close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Marketing: Αφορά περισσότερο εσένα παρά τους πελάτες σου
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
4/4/2016 - 07:43
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Marketing: Αφορά περισσότερο εσένα παρά τους πελάτες σου

Nextdeal newsroom, 4/4/2016
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

«Χρειαζόμαστε περισσότερες πωλήσεις...»

Σίγουρα έχεις πει αυτές τις λέξεις κάποιες ή και αρκετές φορές στην πορεία και την εξέλιξη της δουλειάς σου. Για τους περισσότερους επιχειρηματίες ή ελεύθερους επαγγελματίες αυτά τα λόγια έχουν γίνει σχεδόν καθημερινές φράσεις. Χωρίς πωλήσεις, δεν υπάρχει δουλειά. Οι υπάλληλοι πρέπει να πληρωθούν, τα έξοδα πρέπει να τακτοποιηθούν και οι περισσότερες επιχειρήσεις στοχεύουν και σε κάποια ανάπτυξη. Σωστά;

Ειδικά στην ελληνική αγορά, η ανάγκη για πωλήσεις είναι περισσότερο σημαντική από ποτέ. Δεν είναι πια θέμα ανάπτυξης και κερδών αλλά για τους περισσότερους είναι θέμα επιβίωσης.

Και έτσι ερχόμαστε στο επόμενο λογικό ερώτημα.

«Πώς αποκτάμε περισσότερες πωλήσεις;»

Εδώ είναι που ο φόβος ξεμυτά για πρώτη φορά. Είναι η ερώτηση που καίει και έχει χιλιάδες απαντήσεις. Το διαδίκτυο και τα ράφια των βιβλιοπωλείων είναι γεμάτα από άρθρα, συνταγές, μυστικά και κόλπα. Κάθε ένα από αυτά εγγυάται αύξηση πωλήσεων και υπόσχεται πως θα γίνει πραγματικότητα μέσα σε λίγες μέρες ή αν ακολουθήσεις 10 βήματα. Και όμως τελικά είτε δεν είναι εφαρμόσιμα πολλά από αυτά, είτε δεν τηρούνται για μεγάλο διάστημα και έτσι τα αποτελέσματα δεν είναι σταθερά. Και τι είναι αυτό που είναι σταθερό πάντα; Εσύ !

Όταν επιχειρηματίες και ελεύθεροι επαγγελματίες, θέλουν να μιλήσουν μαζί μας για την ανάγκη τους να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, συνήθως φτάνουμε να μιλάμε για το μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ ορίζεται συνήθως σαν «οι ενέργειες για την προώθηση και την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των ερευνών αγοράς και της διαφήμισης». Άρα μοιάζει να έχει εφαρμογή σε μια συζήτηση για την αύξηση των πωλήσεων, σωστά; Το μάρκετινγκ είναι ένας τρόπος για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου αλλά αν πρόκειται να μιλήσουμε για πωλήσεις πρέπει να μιλήσουμε και για branding.

«Τι είναι branding;»

Καταλαβαίνω πως η συζήτηση μας πήγε σε άλλο επίπεδο με αυτή τη λέξη αλλά εκεί βρίσκεται πολλές φορές η ρίζα του προβλήματος. Αν θες να δημιουργήσεις μια μόνιμη και ουσιαστική ανάπτυξη αντί ενός πυροτεχνήματος, τότε πρέπει να ξέρεις τι είναι και πως θα σε βοηθήσει το branding.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Εδώ είναι που ερχόμαστε και πάλι πίσω σε ΕΣΕΝΑ. Και όταν λέμε ΕΣΕΝΑ εννοούμε τη δουλειά/επιχείρησή σου. Για να μπορέσεις να πεις στους πελάτες σου τι μπορείς να τους προσφέρεις ή τις εμπειρίες που μπορούν να περιμένουν από σένα, πρέπει να μπορείς να τις καθορίσεις και να τις περιγράψεις με ακρίβεια. Λέμε αυτήν την περιγραφή Αφοσίωση στο Brand.

Ακόμα και αν είσαι ένας ελεύθερος επαγγελματίας, έχεις ένα brand που έχει το όνομά σου. Γιατί ουσιαστικά είσαι μια επιχείρηση από μόνος σου. Αν έχεις επιχείρηση τότε ήδη έχεις ένα brand και αυτό πρέπει να αναπτύξεις αφού το καθορίσεις. Η αφοσίωση και δέσμευση στο brand σου δεν είναι μια απλή λίστα με τις υπηρεσίες σου αλλά είναι περισσότερο μια υπόσχεση στους πελάτες σου. Είναι συγκεκριμένα όλα όσα σε ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό σου και όλα όσα καθορίζουν τις αποφάσεις σου στην δουλειά σου.

Η αφοσίωση στο brand είναι το ΓΙΑΤΙ στον τρόπο που κάνεις τη δουλειά σου. Σε κρατά πάντα επικεντρωμένο στον πελάτη σου, δημιουργεί σχέσεις εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας και, για άλλη μια φορά, είναι το ανταγωνιστικό σου πλεονέκτημα. Κάνει την επιχείρηση σου ξεχωριστή ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί μια ιδιαίτερη κουλτούρα στους πελάτες σου.

Έτσι δημιουργούνται πωλήσεις και όχι μόνο. Δημιουργούνται ισόβιοι πελάτες, στοιχείο ανεκτίμητο. Έτσι η προσπάθεια για αύξηση των πωλήσεων αλλάζει τελικά ολόκληρη την επιχείρηση. Οι άνθρωποι θέλουν να αγοράσουν από επιχειρήσεις που εμπιστεύονται και τους αρέσουν χωρίς να νιώθουν πως τους πούλησαν κάτι.

«Από που ξεκινάμε;»

Για την ώρα ξεκινάμε από τις δύο ερωτήσεις που ακολουθούν και είναι μια σπουδαία αρχή.

Δύο ερωτήσεις που θα καθορίσουν την πορεία της δουλειάς σου και θα σου δώσουν μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Σκέψου τες προσεκτικά και χτίσε πάνω σε αυτές την επιχείρησή σου.

  • Τι θα ήθελες να λένε οι πελάτες σου για την επιχείρηση σου ή για σένα σαν επαγγελματία;
  • Πώς θέλεις να νιώθουν οι πελάτες σου κάθε φορά που συναλλάσσονται ή έρχονται σε επαφή με την επιχείρησή σου;

Παρά το ότι θα μπορούσε να πει κάποιος πως οι απαντήσεις είναι εύκολες, ΜΗΝ προσπαθήσεις να τις απαντήσεις γρήγορα. Έχε τες στο νου σου συνέχεια για μια εβδομάδα. Παρατήρησε κάθε επαφή με πελάτη που έχεις εσύ προσωπικά ή οι υπάλληλοί σου με πελάτες. Σκέψου πως μπορεί να νιώθουν κάθε φορά και πως θα ήταν το ιδανικό. Μετά θα καταφέρεις να γίνεις πιο συγκεκριμένος και πάνω σε αυτό θα χτίσεις τη στρατηγική σου. Εμείς σαν iwant2help training & coaching είμαστε στη διάθεσή σου για να υποστηρίξουμε κάθε όνειρό σου.

 

Θωμάς Σλάμαρης
Εκπαιδευτής Πωλήσεων & Business Coach
www.iwant2helptraining.com
(Courtesy of E-Myth Coaching Journal)

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 9/7/2025

    Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»

  • Εσύ ξέρεις αν το σπίτι σου είναι ασφαλισμένο ή απλά νομίζεις πως είναι;
    Νικολέτα Μάρκου, 4/7/2025

    Εσύ ξέρεις αν το σπίτι σου είναι ασφαλισμένο ή απλά νομίζεις πως είναι;

  • Συμβόλαιο vs Πραγματικότητα: Η Εσωτερική Μάχη του Επαγγελματία

    Συμβόλαιο vs Πραγματικότητα: Η Εσωτερική Μάχη του Επαγγελματία

    Υπάρχουν στιγμές που βαραίνουν περισσότερο από άλλες. Στιγμές που η σιωπή έχει ήχο και το συναίσθημα δεν χωράει σε λέξεις. Για...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 27/06/2025 - 10:00 27/6/2025
  • Σκέφτονται ασφαλιστικά οι Έλληνες;

    Σκέφτονται ασφαλιστικά οι Έλληνες;

    Ας πούμε τα πράγματα όπως είναι: οι περισσότεροι άνθρωποι στην Ελλάδα δεν έχουν ιδιωτική ασφάλιση. Ούτε για την υγεία τους,...
    Νικολέτα Μάρκου, 26/06/2025 - 12:08 26/6/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ERGO: Απλά, γιατί είναι σημαντικά.
16:30 ERGO: Απλά, γιατί είναι σημαντικά.
  • 15:33 Τα Δυνατά σημεία στην πρωτιά κλάδου αυτοκινήτου της Allianz (που ασφαλίζει κοντά στα 900.000 αυτοκίνητα)
  • 13:31 ΠΕΚΑΠ: Θεσμικός Διάλογος Τώρα - Για να Μη Γίνει η Υγεία Πολυτέλεια των Λίγων
  • 13:20 Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για ωτίτιδα και διάτρηση τυμπάνου από καταδύσεις;
  • 12:58 Συνάντηση ΕΕΑ - Παπαστεργίου: «Φως» για τη λύση του προβλήματος των ανασφάλιστων οχημάτων το αμέσως επόμενο διάστημα
  • 12:48 Aon: Η πλειονότητα των εργοδοτών παγκοσμίως παραμένει απροετοίμαστη για τους νόμους περί διαφάνειας στις αμοιβές
  • 12:34 Γιώργος Σεραφειμίδης: Επαγγελματική διαστροφή
  • 11:55 ΑΑΔΕ-Τελωνεία: Σημαντική βελτίωση στη διευκόλυνση του εμπορίου καταγράφει έρευνα του ΟΗΕ
  • 11:49 Σε εξέλιξη φωτιά σε επιχείρηση στη Μύκονο
  • 11:43 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Ασφαλιστικοί Πράκτορες - Όλα όσα η νομοθεσία ορίζει να γνωρίζουν οι πράκτορες ασφαλίσεων»
  • 11:20 Πλαγίως: Το rebranding προσπάθησε, αλλά….
  • 10:50 Αχιλλέας Κανάρης (CEO Vodafone): Μας ενδιαφέρει η ανάπτυξη συνεργασιών με ασφαλιστικές εταιρείες στο ICT
  • 09:46 Στρατηγική σύμπραξη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Motor Oil Σχηματίζεται ενεργειακός πόλος με σημαντική θέση στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη
  • 09:45 Όταν η πίσω αυλή παρείχε φυσικό κλιματισμό
  • 09:40 Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές και οι ασφαλιστικοί πράκτορες που ακόμα δεν εκμεταλλεύονται την ευκαιρία!
  • 09:37 Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές;
  • 09:34 Εγκαίνια του βιβλιοπωλείου της Μητροπόλεως Αιτωλίας και Ακαρνανίας στο Αγρίνιο
  • 09:30 Αποκαλυπτήρια για το «Μνημείο των 120» στο Αγρίνιο
  • 09:21 Μαρίνα Νικολάου (CrediaBank): Θα συνεχίσουμε τη στρατηγική των ανοιχτών συνεργασιών με ασφαλιστικές εταιρείες
  • 09:14 Γιορτή του Αγίου Παϊσίου στον Άγιο Νικόλαο Ραγκαβά
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 7/7 Με ιστορικά παραγωγικά ρεκόρ γιόρτασαν οι πρωταγωνιστές της Interamerican που επιτυχώς επεκτείνεται και εκτός Ελλάδος! (Δείτε βίντεο και φωτογραφίες)
  2. 10/7 Αποχαιρετώντας έναν Άνθρωπο που άφησε πίσω του φως και πέρασε στο φως του Θεού
  3. 8/7 ΕΑΕΕ: Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο
  4. 8/7 Ποιες δαπάνες αποζημιώνει η κάλυψη Έξοδα Προ και Μετά τη Νοσηλεία και επιστρέφει χρήματα;
  5. 7/7 Καλά τα νέα για τους πελάτες μετοχικών προϊόντων Unit Linked που επενδύουν στο Ελληνικό Χρηματιστήριο!
  6. 11/7 Τα Δυνατά σημεία στην πρωτιά κλάδου αυτοκινήτου της Allianz (που ασφαλίζει κοντά στα 900.000 αυτοκίνητα)
  7. 11/7 Αποκαλυπτήρια για το «Μνημείο των 120» στο Αγρίνιο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube