Γιώργος Μούζος, 31/8/2018 - 12:51 facebook twitter linkedin Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 AWD: Σας πάει παντού Γιώργος Μούζος, 31/8/2018 facebook twitter linkedin Ανέκαθεν η Mitsubishi ξεχώριζε για την τεχνολογία τετρακίνησης με την οποία προίκιζε τα αυτοκίνητά της. Τώρα η ικανότητα αυτή μεταφέρεται και στο φουτουριστικό Eclipse Cross, το οποίο πέρα από ικανότητες, διαθέτει και μια εξαιρετική εμφάνιση! Άλλωστε, το Eclipse Cross είναι το τελευταίο μοντέλο που εξέλιξε η ιαπωνική μάρκα, πριν την ένταξη της στο Group Renault – Nissan, όντας παράλληλα και το μοντέλο εκείνο που βάζει τους Ιάπωνες στα ευρωπαϊκά σαλόνια. Η εμφάνιση του νέου Eclipse διατηρεί την ίδια αρχιτεκτονική με το μεγαλύτερο Outlander, όπου το μήκος του αγγίζει τα 4.405 χλστ. Το αμάξωμα διαθέτει μια νέα σχεδιαστική προσέγγιση, έχοντας όμως σημεία επαφής και με τα άλλα αυτοκίνητα της μάρκας όπως με το μεγάλο Outlander. Εμπρός, διακρίνεται το χαρακτηριστικό «Χ» που σχηματίζεται από τις νίκελ λεπτομέρειες, ενώ τα φωτιστικά σώματα, έχουν ενσωματωμένα LED ημέρας και στο κατώτερο σημείο υπάρχουν οι προβολείς ομίχλης, που ενισχύουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αμαξώματος. Πίσω ξεχωρίζει η ελαφρώς σηκωμένη ουρά, η οποία δίνει κι ένα κουπέ τόνο στο αμάξωμα, ενώ κεντρίζει το βλέμμα το αλλά και το πίσω κρύσταλλο το οποίο «κόβεται» σε ένα μέρος του. Στιβαρή καμπίνα Όλα τα μοντέλα της Mitsubishi ξεχωρίζουν με τη στιβαρότητά του εσωτερικού και σαφώς η καμπίνα του Eclipse Cross, δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Ποιοτικά υλικά, με πολύ καλή συναρμογή απαρτίζουν το εσωτερικό του Eclipse Cross. Το ταμπλό έχει επίπεδο επάνω μέρος, ενώ δύο ασημί λεπίδες οριοθετούν την ψηλή κεντρική κονσόλα. Στο κάτω μέρος της κονσόλας διακρίνεται ο λεβιές του κιβωτίου, αλλά και το κουμπί για την τετρακίνηση, ενώ πίσω υπάρχει το touchpad χειρισμού του infotainment, το οποίο απεικονίζει τις λειτουργίες του στην 7ιντση οθόνη αφής. Ο οδηγός κάθεται ψηλά, έχοντας πλήρη εποπτεία για τα τεκταινόμενα του δρόμου κάτι που ενισχύει την ασφάλεια μιας και έχει άφθονη ορατότητα. Οι επιβάτες σας θα βολευτούν με άνεση, ενώ τα πίσω καθίσματα κινούνται εμπρός και πίσω κατά 20 εκατοστά, κάτι που επηρεάζει το χώρο αποσκευών, ο οποίος διαμορφώνεται ανάλογα με τη θέση τους, από τα 341 έως τα 448 λίτρα. Εξαιρετικό σύνολο κινητήρας – κιβώτιο NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Κάτω από το επιβλητικό καπό του Eclipse Cross, υπάρχει ένας κινητήρας απόδοσης 163 ίππων, από ένα σύνολο βενζίνης 1,5 λίτρων, ο οποίος διακρίνεται για την ραφιναρισμένη του λειτουργία, με χαμηλά επίπεδα θορύβου και χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς. Εξαιρετικές εντυπώσεις αφήνει το 8ταχυτο αυτόματο κιβώτιο με τις αλλαγές των σχέσεων να επιτυγχάνονται ομαλά και ραφιναρισμένα, ενώ υπάρχει και πρόγραμμα Eco Mode που μειώνει περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου. Ικανό σε όλα του! Πολύ καλές εντυπώσεις αφήνει το Mitsubishi Eclipse Cross από τα πρώτα κιόλας μέτρα. Η ανάρτηση επιτρέπει στο Eclipse Cross να περνά με θαυμάσιο τρόπο από δρόμους με ανωμαλίες, ενώ είναι εξαιρετικά σταθερό και ευθύβολο στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο και με υψηλές ταχύτητες στο κοντέρ. Σε στροφές πάλι δεν θα πει όχι, παρά το SUV χαρακτήρα του, με το αμάξωμα να γέρνει ελάχιστα. Το τιμόνι όμως εντυπωσιάζει με την ακρίβειά του, προσφέροντας τη πληροφόρηση που θέλει ο οδηγός για το που κοιτούν οι εμπρός τροχοί. Η υποστροφή που θα εμφανιστεί, εξαφανίζεται άμεσα χάρη στα χαρακτηριστικά torque vectoring της τετρακίνησης. Η τελευταία, με το όνομα S-AWC έχει κατανομή της ροπής κατά 80:20, ποσοστό το οποίο μεταβάλλεται ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος, κάνοντας παιχνιδάκι τις light off-road διαδρομές. Ασφάλεια παντού και πάντα! Εξαιρετικό added value για την αγορά του Mitsubishi Eclipse Cross, είναι ο πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ειδικότερα ασφάλειας. Έτσι λοιπόν στην πλούσια έκδοση Intense Plus, ο οδηγός θα έχει ως φύλακες αγγέλους του, τα συστήματα Blind Sport Warning, Lane Change Assist, Rear Cross Traffic Alert, αλλά και Adaptive Cruise Control που μπορεί και να ακινητοποιεί αυτόματα το αυτοκίνητο στο μποτιλιάρισμα. Και με τιμή 35.950 ευρώ που αναμφίβολα το καθιστά τρομερά ανταγωνιστικό ειδικά αν αναλογιστεί κανείς την κατηγορία του, αλλά και τον υπερ - πλούσιο εξοπλισμό που προσφέρει. Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00