Γιώργος Μούζος, 13/3/2024 - 09:19 facebook twitter linkedin Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα; Γιώργος Μούζος, 13/3/2024 facebook twitter linkedin Μπορεί ως ασφαλιστές να διαμηνύετε την αξία της ασφάλισης, είτε μιλάμε για την υγεία, είτε για ένα όχημα, αλλά δυστυχώς υπάρχουν πολλοί ασυνείδητοι εκεί έξω. Για αυτό καλό είναι να γνωρίζουν οι πελάτες σας τι να κάνουν αν είναι άτυχοι και εμπλακούν σε ατύχημα με ανασφάλιστο όχημα. Σίγουρα εσείς ως ασφαλιστές γνωρίζετε καλύτερα από τον καθένα τι πρέπει να γίνει σε αυτή την κακή στιγμή. Όμως αυτό το άρθρο μπορείτε να το στείλετε στους πελάτες σας και να λειτουργήσει εκπαιδευτικά για αυτούς. Άλλωστε η επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως. Ποιες ενέργειες πρέπει να γίνουν σε ατύχημα με ανασφάλιστο; Καταγραφή του ατυχήματος Η πρώτη και σημαντικότερη κίνηση που πρέπει να κάνει ο πελάτης σας είναι να καλέσει την αστυνομία για να καταγράψει το ατύχημα. Η παρουσία των αρμόδιων αρχών είναι αναγκαία για τη διασφάλιση της αντικειμενικότητας της κατάστασης. Ενημέρωση της ασφαλιστικής εταιρείας Σαφώς η επόμενη κίνηση είναι να καλέσει την ασφαλιστική εταιρεία, ώστε να ενημερωθεί για το ατύχημα. Αφήνουμε τα οχήματα ως έχουν Σε περίπτωση ατυχήματος, ο πελάτης σας καλό θα είναι να μην μετακινήσει το όχημά του, εκτός αν υπάρχει κίνδυνος για την ασφάλεια του. Αν πρέπει να απομακρυνθεί για να διευκολύνει την κυκλοφορία, πρέπει πριν την μετακίνηση του οχήματος να βγάλει φωτογραφίες με το κινητό του τηλέφωνο όλα τα οχήματα που ενεπλάκησαν. Παρέχουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία στην Τροχαία Ο πελάτης σας πρέπει να βεβαιωθεί ότι η αστυνομία καταγράφει την κατάσταση του ατυχήματος, συντάσσοντας το απαραίτητο Δελτίο Συμβάντος και ότι έχει καταγραφεί σε αυτό ότι το υπαίτιο όχημα είναι ανασφάλιστο. Είναι σημαντικό, επίσης, να φέρει την υπογραφή του οδηγού του ανασφάλιστου οχήματος, με αναφορά στην ευθύνη του. Τι γίνεται όμως αν το ανασφάλιστο όχημα τραπεί σε φυγή; Εύρεση μαρτύρων Εάν το ανασφάλιστο όχημα τραπεί σε φυγή από τον τόπο του ατυχήματος πριν φτάσει η Τροχαία, τότε θα πρέπει ο πελάτης σας να καταγράψει τον αριθμό κυκλοφορίας, τη μάρκα και το χρώμα του υπαίτιου οχήματος. Αυτά τα στοιχεία θα είναι χρήσιμα για τις αρχές και την ασφαλιστική εταιρεία. Καλό θα είναι να εντοπίσει άλλους μάρτυρες που είδαν το ατύχημα και να κρατήσει τα στοιχεία τους. Θα είναι χρήσιμα για την διαλεύκανση του ατυχήματος και την μετέπειτα πορεία της υπόθεσης με τη δικαιοσύνη. Άμεση επικοινωνία με την αστυνομία Η επικοινωνία με την αστυνομία πρέπει να γίνει άμεσα και να ζητήσει ο παθών να συνταχθεί μήνυση για εγκατάλειψη εις βάρος του οδηγού του ανασφάλιστου οχήματος. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε νομικές ενέργειες κατά του υπαιτίου. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21 Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες!
Γιώργος Μούζος, 29/11/2024 - 08:59 Η σημασία της σωστής εκτίμησης ρίσκου για την ασφάλιση εταιρικών στόλων
Γιώργος Μούζος, 27/11/2024 - 09:04 Γιατί πρέπει να εκπαιδεύσετε τους πελάτες να φοράνε ζώνη και στο πίσω κάθισμα;
Audi Q5: Με συστήματα ασφαλείας που βελτιώνουν την καθημερινότητα & την οδική ασφάλεια! Το νέο Audi Q5 προσφέρεται ακόμα πιο σύγχρονο και δυναμικό, βασίζεται πλέον στην πλατφόρμα PPC και τροφοδοτείται από αποδοτικούς κινητήρες... Γιώργος Μούζος, 25/11/2024 - 09:07
Τι πρέπει να προσέξουν οι πελάτες πριν πιάσει το τσουχτερό κρύο; Οι βασικοί έλεγχοι για ασφαλείς μετακινήσεις τον χειμώνα, χωρίς ατυχήματα! Καθώς το κρύο πλησιάζει, οι πελάτες σας πρέπει να προετοιμάσουν το αυτοκίνητό τους για την ασφάλεια και την ομαλή λειτουργία... Γιώργος Μούζος, 22/11/2024 - 09:26
Πώς η ανάλυση των Big Data μπορεί να προβλέψει την οδική συμπεριφορά των πελατών σας; Και το ασφάλιστρό τους κατ’ επέκταση; Η ανάλυση των Big Data αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους οι ασφαλιστικές εταιρείες... Γιώργος Μούζος, 20/11/2024 - 09:58
Blockchain & Τεχνητή Νοημοσύνη για διαφάνεια στις ασφαλίσεις οχημάτων Οι τεχνολογίες Blockchain και Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) μετασχηματίζουν τον τομέα των ασφαλίσεων οχημάτων, προσφέροντας λύσεις που ενισχύουν τη διαφάνεια, μειώνουν... Γιώργος Μούζος, 18/11/2024 - 08:49
Η τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο βελτίωσης του customer experience στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τις πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών και ενισχύει την εμπειρία τους στον τομέα της ασφάλισης οχημάτων. Η τεχνητή... Γιώργος Μούζος, 15/11/2024 - 08:55
Προληπτική συντήρηση οχημάτων με τεχνητή Νοημοσύνη: Το μεγάλο όφελος για τις ασφαλιστικές! Η προληπτική συντήρηση οχημάτων με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, αναδεικνύεται ως μια καινοτόμος μέθοδος που προσφέρει στους ασφαλιστικούς συμβούλους... Γιώργος Μούζος, 13/11/2024 - 09:03