κάτω των 60, όχι μόνο απόκτησε το πρόγραμμα αυτό αλλά έπεισε και τρεις φίλους του.

Η τακτική αυτή, της πώλησης απαντά στην ερώτηση «τι κόστος έχει αυτή η κάλυψη». Κόστος είναι αυτό που θα στοιχίσει στον πελάτη εάν συμβεί ο κίνδυνος χωρίς να έχει την κάλυψη του. Ας μη το ξεχνάμε αυτό.

Τα βασικά αγοραστικά συναισθήματα είναι: Φόβος απώλειας, Υγεία, Ασφάλεια, Κύρος, Υπερηφάνεια για ιδιοκτησία, Φιλοδοξία, Απληστία, Κοινωνική Θέση, Αυτοπεποίθηση ακόμη και Εγωισμός.

Οι Άνθρωποι πάντα θα βρίσκουν χρήματα για προϊόντα ή υπηρεσίες που θέλουν και που στα αλήθεια χρειάζονται.

Από την άλλη μην ξεχνάμε ότι όταν γίνεται «πώληση αναγκών» ο υποψήφιος πελάτης θα ενδιαφερθεί περισσότερο για την τιμή.

Σήμερα πολλοί Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι, έχουν αποδεχτεί για πολλά χρόνια την μέθοδο εντοπισμού των Αναγκών για να «πουλήσουν».

Στον μεγάλο ανταγωνιστικό κόσμο που εργαζόμαστε οι σωστοί επαγγελματίες, για να κερδίζουν τις πωλήσεις, είναι ζωτικής σημασίας να μην «πουλάνε την ανάγκη» αλλά να την εντοπίζουν και να την μετατρέπουν σε επιθυμίες, με την χρήση αρνητικής ή θετικής δύναμης των εικόνων. 

«Πουλήστε τα τελικά Αποτελέσματα και το πώς θα νιώθει ο πελάτης μετά».

Καλή προσαρμογή και πολλές καλές πωλήσεις.


Ποιός είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Δντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε
και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πώληση
  • πωλήσεις
  • πωλητές
  • πελάτες
  • ανάγκες
  • επιθυμίες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!
    Δημήτρης Μπάτρης, 08/12/2025 - 13:08

    Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!

  • Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
    Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 - 09:40

    Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

  • Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/11/2025 - 09:55

    Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;

  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

  • Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

    Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

    Η επιθυμία να διαφέρει μια εταιρία, από τις άλλες του ίδιου αντικειμένου είναι κάτι που το θέλουν πολύ και αγωνίζονται...
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 09:25
  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Συχνά ακούμε, ότι αυτός είναι Χαρισματικός πωλητής ή αυτός διαθέτει πολύ καλές δεξιότητες. Η λέξη χάρισμα και η λέξη δεξιότητα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00
  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Όπως έχει αποδειχθεί, η δύναμη της θέλησης απέναντι στους άλλους, συμπεριλαμβανομένων των πελατών, είναι σημαντική, αλλά η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται από...
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40
  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24
  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο Ουρανός δεν στέκεται καλά
13:00 Ο Ουρανός δεν στέκεται καλά
  • 12:25 Πανευρωπαϊκή Πρωτιά του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών σε Ερευνητική θεραπεία για τον Καρκίνο του Προστάτη
  • 11:42 Το πρόγραμμα €πιστροφή γίνεται International - Η Eurobank επιβραβεύει τους πελάτες της και στην Κύπρο
  • 11:41 Αρσάκεια-Τοσίτσεια Εκάλης: Στις 19 Δεκεμβρίου η Φιλανθρωπική Χριστουγεννιάτικη Εορταγορά
  • 11:37 Στη Γραμμή Τελικής Συναρμολόγησης τα δύο πρώτα ελικόπτερα Airbus Super Puma H215 για την Ελλάδα
  • 11:34 Σοβαρές ελλείψεις προσωπικού και μαζικές αποχωρήσεις από το ΕΣΥ καταγγέλλει η ΠΟΕΔΗΝ με αφορμή τον Προϋπολογισμό 2026 για την Υγεία
  • 11:16 Deloitte 2026 Commercial Real Estate Outlook: Επενδύσεις σε ψηφιακές υποδομές, logistics και επαγγελματικούς χώρους στις κορυφαίες τάσεις για τον κλάδο ακινήτων
  • 11:05 Αρχική συμφωνία για την απόκτηση της Innovis Pharma από την PharmaPath
  • 10:35 100+ κορυφαία στελέχη του ασφαλιστικού κλάδου συμμετείχαν στην εκδήλωση για την παρουσίαση της 15ης Ετήσιας Έκθεσης για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά που πραγματοποίησε η KPMG στην Ελλάδα με τίτλο “The Future of Insurance”
  • 10:10 Το ΥΓΕΙΑ γιορτάζει 15 χρόνια λειτουργίας του Τμήματος Διαδερμικών Βαλβίδων: Η καρδιολογία πρωτοπορεί και εξελίσσεται στο ΥΓΕΙΑ
  • 09:40 Τα κρατικά «φέσια» πνίγουν…την αγορά, η Ελλάδα πρότυπο για την Γερμανία(!) «κληρώνει» σήμερα για τον Πιέρρ, ο «βασιλιάς του χαλκού» στην ΚΑΕ ΠΑΟΚ, υπερκάλυψη του ομολογιακού της Aktor
  • 09:34 Αδ. Γεωργιάδης για δίκη Novartis: «Ήταν σκάνδαλο γιατρών, όμως η ευκαιρία χάθηκε επί Τσίπρα, όταν έστρεψαν την έρευνα στους πολιτικούς»
  • 09:25 Μειώθηκαν σημαντικά οι λοιμώξεις σε 10 νοσοκομεία με το Πρόγραμμα GRIPP δωρεάς του ΙΣΝ!
  • 09:08 «Η Έξοδος 200 χρόνια μετά» - Το Μεσολόγγι παρουσιάζει το επετειακό του πρόγραμμα
  • 09:00 Με καρκίνο κινδυνεύουν 197 παιδιά στην Ευρώπη που γεννήθηκαν με σπέρμα Δανού δότη με γονίδιο καρκίνου!
  • 08:51 Mastercard: Αυξητικές τάσεις στις συναλλαγές με κάρτες στην Ελλάδα - Αύξηση 18% το 2025 - 2026
  • 08:45 Ο Γιώργος Παπαστεφάνου και η επιστροφή στο «δεύτερο σπίτι»
  • 08:40 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
  • 18:29 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  • 15:40 Κ.Πιερρακάκης: Στόχος μας είναι να αλλάξουμε το παραγωγικό μοντέλο με περισσότερες επενδύσεις και μεγαλύτερη εξωστρέφεια
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 5/12 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  2. 9/12 Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr η αναγγελία ζημιών αυτοκινήτων
  3. 10/12 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  4. 8/12 Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
  5. 10/12 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  6. 9/12 Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  7. 9/12 Bancassurance, AI και πίεση στο αυτοκίνητο: Τα μηνύματα της νέας έκθεσης της KPMG για την ασφαλιστική αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube