close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Πώς τα predictive analytics πρέπει να τροφοδοτούν τις ενέργειες marketing των ασφαλιστικών για αύξηση του τζίρου;
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
6/4/2021 - 14:36
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς τα predictive analytics πρέπει να τροφοδοτούν τις ενέργειες marketing των ασφαλιστικών για αύξηση του τζίρου;

Γιώργος Μούζος, 6/4/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το έχουμε ξαναπεί: Τα δεδομένα είναι για τα καλά στη ζωή μας, παράγοντας και καταναλώνοντας συνεχώς! Έτσι λοιπόν η επιστήμη των δεδομένων (Data Science) μπορεί να βοηθήσει την εκάστοτε ασφαλιστική βιομηχανία να ενισχύσει το marketing της, κάτι που θα δώσει ώθηση στα κέρδη!

Μέσω των δεδομένων λοιπόν, οι ασφαλιστικές είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν τα predictive analytics (προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία) ώστε να καταφέρουν να εντοπίσουν ποιος από το κοινό που επισκέπτεται για παράδειγμα την ιστοσελίδα τους μπορεί να γίνει πελάτης τους. Αναλύοντας με ακρίβεια το ιστορικών των συναλλαγών του εκάστοτε επισκέπτη και δυνητικού πελάτη, συνδυαστικά με συγκεκριμένα αγοραστικά χαρακτηριστικά, οι εταιρείες μπορούν να δημιουργήσουν ένα μοντέλο πρόβλεψης μελλοντικής αγοραστικής συμπεριφοράς.

Για παράδειγμα εάν το μοντέλο πρόβλεψης μιας ασφαλιστικής αναδείξει πως ο καταναλωτής είναι απίθανο να δεσμευτεί, τότε ένας επιθετικός τρόπος marketing είναι να προβάλει διαφημίσεις από άλλες εταιρείες, σε μια προσπάθεια να δείξει ότι εκείνη υπερτερεί σε μια σειρά χαρακτηριστικών κι έτσι να μετατρέψει τον επισκέπτη σε πελάτη! Με αυτόν τον τρόπο, οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να αυξήσουν τα έσοδα τους, προσελκύοντας ένα μεγαλύτερο μέρος κοινού και να κερδίσουν πελάτες που υπό άλλες συνθήκες δεν θα τους έκαναν ποτέ!

Το παραπάνω μοτίβο λειτουργίας δεν είναι υποθετικό, αφού αρκετές καινοτόμες εταιρείες, ήδη κάνουν χρήση της συγκεκριμένης στρατηγικής, έχοντας οδηγήσει ορισμένες σε αύξηση του τζίρου ακόμα έως και κατά 30%. Ας δούμε πώς τα predictive analytics μπορούν να ενισχύσουν την αξία της επαφής με τους πελάτες σας!

Οι περισσότεροι επισκέπτες του site δεν «αγοράζουν»!

Η πλειοψηφία των ασφαλιστικών εταιρειών ξοδεύουν μεγάλο μέρος του διαφημιστικού τους budget σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν υποψήφιους πελάτες στο site με σκοπό εκείνοι να επιλέξουν ένα ασφαλιστικό πακέτο. Από αυτές τις ενέργειες, έπειτα από την ανάλυση των στοιχείων, το ποσοστό των επισκεπτών που εν τέλει θα επιλέξει ένα ασφαλιστικό πακέτο, είναι μονοψήφιο. Παρόλα αυτά όμως, ακόμα κι όσοι δεν «αγοράσουν» τελικά, μπορούν να είναι εξαιρετικά πολύτιμοι.Σκεφτείτε το με αυτόν τον τρόπο: Τα άτομα που φτάνουν στη σελίδα προσφορών μιας ασφαλιστικής, είναι υποψήφιοι αγοραστές που έχουν ήδη περάσει το χρόνο συμπληρώνοντας μια μακρά φόρμα προσφοράς. Με άλλα λόγια, αυτό το κοινό δίνει στους ασφαλιστικούς φορείς το ιερό δισκοπότηρο του digital marketing: Αρχικά έχουν δείξει την πρόθεσή τους να αγοράσουν ένα προϊόν και εν συνεχεία, έχουν δώσει πολύτιμα δημογραφικά δεδομένα. Με αυτόν τον τρόπο οι ασφαλιστικές μπορούν να προσφέρουν tailor made προσφορές. Τέλος, με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να επιλέξουν επίσης σε ποιους καταναλωτές θα προβάλλουν διαφημίσεις και σε ποιους θα εμφανίζουν μόνο μια προσφορά.

Προσαρμογή των διαφημίσεων

Πάνω απ 'όλα, τα προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία παρέχουν στις ασφαλιστικές και κατά συνέπεια σε κάθε ασφαλιστή, τις πληροφορίες που χρειάζονται για να προσαρμόσουν τη στρατηγική δημιουργίας εσόδων για κάθε επισκέπτη του ιστότοπου. Μέσω των αναλυτικών μοντέλων πρόβλεψης, οι εταιρείες μπορούν να κατηγοριοποιήσουν τους καταναλωτές σε ομάδες ανάλογα την πιθανότητα αγοράς ή όχι! Κάτι που θα τους επιτρέψει να προσαρμόσουν το budget τους ανάλογα και να μην το σπαταλάνε σε κοινό που δεν δείχνει κανένα αγοραστικό ενδιαφέρον.

Τα predictive analytics προσφέρουν ένα μεγάλο πλεονέκτημα!

Είναι γεγονός πως οι ασφαλιστικές εταιρείες ενισχύουν κατά πολύ τον προϋπολογισμό τους σε ότι αφορά το digital marketing. Έχουν αντιληφθεί πως ο πελάτης βρίσκεται σε κάθε κανάλι επικοινωνίας κι η προσέλκυση νέων καταναλωτών θα γίνει ακόμα πιο ανταγωνιστική. Αυτό σημαίνει ότι οι διαφημιζόμενοι γίνονται όλο και πιο πρόθυμοι να πληρώσουν σημαντικό ποσό για να προσεγγίσουν τους πιο πολύτιμους καταναλωτές τους ή διαφορετικά αυτούς που είναι πιο πιθανό να γίνουν πελάτες τους.

Το παιχνίδι του digital marketing θα το κερδίσουν οι ασφαλιστικές που είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν την επιστήμη των δεδομένων για να αποκομίσουν την περισσότερη δυνατή αξία από κάθε αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές. Εάν μια ασφαλιστική θέλει να «βγει» μπροστά από τον ανταγωνισμό πρέπει να χρησιμοποιήσει προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία για έξυπνη δημιουργία εσόδων.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ασφαλιστές
  • ασφαλιστικές εταιρίες
  • ασφαλιστικός κλάδος
  • δεδομένα
  • predictive analytics
  • Marketing
  • Digital Marketing

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία
    Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55

    Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία

  • Κάμερες στο ταμπλό: Αλλάζει τους κανόνες για τον ασφαλιστή
    Γιώργος Μούζος, 03/12/2025 - 08:50

    Κάμερες στο ταμπλό: Αλλάζει τους κανόνες για τον ασφαλιστή

  • Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα
    Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38

    Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα

  • Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών
    Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27

    Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών

  • Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος

    Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος

    Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει...
    Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
  • Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών!

    Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών!

    Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η...
    Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41
  • Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα;

    Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα;

    Ένας πρακτικός, επίκαιρος και καθόλου θεωρητικός οδηγός για το τι οφείλετε να έχετε ήδη εξηγήσει στους ασφαλισμένους σας, ώστε να...
    Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40
  • ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;

    ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;

    Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μειώνουν τα ατυχήματα, αλλά φέρνουν ακριβότερες ζημιές, γκρίζες ζώνες ευθύνης και νέο πονοκέφαλο για κάθε ασφαλιστή...
    Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47
  • Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές!

    Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές!

    Γιατί κάθε καταιγίδα είναι stress test για τα συμβόλαιά σου και πώς μπορείς να μειώσεις τις ζημιές πριν σηκώσει ο...
    Γιώργος Μούζος, 17/11/2025 - 09:09
  • Η Kaspersky επισημαίνει έναν ακόμα ασφαλιστικό κίνδυνο!

    Η Kaspersky επισημαίνει έναν ακόμα ασφαλιστικό κίνδυνο!

    Οι νέες ψηφιακές απειλές στα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα αυξάνουν τον κίνδυνο για οδηγούς, επιβάτες και ασφαλιστικές εταιρείες, απαιτώντας άμεση...
    Γιώργος Μούζος, 12/11/2025 - 08:50

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
18:29 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  • 15:40 Κ.Πιερρακάκης: Στόχος μας είναι να αλλάξουμε το παραγωγικό μοντέλο με περισσότερες επενδύσεις και μεγαλύτερη εξωστρέφεια
  • 15:20 Άκης Σκέρτσος: Μια Ελλάδα με όλους, για όλους - Η τηλεματική κάρτα αναπηρίας γίνεται επιτέλους πράξη
  • 14:00 ΤτΕ: Στατιστικά Στοιχεία Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης - γ΄ τρίμηνο 2025
  • 13:54 ΕΑΕΕ: «Εγχειρίδιο Προϊόντων Αστικής Ευθύνης» Εργοδοτική Ευθύνη
  • 13:36 Έκθεση KPMG: Το μεγάλο στοίχημα της ανάπτυξης της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς
  • 13:16 3 Ακαδημαϊκές υποτροφίες από την ΑΜΚΕ ΚΛΕΩΝ ΤΣΕΤΗΣ, στις Καρδιολογικές Κλινικές του ΕΚΠΑ το 2026
  • 13:00 Έκθεση KPMG για την ασφαλιστική αγορά: Πως αποτιμούν την εικόνα τέσσερα στελέχη του κλάδου (video)
  • 12:30 Από την Αθήνα στη Φλωρεντία live-streaming: Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική στο επίκεντρο του συνεδρίου “Floretina 2025”
  • 12:25 Ε.Ε.Α.- Σωματεία: Συστράτευση και ενέργειες για την παραβίαση των εμπορικών δικαιωμάτων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  • 10:30 Δωρεάν φάρμακα για την παχυσαρκία: Ξεκινά η διαδικασία - Εκδόθηκε η Κοινή Υπουργική Απόφαση
  • 09:48 Χαιρετισμός της Υποδιοικήτριας της ΤτΕ Χρ. Παπακωνσταντίνου στην ημερίδα «Εποπτεία και πρόοδος στην εκκαθάριση χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων»
  • 09:45 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  • 09:34 Audi: Επέτειος 50 χρόνων για τον πεντακύλινδρο κινητήρα της Audi
  • 09:07 Τι είναι τα Προνόμια Υγείας που ωφελούν τόσο πολύ τους ασφαλισμένους;
  • 09:00 Οι τράπεζες στους 3 κλάδους που δέχονται τις περισσότερες κυβερνοαπειλές στην Ελλάδα
  • 08:50 Έως και 10 δισ. δολ. η επένδυση της Exxon Mobil στην Ελλάδα, το ασφαλιστικό κενό, κορυφαία επιλογή στην Ευρώπη η Πειραιώς και οι νέες κινήσεις της Crediabank
  • 17:24 Χρήστος Μεγάλου: Δεν παρουσιάζεται συχνά η ευκαιρία να αποκτήσεις την κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία στην εγχώρια αγορά
  • 17:11 Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  • 15:53 Η ΝΝ Hellas στηρίζει το Make-A-Wish Ελλάδος για να εκπληρώσει τις ευχές παιδιών που δίνουν τη δική τους μάχη
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 5/12 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  2. 9/12 Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr η αναγγελία ζημιών αυτοκινήτων
  3. 4/12 Ασφαλιστική αγορά: Ήρθε η ώρα της Εθνικής Τράπεζας
  4. 8/12 Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
  5. 9/12 Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  6. 4/12 Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα
  7. 9/12 Bancassurance, AI και πίεση στο αυτοκίνητο: Τα μηνύματα της νέας έκθεσης της KPMG για την ασφαλιστική αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube