Γιώργος Μούζος, 11/5/2020 - 15:09 facebook twitter linkedin Η SEAT καλύπτει για επιπλέον 3 μήνες τους πελάτες της! Γιώργος Μούζος, 11/5/2020 facebook twitter linkedin Η SEAT αποφάσισε να επεκτείνει κατά τρεις μήνες την εγγύηση για τα οχήματά της εκείνα των οποίων η κάλυψη έληγε κανονικά τους μήνες Μάρτιο έως Μάιο 2020, ως συνέπεια της κατάστασης που προκλήθηκε από το COVID-19. Λόγω των περιορισμών της κίνησης των πολιτών, είναι πιθανό ορισμένοι από αυτούς, των οποίων η εγγύηση των αυτοκινήτων τους έληγε κανονικά τον Μάρτιο, Απρίλιο και Μάιο του 2020, να μην έχουν τη δυνατότητα να επισκεφθούν τα Εξουσιοδοτημένα SEAT Service. Ως εκ τούτου, η κάλυψη θα επεκταθεί για τρεις επιπλέον μήνες για συμβόλαια εγγύησης που έχουν λήξει ή θα λήξουν μεταξύ 1ης Μαρτίου 2020 και 31ης Μαΐου 2020. Η επέκταση αυτή είναι δωρεάν για τον πελάτη και ισχύει τόσο για τη βασική συμβατική εγγύηση για νέα οχήματα, όσο και για την επέκταση εγγύησης SEAT, προκειμένου να προσφέρει σε όλους τους πελάτες τους υψηλότερους δυνατούς όρους ασφάλεια και να διευκολύνει την κινητικότητά τους. Αυτό το μέτρο είναι μια προσφορά της SEAT σε πλήρως εθελοντική βάση για τους πελάτες της, χωρίς να υποδηλώνει αναγνώριση νομικής υποχρέωσης ή άλλης σχετικής υποχρέωσης στο μέλλον. Επιπλέον, η SEAT εργάζεται σκληρά σε όλες τις αγορές της με τα Επίσημα Δίκτυα Αντιπροσώπων και Εξουσιοδοτημένων Service προκειμένου να προσαρμόσει τις υπηρεσίες και τις διαδικασίες της, διασφαλίζοντας έτσι όχι μόνο την ασφάλεια των πελατών της, αλλά και καθιερώνοντας την παροχή πρόσθετων υπηρεσιών και πλεονεκτημάτων από το Eξουσιοδοτημένο Δίκτυο SEAT Service. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02 Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές;
Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα; Τεχνητή νοημοσύνη, τηλεματική & big data: Η νέα πραγματικότητα στην απόδοση ευθύνων; Για δεκαετίες, η απόδοση ευθύνης σε ένα τροχαίο βασιζόταν... Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51
OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου Αν οι οδηγοί αγνοούν τις ασύρματες ενημερώσεις, ίσως οι ασφαλιστικές να κληθούν να πληρώσουν μεγάλο λογαριασμό. Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει με ρυθμούς... Γιώργος Μούζος, 27/08/2025 - 09:11
Γιατί οι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κρατούν σε εγρήγορση τον ασφαλιστικό κλάδο; Η ηλεκτροκίνηση τρέχει, αλλά μαζί της μεγαλώνουν οι κίνδυνοι: πυρκαγιές σε κλειστούς χώρους, ηλεκτροπληξίες, κυβερνοεπιθέσεις, διακοπές λειτουργίας και νέες ρυθμιστικές... Γιώργος Μούζος, 25/08/2025 - 08:50
Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις; Συσκευές παρακολούθησης και έξυπνα προγράμματα υπόσχονται λιγότερα ατυχήματα. Αλλά το κλειδί είναι πώς θα τα χρησιμοποιήσουν οι ασφαλιστικές. Είναι γεγονός πως... Γιώργος Μούζος, 20/08/2025 - 08:55
Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό. Η ύπνωση του αυτοκινητόδρομου σκοτώνει χωρίς να το καταλάβεις – κυριολεκτικά. Και ναι, έχεις πελάτες που κινδυνεύουν αυτό το Δεκαπενταύγουστο. Η... Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49
Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους! Πίσω καθίσματα χωρίς ζώνη, βαλίτσες χωρίς στήριξη και επιβάτες που μετατρέπονται σε απρόβλεπτο κίνδυνο. Πράγματα που δεν ξέρουν οι πελάτες... Γιώργος Μούζος, 11/08/2025 - 10:58