Λάουρα Σταυρίδου, 31/5/2024 - 08:38 facebook twitter linkedin Εκθέσεις Εταιρικής Βιωσιμότητας: Τι είναι και γιατί αφορούν την Ασφαλιστική Αγορά; Ενδιαφέρει τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές; Λάουρα Σταυρίδου, 31/5/2024 facebook twitter linkedin Η Ευρωπαϊκή Ντιρεκτίβα Εκθέσεων Εταιρικής Βιωσιμότητας -Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD)- τέθηκε σε ισχύ στις 5 Ιανουαρίου του 2023. Οι νέοι κανόνες εξασφαλίζουν ότι οι ενδιαφερόμενοι για μια εταιρεία, θα έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζονται, ώστε ν’ αξιολογήσουν τον αντίκτυπο της εταιρίας στους ανθρώπους και το περιβάλλον. Επιπλέον οι πληροφορίες που παρέχονται θα βοηθούν τους επενδυτές στην αξιολόγηση της επίδρασης που έχουν θέματα που αφορούν τη βιωσιμότητα, όπως για παράδειγμα η κλιματική κρίση, στις ταμειακές ροές, την ανάπτυξη και την απόδοση της. Μια εταιρεία (ή όμιλος) εντός του πεδίου εφαρμογής πρέπει να ενσωματώνει τις αναφορές βιωσιμότητας μέσα στην έκθεση διαχείρισης, μαζί με τις οικονομικές καταστάσεις και τη δήλωση εταιρικής διακυβέρνησης, στην ετήσια έκθεσή της. Ειδικότερα για τις ασφαλιστικές Εταιρίες, σύμφωνα με την KPMG, οι Ασφαλιστές θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη όχι μόνο τις επιπτώσεις των κινδύνων βιωσιμότητας, στην παραγωγή των δικών τους υπηρεσιών, αλλά και όπου ενδέχεται να υπάρχουν σχετικοί κίνδυνοι και ευκαιρίες που σχετίζονται με τα χαρτοφυλάκια και τις επενδύσεις που γίνονται για να είναι αποδοτικά. Οι Ασφαλιστικές εταιρίες θα πρέπει να υπολογίσουν και τους κινδύνους που προκύπτουν από την κλιματική αλλαγή και που μπορεί να επηρεάσουν τις αποτιμήσεις των περιουσιακών τους στοιχείων. Αυτό σημαίνει πως πέρα από το οικονομικό ρίσκο, οι παράγοντες φυσικού κινδύνου ενδέχεται να επηρεάσουν την αποτίμηση των ασφαλιστικών τους υποχρεώσεων. Οι Ασφαλιστές θα πρέπει να επενδύσουν σε δεδομένα, διαδικασίες, συστήματα, τεχνολογία, ελέγχους, πόρους, οργάνωση και υποδομή ώστε να είναι σε θέση να παραδώσουν την αναφορά με αποτελεσματικό τρόπο. Η πρόκληση είναι μεγάλη, αλλά αναμένεται πως μεσοπρόθεσμα, τα δεδομένα που θα προκύψουν από αυτές τις μελέτες, θα βοηθήσουν τη βιωσιμότητα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34