Λάουρα Σταυρίδου, 7/2/2025 - 12:20 facebook twitter linkedin Πρόγραμμα υγείας: Λεπτομέρειες που κάνουν τεράστια διαφορά! Λάουρα Σταυρίδου, 7/2/2025 facebook twitter linkedin Οι άνθρωποι που νοσηλεύουν κάποιον δικό τους, βγαίνουν από την καθημερινότητα τους και έρχονται αντιμέτωποι με θέματα που δεν είχαν σκεφτεί ποτέ πριν. Οι πιο πολυάσχολοι αναγκάζονται να βρουν μια αποκλειστική νοσοκόμα. Το μέσο κόστος αυτής της παροχής στα ιδιωτικά νοσοκομεία είναι μεταξύ 80€ και 95€, τις καθημερινές. Το Σαββατόβραδο το κόστος φτάνει τα 159€ ενώ το βράδυ της Κυριακής είναι κατά κάτι χαμηλότερο δηλαδή 129€. Τα περισσότερα συμβόλαια καλύπτουν το κόστος αποκλειστικής νοσοκόμας, ωστόσο θα πρέπει να ανατρέξει ο ασφαλιζόμενος στους όρους του συμβολαίου του, για να δει τι προβλέπει η συγκεκριμένη παροχή. Για παράδειγμα κάποια συμβόλαια παρέχουν τη δυνατότητα στον Ασφαλισμένο να κάνει χρήση υπηρεσιών αποκλειστικής νοσοκόμας μέχρι του ποσού που αναφέρεται στον πίνακα καλύψεων. Δεν είναι όμως ασυνήθιστος και ο χρονικός περιορισμός της παροχής, πχ κάλυψη για ένα οκτάωρο την ημέρα ή όλο το 24’ωρο αλλά μέχρι ένα μήνα. Σε άλλα συμβόλαια οι υπηρεσίες που θα παρασχεθούν από επαγγελματία ιδιωτική νοσοκόμα θα καλυφθούν καθ’ ολοκληρία, με την προϋπόθεση ότι υπάρχει έγκριση του θεράποντος ιατρού και θα προσκομιστεί το νόμιμο δελτίο παροχής υπηρεσιών στην Εταιρία. Επίσης συναντάμε επέκταση της κάλυψης της αποκλειστικής νοσοκόμας και στο σπίτι, μετά τη νοσηλεία, με τη προϋπόθεση ότι το έχει εγκρίνει ο θεράπων ιατρός και θα προσκομιστούν τα πρωτότυπα τιμολόγια στην εταιρία. Είναι σημαντικό ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, να κάνει διερευνητική ερώτηση για το θέμα αυτό, διότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν κάποιο δικό τους να τους συμπαρασταθεί και να τους εξυπηρετήσει ή κάποιοι άλλοι αδυνατούν για λόγους υγείας (πόνος στη μέση) να εξυπηρετήσουν τους δικούς τους. Αυτό το λεπτό θέμα, τελικά καθορίζει την ποιότητα νοσηλείας και κάνει τον Ασφαλισμένο να νιώσει, ότι όντως εξυπηρετήθηκε από την Ασφαλιστική του εταιρία και τον σύμβουλο του. Το ενδιαφέρον όμως είναι, πως όταν θέλει να αγοράσει ο δυνητικός πελάτης ένα πρόγραμμα υγείας, υπολογίζει την απαλλαγή και μάλιστα θεωρεί πως είναι ένα σημαντικό ποσό, να δώσει πχ 1.000€ ή 1.500€ από τη τσέπη του. Στην πραγματικότητα όμως, το κόστος των υπηρεσιών αποκλειστικής νοσοκόμας, σε λιγότερο από 10 ημέρες, ξεπερνάει κατά πολύ το ποσό της απαλλαγής και η Ασφαλιστική το καλύπτει. Είναι από τις λεπτομέρειες που δεν τις υπολογίζει ο δυνητικός πελάτης, όμως όντως κάνουν τη διαφορά! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/06/2025 - 09:00 Μπορεί ο πελάτης ν’ αντιληφθεί τη χαμηλή αυτοεκτίμηση ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Τι μπορούμε να κάνουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες -Τι είπε ο Βασίλης Μπόκας της Altius-
Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16 Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO Συναντήσαμε την κυρία Εύη Θανοπούλου, Διευθύντρια Υποκαταστήματος στην Ergo, με μακρόχρονη και πολυβραβευμένη πορεία στην Ασφαλιστική Αγορά. Η κυρία Θανοπούλου ξεκίνησε... Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20
Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας; Για έναν επαγγελματία Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, η δημιουργία λίστας έστω και μικρής, για την προσέγγιση δυνητικών πελατών, είναι «εκ των ων... Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες! Ο κύριος Κώστας Πανούσης είναι Ασφαλιστικός Πράκτορας και έχει τη δική του εταιρία την Global Care. Με εμπειρία 36 ετών στην Ασφαλιστική αγορά, είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28
Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές… Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου... Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18