Λάουρα Σταυρίδου, 15/9/2023 - 09:55 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Ενδιαφέρουσες και Ιδιαίτερες καλύψεις που συναντάμε στα συμβόλαια κατοικίας! Λάουρα Σταυρίδου, 15/9/2023 facebook twitter linkedin Γνωρίζετε πως ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο κατοικίας, μπορεί να είναι πολλά περισσότερα από ότι περιμένατε; Ας δούμε μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες καλύψεις που μπορείτε να βρείτε σε συμβόλαια προστασίας κατοικίας: Με την κάλυψη «Έξοδα οικογενειακού προϋπολογισμού» καλύπτονται, με όριο φυσικά, τα έξοδα της ασφαλισμένης κατοικίας, όπως λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος, σταθερής τηλεφωνίας, ύδρευσης και κοινόχρηστα, σε περίπτωση που μια ζημιά έχει καταστήσει την κατοικία μη κατοικήσιμη. Η κάλυψη ωστόσο δεν σταματάει εκεί. Αν ο Ασφαλισμένος ή ο/η σύζυγός του μείνουν άνεργοι λόγω ατυχήματος από καταστροφή του χώρου που εργάζονταν ως υπάλληλοι, τότε και πάλι θα ενεργοποιηθεί η πληρωμή των λογαριασμών. Με την κάλυψη «Δόση πιστωτικών καρτών και καταναλωτικών δανείων» καλύπτονται οι δόσεις πιστωτικών καρτών και καταναλωτικών δανείων μετά από ζημιά που καλύπτεται από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, και κατέστησε την κατοικία μη κατοικήσιμη. Φανταστείτε να συμβεί ένας κίνδυνος, που καλύπτεται από το συμβόλαιο και να καταστραφούν δώρα γάμου, βάφτισης ή και Χριστουγέννων που υπάρχουν μέσα στην κατοικία. Κι όμως υπάρχει τέτοια κάλυψη και ονομάζεται «Κάλυψη έκτακτου περιεχομένου και δώρων»! Μια από τις εξαιρετικά σπάνιες καλύψεις είναι η αποκατάσταση της «Διαμόρφωσης Γης, των Δεντροφυτεύσεων και των Φυτών στον κήπο» του εξοχικού σας. Με τον όρο αυτό δίνεται αποζημίωση για δενδροφυτεύσεις, για αγορά φυτών κήπου και για την αμοιβή εργασίας του κηπουρού, κατόπιν ζημιάς που έχει συμβεί στα ασφαλιζόμενα αντικείμενα από πυρκαγιά, κεραυνό, έκρηξη, πτώση αεροσκάφους και πρόσκρουση οχήματος. Κάλυψη «Εναλλακτικών Πηγών Ενέργειας» η οποία αποζημιώνει για ζημιές που θα προκληθούν σε ηλιακούς θερμοσίφωνες, αντλίες θερμότητας και ατομικές εγκαταστάσεις φυσικού αερίου που εξυπηρετούν τις ενεργειακές ανάγκες της Κατοικίας. Σε περίπτωση που εξαιτίας κάποιου κίνδυνου που καλύπτει το Ασφαλιστήριό σας υπάρχει «Απώλεια Νερού», η ομώνυμη κάλυψη, σας αποζημιώνει για το κόστος της επιπλέον κατανάλωσης νερού, που οφείλεται σε Ζημιά που προκλήθηκε στο δίκτυο νερού. Καλύπτεται ο «Καθαρισμός της Κατοικίας» σας με εξειδικευμένο συνεργείο καθαρισμού, καθώς και το κόστος των υλικών, εξαιτίας Πυρκαγιάς, Έκρηξης, Πλημμύρας , Κλοπής ή απόπειρας Κλοπής, με Ανώτατο Όριο το ποσό των 200 ευρώ. Κάλυψη «φιλοξενίας Κατοικίδιων Ζώων» σε ξενοδοχείο ζώων μέχρι και δεκαπέντε (15) μέρες μετά τη ζημιά που έχει καταστήσει την κατοικία σας μη κατοικήσιμη και καλύπτεται από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Επιπλέον καλύπτονται έξοδα για αμοιβή κτηνιάτρου και δαπάνες νοσηλείας σε περίπτωση τραυματισμού, συνεπεία ασφαλισμένου κινδύνου. Καλύπτεται η «Ψυχολογική στήριξη οικογένειας» και τα έξοδα αμοιβής ψυχολόγου ή και παιδοψυχολόγου για τα μέλη της οικογένειας που μπορεί να χρειαστούν ψυχολογική υποστήριξη μετά από ολική ζημιά από καλυπτόμενο κίνδυνο ή ληστεία στην ασφαλισμένη κατοικία. Πολλά ασφαλιστήρια συμβόλαια είναι πλούσια σε καλύψεις, ορισμένες εκ των οποίων μπορεί να σας ταιριάζουν πάρα πολύ. Σε κάθε περίπτωση μιλήστε με τον Ασφαλιστικό σας Διαμεσολαβητή, ο οποίος είναι καταρτισμένος και θα μπορέσει να σας δώσει μια κάλυψη που να σας ταιριάζει πιο πολύ. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50