close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Παγκόσμια έρευνα SAS και MIT: Η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί ισχυρό εργαλείο στην εμπειρία πελάτη
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
12/4/2022 - 13:32
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Παγκόσμια έρευνα SAS και MIT: Η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί ισχυρό εργαλείο στην εμπειρία πελάτη

Nextdeal newsroom, 12/4/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Έρευνα από το MIT Sloan Management Review Connections αποκαλύπτει τα μυστικά των επιτυχημένων CX ομάδων, για περισσότερους και πιο πιστούς πελάτες

Μια νέα παγκόσμια έρευνα από το MIT Sloan Management Review Connections, με τίτλο Delivering Experiences That Win Business and Build Loyalty: CX Champions Share Their Strategies, χορηγούμενη από την SAS, αποκαλύπτει ότι οι εταιρείες που σημειώνουν βέλτιστες επιδόσεις στην εμπειρία πελάτη (CX) επιτυγχάνουν καλύτερες αποδόσεις από τις επενδύσεις στην τεχνολογία CX σε σχέση με τον ανταγωνισμό, διαχειριζόμενοι την εμπειρία πελάτη μέσω διαλειτουργικών ομάδων, καθορισμένων ροών εργασίας και αξιοποιώντας ευρέως τεχνολογίες analytics και Τεχνητής Νοημοσύνης. Στην έρευνα συμμετείχαν 2,670 ερωτηθέντες, εκ των οποίων το 15% χαρακτηρίζονται ως κορυφαίοι στην εμπειρία καταναλωτή.

«Με πάνω από το 40% των ερωτηθέντων να σχεδιάζουν την αύξηση των επενδύσεων σε τεχνολογία CX μέσα στα επόμενα δυο χρόνια κατά 25%, και ένα 35% να αναμένεται να ενισχύσει τις επενδύσεις έως και 50% σε σχέση με τώρα, είναι επιτακτικό για τις εταιρείες να υλοποιούν ένα πλάνο για το πώς θα αξιοποιήσουν πιο αποδοτικά αυτά τα εργαλεία,» δήλωσε η Lisa Loftis, Principal Product Marketer της SAS® Customer Intelligence. «Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι μια προειδοποίηση απέναντι στις «αποσπασματικές ενέργειες τεχνολογίας» καθώς για τις εταιρείες δημιουργείται αξία μόνο όταν η τεχνολογία συμβάλλει στην εκπλήρωση των προσδοκιών των πελατών. Αυτό στις μέρες μας σημαίνει την αξιοποίηση τεχνικών martech, που επιτρέπουν στις εταιρείες να καταγράφουν την ψηφιακή δραστηριότητα σε επίπεδο πελατών, να διαχειρίζονται και να αξιοποιούν δυναμικά τα first-party data και να ενσωματώνουν τα analytics και την τεχνητή νοημοσύνη σε αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο.»

Η τεχνητή νοημοσύνη αναδεικνύεται σε ισχυρό εργαλείο της εμπειρίας πελάτη

Οι κορυφαίες εταιρείες στην εμπειρία πελάτη διακρίνονται για την εξελιγμένη χρήση των analytics και της τεχνητής νοημοσύνης. Περισσότερες από το 80% των εταιρειών αυτών κάνουν σημαντική χρήση των analytics κατά την διάρκεια όλου του customer journeyς, από την έρευνα έως την υιοθέτηση και τη συνεχή αλληλεπίδραση. Μάλιστα, οι κορυφαίοι στην εμπειρία πελάτη έχουν τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες να βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη από εκείνους που η μελέτη αποκάλεσε «Yστερούντες», με το ποσοστό να είναι μικρότερο του 40%.

Οι πρωταθλητές στην εμπειρία πελάτη έχουν επίσης προβάδισμα και όσον αφορά την υιοθέτηση εργαλείων CX. Για την ακρίβεια, ορισμένα εργαλεία θα χρησιμοποιούνται καθολικά από αυτές τις εταιρείες μέσα στα επόμενα δύο χρόνια:

  • Το 86% θα έχει υιοθετήσει τεχνολογία εξατομίκευσης.
  • Το 84% θα έχει υιοθετήσει τη συλλογή δεδομένων σε πραγματικό χρόνο.
  • Το 81% θα έχει υιοθετήσει chatbots με τεχνητή νοημοσύνη.
  • Το 72% θα έχει υιοθετήσει omnichannel εμπειρίες.

Ο Antonio Grasso, ιδρυτής και CEO της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Digital Business Innovation, έδωσε έμφαση στην σημαντικότητα της CX τεχνολογίας. «Διαθέτουμε την τεχνολογία για την συλλογή πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο, οι οποίες είναι απαραίτητες για την προσαρμογή σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον,» δήλωσε στο MIT SMR Connections. «Ο κόσμος μας εξελίσσεται ραγδαία και οι εταιρείες πρέπει να βασίζονται σε πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο για την καλύτερη διαχείριση και τη βελτίωση της εμπειρίας πελάτη.»

Μέσω της έρευνας διαπιστώθηκε επίσης ότι οι κορυφαίες εταιρείες στην εμπειρία πελάτη είναι αρκετά πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν "έξυπνες" προσεγγίσεις για την βελτίωση του CX, συμπεριλαμβανομένων των έξυπνων βοηθών, που ενσωματώνονται σε αγαθά και υπηρεσίες. Αναμένεται επίσης να ξεπεράσουν τον ανταγωνισμό στη χρήση του edge computing, αξιοποιώντας την ικανότητά του για ενίσχυση των real-time analytics.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι οι εταιρείες με τη χειρότερη ποιότητα στην εμπειρία πελάτη είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιούν τεχνολογία VR σε σχέση με τις εταιρείες με κορυφαία εμπειρία πελάτη.

Η ψηφιακή στρατηγική και η συνεργασία είναι το κλειδί

Οι ισχυρές αποδόσεις στην εμπειρία πελάτη είναι δύσκολο να προκύψουν από την ενασχόληση ενός μόνο στελέχους πάνω σε αυτό το ζήτημα. Αντίθετα, η έρευνα δείχνει ότι η σύνδεση της στρατηγικής CX με την ψηφιακή στρατηγική μιας εταιρείας κάνει τη μεγαλύτερη διαφορά στην απόδοση. Έτσι, διασφαλίζεται η δημιουργία ενιαίων στόχων CX και KPIs που ισχύουν σε όλα τα επίπεδα της επιχείρησης. Σχεδόν το 75% των κορυφαίων εταιρειών «συμφωνούν απόλυτα» ότι η στρατηγική και οι τεχνολογίες CX αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του ψηφιακού μετασχηματισμού των οργανισμών τους.

Εντάσσοντας τη στρατηγική CX στην εταιρική και ψηφιακή στρατηγική, οι πρωταθλήτριες στην εμπειρία πελάτη εταιρείες μπορούν να δημιουργήσουν πολύ ισχυρές διαλειτουργικές ή αποκεντρωμένες ομάδες. Για να βεβαιωθεί ότι όλοι συμβαδίζουν, το 70% αυτών των εταιρειών έχει επίσης καταγράψει τη ροή εργασιών των διαδικασιών CX. Οι πρωταθλήτριες εταιρείες συντονίζουν τις ενέργειες αυτές μέσω συνεργατικού λογισμικού και πλατφορμών που επιτρέπουν σε όλους τους συμμετέχοντες στη διαδικασία να εργάζονται από ένα σημείο.

Πάνω από το 60% των πρωταθλητριών εταιρειών επικεντρώνονται πλέον στο να δώσουν στις ομάδες αυτές μεγαλύτερη εξουσία, σε αντίθεση με εκείνες που υστερούν στην εμπειρία πελάτη (43%). Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, σε δύο χρόνια από τώρα, το 93% των κορυφαίων εταιρειών στην εμπειρία πελάτη θα βασίζεται σημαντικά σε αυτές τις ομάδες.

CX Leaders: Χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, λιανεμπόριο και τεχνολογία/τηλεπικοινωνίες

Την μερίδα του λέοντος κατέχουν οι εταιρείες τεχνολογίας /τηλεπικοινωνιών και συγχρόνως ο τομέας αυτός έχει τα υψηλότερα επίπεδα υιοθέτησης πληθώρας εργαλείων τεχνολογίας CX. Παρά τα φιλόδοξα σχέδια για επενδύσεις στην τεχνολογία CX, οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες δεν έχουν ακόμη καταφέρει να ξεπεράσουν τους υπόλοιπους κλάδους. Από την άλλη πλευρά, οι εταιρείες λιανικής, προηγούνται σημαντικά στη χρήση έξυπνων βοηθών ενσωματωμένων σε τηλέφωνα και tablets και προηγούνται ελαφρώς στη χρήση live chats, την τεχνολογία εξατομίκευσης, τη χρήση AI chatbots και τις immersive εμπειρίες. Εξακολουθούν βέβαια να βρίσκονται πίσω στην ανάπτυξη omnichannel εμπειριών - ένα must-have στο μυαλό των περισσότερων καταναλωτών.

Σχεδόν το 50% των επιχειρήσεων στους τομείς των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, του λιανικού εμπορίου και της τεχνολογίας/τηλεπικοινωνιών σχεδιάζουν να αυξήσουν κατά 25% τις επενδύσεις τους στην τεχνολογία CX τα επόμενα δύο χρόνια, με μόλις το 10% σχεδιάζει να αυξήσει τις επενδύσεις του κατά 75%. Ορισμένες μάλιστα σχεδιάζουν να διπλασιάσουν τις επενδύσεις τους σε τεχνολογία CX.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το SAS Customer Intelligence.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • SAS
  • έρευνα
  • MIT
  • τεχνητή νοημοσύνη
  • εμπειρία πελάτη

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της SAS για φοιτητές
    Nextdeal newsroom, 22/3/2022

    Νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της SAS για φοιτητές

  • Διπλό Gold βραβείο για SAS-Interamerican στα Digital Finance Awards
    Nextdeal newsroom, 1/3/2022

    Διπλό Gold βραβείο για SAS-Interamerican στα Digital Finance Awards

  • SAS: «Επιμένει ψηφιακά» το 30% των Ελλήνων τραπεζικών πελατών, και μετά την πανδημία

    SAS: «Επιμένει ψηφιακά» το 30% των Ελλήνων τραπεζικών πελατών, και μετά την πανδημία

    Η εξατομίκευση υπηρεσιών διαμορφώνει την πελατοκεντρική στρατηγική των τραπεζών Σχεδόν 3 στους 10 Έλληνες (28,9%), θα σταματήσει να επισκέπτεται τα φυσικά...
    Nextdeal newsroom, 09/02/2022 - 14:45 9/2/2022
  • SAS: Οι 6 τάσεις που θα κυριαρχήσουν το 2022

    SAS: Οι 6 τάσεις που θα κυριαρχήσουν το 2022

    Ηθική Τεχνητή Νοημοσύνη, Διατάραξη της εφοδιαστικής αλυσίδας και Κλιματική Αλλαγή στο επίκεντρο του διαλόγου Αν το 2020 ήταν η χρονιά μιας...
    Nextdeal newsroom, 17/01/2022 - 15:20 17/1/2022

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

MEGA Brokers Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε
16:15 MEGA Brokers Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε
  • 15:47 Μεταξούλα Μανικάρου: Σάββατο των ψυχών…
  • 15:32 Σύνδεσμος Ελληνικών Κλινικών - Ευρωπαϊκή Ένωση Ιδιωτικών Νοσοκομείων: Καίριος ο ρόλος των ιδιωτικών νοσοκομείων και κλινικών στην ενίσχυση των συστημάτων υγειονομικής περίθαλψης!
  • 15:13 Η Be Βrokers βραβεύει τους συνεργάτες της - Τι λένε στελέχη της αγοράς (βίντεο)
  • 15:08 Η Chiesi Hellas τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος με δράσεις για ένα βιώσιμο μέλλον
  • 14:30 Will Banks defeat the Economic Model?
  • 14:25 Θα νικήσουν οι τράπεζες το οικονομικό μοντέλο;
  • 14:14 The “Map” of Professional Funds in Greece - Their establishment moves at a slow pace - The upcoming challenges and changes
  • 13:47 O «Χάρτης» των Επαγγελματικών Ταμείων στην Ελλάδα - Με αργούς ρυθμούς η σύστασή τους - Τα «αγκάθια» και οι αλλαγές που έρχονται
  • 13:22 Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.
  • 13:12 Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
  • 12:12 Μητσοτάκης: Καθολική κατ’ οίκον διανομή φαρμάκων του ΕΟΠΥΥ από τις 16 Ιουνίου (video)
  • 12:05 Σπύρος Καπράλος: Η συντηρητικοποίηση της Ευρώπης, το παράδειγμα της Πολωνίας και το αβέβαιο μέλλον
  • 12:00 Alpha Bank: Ψηλά στην ατζέντα εταιρικής υπευθυνότητας η ισότιμη πρόσβαση στον Πολιτισμό
  • 11:55 Επανεκλογή του Σπύρου Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Διοικητικό Συμβούλιο της AMICE
  • 11:48 Η Designia Insurance Brokers Κύριος Χορηγός στο 36ο Συνέδριο Ηγεσίας της ΕΑΣΕ
  • 11:40 Post-Hydra Reflections: Με αισιοδοξία και ευθύνη, 12 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς μιλούν για το μέλλον του κλάδου στην κάμερα του nextdeal.gr (βίντεο)
  • 11:28 Υπερσυμμετοχή ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στην εκδήλωση της Επιτροπή Ασφαλιστικών Πρακτόρων του Ε.Ε.Α
  • 11:00 Συνέδριο Δικτύου Πωλήσεων NN Hellas: “A Symphony of Success - Ο Πελάτης δίνει το ρυθμό”
  • 10:55 Μαρίνα Νικολάου (Attica Bank): Ο ρόλος της ιδιωτικής ασφάλισης στη νέα εποχή των γεωπολιτικών ισορροπιών, της ενεργειακής κρίσης και της κλιματικής αλλαγής
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 2/6 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  2. 6/6 Η Be Βrokers βραβεύει τους συνεργάτες της - Τι λένε στελέχη της αγοράς (βίντεο)
  3. 2/6 «Ψήνεται» deal Εθνικής με ασφαλιστική, η πτώση ρεκόρ της ανεργίας και το «κενό» θέσεων εργασίας, το επτάμηνο ράλι στο Χ.Α και το πρόβλημα της ασφάλισης των επιχειρήσεων
  4. 6/6 Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
  5. 3/6 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου
  6. 5/6 Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;
  7. 2/6 Σε ισχύ από χτες 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών σε οχήματα και επιχειρήσεις: Τι λέει ο νόμος για επιπτώσεις και πρόστιμα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube