Γιώργος Μούζος, 7/2/2024 - 09:06 facebook twitter linkedin Ενημερώσατε τους πελάτες σας για τις αλλαγές του Κ.Ο.Κ.; Γιώργος Μούζος, 7/2/2024 facebook twitter linkedin Έπειτα από 16 χρόνια, έφτασε η στιγμή να αναθεωρηθεί εκ βάθρων ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας. Τι πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας για τις νέες ποινές και το point system; Έχει περάσει σεβαστό χρονικό διάστημα από τότε που ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας είχε δεχτεί την τελευταία μεγάλη αναθεώρηση. Έφτασε όμως το πλήρωμα του χρόνου και το Υπουργείο Μεταφορών σχεδιάζει ένα νέο Κ.Ο.Κ. που θα περιέχει αυστηρότερες ποινές, αλλά πιο δίκαιες. Όπως αναφέρουν κύκλοι του Υπουργείου στόχος του νέου Κώδικα είναι να συνδράμει σημαντικά στη βελτίωση της νοοτροπίας των οδηγών. Αλλαγές σε ότι αφορά την αφαίρεση πινακίδων Ο νέος Κ.Ο.Κ. θα περιέχει μια μεγάλη αλλαγή που αφορά την αφαίρεση πινακίδων. Η αλλαγή αυτή αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα για το πόσο δίκαιες θα γίνουν οι ποινές. Μέχρι και σήμερα, αν ο οδηγός κάνει παράβαση και αφαιρεθούν οι πινακίδες, το αυτοκίνητο μείνει ακινητοποιημένο για όσο χρονικό διάστημα προβλέπει η ποινή. Αυτή η τακτική περνάει στο παρελθόν, αφού οι πινακίδες θα επιστρέφονται άμεσα πίσω, αρκεί ο οδηγός να παραδώσει το δίπλωμά του για το διάστημα που προβλέπει η παράβαση που έκανε. Επιτέλους λοιπόν τιμωρείται ο οδηγός κι όχι το αυτοκίνητο και όποιος άλλος το χρησιμοποιεί. Μείωση και του ορίου ταχύτητας Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο, να μειωθεί το όριο ταχύτητας εντός των αστικών δρόμων και των δρόμων ήπιας κυκλοφορίας και να τεθεί στα 30 χλμ./ώρα. Νούμερο σίγουρα χαμηλό, αλλά είναι αυτό που έχει επιλεγεί κι από άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ποιες οι ποινές του νέου Κ.Ο.Κ.; Φυλάκιση τουλάχιστον ενός έτους: Αν προέκυψε κίνδυνος για άνθρωπο Φυλάκιση έως 10 έτη: Αν είχε ως αποτέλεσμα βαριά σωματική βλάβη ή σημαντική βλάωη σε κοινωφελείς εγκαταστάσεις Φυλάκιση τουλάχιστον 10 έτη: Αν προκλήθηκε θάνατος ανθρώπου Έως και ισόβια κάθειρξη: Αν προκλήθηκε θάνατος μεγάλου αριθμού ανθρώπων Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους Όταν ένα «αστεράκι» 2 εκατοστών μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ, αλλά το κυριότερο την αξιοπιστία σας ως ασφαλιστές. Οι περισσότεροι ασφαλισμένοι... Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50
Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας; Ένα στοιχείο ασφαλείας που πολλοί δεν γνωρίζουν, αλλά επηρεάζει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις περισσότερο από όσο νομίζετε. Οι μαύρες κουκίδες γύρω από... Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45