Λάουρα Σταυρίδου, 9/5/2023 - 11:31 facebook twitter linkedin Τι είναι η Ασφάλεια Ζωής; Είναι Όχι στα… Όχι! Λάουρα Σταυρίδου, 9/5/2023 facebook twitter linkedin Αν ανοίγαμε ένα παράθυρο στο χρόνο και κοιτάζαμε, πως πουλούσαν την ασφάλεια ζωής οι παλιοί ασφαλιστές, τότε που είχε πρωτοξεκινήσει στην Ελλάδα ο θεσμός, θα δούμε κάτι ενδιαφέρον. Μετά το «προϊόντικό» μάθημα για τις διαφορές της Ισοβίου, της Μικτής και της Απλής, μικρή σημασία έδιναν στα χαρακτηριστικά, αλλά εστίαζαν στην ουσία. Χωρίς τεχνική πώλησης, χωρίς προσπάθεια να ωραιοποιήσουν την κατάσταση, έμπαιναν κατευθείαν στο θέμα, με το σκεπτικό «Εγώ το καλό του θέλω, αν καταλάβει, κατάλαβε». Ίσως τελικά αυτή να είναι και η καλύτερη τεχνική. Έχω δει παλαιό ασφαλιστή να λέει σε πελάτη το εξής: «Εσύ μου λες τώρα όχι, αλλά για μένα αυτό το όχι είναι μικρό, ανύπαρκτο γιατί μετά από σένα έχω να δω και άλλους πελάτες. Εγώ δεν ζημιώνω από αυτό το όχι. Εσύ όμως είσαι κάθε μέρα στις σκαλωσιές για να έχεις την μοναχοκόρη σου στα πούπουλα. Σε πληροφορώ πως αυτό το μικρό όχι που λες σήμερα, θα γίνει ένα τεράστιο όχι για εκείνην αν κάτι σου συμβεί. ΟΧΙ θα της πει ο μπακάλης, δεν σου δίνω βερεσέ, ΟΧΙ θα της πει η μητέρα της δεν μπορώ να σε αφήσω να πας στο πάρτι γιατί δεν μπορώ να σου πάρω καινούργια ρούχα και θα σε κοροϊδεύουνε, ΟΧΙ θα της πούνε οι φίλοι της δεν μπορούμε να σου βάλουμε πάλι ρεφενέ τα έξοδα για την εκδρομή, ΟΧΙ θα της πούνε στο φροντιστήριο για το πανεπιστήμιο, δεν κάνουμε πίστωση, ΟΧΙ θα της πούνε σε συνέντευξη για δουλειά μόλις την δούνε με φτωχικά ρούχα! ΟΧΙ – ΟΧΙ – ΟΧΙ! Κάθε μέρα θα ακούει όλο και περισσότερα μεγάλα ΟΧΙ για αυτό το μικρό όχι που λες εσύ σήμερα!». Μάλιστα κάθε φορά που έλεγε «όχι» αύξανε και τον τόνο της φωνής του και κοκκίνιζε και θύμωνε όλο και περισσότερο, με τον δυνητικό πελάτη, που δεν είχε το νου να σκεφτεί το που θα άφηνε τη γυναίκα του και το τρίχρονο κοριτσάκι του, σε περίπτωση θανάτου. Βλέπετε το έπαιρνε προσωπικά, είχε και ο ίδιος βιώματα από την ορφάνια. Γιατί δεν πουλάμε όσο πρέπει ασφάλεια ζωής; Μάλλον δεν παίρνουμε το θέμα προσωπικά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 17/09/2025 - 09:19 Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή
Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή! Όσους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και να ρωτήσουμε, για το αν η εργασία αυτή μπορεί να γίνει και από Artificial Intelligence, η... Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10
Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου! Ξέρω ότι ακούγεται ως πολύ κλισέ, δηλαδή το να έχουμε αγοράσει πρώτοι εμείς όποιο ασφαλιστικό προϊόν θέλουμε να προτείνουμε. Αν και... Λάουρα Σταυρίδου, 09/09/2025 - 09:36
Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί; Η ομάδα της Αντασφαλιστικής εταιρίας Swiss Re, που ασχολείται με τα συμβόλαια κάλυψης του κυβερνοκινδύνου, παρατήρησε πως ο δείκτης ανάπτυξης των... Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50
Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες; Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά... Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52
Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα; Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) Της Λάουρας Σταυρίδου Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδυάσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις σε... Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00
Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς; Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF), ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα... Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14