Γιώργος Μούζος, 27/4/2017 - 13:52 facebook twitter linkedin Fiat 500 S: Sport, αλλά πάντα στιλάτο! Γιώργος Μούζος, 27/4/2017 facebook twitter linkedin Το Fiat 500, εξοπλίζεται με μια έκδοση Sport, (όπως προδίδει και το γράμμα στην ονομασία του μοντέλου), κερδίζοντας τα βλέμματα, αλλά και διθυραμβικά σχόλια! Τις μέρες που συνυπάρξαμε με το Fiat 500 S, δεν σας το κρύβουμε ότι δεν σταματήσαμε να απαντάμε στα κολακευτικά σχόλια των διερχομένων για το Fiat 500S. Μερικά εξ αυτών: «Τι υπέροχο χρώμα είναι αυτό»; «Οι ζάντες αυτές πάνε άψογα με το όλο στιλ του αυτοκινήτου»! «Το εσωτερικό είναι εξαιρετικό και high tech»! Οπότε αν θέλετε να κυκλοφορείτε incognito, το 500αρι δεν είναι για σας! Στο πίσω μέρος του Fiat 500 ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα, με τον ιδιαίτερο σχεδιασμό τους Το μπλε που αιχμαλωτίζει Το Fiat 500 είναι μια ξεχωριστή πρόταση στην κατηγορία των mini αυτοκινήτων, μιας και πέρα από την δυνατή του εμφάνιση, κουβαλάει στις πλάτες του και ένα ιστορικό όνομα, οπότε θέλοντας και μη κεντρίζει το ενδιαφέρον των περισσοτέρων. Οπότε σε αυτό το έντονο μπλε χρώμα το τελικό αποτέλεσμα πολλαπλασιάζεται. Γενικότερα, η έκδοση S ξεχωρίζει από το σπορτίφ προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, ενώ διαθέτει και πλευρικά μαρσπιέ που ενισχύουν το δυναμισμό του. Η εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου συμπληρώνεται από την μαύρη εμπρός γρίλια την χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης, αλλά και από τις εντυπωσιακές ζάντες. Οι όμορφες σχεδιαστικά ζάντες ταιριάζουν γάντι με το σπορτίφ παρουσιαστικό του Fiat 500 Διαμαντάκι κινητήρας Κάτω από το μικρό καπό του Fiat 500 υπάρχει ένα γνώριμο μηχανικό σύνολο, ο κινητήρας MultiJet των 1,3 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 95 ίππους και προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο εντυπωσιακό 500αρακι και σπιρτόζικες μετακινήσεις τόσο σε αστικές όσο και σε υπεραστικές διαδρομές. Πέρα όμως από τη δύναμη του και την καλή λειτουργία του, διακρίνεται και στο τομέα της κατανάλωσης μιας και σε πραγματικές συνθήκες κίνησης, όσο και να το πιέζει ο οδηγός η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 5 λτ./100 χλμ, νούμερο που εξασφαλίζει μεγάλη αυτονομία. Όμορφος εσωτερικός διάκοσμος Ο εσωτερικός κόσμος του Fiat 500S ξεχωρίζει για το σπορ σχεδιασμό του. Έχει νέες επιλογές χρωματικών συνδυασμών για τα καθίσματα και τις επενδύσεις των θυρών, ενώ εξαιρετική είναι η ποιότητα του δέρματος που ντύνει το τιμόνι, αλλά και τα σπορ καθίσματα. Το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο όμως στο εσωτερικό του Fiat 500S είναι η μεγάλη οθόνη αφής που δεσπόζει στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας για το σύστημα infotainment. Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή, ενώ οι χώροι είναι οριακά επαρκείς για τους πίσω επιβάτες και άτομα άνω του μέσου ύψους θα χρειαστεί να κάνουν παραχωρήσεις. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 185 λίτρων και ικανοποιεί με το άνοιγμά του και το εκμεταλλεύσιμο σχήμα του. H μεγάλη οθόνη αφής που δεσπόζει στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας για το σύστημα infotainment παρέχει όλη την απαιτούμενη πληροφόρηση στον οδηγό Πολύ καλή ευκρίνεια διαθέτει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που παρέχει κάθε πληροφόρηση για τις λειτουργίες του αυτοκινήτου στον οδηγό του Σταθερό και σβέλτο Το Fiat 500S είναι ένα ευχάριστο αυτοκίνητο, τόσο στο να το βλέπεις όσο και να το οδηγείς. Η κίνηση εντός πόλης είναι βούτυρο στο ψωμί του χάρη στις compact διαστάσεις, ενώ ο ικανοποιητικός σε απόδοση κινητήρας δεν θα σας αρνηθεί κι εκτός πόλης εξορμήσεις. Αλλά και αν αποφασίσετε να στρίψετε σε κάποια ορεινή διαδρομή το 500αρακι εμπνέει ασφάλεια, μιας και η πρόσφυση είναι επαρκής και το κράτημα εξαιρετικό ακόμα και υπό πίεση. Τι λέει το Next Deal To Fiat 500 συνεχίζει να διαγράφει μια επιτυχημένη πορεία και να αποτελεί ένα μοντέλο ορόσημο για την ιταλική φίρμα. Πλήρως εξοπλισμένο, τόσο σε άνεση όσο και ασφάλεια, θα συνεχίσει να κεντρίζει το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού για τα μοναδικά χαρακτηριστικά που προσφέρει! Ενδεικτικό κόστος ασφάλισηςΕνδεικτικά, το Fiat 500S 1,3 MJT, μπορείτε να τo ασφαλίσετε με ετήσιο κόστος που ξεκινάει από τα 192,80 ευρώ. Σαφώς και μιλάμε για τη βασική κάλυψη, που περιλαμβάνει σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές, καθώς και ζημιές από ανασφάλιστο όχημα. To συγκεκριμένο κόστος αφορά οδηγό που είναι κάτοικος Αθήνας και ηλικίας 30 ετών, χωρίς ζημιές στο ιστορικό του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45 Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47