close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Life ON: Η νέα πολυμορφική πρόταση ασφάλισης της Generali στον κλάδο Ζωής & Υγείας
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
19/11/2020 - 15:52
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Life ON: Η νέα πολυμορφική πρόταση ασφάλισης της Generali στον κλάδο Ζωής & Υγείας

Nextdeal newsroom, 19/11/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μία νέα φιλοσοφία ασφάλισης παρουσίασε η Generali μέσω του Οικοσυστήματος Υγείας Life On. Η ασφαλιστική πρόταση της Generali, Life On ξεχωρίζει, μεταξύ άλλων για τα δύο καινοτόμα χαρακτηριστικά της, όπως την ευελιξία προσαρμογής στις ανάγκες κάθε ασφαλισμένου και την παροχή υπηρεσιών υγείας και ευ ζην. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά προγράμματα, δεν περιορίζεται σε ένα προκαθορισμένο συνδυασμό ασφαλιστικών καλύψεων. Ανταποκρινόμενη στις νέες καταναλωτικές τάσεις, η Generali σχεδίασε μία πρωτοποριακή λύση όπου ο πελάτης αποκτάει ενεργό συμμετοχή στη σύνθεση του δικού του προγράμματος υγείας και επιπλέον, τη δυνατότητα να ενεργοποιεί τις υπηρεσίες και τις παροχές του οικοσυστήματος Life On, που ταιριάζουν στις ανάγκες του. 

Πλέον, ο ασφαλισμένος έχει τη δυνατότητα να επιλέξει και το επίπεδο-ένταση της κάλυψης που τον εξυπηρετεί Basic, Standard, Premium, συνδυάζοντας όποιες παροχές επιθυμεί από πέντε (5) άξονες προστασίας:

  • Πρόληψη
  • Γιατροί & Εξετάσεις
  • Νοσηλεία
  • Αποκατάσταση
  • Υπηρεσίες

 
Με αυτόν τον τρόπο, για πρώτη φορά, τα διαφορετικά προγράμματα ασφάλισης (νοσοκομειακά, εξωνοσοκομειακά, οικογενειακά, ζωής) που πριν αγόραζε ξεχωριστά ο ασφαλισμένος, συνδυάζονται σε ένα ενιαίο οικοσύστημα υπηρεσιών υγείας και ευ ζην. 

Ο πελάτης έχει επίσης τη δυνατότητα να αλλάζει το συνδυασμό των καλύψεων αν επιθυμεί.

Έτσι λοιπόν, δημιουργούνται, απόλυτα προσποιημένες και δυναμικές λύσεις για κάθε προφίλ. Για παράδειγμα:

Ιωάννα & Παναγιώτης 
Μητέρα & γιος
44 & 10 ετών

Η Ιωάννα εργάζεται σε μία ιδιωτική επιχείρηση. Διαθέτει ομαδική ασφάλιση υγείας για την ίδια και το δεκάχρονο γιο της. Θέλει να ενισχύσει την προστασία της υγείας του Παναγιώτη και της δικής της, με ατομική ασφάλιση, επωφελούμενη και από την ύπαρξη του ομαδικού συμβολαίου. 

Η λύση που ταιριάζει στις ανάγκες της είναι...

Πρόληψη
H Iωάννα επέλεξε την Basic Πρόληψη, ενώ δεν πρόσθεσε την παροχή Γιατροί & Εξετάσει, καθώς έχει πρόσβαση σε παρόμοιες παροχές μέσω του ομαδικού της. Έτσι μπορεί να παρακολουθεί ετησίως την κατάσταση της υγείας της και του γιου της. 

Νοσηλεία
Επέλεξε Premium Νοσηλεία, την πιο πλήρη επιλογή ατομικής νοσηλευτικής κάλυψης έναντι σε οποιοδήποτε απρόοπτο μπορεί να συμβεί, συνδυάζοντας επιδόματα και bonus καθώς και υψηλά κεφάλαια κάλυψης έως 1 εκατ. ευρώ και πολλαπλές επιλογές στο ποσό συμμετοχής. Η Ιωάννα, με την καθοδήγηση του Ασφαλιστικού της Συμβούλου επέλεξε το ποσό συμμετοχής των 10.000€, αφού έχει τη δυνατότητα να συνδυάσει την ομαδική με την  ατομική της ασφάλιση, για την κάλυψη των εξόδων νοσηλείας και να εξασφαλίσει έτσι χαμηλότερο ασφάλιστρο. 

Αποκατάσταση
Συμπεριέλαβε στο ατομικό της Life On και Premium Αποκατάσταση για να έχει ολοκληρωμένη κάλυψη τόσο κατά τη διάρκεια μιας νοσηλείας, όσο και μετά. H επιλογή αυτή καλύπτει έξοδα αποκατάστασης και αποθεραπείας με μεγάλα χρονικά όρια. Επιπλέον, περιλαμβάνει έξοδα για ενοικίαση ή και αγορά ειδικού εξοπλισμού για τις ανάγκες της αποθεραπείας.  

Υπηρεσίες
Η Ιωάννα χρησιμοποιεί καθημερινά την εφαρμογή My Health IQ και λαμβάνει tips και συμβουλές υγιεινής διατροφής και μείωσης του στρες από τον ψηφιακό της Life coach. Επίσης, καταγράφει μέσω της εφαρμογής τα διαφορετικά είδη γυμναστικής που κάνει μέσω του My e-Gym και συγκεντρώνει πόντους επιβράβευσης, τους οποίους μπορεί να εξαργυρώνει μέσω του Club Red, του νέου προγράμματος επιβράβευσης για τους ασφαλισμένους της Generali. Πρόσφατα, ενεργοποίησε την υπηρεσία ψυχολόγου Melapus, που της δίνει πρόσβαση σε υπηρεσίες ψυχικής υγείας, ακόμη και μέσω τηλε-συνεδρίας.  

Κόστος: 30 ευρώ/ μήνα

Γιώργος & Σοφία
38 & 34 ετών

Έχουν δύο παιδιά, την Εύα 5 & τον Ανδρέα 8 χρονών.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Αναζητoύν μία ολιστική λύση για την προστασία της οικογένειας.

Η λύση που ταιριάζει στις ανάγκες τους είναι...

Πρόληψη
Η επιλογή Premium καλύπτει κάθε μέλος της οικογένειας, αφού παρέχει check-up για εξειδικευμένες ανάγκες, ενδοσκοπικές εξετάσεις και υπερήχους, ανάλογα με την ηλικία τους και την κατάσταση της υγείας τους.   

Νοσηλεία 
Για την νοσοκομειακή κάλυψη της τετραμελούς οικογένειας η οικογενειακή λύση  Premium Family τους δίνει τη δυνατότητα με ένα ενιαίο, διαμοιραζόμενο κεφάλαιο ύψους 1 εκ. ευρώ, να καλύψουν τις ανάγκες όλων των μελών, ελέγχοντας τον οικογενειακό τους προϋπολογισμό.   

Yπηρεσίες
Αισθάνονται ασφάλεια 24/7, χάρη στην υπηρεσία τηλεϊατρικής My e-Doctor, μέσω της οποίας λαμβάνουν ιατρική συμβουλευτική ό,τι κι αν προκύψει, όπου κι αν βρίσκονται. Επίσης, μπορούν να ενημερώνονται για την ασφάλισή τους και να ενεργοποιούν τις καλύψεις τoυς μέσω της ψηφιακής πύλης εξυπηρέτησης πελάτων, My Generali. 

Κόστος: 119 ευρώ/ μήνα 

Μαριλίζα 
29 ετών
Web Designer

Η Μαριλίζα είναι απόλυτα εξοικειωμένη με την έξυπνη τεχνολογία. Αποζητά ταχύτητα και διασυνδεδεμένες υπηρεσίες. Αθλείται και επιθυμεί μία ευέλικτη οικονομική λύση υγείας χωρίς ψιλά γράμματα. Θα επέλεγε μια ασφαλιστική λύση που θα την κάλυπτε σε κάποιο έκτακτο γεγονός, αλλά θα της προσέφερε ψηφιακές λύσεις και επιβραβεύσεις. 

Η λύση που ταιριάζει στις ανάγκες της είναι...

Πρόληψη 
Επέλεξε  την Premium Πρόληψη.  Ιδανική παροχή για όσους θέλουν έναν πιο εκτενή έλεγχο της υγείας τους με πιο εξειδικευμένες προληπτικές εξετάσεις, όπως η Mαριλίζα, που επιθυμεί να συνδυάσει γενικούς ελέγχους αλλά και πιο εξειδικευμένες γυναικολογικές εξετάσεις.

Νοσηλεία
Αν και η ίδια δε γνώριζε τα οφέλη της νοσοκομειακής κάλυψης, την οποία θεωρεί ακριβή, με τη βοήθεια του Ασφαλιστικού της Συμβούλου, διάλεξε μία οικονομικά συμφέρουσα νοσηλευτική κάλυψη. Με την παροχή Basic Νοσηλεία, σε περίπτωση ατυχήματος ή κάποιου επείγοντος περιστατικού μπορεί να μεταβεί άμεσα σε ένα ιδιωτικό νοσοκομείο χωρίς δεύτερη σκέψη. Στις περιπτώσεις εκείνες που λόγω ατυχήματος χρειαστεί να νοσηλευτεί, να παραμείνει σε μονάδα εντατικής θεραπείας ή να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση, παρέχεται κάλυψη με επιλογή κεφαλαίου έως 150.000€.

Υπηρεσίες

Παρόλο που  δεν επέλεξε την  παροχή Γιατροί και Εξετάσεις νιώθει και πάλι καλυμμένη, καθώς με την Υπηρεσία My e-Doctor που της προσφέρει η Generali, έχει δωρεάν πρόσβαση σε τηλεσυνεδρίες με Γενικό Παθολόγο και Καρδιολόγο και συμβουλευτική 24/7. Επίσης, χρησιμοποιεί τακτικά τη δωρεάν υπηρεσία γυμναστικής, My e-gym με την καθοδήγηση των εξειδικευμένων trainers των Holmes Place.

Κόστος: 21 ευρώ/ μήνα

Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα από την ιστοσελίδα της Generali κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να δει συνδυαστικά όλες τις καλύψεις και να λάβει μία εξατομικευμένη πρόταση ασφάλισης, βασισμένη στις επιλογές του. Στη συνέχεια, μπορεί να προσαρμόσει την πρόταση αυτή, τόσο ως προς την πληρότητα των καλύψεων, όσο και ως προς την τιμή με τη βοήθεια του προσωπικού του Ασφαλιστικού Συμβούλου, ο οποίος έχει ενημερωθεί και μελετήσει, ήδη, τις προτιμήσεις του δυνητικού πελάτη.

Γνωρίστε κι εσείς το νέο Οικοσύστημα Υγείας της Generali εδώ.
 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Generali Hellas
  • Generali
  • οικοσύστημα υγείας
  • Life ON
  • ασφάλιση ζωής
  • ασφάλιση υγείας
  • κλάδος ζωής
  • κλάδος υγείας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Generali: Σημαντικά check up για άντρες κάθε ηλικίας!
    Nextdeal newsroom, 19/11/2020

    Generali: Σημαντικά check up για άντρες κάθε ηλικίας!

  • Life Claims Accelerator: Ψηφιοποίηση διαδικασιών για ταχύτερη εξυπηρέτηση από την Generali
    Nextdeal newsroom, 17/11/2020

    Life Claims Accelerator: Ψηφιοποίηση διαδικασιών για ταχύτερη εξυπηρέτηση από την Generali

  • Τι σχέση έχει το μέγεθος και το χρώμα του αυτοκινήτου με την οδική ασφάλεια; Η Generali εξηγεί!

    Τι σχέση έχει το μέγεθος και το χρώμα του αυτοκινήτου με την οδική ασφάλεια; Η Generali εξηγεί!

    Για τους οδηγούς, το μέγεθος είναι βασικό κριτήριο, στη διαδικασία επιλογής αυτοκινήτου. Στην Ελλάδα, όπως και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες,...
    Nextdeal newsroom, 13/11/2020 - 09:20 13/11/2020
  • Life ON: Η νέα πρόταση ασφάλισης από την Generali!

    Life ON: Η νέα πρόταση ασφάλισης από την Generali!

    Αλλάζει τα δεδομένα στον κλάδο ατομικών και οικογενειακών ασφαλίσεων η Generali, παρουσιάζοντας το Life On, το καινοτόμο οικοσύστημα υπηρεσιών Ζωής...
    Nextdeal newsroom, 02/11/2020 - 13:47 2/11/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Βίκυ Τσάμη (Gilead Sciences): Δεν μιλάμε απλώς για τον ασθενή, μιλάμε με τον ασθενή και τον ακούμε!
13:11 Βίκυ Τσάμη (Gilead Sciences): Δεν μιλάμε απλώς για τον ασθενή, μιλάμε με τον ασθενή και τον ακούμε!
  • 12:48 Καιρός: Καύσωνας και ακραίες θερμοκρασίες σε τμήματα της χώρας έως το Σάββατο
  • 12:26 Δραματική αύξηση των κυβερνοεπιθέσεων κατά παρόχων υγειονομικής περίθαλψης!
  • 12:08 Σκέφτονται ασφαλιστικά οι Έλληνες;
  • 11:50 Βρυξέλλες: Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, η γεμάτη ατζέντα και η ανησυχία για τα ανοιχτά μέτωπα
  • 11:45 Alpha Bank: Οι επιπτώσεις στην ελληνική οικονομία από μία παρατεταμένη σύγκρουση Ισραήλ - Ιράν
  • 10:45 Martjin Ham (Interamerican): Η τεχνολογία αποκτά αξία όταν ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική
  • 10:25 Εθνική Τράπεζα: Tο Πρόγραμμα NBG Business Seeds έκλεισε 15 χρόνια στήριξης και επιβράβευσης των καινοτόμων επιχειρήσεων
  • 10:05 Τράπεζα Πειραιώς: Χρηματοδοτεί το πρώτο δεξαμενόπλοιο τύπου LR2 στον κόσμο που αξιοποιεί αιολική ενέργεια
  • 10:00 Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς
  • 09:37 Ενίσχυση του ΕΟΠΥΥ με 42 εκατ. ευρώ για πληρωμές διαγνωστικών κέντρων, φαρμακείων και διανομές Φαρμάκων Υψηλού Κόστους
  • 09:28 Το «όλα ή τίποτα» δεν ισχύει στην Ασφάλιση!
  • 09:25 Όλοι μαζί μπορούμε να σώσουμε ότι απέμεινε…
  • 09:15 Με πρώτο θέμα τις ιδιωτικές δαπάνες υγείας και αφιέρωμα στο leasing και ασφαλιστικές εταιρείες κυκλοφορεί το Nextdeal
  • 09:00 Η «μαύρη» οικονομία και τα…χαμένα 41 δισ. γιατί δεν θέλουν το ψηφιακό πελατολόγιο, στα…όρια η πρόκληση από το τουρκολιβυκό μνημόνιο, ο στόχος της ΔΕΗ για κέρδη 800 εκατ. ευρώ και η διεθνής διάκριση της Titan από το Time
  • 08:54 Car-sharing: Πώς μεταμορφώνει το underwriting στην ασφαλιστική αγορά
  • 08:50 «Εικονικό Μουσείο Μέγας Αλέξανδρος: από τις Αιγές στην Οικουμένη»
  • 17:44 Γιώργος Κοντόπουλος: Πώς οι εξαγορές αλλάζουν τις ανάγκες μιας οικονομικής διεύθυνσης
  • 15:27 Κ. Δαμίγος για το ψηφιακό πελατολόγιο στα συνεργεία: Δεν είμαστε αρνητικοί, αλλά πρέπει να γίνει σωστά - Ζητάμε αναβολή 6 μηνών
  • 15:20 Μάριος Θεμιστοκλέους (Υφυπ. Υγείας): Αλλάζει ο τρόπος χρηματοδότησης στα νοσοκομεία με την εφαρμογή των DRGs
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 25/6 Μεγάλη φωτιά σε αποθήκες της Cosmodata στον Κολωνό - Η επιχείρηση καταστράφηκε ολοσχερώς
  2. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  3. 24/6 «Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία»
  4. 20/6 Netcompany: Τα έργα που υλοποιεί στον ασφαλιστικό κλάδο με ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και ERGO - Με ποιες εταιρίες είναι σε συζητήσεις για νέες συμφωνίες
  5. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
  6. 24/6 Οχήματα: «Ρολά» από 1ης Ιουλίου σε συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια λόγω ψηφιακού πελατολογίου - Ενδιαφέρει και ασφαλιστές
  7. 20/6 Το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΕΙΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube