close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Life Claims Accelerator: Ψηφιοποίηση διαδικασιών για ταχύτερη εξυπηρέτηση από την Generali
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom, 17/11/2020 - 16:08
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Life Claims Accelerator: Ψηφιοποίηση διαδικασιών για ταχύτερη εξυπηρέτηση από την Generali

Nextdeal newsroom, 17/11/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ταχύτερη εξυπηρέτηση των Συνεργατών της και των Ασφαλισμένων της διασφαλίζει η Generali, χάρη στην πλήρη ψηφιοποίηση των διαδικασιών, που ξεκινούν από την αίτηση ασφάλισης και φτάνουν μέχρι την αποζημίωση.

H νέα ψηφιακή διαδικασία διαχείρισης αιτημάτων προέγκρισης και αποζημίωσης, ακολουθεί μία σειρά ψηφιακών έργων που παρουσίασε το τελευταίο διάστημα η Generali, όπως η δημιουργία του Portal πελατών MyGenerali και η ψηφιοποίηση της διαδικασίας παράδοσης ασφαλιστήριου, e-policy. Μία end-to-end διαδικασία που περιλαμβάνει διαφορετικά στάδια από την έκδοση προσφοράς μέχρι και την ηλεκτρονική υπογραφή (e-sign) και παράδοση του ασφαλιστηρίου. Οι παραπάνω υπηρεσίες και τα εργαλεία παρέχουν τη δυνατότητα στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές να ολοκληρώνουν εξ’ αποστάσεως όλες τις ενέργειες που απαιτούνται για την ασφάλιση των πελατών τους, εξ’ ολοκλήρου ψηφιακά. Αυτή τη φορά η Generali κάνει ένα ακόμη βήμα στην παροχή καινοτόμων λύσεων εξυπηρέτησης, ψηφιοποιώντας και τη διαδικασία διαχείρισης αιτημάτων αποζημίωσης στον κλάδο Ζωής.

Όπως τονίζει ο κ. Γιώργος Ζερβουδάκης, Διευθυντής Πωλήσεων της Generali: «Η ψηφακή αναμόρφωση των διαδικασιών μας το προηγούμενο διάστημα, μας επιτρέπει την απρόσκοπτη συνέχιση των εργασιών μας ακόμη και σήμερα, όπου οι συνθήκες επιβάλλουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και τον περιορισμό της φυσικής παρουσίας των Συνεργατών και των εργαζομένων μας. Θέτουμε καθημερινά σε πλήρη λειτουργία την ψηφιακή μας «μηχανή», παραμένοντας δίπλα στους Συνεργάτες και τους πελάτες μας».

Χάρη στην ψηφιακή paperless διαδικασία, ο χρόνος που μεσολαβεί από την αποστολή του αιτήματος μέχρι και την τελική διεκπεραίωσή του μειώνεται, βελτιώνοντας έτσι την εμπειρία εξυπηρέτησής του.

Life Claims Accelerator

Συγκεκριμένα, μέσα από την υπηρεσία Life Claims Accelerator o ασφαλιστικός διαμεσολαβητής έχει τη δυνατότητα να διαχειρίζεται εκ μέρους του πελάτη του τα αιτήματα προέγκρισης και αποζημίωσης και να ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για την πορεία τους. Η διαχείριση γίνεται από ένα κεντρικό ψηφιοποιημένο περιβάλλον, ειδικά διαμορφωμένο, ώστε να καθοδηγεί τον Συνεργάτη σε κάθε βήμα.

Επίσης, ο Συνεργάτης ασφαλιστικός διαμεσολαβητής ενημερώνεται κάθε φορά που ένας ασφαλισμένος καταχωρεί ένα αίτημα στο portal πελατών My Generali για:

  • Νοσηλεία
    (Αναγγελία & Προέγκριση)
  • Ραντεβού
    (Check Up, Γιατρός, Διαγνωστικό Κέντρο)
  • Υποβολή ιατρικών εξόδων
    (Εργαστηριακές Εξετάσεις, Φάρμακα, Ιατρικές Επισκέψεις, Φυσιοθεραπείες)

Η πληροφορία, από όποιο κανάλι και να προέρχεται καταλήγει αυτοματοποιημένα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον, όπου η διαχείριση του αιτήματος αποζημίωσης ολοκληρώνεται σε 3 βήματα:

  • Αναγγελία αιτήματος
  • Επεξεργασία, συνδέοντας όλους τους εμπλεκόμενους όπως την εταιρεία, τον ασφαλιστή και τον πάροχο και τέλος, την
  • Έγκριση & Πληρωμή

Κι όλα αυτά από ένα σημείο, το One View, επιτρέποντας στο Συνεργάτη να έχει μια συνοπτική εικόνα των αιτημάτων των πελατών του ανά κλάδο ασφάλισης και να επιτυγχάνει την αποδοτικότερη διαχείρισή τους.

«Δημιουργούμε συνεχώς ψηφιακά, διαδραστικά εργαλεία και διασυνδεδεμένες υπηρεσίες, ώστε να στηρίξουμε το έργο των Συνεργατών μας και να παρέχουμε μία πολυκαναλική (omni channel) εμπειρία εξυπηρέτησης στον ασφαλισμένο. Η απλοποίηση των διαδικασιών underwriting και αποζημιώσεων και η ψηφιακή διαχείριση των ενεργειών που απαιτούνται για την επιτυχή ολοκλήρωσή τους, αποτελούν καταλύτες του Generali Caring Ecosystem που υπόσχεται μία απρόσκοπτη εμπειρία εξυπηρέτησης», συμπληρώνει η κα Ελένη Μάνου, Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών Ασφαλίσεων Ζωής, της Generali.

Οι παραπάνω υπηρεσίες αναβαθμίζουν σημαντικά την εμπειρία του Συνεργάτη και του ασφαλισμένου και φέρνουν την Generali πιο κοντά στην υλοποίηση της στρατηγικής #Generali2021. Βασικός πυλώνας της τριετούς στρατηγικής είναι η ψηφιοποίηση μιας σειράς γραφειοκρατικών διαδικασιών, που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα της εταιρείας και ενδυναμώνουν το συμβουλευτικό ρόλο του ασφαλιστή.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Generali Hellas
  • Generali
  • Life Claims Accelerator
  • ψηφιοποίηση
  • εξυπηρέτηση
  • Συνεργάτες
  • αίτηση ασφάλισης
  • αποζημιώσεις

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Τι σχέση έχει το μέγεθος και το χρώμα του αυτοκινήτου με την οδική ασφάλεια; Η Generali εξηγεί!
    Nextdeal newsroom, 13/11/2020

    Τι σχέση έχει το μέγεθος και το χρώμα του αυτοκινήτου με την οδική ασφάλεια; Η Generali εξηγεί!

  • Τι θα επιλέγατε ως προτεραιότητα σε ένα πρόγραμμα υγείας; Μια ψηφοφορία της Generali!
    Nextdeal newsroom, 14/10/2020

    Τι θα επιλέγατε ως προτεραιότητα σε ένα πρόγραμμα υγείας; Μια ψηφοφορία της Generali!

  • Νέα, υπερσύγχρονη στέγη για την Generali!

    Νέα, υπερσύγχρονη στέγη για την Generali!

    Τη νέα της στέγη αναμένεται να αποκτήσει το επόμενο διάστημα η Generali επί των οδών Λεωφόρου Συγγρού και Λαγουμιτζή στην...
    Nextdeal newsroom, 12/10/2020 - 16:14 12/10/2020
  • Ιανός: Στο πλευρό των ασφαλισμένων της η Generali!

    Ιανός: Στο πλευρό των ασφαλισμένων της η Generali!

    Εκατοντάδες οι πληγέντες από τον κυκλώνα Ιανός Στο πλευρό των ασφαλισμένων της συνεχίζει να βρίσκεται η Generali, μετά τις μεγάλης έκτασης...
    Nextdeal newsroom, 08/10/2020 - 12:19 8/10/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κορονοϊός: 3833 νέα κρούσματα και 104 νεκροί το τελευταίο 24ωρο
18:02 Κορονοϊός: 3833 νέα κρούσματα και 104 νεκροί το τελευταίο 24ωρο
  • 17:44 Παντελής Α. Παπαδόπουλος (οφθαλμίατρος METROPOLITAN): Πώς να προστατέψετε τα μάτια σας από την πολύωρη εργασία στον υπολογιστή!
  • 16:08 Οι πρωταγωνιστές του τραπεζικού μετασχηματισμού στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών
  • 15:55 Υπεγράφη η συμφωνία για το νέο γραφείο του Π.Ο.Υ. στην Αθήνα
  • 15:50 Κ. Χατζηδάκης στα ΚΕΠΑ: Μέτρα για να μην περνάνε οι ασφαλισμένοι ξανά και ξανά από τις επιτροπές - Τι αναφέρει στην ανάρτησή του στο Facebook
  • 15:35 Don Forgeron: Βασικός ο ρόλος των ασφαλιστών στην ανάκαμψη των οικονομιών από την COVID-19
  • 15:15 Έρευνα της ΕΙΟΡΑ σχετικά με τα Παν-Eυρωπαϊκά Προσωπικά Συνταξιοδοτικά Προϊόντα (PEPP)
  • 15:12 Ποιο μοντέλο εργασίας προτιμούν οι εργαζόμενοι;
  • 14:56 Eurolife FFH: Υιοθεσία δέκα ακριτικών περιοχών και δημιουργία δέκα νέων παιδικών σταθμών, σε συνεργασία με τη HOPEgenesis
  • 14:47 Δείτε τους τους 10 πρώτους ασφαλιστικούς ομίλους στην Ελλάδα με βάση την παραγωγή ασφαλίστρων κλάδου ζωής
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 9/4 Οι δέκα μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες της χώρας (2020)!
  2. 12/4 Η INTERAMERICAN επιβραβεύει όλο το Προσωπικό με επιπλέον άδεια για το Πάσχα!
  3. 14/4 Μια πώληση που δεν πανηγυρίζει ο πωλητής!
  4. 14/4 Πόσα χρήματα μπορώ να αγοράσω με ένα 50αρικο; Μια ιδέα για πωλήσεις!
  5. 14/4 Απελεύθερος: Το εμβόλιο της J-J «μουδιάζει» τις αγορές. Αφορμή διόρθωσης στο Χ.Α
  6. 12/4 Απελεύθερος: Ο anchor investor της Πειραιώς, το ντιλ της Cardlink και ο Γιάννης κερνάει... της Βιοχάλκο
  7. 15/4 Πίνακας: Οι μεγαλύτεροι ασφαλιστικοί όμιλοι στην Ελλάδα με βάση την παραγωγή ασφαλίστρων

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube