close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου θα κυριαρχήσουν οι ασφάλιση βάσει χρήσης και η τηλεματική;
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
3/4/2023 - 08:59
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου θα κυριαρχήσουν οι ασφάλιση βάσει χρήσης και η τηλεματική;

Γιώργος Μούζος, 3/4/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όλα τα δεδομένα δείχνουν πως η ασφάλιση βάσει χρήσης, αλλά και η τηλεματική τεχνολογία θα κυριαρχήσουν τα επόμενα χρόνια στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου. Παρακάτω αναλύουμε τους λόγους για τους οποίους θα επικρατήσουν αυτά τα trends.

Ολοένα και αυξάνονται τα δημοσιεύματα, αλλά και τα στοιχεία που αναφέρουν πως η τηλεματική έχει κερδίσει σημαντικό έδαφος τα τελευταία χρόνια στον κλάδο αυτοκινήτου. Μάλιστα σύμφωνα με τους αναλυτές ο ρυθμός ανάπτυξης αναμένεται να αγγίξει το 24% τα επόμενα χρόνια.

Χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής για την παρακολούθηση της οδηγικής συμπεριφοράς των οδηγών, οι ασφαλιστικές εταιρείες πλέον λαμβάνουν μια πιο σαφή εικόνα για τον τρόπο οδήγησης των πελατών τους. Το αποτέλεσμα: πολλοί οδηγοί ανταμείβονται για την ασφαλή συμπεριφορά στο δρόμο, με μείωση των ασφαλίστρων τους! Δεδομένης αυτής της κατάστασης και της ανοδικής τάσης της αγοράς της τηλεματικής που ξεπέρασε τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι ορισμένες ασφαλιστικές εταιρείες, βλέπουν πως τα ασφαλιστικά τους προγράμματα που βασίζονται στην τηλεματική και στη χρήση αποκτούν περισσότερο αγοραστικό κοινό.

Η βελτίωση της τεχνολογίας βοήθησε στην περαιτέρω ανάπτυξη

Η αυξανόμενη ικανοποίηση των οδηγών για την ασφάλιση βάσει χρήσης, δεν οφείλεται μόνο στο γεγονός ότι οι οδηγοί εξοικονομούν χρήματα για την ασφάλιση του αυτοκινήτου τους. Έχει να κάνει επίσης με το γεγονός της ταχέως αναπτυσσόμενης τεχνολογίας της τηλεματικής, του υλικού, αλλά και του λογισμικού που βοηθούν τις ασφαλιστικές εταιρείες να παρακολουθούν τη συμπεριφορά των οδηγών με ασφαλή και ακριβή τρόπο.

Όταν εμφανίστηκε η τηλεματική τεχνολογία και η ασφάλιση βασισμένη στη χρήση πριν από μερικά χρόνια, οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες χρησιμοποιούσαν ασύρματες συσκευές που συνδέονταν στη θύρα διάγνωσης (OBD-II) του οχήματος για να λάβουν πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά του οδηγού στο δρόμο. Ωστόσο, το τελευταίο διάστημα η προσέγγιση αυτή έχει αλλάξει, με όλο και περισσότερους ασφαλιστικούς φορείς να εκμεταλλεύονται τις σημαντικές βελτιώσεις στην τεχνολογία των smartphones. Σήμερα, η τηλεματική των smartphones - και συγκεκριμένα οι αισθητήρες που βρίσκονται μέσα στα πιο δημοφιλή smartphone από εταιρείες όπως η Apple και η Samsung - μπορούν να βοηθήσουν τις ασφαλιστικές εταιρείες να ενσωματώσουν προγράμματα τηλεματικής χωρίς την τοποθέτηση έξτρα συσκευών. Αρκεί το smartphone του οδηγού.

Τι έχουν όμως να κερδίσουν οι ασφαλιστικές εταιρείες από την εφαρμογή ασφαλιστικών προγραμμάτων που βασίζονται στη συμπεριφορά; Αξίζει όλη αυτή η διαδικασία μόνο και μόνο για να έχει η εκάστοτε ασφαλιστική εταιρεία μια πιο ακριβή εικόνα για το πώς οδηγούν οι πελάτες τους; Ή μήπως υπάρχει κάτι περισσότερο από αυτό;

Δεν κοστίζουν τόσο τα συμβόλαια ασφάλισης βάσει χρήσης

Όταν έκαναν την εμφάνισή τους για πρώτη φορά τα ασφαλιστήρια συμβόλαια βάσει χρήσης, υπήρχαν ελάχιστες επιλογές εξοπλισμού για την παρακολούθηση της συμπεριφοράς του οδηγού. Στην πραγματικότητα, η συντριπτική πλειονότητα των ασφαλιστικών αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει μικροσκοπικά μαύρα κουτιά που, αφού συνδέονταν στη θύρα OBD-II του οχήματος, έστελναν δεδομένα στην ασφαλιστική εταιρεία. Όμως αυτή η επιλογή δεν ήταν η ιδανική αφού το κόστος για την αγορά και ενσωμάτωση του black box ήταν αρκετά υψηλό για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις τα κόστη κάλυπταν τα έσοδα που δημιουργούσε αυτός ο νέος τύπος ασφάλισης.

Ευτυχώς όμως τώρα με τη χρήση των smartphones η κατάσταση απλοποιήθηκε. Η πληθώρα αισθητήρων στα τηλέφωνά μας, έδωσε τη δυνατότητα στον ασφαλιστικό κλάδο να βελτιώσει σημαντικά τον τρόπο παρακολούθησης της οδικής συμπεριφοράς του οδηγού. Τώρα, οι πάροχοι ασφάλισης μπορούν να αποκτήσουν ακόμα περισσότερες πληροφορίες για τις συνήθειες των οδηγών και να αυξομειώνουν το κόστος των συμβολαίων τους ανάλογα με το πόσο προσεκτικός ή όχι, είναι ο πελάτης τους.

Σημαντική μείωση στις ασφαλιστικές αποζημιώσεις

Τα ασφαλιστικά προγράμματα βάσει χρήσης τείνουν να προσελκύουν οδηγούς που είναι σίγουροι ότι είναι προσεκτικοί πίσω από το τιμόνι. Αυτή η προσοχή στο δρόμο τους ανταμείβει με χαμηλότερα ασφάλιστρα. Σε γενικές γραμμές, οι ασφαλιστές βλέπουν σημαντικές μειώσεις στο κόστος των αποζημιώσεων, καθώς όλο και περισσότεροι οδηγοί που επιλέγουν ένα πρόγραμμα UBI (Usage Based Insurance) είναι προσεκτικοί στο δρόμο και δεν προκαλούν ατυχήματα.

Όπως και εσείς γνωρίζετε πολύ καλά, οι ασφαλιστικές εταιρείες υπολογίζουν πως τα 2/3 των ασφαλίστρων θα διατεθούν για την κάλυψη του κόστους των αποζημιώσεων. Όμως, καθώς το συνολικό κόστος αποζημίωσης μειώνεται, οι ασφαλιστικές βλέπουν τα περιθώρια κέρδους τους να αυξάνονται. Ταυτόχρονα, οι οδηγοί που αποτυγχάνουν να αποδείξουν ότι μπορούν να οδηγούν με ασφάλεια σε σταθερή βάση βλέπουν τα ασφάλιστρά τους να αυξάνονται, βελτιώνοντας έτσι τα έσοδα που δημιουργούνται από την εφαρμογή προγραμμάτων ασφάλισης βάσει χρήσης.

Οι πελάτες σας είναι ευτυχισμένοι!

Πρόσφατες μελέτες αποδεικνύουν πως η ικανοποίηση των πελατών αυξάνεται για καλούς οδηγούς που συμμετέχουν σε προγράμματα UBI. Με αυτό τον τρόπο θωρακίζεται περαιτέρω η σχέση πελάτη – ασφαλιστικής εταιρείας. Σε τελική ανάλυση, γιατί μια ασφαλιστική εταιρεία να μην επιβραβεύσει έναν προσεκτικό οδηγό; Με αυτό τον τρόπο ο πελάτης αποκτά ένα ιδιαίτερο δέσιμο με την ασφαλιστική εταιρεία που του προσφέρει χαμηλότερα ασφάλιστρα όσο προσέχει.

Όμως όλο αυτό δεν τελειώνει εδώ. Η ταχέως αυξανόμενη δημοτικότητα των smartphones, δίνει τη δυνατότητα στις ασφαλιστικές εταιρείες να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο τη σχέση με τους πελάτες τους. Και αυτό γιατί οι ασφαλιστικές μπορούν να αξιοποιήσουν εφαρμογές τηλεματικής που θα προσφέρουν μοναδικά κίνητρα στους προσεκτικούς οδηγούς.

Φανταστείτε πόσο χαρούμενος θα είναι ο πελάτης σας μόλις λάβει μια ενημέρωση που θα τον συγχαίρει για τον ασφαλή τρόπο που ταξίδεψε.

Σκεφτείτε πόσο ακόμα πιο χαρούμενος θα γίνει ο πελάτης σας μόλις του προσφέρετε μια επιπλέον έκπτωση ή ένα bonus ως επιβράβευση για την ασφαλή οδική συμπεριφορά που επιδεικνύει το τελευταίο διάστημα! Αν μη τι άλλο είναι μια συναρπαστική προοπτική που θα χαροποιήσει τους πελάτες σας και θα δημιουργήσει καλύτερες σχέσεις με τον ασφαλιστή τους στο άμεσο μέλλον.

Η κατακλείδα; Μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και περαιτέρω διαφάνεια στην αγορά ασφάλισης αυτοκινήτων. Και αυτό είναι πολύ καλό για όλους!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή;
    Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35

    Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή;

  • Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
    Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45

    Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται

  • Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
    Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10

    Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)

  • Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
    Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00

    Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;

  • Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;

    Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;

     Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται...
    Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
  • Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε;

    Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε;

    Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να...
    Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
  • Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας!

    Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας!

    Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω...
    Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
  • Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει...
    Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
  • Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα

    Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα

    Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι...
    Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
  • Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!

    Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!

    Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως...
    Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

INTRACOM DEFENSE: Καινοτόμες τεχνολογίες άμυνας στην AUSA 2025
12:23 INTRACOM DEFENSE: Καινοτόμες τεχνολογίες άμυνας στην AUSA 2025
  • 12:10 ΟΣΕΘ: Στον αέρα ο διαγωνισμός για το Συγκοινωνιακό Έργο του 2026
  • 11:47 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: 10 χρόνια συμμετοχής στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, με δραστηριότητες εκπαίδευσης και ψυχαγωγίας
  • 11:25 Σήμερα τα εγκαίνια για το νέο Κέντρο Μεταμοσχεύσεων και την ανακαίνιση του Ωνάσειου Νοσοκομείου!
  • 11:05 ΕΑΕΕ: Save the Date - Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE
  • 11:00 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Σύστημα MOZART® Specimen Tomosynthesis - Augmented Intelligence για πιο ακριβή και ασφαλή χειρουργεία μαστού
  • 10:45 Αλλάζει τα δεδομένα εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων η Generali
  • 10:18 ΕΑΕΕ: Call for Evidence EIOPA για τις συντάξεις καθορισμένων εισφορών (Defined Contribution pensions)
  • 10:00 Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί:
  • 09:25 Τι ακριβώς σημαίνουν οι όροι υπασφάλιση, υπερασφάλιση, αναλογικός όρος και αποζημιωτική αρχή; Πως προστατεύουν τους πελάτες σας;
  • 09:15 7η Εθνική Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών - 1η φορά με την παρουσία ΔΕΙΑ και Ε.Ε. Τραπεζών - Νέα εποχή ανοίγεται στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση- Αναγνώριση του ρόλου της - Τα επόμενα βήματα για διεκδικήσεις
  • 09:00 Ο κομήτης Lemmon στον ουρανό της Ελλάδας
  • 08:50 Εκλογικά παιχνίδια διαπλοκής, η «χούντα» Μητσοτάκη, ο μπλαζέ Stéphane Boujnah και η διεθνής διάκριση της Eurobank
  • 08:45 Όταν τα φύλλα γίνονται τέχνη στο πάρκο
  • 19:45 Πώς το Άμπου Ντάμπι χτίζει το πιο ολοκληρωμένο οικοσύστημα υγείας στον κόσμο
  • 19:02 Πράσινη συμμαχία εμπιστοσύνης: Ο Παναθηναϊκός AKTOR ανανεώνει τη συνεργασία του με τη NAK Insurance Brokers
  • 18:51 Οι σχέσεις MGAs–Ασφαλιστών θα επαναπροσδιοριστούν από την Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 18:39 Η Interamerican παρουσίασε το “Integrated Managed Care Model” στο 17ο Global Health Insurance Conference
  • 16:10 Η Insurance Beat συνεργάζεται με την Allianz
  • 16:06 Οι στατιστικές του 2024 για την οδική ασφάλεια δείχνουν μεν ότι η κατάσταση βελτιώνεται, ωστόσο οι προκλήσεις παραμένουν
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/10 Το Παζάρι της Σπερχειάδας αντέχει στον χρόνο
  2. 20/10 Η Insurance Beat συνεργάζεται με την Allianz
  3. 18/10 Η τεχνολογία στο επίκεντρο: Ο Όμιλος Munich Re και ERGO χαράσσουν το ψηφιακό τους μέλλον στη Βαρσοβία
  4. 16/10 Η μέρα που ο πόνος σώπασε, ένα θαυμαστό γεγονός που άλλαξε για πάντα την ιστορία της ιατρικής
  5. 15/10 Τι σηματοδοτεί η εξαγορά της Eurolife Ζωής από την Eurobank, στο NextDeal που κυκλοφορεί σε ηλεκτρονική μορφή
  6. 17/10 Το πλοίο της Ελευθερίας» σαλπάρει στα σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας
  7. 15/10 Αντίστροφη μέτρηση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στις ασφαλιστικές: κυρώσεις από τον Νοέμβριο

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube