Γιώργος Μούζος, 5/7/2024 - 09:07 facebook twitter linkedin BMW M5: Συνδυάζοντας το σπορ με την ασφάλεια! Γιώργος Μούζος, 5/7/2024 facebook twitter linkedin Μπορεί το νέο μοντέλων επιδόσεων της γερμανικής μάρκας να διαθέτει αστείρευτη δύναμη, ωστόσο οι ασφαλιστικές το βλέπουν με «καλό μάτι» χάρη στα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης που ενσωματώνει και τα οποία μειώνουν σημαντικά τα τροχαία. Η BMW M5 κάνει δυναμική είσοδο σε μια νέα εποχή. Μετρώντας 40 χρόνια ιστορίας, το θρυλικό sedan υψηλών επιδόσεων εισέρχεται στην έβδομη γενιά του, με το διακεκριμένο μοντέλο της BMW M GmbH να διαθέτει τώρα για πρώτη φορά ένα εξηλεκτρισμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης. Συστήματα υποβοήθησης για ασφαλή οδήγηση Η ασφάλεια στην καθημερινή οδήγηση φτάνουν σε νέα επίπεδα σε σχέση με τη προηγούμενη Μ5, χάρη σε μια σημαντικά διευρυμένη γκάμα από στάνταρ και προαιρετικά συστήματα για αυτοματοποιημένη οδήγηση και στάθμευση. Ο βασικός εξοπλισμός της νέας BMW M5 περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης, Lane Departure Warning με επαναφορά στη λωρίδα κυκλοφορίας με υποβοήθηση διεύθυνσης, Evasion Assistant, Attentiveness Assistant και Speed Limit Info. Το προαιρετικό Driving Assistant Professional προσθέτει Active Cruise Control με λειτουργία Stop & Go μαζί με τεχνολογίες όπως Steering & Lane Control Assistant, ανίχνευση φωτεινών σηματοδοτών, αυτόματο Speed Limit Assist και Active Navigation. Η νέα BMW M5 διαθέτει Parking Assistant με λειτουργία Reversing Assistant στον βασικό εξοπλισμό της. Από την άλλη, το προαιρετικό Parking Assistant Professional επιτρέπει τον αυτοματοποιημένο έλεγχο στάθμευσης και ελιγμών σε απόσταση έως και 200 μέτρων από το εσωτερικό του αυτοκινήτου ή μέσω smartphone από το εξωτερικό του. Δυναμισμός σε κάθε ακμή του αμαξώματος Η εντυπωσιακή παροχή ισχύος και η έντονα συναισθηματική εμπειρία επιδόσεων που προσφέρει η νέα BMW M5 συνοδεύονται από μια νέα ερμηνεία της σχεδιαστικής γλώσσας των μοντέλων υψηλών επιδόσεων που έχει καταστήσει διάσημο το σήμα M. Οι προτεταμένοι θόλοι των τροχών και οι προεκτάσεις των πλευρικών προστατευτικών ποδιών, ο σμιλεμένος εμπρός προφυλακτήρας και οι ειδικές για το μοντέλο επιφάνειες γύρω από την κολόνα C - συμπεριλαμβανομένου ενός ανάγλυφου λογότυπου "M5" προσδίδουν στο αυτοκίνητο μια δυναμική εμφάνιση. Πρωτοποριακό cockpit Εκτός από το ειδικό για μοντέλα M πάνελ ελέγχου στην κεντρική κονσόλα, το πρωτοποριακό cockpit σπορ αυτοκινήτου της νέας BMW M5 περιλαμβάνει επίσης ένα νέας σχεδίασης δερμάτινο τιμόνι M με επίπεδο κάτω τμήμα και φωτιζόμενα πλήκτρα M, καθίσματα πολλαπλών λειτουργιών M με πληθώρα ηλεκτρικών ρυθμίσεων και κυρτή οθόνη BMW Curved Display, στην οποία, όπως και στο στάνταρ BMW Head-Up Display, προβάλλεται περιεχόμενο ειδικό για μοντέλα M. Το στάνταρ BMW Live Cockpit Professional φέρνει επίσης το σύστημα πλοήγησης BMW Maps και τη λειτουργία Augmented View στην οθόνη ελέγχου. Η αναβαθμισμένη έκδοση του BMW iDrive είναι στάνταρ στη νέα BMW M5. Βασίζεται στο BMW Operating System 8.5 και έχει σχεδιαστεί ειδικά για έλεγχο μέσω αφής και φυσικής ομιλίας. / Εθιστικές επιδόσεις - εντυπωσιακή ηλεκτρική αυτονομία Το σύστημα μετάδοσης κίνησης M HYBRID της νέας BMW M5 συνδυάζει έναν V8 κινητήρα 4,4 λίτρων με έναν ενσωματωμένο στο οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic ηλεκτροκινητήρα, με χαρακτηριστικά απόδοσης ρυθμισμένα ειδικά για την BMW M5. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης επωφελείται από την πρωτοποριακή τεχνολογία M TwinPower Turbo, με cross-bank πολλαπλή εξαγωγής και βελτιστοποιημένο σύστημα διαχωρισμού λαδιού. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 585 ίππων hp και μέγιστη ροπή 750 Nm. Η μέγιστη ισχύς του ηλεκτροκινητήρα είναι 197 άλογα. Έχει ονομαστική ροπή 280 Nm, αλλά ένα στάδιο pre-gearing επιτρέπει την αύξηση της πραγματικής ροπής στην είσοδο του κιβωτίου ταχυτήτων στα 450 Nm. Η ικανότητα του ηλεκτροκινητήρα να παράγει άμεσα την ισχύ του και η έξυπνα ελεγχόμενη αλληλεπίδρασή του με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης διασφαλίζουν ότι το σύστημα M HYBRID ανταποκρίνεται χωρίς καθυστέρηση στο παραμικρό πάτημα του γκαζιού. H συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 728 ίππους και η τελική ταχύτητα περιορίζεται στάνταρ στα 250 χλμ./ώρα. Όμως, με το προαιρετικό πακέτο M Driver's Package, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 305 χλμ./ώρα. Τέλος το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 3,5 δλ.! Στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, η νέα BMW M5 μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως 140 χλμ./ώρα. Η μπαταρία υψηλής τάσης που βρίσκεται χαμηλά στο κάτω μέρος του αμαξώματος του αυτοκινήτου διαθέτει ωφέλιμη χωρητικότητα 18,6 kWh, εξασφαλίζοντας ηλεκτρική αυτονομία 67 - 69 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP. Η μονάδα συνδυασμένης φόρτισης (Combined Charging Unit) της νέας BMW M5 εξασφαλίζει φόρτιση AC με ισχύ έως και 7,4 kW. Προηγμένη τεχνολογία πλαισίου με ειδική ρύθμιση M Το πλαίσιο της νέας BMW M5 περιλαμβάνει έναν μπροστινό άξονα με διπλά ψαλίδια και μια διάταξη πέντε συνδέσμων πίσω με ειδική κινηματική και ελαστοκινηματική, καθώς και πληθώρα άλλων ειδικά ρυθμισμένων εξαρτημάτων. Η ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα με M Servotronic και μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού διαθέτει μια άκαμπτη σύνδεση με το υποπλαίσιο του μπροστινού άξονα, ώστε να διασφαλίζεται η βέλτιστη δυνατή πληροφόρηση από το δρόμο και υψηλή κατευθυντική ακρίβεια. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης η προσαρμοζόμενη ανάρτηση M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και Integral Active Steering, το οποίο προσφέρει χαρακτηριστικά τετραδιεύθυνσης στρέφοντας τους πίσω τροχούς έως και 1,5 μοίρες. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07 Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές
Γιώργος Μούζος, 12/05/2025 - 08:54 Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων
Γιώργος Μούζος, 09/05/2025 - 09:06 Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030
smart #5: Το νέο premium SUV που αλλάζει τους κανόνες στα ηλεκτρικά οχήματα! Το πρώτο μεσαίο SUV της smart προσφέρει κορυφαία τεχνολογία, ασφάλεια και άνεση και δημιουργεί νέα δεδομένα για τους επαγγελματίες της... Γιώργος Μούζος, 02/05/2025 - 08:59
Ποιος ευθύνεται όταν το αυτοκίνητο οδηγεί μόνο του; Η αυτόνομη οδήγηση αλλάζει τα πάντα στην ασφάλιση οχημάτων: νέες ευθύνες, νέες προκλήσεις και ευκαιρίες για τους ασφαλιστές. Η πρόοδος της... Γιώργος Μούζος, 28/04/2025 - 09:04
Cyber Risk στα συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Η νέα πρόκληση της ασφαλιστικής αγοράς Καθώς τα συνδεδεμένα οχήματα γίνονται καθημερινότητα, οι ασφαλιστές καλούνται να διαχειριστούν έναν νέο τύπο κινδύνου: τις κυβερνοαπειλές που πλήττουν τις... Γιώργος Μούζος, 24/04/2025 - 09:10
Πώς αλλάζουν τα ηλεκτρικά οχήματα το underwriting στην ασφάλιση αυτοκινήτου; Οι νέες τεχνολογίες φέρνουν ευκαιρίες και προκλήσεις στην αξιολόγηση ασφαλιστικών κινδύνων! Η ηλεκτροκίνηση είναι πλέον η νέα πραγματικότητα στον κλάδο της... Γιώργος Μούζος, 22/04/2025 - 10:22
Έξοδος Πάσχα & προετοιμασία αυτοκινήτου Πώς η σωστή συντήρηση και ασφαλιστική πρόληψη μπορούν να μειώσουν ζημιές και αποζημιώσεις σε μια από τις μεγαλύτερες περιόδους μετακινήσεων... Γιώργος Μούζος, 14/04/2025 - 09:28
Ποιος θα ευθύνεται σε ατύχημα με αυτόνομο όχημα; Οι ασφαλιστικές προκλήσεις της νέας εποχής! Καθώς η τεχνολογία αντικαθιστά σιγά, σιγά τον ανθρώπινο παράγοντα στο τιμόνι, οι ασφαλιστικές εταιρείες βρίσκονται αντιμέτωπες με καινοφανείς προκλήσεις ευθύνης.... Γιώργος Μούζος, 09/04/2025 - 09:15