Λάμπρος Καραγεώργος, 13/1/2020 - 11:45 facebook twitter linkedin Γιώργος Μινέττας: Η βασική προτεραιότητα-πρόκληση αφορά την ασφαλιστική συνείδηση! Λάμπρος Καραγεώργος, 13/1/2020 facebook twitter linkedin Το όραμά τους για την ασφαλιστική αγορά του μέλλοντός μας με αφορμή τη νέα κρίσιμη δεκαετία που ανατέλλει «ξεδιπλώνουν» στο «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» (τεύχος 181, Νοέμβριος - Δεκέμβριος 2019) οι επικεφαλής των ασφαλιστικών εταιρειών της χώρας μας. Διευθύνοντες σύμβουλοι, γενικοί διευθυντές και διευθυντές Πωλήσεων τοποθετούνται για τις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο κλάδος, τις προτεραιότητες, αλλά και τα στοιχήματα των εταιρειών τους. Οι άνθρωποι της αγοράς δίνουν τον τόνο των αλλαγών σε όλα τα επίπεδα και το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» εύχεται οι προσπάθειες Πολιτείας και κλάδου να αποδώσουν καρπούς. Η ερώτηση είναι η παρακάτω: Ποιες νομίζετε πως πρέπει να είναι οι προτεραιότητες και οι προκλήσεις για την ασφαλιστική αγορά, αλλά και την εταιρεία σας; Παράλληλα, περιγράψτε μας το όραμά σας για την ασφαλιστική αγορά του μέλλοντός μας. Δείτε τι απάντησε ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της "ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική", Γιώργος Μινέττας: Η βασική προτεραιότητα-πρόκληση αφορά την ασφαλιστική συνείδηση! Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπου δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις στη χώρα μας, δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος ο ασφαλιστικός κλάδος. Έτσι και η ασφαλιστική αγορά είναι αντιμέτωπη με τις μεγάλες προκλήσεις, όπως οι νέες τεχνολογίες, οι κλιματικές αλλαγές, το δημογραφικό, καθώς και η οικονομική δυσχέρεια που ακόμα ταλαιπωρεί τη χώρα μας. Ο ασφαλιστικός κλάδος είναι ένας κλάδος που αφορά ή θα έπρεπε να αφορά το ευρύ κοινό. Η ανάγκη για ασφάλιση συνεχώς αυξάνεται και διευρύνεται και πέραν της τυπικής ασφάλισης οχήματος. Η ασφάλιση της κατοικίας μας, αλλά και της υγείας μπαίνουν στην πρώτη γραμμή. Η βασική προτεραιότητα-πρόκληση αφορά την ασφαλιστική συνείδηση, η οποία θα υλοποιηθεί μέσω της συνεχούς εκπαίδευσης από όλους τους εμπλεκομένους και όχι από μεμονωμένες επιχειρήσεις. Για την εταιρεία μας, αλλά και το σύνολο της αγοράς, προτεραιότητα αποτελεί η δημιουργία ασφαλιστικών προϊόντων, ευέλικτων και εναρμονισμένων στις σύγχρονες ανάγκες του καταναλωτή. Για τη ΜΙΝΕΤΤΑ, η συνολική εμπειρία που λαμβάνει τόσο ο ασφαλισμένος όσο και ο συνεργάτης είναι εξίσου σημαντική και αποτελεί πρόκληση η διατήρησή της σε υψηλά επίπεδα. Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία μπαίνει με ραγδαίους ρυθμούς στη ζωή μας, αλλά και στον ασφαλιστικό κλάδο. Η διείσδυσή της είναι ταχύτατη, εξακολουθούμε όμως να πιστεύουμε στην ύπαρξη ενός εξειδικευμένου ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, ο οποίος θα προσφέρει τις πολύτιμες συμβουλές του ώστε ο καταναλωτής να καλύψει τις πραγματικές του ανάγκες. Πιστεύουμε στην ανθρώπινη επαφή. Τέλος, η εναρμόνιση με τη νέα νομοθεσία και τις κοινοτικές οδηγίες θα αποτελέσει και τη χρονιά που θα μας έρθει το βασικό πεδίο εργασίας της εταιρείας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 19/12/2019 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Πιστοποίηση EFQM Committed to Excellence 2 αστέρων!
Nextdeal newsroom, 16/12/2019 Μινέττα Ασφαλιστική: Σημαντική διάκριση στη Γιορτή της Επιχειρηματικής Αριστείας της ΕΕΔΕ!
ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Διάκριση σε επίπεδο Platinum στα βραβεία επιχειρηματικής ηθικής ΕΒΕΝ 2019 Η ΜINETTA Ασφαλιστική για ακόμη μια χρονιά βραβεύτηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Επιχειρηματικής Ηθικής (EBEN GR) λαμβάνοντας GOLD – PLATINUM... Nextdeal newsroom, 28/11/2019 - 14:28 28/11/2019
Γιώργος Παρισάκης - ΜΙΝΕΤΤΑ: Άριστη εξυπηρέτηση σε συνεργάτες και ασφαλισμένους Το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» (τεύχος 180), στο πλαίσιο του αφιερώματος στις πωλήσεις, απευθύνθηκε στους επικεφαλής των πωλήσεων των ασφαλιστικών εταιρειών για... Λάμπρος Καραγεώργος, 18/11/2019 - 08:23 18/11/2019