Γιώργος Μούζος, 26/1/2024 - 09:16 facebook twitter linkedin Ποια καινοτομία κάνει τη νέα Porsche Macan την αγαπημένη των ασφαλιστικών εταιρειών; Γιώργος Μούζος, 26/1/2024 facebook twitter linkedin H Porsche παρουσίασε τη νέα αμιγώς ηλεκτρική Macan, που ξεχωρίζει τόσο με τις καινοτομίες ασφαλείας που ενσωματώνει, όσο και με την πολυτέλεια, αλλά και τη δυναμική εμφάνιση. Η νέα Porsche Macan είναι το τέταρτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μετά τις Taycan, Taycan Cross Turismo και Taycan Sport Turismo, αλλά και το πρώτο της SUV που κινείται αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρες. Η καινοτομία που συμβάλλει περισσότερο στην ενεργητική ασφάλεια Μια ακόμη καινοτομία της Macan είναι το Performance Rear Axle. Χάρη σε αυτό, ο ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος πιο πίσω, με αποτέλεσμα η αναλογία βάρους εμπρός/πίσω να είναι 48/52. Υπάρχει επίσης σύστημα τετραδιεύθυνσης, με το οποίο σε ταχύτητες έως 80 χλμ./ώρα οι πίσω τροχοί στρέφονται προς την αντίθετη φορά σε σχέση με τους εμπρός, με γωνία έως 5 μοίρες, αυξάνοντας την ευελιξία. Η ανάρτηση της νέας ηλεκτρικής Porsche Macan aποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός με βελτιωμένη κινηματική και ελαστοκινητική και άξονα πολλαπλών συνδέσμων στο πίσω μέρος. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Porsche Active Suspension Management (PASM) συνδυάζεται με την αερανάρτηση. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Porsche Traction Management (PTM) είναι στάνταρ, ενώ οι κορυφαίες εκδόσεις διαθέτουν επίσης το Porsche Torque Vectoring Plus. Το best-seller της γερμανικής φίρμας άλλαξε χαρακτήρα Με την πρώτη ματιά είναι ξεκάθαρο πως η Macan άλλαξε αρκετά, συγκριτικά με τη πρώτη γενιά προ δεκαετίας. Ο σχεδιασμός κρατάει στοιχεία από το παρελθόν, αλλά η εμφάνιση της έχει εκσυγχρονιστεί αρκετά ώστε να συνάδει με τον ηλεκτρικό χαρακτήρα της. Αυτό που εντυπωσιάζει αρκετά είναι το εμπρόσθιο τμήμα, όπου τα φώτα ημέρας είναι ενσωματωμένα στα φτερά, αλλά και τα χωρίς πλαίσιο παράθυρα. Ότι ακριβώς έχουμε γνωρίσει και από την Taycan. Το μήκος αγγίζει τα 4.787 χλστ., το πλάτος τα 1.938 χλστ., το ύψος τα 1.622 χλστ., και το μεταξόνιο τα 2.893 χλστ.! Νούμερα που αν μη τι άλλο εξασφαλίζουν άνετους χώρους για επιβάτες, με το χώρο αποσκευών να αγγίζει τα 540 λτ. Hi-tech εσωτερικό Στην καμπίνα της Porsche γίνεται αμέσως αντιληπτός ο προηγμένος και hi-tech αέρας, συνεπικουρούμενος από κορυφαία ποιότητα κατασκευής, στα γνωστά στάνταρ του premium κατασκευαστή. Την προσοχή τραβάει το τελευταίας τεχνολογίας σύστημα οπτικής παρουσίασης και λειτουργικό σχεδιασμό με έως και τρεις οθόνες, στις οποίες περιλαμβάνεται η ανεξάρτητη κυρτή οθόνη 12,6 ιντσών του πίνακα οργάνων και η κεντρική οθόνη 10,9 ιντσών. Στη νέα Macan μπορεί και ο συνεπιβάτης να βλέπει πλήθος πληροφοριών μέσω της δικής του οθόνης 10,9 ιντσών (ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό). H τεχνολογία Porsche Driver Experience (επίσης για πρώτη φορά) περιλαμβάνει μια οθόνη προβολής στο παρμπρίζ με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας. Δυο επιλογές για κινητήρια σύνολα Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν δυο επιλογές για τα κινητήρια σύνολα, τη Macan 4 και η Macan Turbo. Στην πρώτη περίπτωση η απόδοση αγγίζει 408 ίππους και η ροπή τα 608 Nm. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,2 δλ. και η τελική ταχύτητα τα 220 χλμ./ώρα. Η ισχυρότερη επιλογή είναι η Macan Turbo με το ισχυρό τετρακίνητο σύστημα πρόωσης PSM (με περιέλιξη τύπου φουρκέτας), ισχύος 639 ίππων και 1.135 Nm ροπής. H επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,3 δλ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 260 km/h. Και οι δυο εκδόσεις αντλούν ενέργεια από τη μπαταρία χωρητικότητας 100 kWh, με αυτονομία 613 χλμ. για την Macan 4 και 591 χλμ. για την Macan Turbo. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 11/12/2025 - 08:40 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55 Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία
Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38 Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα
Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών Το να κολλήσει το γκάζι είναι ο χειρότερος εφιάλτης κάθε οδηγού. Και ναι, μπορεί να συμβεί τόσο σε εσάς, όσο... Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27
Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41
Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα; Ένας πρακτικός, επίκαιρος και καθόλου θεωρητικός οδηγός για το τι οφείλετε να έχετε ήδη εξηγήσει στους ασφαλισμένους σας, ώστε να... Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40
ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια; Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μειώνουν τα ατυχήματα, αλλά φέρνουν ακριβότερες ζημιές, γκρίζες ζώνες ευθύνης και νέο πονοκέφαλο για κάθε ασφαλιστή... Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47
Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές! Γιατί κάθε καταιγίδα είναι stress test για τα συμβόλαιά σου και πώς μπορείς να μειώσεις τις ζημιές πριν σηκώσει ο... Γιώργος Μούζος, 17/11/2025 - 09:09