Γιώργος Μούζος, 13/3/2024 - 09:19 facebook twitter linkedin Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα; Γιώργος Μούζος, 13/3/2024 facebook twitter linkedin Μπορεί ως ασφαλιστές να διαμηνύετε την αξία της ασφάλισης, είτε μιλάμε για την υγεία, είτε για ένα όχημα, αλλά δυστυχώς υπάρχουν πολλοί ασυνείδητοι εκεί έξω. Για αυτό καλό είναι να γνωρίζουν οι πελάτες σας τι να κάνουν αν είναι άτυχοι και εμπλακούν σε ατύχημα με ανασφάλιστο όχημα. Σίγουρα εσείς ως ασφαλιστές γνωρίζετε καλύτερα από τον καθένα τι πρέπει να γίνει σε αυτή την κακή στιγμή. Όμως αυτό το άρθρο μπορείτε να το στείλετε στους πελάτες σας και να λειτουργήσει εκπαιδευτικά για αυτούς. Άλλωστε η επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως. Ποιες ενέργειες πρέπει να γίνουν σε ατύχημα με ανασφάλιστο; Καταγραφή του ατυχήματος Η πρώτη και σημαντικότερη κίνηση που πρέπει να κάνει ο πελάτης σας είναι να καλέσει την αστυνομία για να καταγράψει το ατύχημα. Η παρουσία των αρμόδιων αρχών είναι αναγκαία για τη διασφάλιση της αντικειμενικότητας της κατάστασης. Ενημέρωση της ασφαλιστικής εταιρείας Σαφώς η επόμενη κίνηση είναι να καλέσει την ασφαλιστική εταιρεία, ώστε να ενημερωθεί για το ατύχημα. Αφήνουμε τα οχήματα ως έχουν Σε περίπτωση ατυχήματος, ο πελάτης σας καλό θα είναι να μην μετακινήσει το όχημά του, εκτός αν υπάρχει κίνδυνος για την ασφάλεια του. Αν πρέπει να απομακρυνθεί για να διευκολύνει την κυκλοφορία, πρέπει πριν την μετακίνηση του οχήματος να βγάλει φωτογραφίες με το κινητό του τηλέφωνο όλα τα οχήματα που ενεπλάκησαν. Παρέχουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία στην Τροχαία Ο πελάτης σας πρέπει να βεβαιωθεί ότι η αστυνομία καταγράφει την κατάσταση του ατυχήματος, συντάσσοντας το απαραίτητο Δελτίο Συμβάντος και ότι έχει καταγραφεί σε αυτό ότι το υπαίτιο όχημα είναι ανασφάλιστο. Είναι σημαντικό, επίσης, να φέρει την υπογραφή του οδηγού του ανασφάλιστου οχήματος, με αναφορά στην ευθύνη του. Τι γίνεται όμως αν το ανασφάλιστο όχημα τραπεί σε φυγή; Εύρεση μαρτύρων Εάν το ανασφάλιστο όχημα τραπεί σε φυγή από τον τόπο του ατυχήματος πριν φτάσει η Τροχαία, τότε θα πρέπει ο πελάτης σας να καταγράψει τον αριθμό κυκλοφορίας, τη μάρκα και το χρώμα του υπαίτιου οχήματος. Αυτά τα στοιχεία θα είναι χρήσιμα για τις αρχές και την ασφαλιστική εταιρεία. Καλό θα είναι να εντοπίσει άλλους μάρτυρες που είδαν το ατύχημα και να κρατήσει τα στοιχεία τους. Θα είναι χρήσιμα για την διαλεύκανση του ατυχήματος και την μετέπειτα πορεία της υπόθεσης με τη δικαιοσύνη. Άμεση επικοινωνία με την αστυνομία Η επικοινωνία με την αστυνομία πρέπει να γίνει άμεσα και να ζητήσει ο παθών να συνταχθεί μήνυση για εγκατάλειψη εις βάρος του οδηγού του ανασφάλιστου οχήματος. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε νομικές ενέργειες κατά του υπαιτίου. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45 Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25 Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις! Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως... Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε... Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55